סוף?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮
מה?! למה?! לא רוצה?!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פליז תכתבי עוד פרקיפ, את כותבת מהמם והסיפור שלך יפיפה!!!
פליז תמשיכי אותו 🙄
ואיי אני עדיין לא מאמינה שאמרת שזהו הסוף..
אוףףף..
תמשיכיי..
אוהבת המון רחלוש =]]
חחחחחח לא נראה לי שאני ימשיך אולי אני יעשה עוד סיפור כזה...
-זוהר- 😊
ותודההה 3>
זוהר !
סיפור מדהים ..
והסוף ממש ממש יפה ..
נורא אהבתי אותו =]
ואי זה מהמם .
את לא יכולה לגמור ככה.. תמשיכי 😢
זוווורי זה כ"כ יפפהה מדהיפפ פשוטטט
מוווווווששלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי לכתווב כל מיני אנייי קוראת את שלךךךךךך אני כ"כ מתחברת לכתיבה שלך .. אהובת אותך הכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חחחחחחח תודההה חמודותתת 😊
יאא מה זה כייף לקרוא תתגובות שלכן... =]
זה עושה חשק לכתוב עוד חח
QUOTE (LooVee @ 17/02/2007) חחחחחחח תודההה חמודותתת 😊
יאא מה זה כייף לקרוא תתגובות שלכן... =]
זה עושה חשק לכתוב עוד חח
אז תכתבי עוד הרבה הרבה 😛 את כותבת מדהיים!
אאאא...לא שמתי לב שזה הסוף!!!!!!!!
וואייי מאמי איזה סיפור מושלם! חבל שאת לא ממשיכה אותו עוד קצת=[
אבל הוא פשוט מדהים=] תמשיכי תמיד לכתוב!
מאמי
יצצא
לך
סיפור
הכי
יפה
שיש..
הכותרת באמת התאימה את עצמה לסיפור..
והסיפור מעלף!!!
אני?!
אהבתי...
מקווה שתכתבי עוד סיפורים...