פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~התחלה חדשה => בלעדייך~

✍️ adidush77 📅 01/01/2007 22:51 👁️ 2,756 צפיות 💬 155 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 9 מתוך 11
QUOTE (-יסווו- @ 07/01/2007) קוראת חדשה(:
סיפור יפהההההההההההההההההה
תמשיכיייייייייי!!!!!!!!!!!!


-יסמיני:]-
יסמיני תודה מותקקקקקק
שמחה שהצטרפת =]

QUOTE (_ליווש_ @ 07/01/2007) מדהיםםםםםםם!!

המשך בווובהה..
תודהה מותקקקק
ממשיכה עכשיו =]
QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) התחברתי מאחותתתתיייייי

המשךךך=]
קרינה התגעגעתייייי..!!
לאן נעלמת לייייי?!

אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך =]
אאואואואואואואו יש לך הרבה מה לכתוב;]
לא היה לי אינטרנטטטט=\

אבללל איממממ באאאאאקקקק!!!!!!!!!

חזרנו לחפירות של נאור חעחעחע... געגעתייי....!!

יאלללהההה בא לי לשמוע עוד התפתחויותת...

חחח שמת לב שירד לשניהם הכינוייי...??
על זה אומרים: חע=חע=חע=חע!!!!
QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) לא היה לי אינטרנטטטט=\

אבללל איממממ באאאאאקקקק!!!!!!!!!

חזרנו לחפירות של נאור חעחעחע... געגעתייי....!!

יאלללהההה בא לי לשמוע עוד התפתחויותת...

חחח שמת לב שירד לשניהם הכינוייי...??
על זה אומרים: חע=חע=חע=חע!!!!
קרינישיין!!!!!
ואטס אפ מאןן!?!?!?!?!?
מי חופר?!?!?!?
אלללללללללל המעייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בא גדייייייייייייייייייי בא גדי קטןןןןןןןןןןןןן
QUOTE (na0r1 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) לא היה לי אינטרנטטטט=\

אבללל איממממ באאאאאקקקק!!!!!!!!!

חזרנו לחפירות של נאור חעחעחע... געגעתייי....!!

יאלללהההה בא לי לשמוע עוד התפתחויותת...

חחח שמת לב שירד לשניהם הכינוייי...??
על זה אומרים: חע=חע=חע=חע!!!!
קרינישיין!!!!!
ואטס אפ מאןן!?!?!?!?!?
מי חופר?!?!?!?
אלללללללללל המעייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בא גדייייייייייייייייייי בא גדי קטןןןןןןןןןןןןן
אההה זה בא גדי?! חחח לא ידעתי...

מה קורררהה נאווררר?!?!?!

מה המצב רוח המושלם הזהההה...????

שמעת חדשות מושלמותת?!

טוב לא נעים לי הוא בכל זאת ידיד שלייי.... לא צוחקים על סבל של אחר...=\
QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) לא היה לי אינטרנטטטט=\

אבללל איממממ באאאאאקקקק!!!!!!!!!

חזרנו לחפירות של נאור חעחעחע... געגעתייי....!!

יאלללהההה בא לי לשמוע עוד התפתחויותת...

חחח שמת לב שירד לשניהם הכינוייי...??
על זה אומרים: חע=חע=חע=חע!!!!
קרינישיין!!!!!
ואטס אפ מאןן!?!?!?!?!?
מי חופר?!?!?!?
אלללללללללל המעייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בא גדייייייייייייייייייי בא גדי קטןןןןןןןןןןןןן
אההה זה בא גדי?! חחח לא ידעתי...

מה קורררהה נאווררר?!?!?!

מה המצב רוח המושלם הזהההה...????

שמעת חדשות מושלמותת?!

טוב לא נעים לי הוא בכל זאת ידיד שלייי.... לא צוחקים על סבל של אחר...=\
למה מצב רוח מושלם?!
מצב רוח רגיל.....😛 ככה אני תמיד=]
וכן...שמעתי....אבל שש...זה ההמשך של הסיפור....אז...שושששש
QUOTE (na0r1 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) לא היה לי אינטרנטטטט=\

אבללל איממממ באאאאאקקקק!!!!!!!!!

חזרנו לחפירות של נאור חעחעחע... געגעתייי....!!

יאלללהההה בא לי לשמוע עוד התפתחויותת...

חחח שמת לב שירד לשניהם הכינוייי...??
על זה אומרים: חע=חע=חע=חע!!!!
קרינישיין!!!!!
ואטס אפ מאןן!?!?!?!?!?
מי חופר?!?!?!?
אלללללללללל המעייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בא גדייייייייייייייייייי בא גדי קטןןןןןןןןןןןןן
אההה זה בא גדי?! חחח לא ידעתי...

מה קורררהה נאווררר?!?!?!

מה המצב רוח המושלם הזהההה...????

שמעת חדשות מושלמותת?!

