פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~התחלה חדשה => בלעדייך~

✍️ adidush77 📅 01/01/2007 22:51 👁️ 2,751 צפיות 💬 155 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 10 מתוך 11
אךךךך סוף טוב-הכל מושלם...(בערך)
בעזרת השם ממחר הכל יילך מעולה....=]
מהמם.....

מעכשיו המשכים בלי רועייי...יותר נכון כמה שפחות יוריי(קוראים לי רועייייייייייייייייייייייייייייייי!!)
לילה טוב..
QUOTE (adidush77 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) חחחחח מודה שאני טמבליתתת😛

אבל הוא יותר...!!!

בכל מקרה אחרי שכתבת את ההמשך כיף לי לוממממרררר:

אייי פיל גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה... אייממ פילינג סו גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה..!!!!

הם ניפרדוו קולולולולולולוו... אבל לא יפה...=\ (בכל מקרה קולולולו)

טוב די המשך מהממםםם=]

מואאאאאאאאאאאאאאההההה לילה טוב בובבהה=]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
אין קרינה את אחת השרוטוותתתתתת..!!
רגע אז מתי עושים תמסיבה?! חחחח 😛

אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..!! =]
מי פה מדבר על מסיבה ולא הזמין אותי?!?!?!!?
אהה המסיבה מהנסיבות האלה...נו באמת....
כמה רועע יכול להיות כמה?!?!?!
בעצם אני גם די מאושר....
אם אני לבד...-שכולם יהיו לבד!!😛😛😛
איייייכ כולי אגואיסט....אבל זה ידוע שהכל מאהבה!!=] 😊
חחח ואומרים שאני שרוטטההה חעחעחע 😯

אוהבת אותךךך הכי בעולםםם=] עפתי לבצפר ביווווווששששששש מואהה
קארין למה את על המחשב?
QUOTE (chen-daskal @ 08/01/2007) קארין למה את על המחשב?
כי היא מתחילה ב10 וחצי.. יותר נכון היא מבריזה ומתחילה ב10 וחצי
קרינההה שאת חוזרת דברי איתייי
יאאא המשיכייי
זה כזה יפה.

*-*אוהבת*-*
......מירב......
שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
כתבתי פה הודעה מזה ארוכהה והיא נמחקה כי...כי...כי אני אדיוטטטטטטטטטטטטטטט
הלכתי להתאבד...ביוש=]
מ~~ד~~ה~~י~~ם~~😛
איזה יופפפי :]]
פשוווווווווווווט מושלם!!

המשך מאמיי
אני מצטערת אבל אני משהה את הסיפור לכמה ימים.. אתם תבינו הכל בהמשך.. אוהבת אותכם =]
QUOTE (adidush77 @ 08/01/2007) אני מצטערת אבל אני משהה את הסיפור לכמה ימים.. אתם תבינו הכל בהמשך.. אוהבת אותכם =]
נוותר לך....אבל רק הפעם!!!
הסיפור חוזררררררר
תודה שחיכיתם =]

קמתי בבוקר.. יום חדש ביצפר בלאגנים (כן בטח)
יום שני.. אני מתחילה ב8 ויש לי מסדר.. איכס =\
שעתיים תקשורת.. יצאנו לצלם אנשים.. פדחניות אנחנו 😛
ואחרי זה הפסקה של 10 דקות.. ראיתי את נאור והלכנו לשבת יחד עם הדר חברה שלנו למטה כי לנאור היה ספורט

הדר-הגר מה קרה?
הגר-סתם כלום..
הדר-עוד פעם.. רועי?
הגר-כן =\.. אני דואגת לו
הדר-למה קרה משו?
הגר-לא יודעת.. לא ישנתי כל הלילההה.. כל הלילה היו לי רק מחשבות עליו אוףף נמאס ליי
נאור-הגר אמרנו שמפסיקים
הגר-אני יודעת נאור אבל אוףףף.. הוא חשוב לי כל כך =\

פתאום ראינו את רועי מגיע.. אני לא יודעת אם דמיינתי או לא אבל זה היה נראה כיאילו הוא מסתכל עליי
עד שהוא הגיע.. אמר שלום לנאור והלך
הדר-קרה בינכם משו?
הגר-אנחנו לא מדברים.. כבר כמה זמן =\
הדר-למה?
הגר-סיפור ארוך.. =\

לראות אותו בביצפר אותו יום לא עשה לי טוב.. בשיעור מתמטיקה מצאתי את עצמי בוכה אז החלטתי פשוט להבריז מהשעה השניה של המתמטיקה (גם ככה המורה לא שמה על זה)

הלכתי הבייתה.. כל הדרך חושבת.. קשה לי לראות אותו סובל!
הגעתי הבייתה נחתי קצת הייתי קצת על המחשב עד שרעות באה אליי
היינו צריכות ללכת לראיונות עבודה..
הלכנו אני היא ורותם ופגשנו אנשים בדרך גם
מה שבטוח שאני ורעות ביחד.. זה מתכון לאסון!
אם התקבלנו? השם יודע!
אחרי זה חזרנו אליי

רעות-נראלך התקבלנו?
אני-נראלך?! חחחחח.. ראו אותנו נבהלו בדוקק
רעות-תגזימיייי.. אולי רק ממך
אני-לכי יא זבלהההה
רעות-חחח.. מודה באשמה!
אני-אוף רעות אני לא יודעת מה לעשות עם רועי
רעות-מה קרה עם רועי?
אני-הוא מדאיג אותי!
רעות-הוא אמר שהוא יתגבר.. אל תדאגי
אני-את מדברת איתו?
רעות-כן.. אחרי שהוא רב עם חצי עולם הוא אמר שהוא יהיה בסדר
אני-אני מקווה..
רעות-דיי הגר! אל תדאגי לו יותר מדי!
אני-אני יודעת שאני לא צריכה להוריד תכבוד שלי שוב בגללו.. הוא פגע בי ולא שווה לי.. אבל קשה לי לראות אותו ככה!
רעות-אני מבינה מאמי.. אבל תחזיקי מעמד..
אני-אני ישתדל

היא הייתה אצלי עד הערב ככה ואז הלכה..
נכנסתי למסנג'ר השני לראות מה עם רועי.. והייתה לו הודעה אישית שלפי מה שהיה כתוב שם הבנאדם שבור לגמרי.. לא יכולתי לראות את זה
דיברתי עם רעות היא אמרה לי לא לעשות כלום.. גם נאור וחן אמרו לי אותו דבר..
אבל אני ישבתי מול המחשב.. רואה את זה.. ולא יכולה יותר
פתחתי את החלון שיחה איתה.. לשלוח.. לא לשלוח.. להוריד את הכבוד בשבילו?! רשמתי הודעה ועמדתי מול החלון שיחה כמה דקות עד שהחלטתי..



קצר אני יודעת... המשך יותר ארוך פעם הבאה.. או אפילו היום אם יהיו הרבה תגובות =]
שמחה שהמשכת את הסיפר 😊

מדהים ((:

המשך 😛
מהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה???
למה הפסקתתת???? יש לך המון מה לרשוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
טיפשההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(אגבב אחלה המשך... 😁 )

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך