ממש ממש ממש יפפפה :]]
כלכך אהבתיי. .כלכך מתחבררררררת =]
ה..מ..ש..ך..!
וואואואוו לא ציפיתי לכל כך הרבה תגובות חחחחח תודההה 😊
אני ישתדל לעשות אותם יותר ארוכים מבטיחה 😊
כבר ממשיכה...
"מיכל! תסתובבי מהר. ותפסיקי לדבר! אני רוצה את ההורים שלך אצלי.. לא מתאים לי איך שאת יושנת
ועוד מדברת אחר כך בשיעור מובן?!?!" אמרה לי רחל..
שהיום הזה רק יגמר!!!
----
שכבתי על המיטה והאזנתי לתגובות של אמא..
"כן.. רחל! אני יודעת... אני ידבר איתה! אין מה לעשות אני לא יודעת מה יש לה באמת... היא לא תספר לי..
היא לא מספרת כלום. כן, מבטיחה רחל, אני ידבר איתה אני יודעת שאת לא יכולה לעמוד בזה... להתראות."
היא נכנסה לחדר והסתכלה עלי.
"מספיק!" היא אמרה והלכה..
לקחתי שלושה נשימות ארוכות נכנסתי מתחת לפוח חיבקתי את דובי והחלטתי ללכת לישון. מחר יום חדש..
----
"לא דיברנו מאתמול..." אמרה אלי שני.
"כן... יאו קבלי בדיחה!!!" אממרתי לה ושינתי מהר נושא.
"נו..."ההיא אמרה לי.
"איך צפרדע מקלל?!"
"איך?" היא שאלה וציפתה לתשובה מפגרת.
"רבק.. רבק.." ואני התחלתי להתפוצץ מצחוק.. היום הזה יהיה יום טוב. לא כמו אתמול. קבעתי!
"את גרועה..." מישהו אמר מאחורינו..
"אווו שחר אני רואה אתה מאזין. בן אדם נחמד!" אמרתי לו...
"חחח במקרה.." הוא קרץ לי.
"היכרות!!" נדחפה שני...
"שחר, שני, שני , שחר... נעים מאוד.." חייכתי..
"הי.." הוא אמר לה.
"רגע אותה אני מכיר עכשיו אבל... את עדיין לא אמרת לי איך קוראים לך." הוא חייך ואני הסממקתי.
"אופס.. חח מיכל"
"היי מיכל, היי שני..." אמרנו והגענו בדיוק לבית ספר.
"טוב בי.." הוא אמר ונשק לי על הלחי .."דברי איתי בהפסקה!" הוא קרץ
"אני רואה.. מ... הלכת על מישהו איר במקום רון.." שני אמרה..
"תאמת לא! סתם באלי לנסות להשיג את רון.. אבל את יודעת לא נראלי שיש לי סיכוי הוא הולך על בנות..
את יודעת יפות כאלה.." אמרתי לה.
"לא תנסי לא תדעי" היא אמרה.
"הוא לא באמת חושב שאני חמודה נכון?" שאלתי..
"דווקא כן, אבל רק חמודה.. מצטערת" היא אמרה וקיווצ'צ'ה את פניה.
"זה היה ברור." אמרתי... *תמיד זה ככה אצלי עם בנים.. אני חמודה בשבילם. אבל רק חמודה.
והאחרון שחשב שאני באמת מושלמת. עכשיו חושב הכל הפוך. כי הרסתי הכל ביננו.
----
בהפסקה. ראיתי את רון ושחר מדברים. וניצלתי את ההזדמנות והצטרפתי למרות שלא היה לי מושג מה לאמר.
"היייי" קפצתי על שחר.. "מה קורה?"
"אני רואה חזר לך המצב רוח מאתמול..." הוא ענה לי...
"ברררוורר.. נראה לך שאני יהיה בדיכי כל החיים?!?! לאאא. " צחקתי..
"רון.. תכיר זאת מיכל.." הוא חייך וחיבק אותי.
"כן, דווקא יצא לנו להכיר אתמול.. חח" הוא אמר אליו.
"מה... יש בינכם משהו?רוצים לשתף?" שאל בסקרנות..
