סיפוור כתווב יפפה!!!
חלק מהסיפור מזכיר לי אותיי..
אבל אני ב"ה התגברתי עלל זה!!!!
אווווווווווהבת
-רעות-
"היי" השבתי והמשכתי לראות אותם מדברים.. ומדברים.
ואני!? לא הצלחתי להוציא מילה מהפה.. פחדתי, לא ידעתי מה להגיד.
כי אני בדר"כ יוצאת טיפשה.
הסתכלתי עליהם ופשוט התחלתי לרוץ....
"מיכלל" היא צעקה לי.. אבל התעלמתי.. ולא הסתכלתי לאחור.
התיישבתי על הדשא בבית הספר. ולא עליתי לכיתה.
*מה קורה לי?! מה עובר עלי?! למה אני לא יכולה להכיר אנשים! לא מסוגלת לדבר עם אחרים...* דמעה ירדה לי מהעין.. *אני כל כך רגישה שאני במחזור. אני שונאת את זה!! אני שונאת את עצמי...
אני רוצה סטוץ! אני רוצה להתנשק!! אני רוצה מישהו בשביל הכיף!! לא לאהוב.. לא להפגע.. פשוט להיות מאושרת..* נשכבתי על הדשא... והסתכלתי בשמיים
"היי" אמר לי... מישהו שנשכב לידי...
"היי השבתי.." והסתכלתי הצידה.
"את בוכה?" הוא ניגב לי את הדמעה..
"לא זה סתם.. יותר מדי אור" חייכתי..
"ברור..." הוא צחק..
"שחר.." הוא הושיט לי את ידו "בואי נתחיל מחדש.. מה קורה?!" אמר אלי..
"מעולה... מה איתך?" חייכתי..
"שחרר... בוא שנייה!" הופיע פתאום רון ממולנו..
"היה נעים להכיר אותך.." הוא אמר, קם והלך..
"גם אותך.." אמרתי בשקט... כי לא הספקתי להגיד לו
נשמתי אוויר והתחלתי ללכת לכיוון הכיתה..
---
"איפה היית?" התנפלה עלי המורה.
"אצל היועצת." המצעתי... ונכנסתי ישר לשיעור שהיה אחרי.
"את משוגעת מה נעלמת?" אמרה לי שני
"כלום! תעזבי אותי" אמרתי והתיישבתי בשולחן.
התחיל השיעור (היסטוריה) ונרדמתי..
"פססס.." נידנדה אותי שני מאחור, ושלחה לי פתק.
"אה?" אמרתי ולקחתי אותו.
*הוא חושב שאת חמודה.. =]] 3> *
"באמת?!" הפנתי את גבי אליה...
"מיכל! תסתובבי מהר. ותפסיקי לדבר! אני רוצה את ההורים שלך אצלי.. לא מתאים לי איך שאת יושנת
ועוד מדברת אחר כך בשיעור מובן?!?!" אמרה לי רחל..
שהיום הזה רק יגמר!!!
מצפה לתגובות -זוהר-
ייאי תודההההה =]
מחר מקווה 😊
חיחי איזה מתווקק :]
תמשיכיי בובה
מואאה
ננשמע חחמוד😊
אגב, אומרים ישנה!..[=
תמשיכי מותק ....
יאאא איזה סיפור מושלםםם!!!!!!!😊 אהבתי ממש!=]
תמשיכי דחוףףף!
זורי תמשיכי אוהבת אותך ה מ ו ן !
מחכהה להמשךךך (: !
מוווושלם!! :]
המשךךךך..
אבל תנסי לעשות אותם יותר ארוכים חחח
לאבב יו..
[B]מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-