תודהההההההההה =]
אמממ איזה משפט? חח
-זוהר- 3>
מהמםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךך...
חחח ואהבתי את בקטע עם הגלים חח.. חוץ מהקטילה שהיא נתנה לו כמובן!
י'מוכשרת שימי עוד המשךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (LooVee @ 14/02/2007) תודהההההההההה =]
אמממ איזה משפט? חח
-זוהר- 3>
"המשכנו ללכת.. והיה מושלם פשוט צחקנו על הכל ודיברנו ושכחתי לגמרי ממיכאל."
חח זה לא שהיה משהו מיוחד במשפט..
סתם עשה לי הרגשה כזאת לרצות לכתוב..
"מה הקטע שלך? ממה את מפחדת?!" הוא הרים את כולו והסתכלל עלי מאוכזב.
"מהפגיעות!!! נמאס לי לבכות, להפגע.. לא מסוגלת יותר!!!" אמרתי מה שלא אמרתי לאפחד.
וגם לא במפורט.
הוא התקרב אלי.. וקירב את שפתיו.
נשחפתי איתו... לא ידעתי מה לעשות.. אבל. זה היה טוב...
---------
לבסוף חיבקתי אותו חזק...
"אני לא מסוגלת!" אמרתי לו, ועזבתי אותו...
הוא הסתכל עלי "הנשיקה הראשונה שלך הייתה ממש טובה. ואת כל כך טיפשה! שאת לא מוכנה להסתכן.
כן בדיוק!! טיפשה.. ואני כבר לא יודע מה אני יכול לעשות כדי לגרום לך לרצות אותי.
אפילו עם שחר רבתי!! ובסך הכל ראיתי אותך לפני כמה ימים.. אני לא יודע מה יהיה מחר. את יודעת מה
גם את לא יכולה לדעת. ובסופו של דבר בטוח מישהו מאיתנו יפגע. בינתיים זה אני! אבל אם לא תסתכני עכשיו
יש לך בעייה.. כי החיים כולם מלאים בעליות ומורדות! ואת.. את פשוט חושבת שתוכלי להחזיק מעמד..
כל הזמן לתפס. אבל את תפסיקי לתפס בסופו של דבר... כי בשביל לעלות תמיד חייבים לרדת!!
והפוך.."הוא אמר והלך..
ואני פשוט נפלתי על החול והתחלתי לבכות.
ונזכרתי.. פתאום בכל מה שקרה עם מיכאל...
הכל התחיל לרוץ לי מההתחלה ועד הסוף איך הוא התחיל איתתי.. ורדף אחרי. ואני שיתפתי פעולה
אבל גם הוא! אבל שנינו פחדנו.. לדבר להגיד משהו.
והרסתי לא התייחסתי אליו אז הוא הלך למישהי אחרת. בגד בי מאחורי הגב..
וכשהוא זרק אותי.. זה ישר הפך להיות אצלהם רישמי.
נזכרתי במשפט הזזה.. המשפט שאני כל כך אוהבת.
"וכשהם ילכו לכיוונים שונים
הוא אף פעם לא ידע שהיא הסתכלה להביט בו בפעם האחרונה
והיא לא תדע שהוא יסתכל לראות אם היא בסדר.."
"רוןןןןןןןןןןןןןןןןן" צעקתי אליו והתחלתי לרוץ ולנגב את הדמעות.. "רוןןןן" המשכתי וחיפשתי אותו...
ולבסוף.. מצאתי אותו יושב שם על אחד הספסלים ובוכה.
לא האמנתי.. הרגשתי כל כך רע פתאום.
התקרבתי אליו וחיבקתי אותו שוב...
"אני התתחרטתי, אני רוצה לנסות. לא רוצה לאבד גם אותך..." אמרתי אליו.
הוא הסתכל עלי. ואמר לי לשתוק.
ופשוט נישק אותי.. בלי הפסקה והמשיך לבכות...
"אני לא יודע מה קורה לי" אמר... "בחיים..."
"שש.. פשוט תתן לגל להמשיך לזרום.. ותראה לו שהוא יכול להגיע יותר רחוק!" אמרתי והוא חייך..
"את כבר לא מפחדת ממה שיקרה אחרי שהכל יגמר??" הוא שאל.
"תמיד יש ירידות לא?" אמרתי.. "אם יקרה משהו רע תמיד יהיה מישהו אחר שיבוא לרפות לי את השריטה."
"תמיד... בינתיים הבאתי לך פלסטר! שהדם יפסיק לנזול. ושהכאב יעלם" הוא אמר וחייך
"אתה כזה..." אמרתי
"מושלם?! מקסים?! מדהים?!" הוא ענה בשבילי..
"צנוע ..."השבתי וחייכתי..
"ומה עם כל מה שקרה?" הוא שאל...
"ניתן לגורל להחליט. ושכל אחד יקבל את העונש שלו.." אמרתי.
"רוצה להתחיל את הערב מחדש?" הוא שאל "בפעם השנייה.."
"הי.. לחשתי לו באוזן."
-סוף-
-זוהר- 😊
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךך 😛
וואייי איזה פרק מושלםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!😛 תמשיכי דחוף דחוף!=]]
וואי מווושלםםםםםםםם (:
המשךךךךךך
חחחחחח לא הבנתן נכון.. זה הסוף =]
רשמתי רק כמה פרקים...
-זוהר- שמחההה שאהבתןןן =] 3>
אמממממממממ דרך אגב בדרך כלל לשם של הסיפור יש משמעות אחרת..
אבל הפעם שיניתי את המשמעות למשהו אחר אני בטוחה ששמתן לב.
בה ביי מקווה שנהנתן לקרוא -זוהר-
חחח איזה חמוודים =]
זוהר אניי חולה על הכתיבה שלך
מממ כותרתת הסיפור
הכייי מגניבהה בארץ חחחח
והסיפור עצמו מממש לא מאכזבב 😊)
מדהיםםם בובה.
תמשיכי לכתוב
מצפה להמשך
מאיה
עריכה.
אהממ בובה מה שכתבתי לא נשמע טוב
והסיפור עצמו מממש לא מאכזבב 😊)
התכוונתי שכמו שהכותרת מגניבה , הסיפור ענה על הציפיות.
מממ
טוב מעכשיו אני סותממת!!!
אוהבתת
חחחחחחחחח חמודהה =]]]
תודההההההה =]