תודהההההה 😊
ושבת שלום חזרה 😊
סופשבוע מרנין שיהיה 😉
יווווווווו זוהרי זה כזה ייפפה !!!
תמשיכיי מהררררררררררר ==]]]]]]]]]]
השלמתי 2 פרקים !
זורוש תמשיכי יפההה שליי !
זה ממש יפהההה
מחכה 😊
ממשש יפה !!
תמשיכיי בובה
- שבוווע טוב -
מוואה
יאאא איזה פרק מושלםםם!! אהבתי 😛
תמשיכי דחוווףףףף!!!=]]] 3333>
יאא תודההה על כל התגובות!! =]]]
ומצטערתתת שאני לא אומרת כל אחד אישי.. חחח
אוהבת המוניםםםםםםםםםם -זוהר- 3>
סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםם
מדהים פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
חחח
מה עם המשך?? 😁
"המורה אני צריכה לשרותים דחוף.. אם אתה מבין או שאני צריכה להסביר."פניתי לרונן המורה לפיזיקה.
"תצאי. חמש דק' ואת פה... שמעת?" הוא אמר ואני יצאתי ואחרי תרקתי את הדלת.
------------
"איייייי תזהר!!" צעקתי..
"אה.. רון...סליחה.." אמרתי כשקלטתי במי נתקלתי...
"מיכל מה קרה?" הוא שאל
"כלום.." אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון השירותים.
כשנכנסתי הסתכלתי במראה ושתפתי את הפנים.
"אך... מה עובר עלי? מיכאל לא באמת השפיע עלי.. "אמרתי.. ונשמתי אוויר ונשפתי.. ויצאתי לכיוון המעבדה של פיזיקה.
"אז... את בסדר?" הפתיע אותי רון שחיכה לי.
"כן.." השבתי.. וחייכתי.
"לא רוצה לחפור לך.. אבל אם את רוצה להתייעץ על משהו לדבר וזה... אז בכייף.." הוא חייך אלי.
"אה תודה..." אמרתי.. "תודה.." ובאתי להמשיך ללכת.
"אה.. מיכל" הוא צעק אלי.
"אה הא?"
"אפשר את המספר שלך?" הוא ענה לי.. מפוקפק בדעתו קצת..
"כן.. יש לך דף?"
"תרשמי לי על היד" הוא אמר והושיט לי עט ואת היד שלו.
ואני רשמתי מאושרת כולי והוספתי לב קטן ליד..
"תודה..." הוא אמר לי...
"על מה?" אמרתי. "ביי..." נופפתי לו ונכנסתי לכיתה.
התיישבתי שוב ליד גיל.
"מיכאל לא שינה אותי ולא ישנה אותי... והדבר היחיד שהוא גרם לי.. זה להפסיק להיות פחדנית!"
"מיכל שקט!" צעק רונן.
"ואתה תראה שאני יגרום לו להתחרט על כל רגע ובגדול!!" אמרתי..
"מיכל צאי מהכיתה..." צעק עלי שוב.
"לא... רונן ..סליחה! אני לא ידבר יותר.." התחננתי לרונן, הסתכלתי על גיל ושתקתי.
ורונן נאנח. ונדמה לי שגיל הצטער על דבריו.
-----
* "אךך איזה שער יש לך..." הוא אמר והריח את שערי.. ואני הסמקתי.
"את מדהימה." מיכאל אמר אלי והמשיך לשחק לי בשיער.
"אני לא. תשתוק!" ציוויתי..
"אלל תתחילי.." הוא אמר ודיגדג אותי..
"דיי.. מיכאל די... חחחחחח מיכאלל אני לא ידבר איתך נו..חחח"
"את מאיימת??@?%$@" הוא שאל.
"אם ככה אתה קורא לזה.." השבתי..
"כמה זמן?" הוא שאל..
"חודש!!" אמרתי רצינית...
"לא מאמין" אמר והמשיך.
ברחתי ממנו ורצתי לשני..
"מה קרה?" היא שאלה...
"סתם מיכאל דגדג אותי" צחקתי.
"את לא רצינית... חחחחחחחחחחחח" צחקת "נו באמת! תפסיקי לעשות שטויות אמרה לי.."
"מיכל... סליחה.." הוא בא וחיבק אותי מאחור.
"לא.. לא נראלי."
"נו מבטיח... לא מדגדג יותר!"
"מבטיח.??" הסתכלתי לתוך עיניו.
"כן..." הוא אמר..
"טוב.." חיבקתי אותו...*
---------
"מיכל?" שמעתי קול בטלפון.. וחייכתי. "נראלי שזה רון!! אמרתי ליפעת..
"פאק את רצינית?!? תעני לו נו.." אמרה
"כן?"
"זה רון מה קורה?"
"היי... הכל מעולה מה איתך?" שאלתי.
"מצוין.. מתכננת משהו להיום?" שאל..
"לא.. תכננתי דווקא להשאר בבית.."
"את לא רצינית!!! אין סיכוי יוצאים.." שמעתי את קולו וליבי התחיל לפעום..
"מממ לאן?" חייכתי והרבצתי ליפעת משמחה.
"לא יודע. חשבתי גלידה, סרט.. מה שבאלך." הוא אמר ..
"אפשר לים אם תרצי." פתאום הציע..
"נשמע לי מעולה" אמרתי...
מצפה לתגובותתתת =]
-זוהר- 3>
מוושלםםםםםםםםם!!!!
המשךךךך..
רציתי להמשיך.. אבל ראיתי אין תגובות =[
יאאאאא איזה שלמוווווותתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂
סיפור פשוט מדהים! תמשיכי דחוף!
333333>