"מממ.. תאמת לא." "כן..." אמרנו שנינו ביחד.. והסתכלתי על שחר.
"הייתי רוצה כזאת חברה.." הוא אמר ונשק לי בלחי...
יאאאאאא מעלף!!!
אני אוהבת תסיפור שלך מאמי
מחכה להמשךך😛
ווואאאיי מדהיםם !
המשךך דחווףף סוף סוף את כותבת סיפוור 😊😊😊
מהממם המשך דחווף !!!!!!!1
ייאי תודהה על התגובות מקווה מאוד שמחר אני יוכל 😊
אוהבת המונים -זוהר- 3>
ממש יפה..:]]
מחכה לעוד המשך יפה כמו תמיד 😊
אני ינסה לשחזר אתמול התחלתי לכתוב וזה נמחק חחח =/
---------
רון.. תכיר זאת מיכל.." הוא חייך וחיבק אותי.
"כן, דווקא יצא לנו להכיר אתמול.. חח" הוא אמר אליו.
"מה... יש בינכם משהו?רוצים לשתף?" שאל בסקרנות..
"מממ.. תאמת לא." "כן..." אמרנו שנינו ביחד.. והסתכלתי על שחר.
"הייתי רוצה כזאת חברה.." הוא אמר ונשק לי בלחי...
--------
*צלצול* פויייי אמרתי לעצמי בלב..
"בעע שונאת פיזיקה.. חייבת לעוף המורה רששע רצח! חח"
"המעבדה שלך ליד המעבדה של ביולוגיה?" שאל רון..
"יאפ..." עניתי.
"אז אני בא איתך..." אמר ושילבתי את זרועי בזרועו.. וחייכתי..
"ביי אני עפתי ללכיתה..." אמר שחר קיווץ את פרצופו והלך..
"אז איך זה שלא ראיתי אותך אפעם?" שאל רון סקרן..
"לא יודעת.. אולי לא עשיתי מספיק רעש.. אני ישתדל להבא" צחקתי..
"את יפה!" הוא זרק פתאום..
"ממ.. הנה המעבדה.. הלכתי.. בה ביי ותודה..." באתי להשתחרר מידו והוא תפס את ידי.. ואז שיחרר..
"ביי.." חייך ונופף לי...
-------
"אלוהיםםםם תעיר אותי מהחחלום הזה..." אמרתי לעצמי והתיישבתי..
"מה קרה?" שאל גיל...
"סתם. החיים דפוקים. אלוהים מתאכזר אלי.." השבתי.
"דייי את כל כך דכאונית מאז מיכאל. למה נתת לו להשפיע עליך ככה??" אמר...
"אוף! תעזבו אותי כולם...למה נראה לך שמיכאל ישפיע. חתיכת..איכס לא רוצה לדבר עליו בכלל.. זה עבר.
וגם לא התנקשקנו." אמרתי חד וחלק!
"נו באמת.. מיכל את פחדנית אפעם לא התנשקת זה אומר הרבה" גיל צחק עלי.
"מצחיק..."
"אז תבואי איתנו היום?" שאל.. "שישי... שישי אחד!!!" ניסה לשכנע אותי.
"לא. שונאת לצאת."
"רואה.. על זה אני מדבר!! עם מיכאל בשישי יצאת ומאז.."
"תשתוק" עצרתי אותו.. "אין לי כוח להסתבך גם עם רונן. רר שונאת מורים כאלה.."
"השתנית.. אני מתגעגע.." שלח לי גיל פתק
"גיל.. מספיק. אני לא!" החזרתי לו את הפתק עם ציור קטנטן של לב
"גם הבנות חושבות ככה.. ויואב.. ומתן" הוא המשיך..
"ריכלתם עלי?!?!" הייתי מופתעת.
"זה רק בגלל שאנחנו אוהבים אותך." כתב לי.
"המורה אני צריכה לשרותים דחוף.. אם אתה מבין או שאני צריכה להסביר."פניתי לרונן המורה לפיזיקה.
"תצאי. חמש דק' ואת פה... שמעת?" הוא אמר ואני יצאתי ואחרי תרקתי את הדלת.
-זוהר- בבקשה תגיבו..