טוב לא נעים לי הוא בכל זאת ידיד שלייי.... לא צוחקים על סבל של אחר...=\
למה מצב רוח מושלם?!
מצב רוח רגיל.....😛 ככה אני תמיד=]
וכן...שמעתי....אבל שש...זה ההמשך של הסיפור....אז...שושששש
בגלל זה אני לא מדברת יותר מדייי😉 😛 😛
סעמממקקק נמחק לה ההמשךךך😢
נו כבבבררר:@
היום עבר ברגיל.. ואז חזרתי הבייתה.. חושבת על רועי ורותם כל הזמן.. אוףףף נמאס לי מהם כבררר
ובמיוחד על מה שיוסי אמר לי אתמול.. כמה שהוא טעה איזה יפרדו ואיזה שטויות
נכנסתי למסנג'ר.. ראיתי שאין אפחד ואז החלטתי להיכנס למסנג'ר השני.. סתם לבדוק מה עם רועי.. (כן מטומטמת מה לעשות.. אבל הוא לא יוצא לי מהראש!)
ואז הוא התחבר.. וכולי הייתי בשוק! יכול להיות שיוסי צדק?!


התקשרתי לנאור
אני-נאוררררררררררררררר..!!
נאור-מה קרה?!
אני-אתה לא מבין מה קרה!
נאור-נווו..?
אני-נכון הכינוי של רועי?
נאור-נו?
אני-כבר אין שם את ה"רותם אני אוהב אותך"
נאור-נו ו?
אני-מה נו ו?! אולי הם נפרדו?!
נאור-יש מצב.. רגע מאיפה אתה יודעת?!
אני-אמממ.. לא מחקתי אותו =\
נאור-הגררררררררררררררררר..!!
אני-בסדר אני ימחק עכשיו.. אבל אתה מברר לי?!
נאור-אני יברר יותר מאוחר..
אני-אוקהההההההה =]

סגרתי תטלפון והלכתי להכין שיעורים כמו ילדה משועממת
דיברתי עם סיגל סיפרתי לה הכל.. היא אמרה לי לעדכן אותה יותר מאוחר
אחרי זה הלכתי להסתובב עם אבא שלי קצת קניות ושטויות ואז חזרתי הבייתה
ראיתי שרותם מחוברת וגם לה כבר לא רשום בכינוי "רועי אני אוהבת אותך"
אבל בהודעה האישית שלה היה כתוב "הבטחתי משו.. ואני אקיים =]"
שלחתי לה הודעה..

הגרושית:
מה הבטחת לי ותקיימי?! 😁

רותמי:
את זוכרת..

הגרושית:
אה זה באמת קשור אליי?! :S

רותמי:
חחח.. כן

הגרושית:
הבטחת לי משו?

רותמי:
כן..

הגרושית:
קשור ל..?

ואז נזכרתי

הגרושית:
רועי!

רותמי:
כן..

הגרושית:
שביקשתי שתשמרי עליו?

רותמי:
בדיוק..

הגרושית:
רותם מה קרה?!

רותמי:
כלום..

הגרושית:
קרה בינכם משו?!

רותמי:
אפשר לומר..

הגרושית:
תענייי..!

התקשרתי אליה..

רותם-הלוו
אני-רותם מה קרה?!
רותם-נפרדנו אתמול..
אני-תשבעייייי למה?!
רותם-כי הבנתי שזה לא מה שאני באמת רוצה.. התחלתי להיות אדישה אליו ואני יודעת שהוא רק יפגע יותר בהמשך
אני-עשית את הדבר הנכון אם ככה..
רותם-אני יודעת.. ואני לא מתחרטת על מה שעשיתי
אני-אל תדאגי מאמי יהיה טוב.. ידעתי שיש שם משו תמיד אמרתי!
רותם-וצדקת כל הזמן.. פחדתי שתכעסי עליי
אני-כעסתי יותר שהבנתי שאת נמצאת איתו בלי לדעת מה את רוצה מעצמך
רותם-אני מצטערת =\
אני-זה בסדר.. לפחות הוא לא ייפגע יותר ממה שהוא נפגע
רותם-אני ממקווה =]

דיברנו איזה שעה וחצי על הכל.. עודדתי אותה גם ודיברנו על זה ששנאתי את הקשר שלהם ואת זה שהם היו יחד אבל היא הבינה אותי ואנחנו חברות אנחנו אוהבות אחת את השניה ושום דבר כמו רועי לא יפריד בינינו
כמה שלפעמים אנחנו יכולות להיות מאוד מציקות אחת לשניה 😛
אבל פחדתי על רועי.. הוא כל כך אוהב אותה.. הוא מסוגל לעשות שטויות.. =\

דיברתי עם נאור וסיגל שניהם אמרו לי שהוא הולך לבוא עכשיו לדבר איתי
לא האמנתי להם.. זה לא יקרה כמה שקיוותי בתוכי ידעתי שלא
זה שהוא נפרד ממנה לא יגרום לו לחזור אליי.. זה קורה רק בסרטים!
אני לא חסרה לו כמו שהוא חסר לי =\

אחרי שיחות עם כולם הלכתי לסלוןן לראות קצת טלוויזיה וכאלה ואז חזרתי לחדר
ראיתי הודעה מרעותה.. יאאאאאאאאאאאאא חזר לה המחשב התגעגעתיייייייייי..!!

הגרושית:
רעותההההההההההההההההה..!!

רעותה אחותי בדם:
הגרוששששששששששששששש..!!

הגרושית:
מה קורהה קופההה?!

רעותה אחותי בדם:
הכל טוב מה איתך כיעור?!

הגרושית:
הכלל טובבבב.. וואלה תקשיביייי אני חייבת לספר לך משווו תעני לטלפוןןן

רעות-הלוווווווווווווווו
אני-אחות מה נשמע?!
רעות-מעולהההההההההההה.. מה המידע העסיסי?
אני-רועי ורותם? נפרדו
רעות-דייייייייייייייייייייי תשבעיייי!!
אני-כן.. דיברתי איתה היא אמרה לי הכל.. אמרתי לך שיש שם פאק!
רעות-הלוו הלווו גם אני אמרתי!
אני-את לא נחשבת 😛
רעות-שתקייי שתקיייי.. יא אז זהו כיאילו? נגמר?!
אני-יאפפפפ
רעות-על זה נאמר.. חעחעחעחעחע..!!
אני-רועעע רועעעע..!!
רעות-מגיע לו 😛
אני-גם נכון.. זה על כל מה שהוא פגע בי!
רעות-טוב דיי הוא ידיד שלי לא יפה..
אני-כן הוא סובל מספיק אה..
רעות-אין כל כך ידעתייי.. שקוף שהיא לא רצתה אותו
אני-איייייייייי אל תקחי קרדיט זה אני אמרתי
רעות-שתינו שתינו..
אני-אבל מה איתו עכשיו? הוא מסוגל לעשות שטויות
רעות-שום שטויות ושום נעליים הוא יהיה בסדר
אני-אני מקווה..
רעות-את לא צריכה לקוות! הוא לא אמור לעיניין אותך!
אני-אני יודעת =\
רעות-אז יאללהההה לשכוח לשכוח!
אני-בסדר בסדר
רעות-מה שקורה עכשיו זאת בעיה שלו וזהו!
אני-כן בדיוק! טוב נראלי אני יעוף לישון מאוחר כבר
רעות-לכי שמייינהה.. אוהבת אותךךך..!!
אני-גם אני אחות שלי.. מאודדד מאודדד..!!
רעות-לילה טוב בובייי

ניתקנו ואז הלכתי למיטה.. מקווה לקום מחר ליום יותר טוב =\


גיבבבוווו =]

לילה טוב =]
QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) לא היה לי אינטרנטטטט=\

אבללל איממממ באאאאאקקקק!!!!!!!!!

חזרנו לחפירות של נאור חעחעחע... געגעתייי....!!

יאלללהההה בא לי לשמוע עוד התפתחויותת...

חחח שמת לב שירד לשניהם הכינוייי...??
על זה אומרים: חע=חע=חע=חע!!!!
קרינישיין!!!!!
ואטס אפ מאןן!?!?!?!?!?
מי חופר?!?!?!?
אלללללללללל המעייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בא גדייייייייייייייייייי בא גדי קטןןןןןןןןןןןןן
אההה זה בא גדי?! חחח לא ידעתי...

מה קורררהה נאווררר?!?!?!

מה המצב רוח המושלם הזהההה...????

שמעת חדשות מושלמותת?!

טוב לא נעים לי הוא בכל זאת ידיד שלייי.... לא צוחקים על סבל של אחר...=\
למה מצב רוח מושלם?!
מצב רוח רגיל.....😛 ככה אני תמיד=]
וכן...שמעתי....אבל שש...זה ההמשך של הסיפור....אז...שושששש
בגלל זה אני לא מדברת יותר מדייי😉 😛 😛
שנייייייייייייייי טמבליםםםםםםםםםםםםםםם
אוהבת אותכםםםםםםם =]
חחחחח מודה שאני טמבליתתת😛

אבל הוא יותר...!!!

בכל מקרה אחרי שכתבת את ההמשך כיף לי לוממממרררר:

אייי פיל גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה... אייממ פילינג סו גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה..!!!!

הם ניפרדוו קולולולולולולוו... אבל לא יפה...=\ (בכל מקרה קולולולו)

טוב די המשך מהממםםם=]

מואאאאאאאאאאאאאאההההה לילה טוב בובבהה=]
QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) חחחחח מודה שאני טמבליתתת😛

אבל הוא יותר...!!!

בכל מקרה אחרי שכתבת את ההמשך כיף לי לוממממרררר:

אייי פיל גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה... אייממ פילינג סו גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה..!!!!

הם ניפרדוו קולולולולולולוו... אבל לא יפה...=\ (בכל מקרה קולולולו)

טוב די המשך מהממםםם=]

מואאאאאאאאאאאאאאההההה לילה טוב בובבהה=]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
אין קרינה את אחת השרוטוותתתתתת..!!
רגע אז מתי עושים תמסיבה?! חחחח 😛

אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..!! =]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך