אךךךך סוף טוב-הכל מושלם...(בערך)
בעזרת השם ממחר הכל יילך מעולה....=]
מהמם.....
מעכשיו המשכים בלי רועייי...יותר נכון כמה שפחות יוריי(קוראים לי רועייייייייייייייייייייייייייייייי!!)
לילה טוב..
QUOTE (adidush77 @ 07/01/2007) QUOTE (karin14 @ 07/01/2007) חחחחח מודה שאני טמבליתתת😛
אבל הוא יותר...!!!
בכל מקרה אחרי שכתבת את ההמשך כיף לי לוממממרררר:
אייי פיל גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה... אייממ פילינג סו גווודדדדדדדדדד... טננה נה נה נה..!!!!
הם ניפרדוו קולולולולולולוו... אבל לא יפה...=\ (בכל מקרה קולולולו)
טוב די המשך מהממםםם=]
מואאאאאאאאאאאאאאההההה לילה טוב בובבהה=]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
אין קרינה את אחת השרוטוותתתתתת..!!
רגע אז מתי עושים תמסיבה?! חחחח 😛
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..!! =]
מי פה מדבר על מסיבה ולא הזמין אותי?!?!?!!?
אהה המסיבה מהנסיבות האלה...נו באמת....
כמה רועע יכול להיות כמה?!?!?!
בעצם אני גם די מאושר....
אם אני לבד...-שכולם יהיו לבד!!😛😛😛
איייייכ כולי אגואיסט....אבל זה ידוע שהכל מאהבה!!=] 😊
חחח ואומרים שאני שרוטטההה חעחעחע 😯
אוהבת אותךךך הכי בעולםםם=] עפתי לבצפר ביווווווששששששש מואהה
QUOTE (chen-daskal @ 08/01/2007) קארין למה את על המחשב?
כי היא מתחילה ב10 וחצי.. יותר נכון היא מבריזה ומתחילה ב10 וחצי
קרינההה שאת חוזרת דברי איתייי
יאאא המשיכייי
זה כזה יפה.
*-*אוהבת*-*
......מירב......
שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
כתבתי פה הודעה מזה ארוכהה והיא נמחקה כי...כי...כי אני אדיוטטטטטטטטטטטטטטט
הלכתי להתאבד...ביוש=]
פשוווווווווווווט מושלם!!
המשך מאמיי
אני מצטערת אבל אני משהה את הסיפור לכמה ימים.. אתם תבינו הכל בהמשך.. אוהבת אותכם =]
QUOTE (adidush77 @ 08/01/2007) אני מצטערת אבל אני משהה את הסיפור לכמה ימים.. אתם תבינו הכל בהמשך.. אוהבת אותכם =]
נוותר לך....אבל רק הפעם!!!
הסיפור חוזררררררר
תודה שחיכיתם =]
קמתי בבוקר.. יום חדש ביצפר בלאגנים (כן בטח)
יום שני.. אני מתחילה ב8 ויש לי מסדר.. איכס =\
שעתיים תקשורת.. יצאנו לצלם אנשים.. פדחניות אנחנו 😛
ואחרי זה הפסקה של 10 דקות.. ראיתי את נאור והלכנו לשבת יחד עם הדר חברה שלנו למטה כי לנאור היה ספורט
הדר-הגר מה קרה?
הגר-סתם כלום..
הדר-עוד פעם.. רועי?
הגר-כן =\.. אני דואגת לו
הדר-למה קרה משו?
הגר-לא יודעת.. לא ישנתי כל הלילההה.. כל הלילה היו לי רק מחשבות עליו אוףף נמאס ליי
נאור-הגר אמרנו שמפסיקים
הגר-אני יודעת נאור אבל אוףףף.. הוא חשוב לי כל כך =\
פתאום ראינו את רועי מגיע.. אני לא יודעת אם דמיינתי או לא אבל זה היה נראה כיאילו הוא מסתכל עליי
עד שהוא הגיע.. אמר שלום לנאור והלך
הדר-קרה בינכם משו?
הגר-אנחנו לא מדברים.. כבר כמה זמן =\
הדר-למה?
הגר-סיפור ארוך.. =\
לראות אותו בביצפר אותו יום לא עשה לי טוב.. בשיעור מתמטיקה מצאתי את עצמי בוכה אז החלטתי פשוט להבריז מהשעה השניה של המתמטיקה (גם ככה המורה לא שמה על זה)
הלכתי הבייתה.. כל הדרך חושבת.. קשה לי לראות אותו סובל!
הגעתי הבייתה נחתי קצת הייתי קצת על המחשב עד שרעות באה אליי
היינו צריכות ללכת לראיונות עבודה..
הלכנו אני היא ורותם ופגשנו אנשים בדרך גם
מה שבטוח שאני ורעות ביחד.. זה מתכון לאסון!
אם התקבלנו? השם יודע!
אחרי זה חזרנו אליי
רעות-נראלך התקבלנו?
אני-נראלך?! חחחחח.. ראו אותנו נבהלו בדוקק
רעות-תגזימיייי.. אולי רק ממך
אני-לכי יא זבלהההה
רעות-חחח.. מודה באשמה!
אני-אוף רעות אני לא יודעת מה לעשות עם רועי
רעות-מה קרה עם רועי?
אני-הוא מדאיג אותי!
רעות-הוא אמר שהוא יתגבר.. אל תדאגי
אני-את מדברת איתו?
רעות-כן.. אחרי שהוא רב עם חצי עולם הוא אמר שהוא יהיה בסדר
אני-אני מקווה..
רעות-דיי הגר! אל תדאגי לו יותר מדי!
אני-אני יודעת שאני לא צריכה להוריד תכבוד שלי שוב בגללו.. הוא פגע בי ולא שווה לי.. אבל קשה לי לראות אותו ככה!
רעות-אני מבינה מאמי.. אבל תחזיקי מעמד..
אני-אני ישתדל
היא הייתה אצלי עד הערב ככה ואז הלכה..
נכנסתי למסנג'ר השני לראות מה עם רועי.. והייתה לו הודעה אישית שלפי מה שהיה כתוב שם הבנאדם שבור לגמרי.. לא יכולתי לראות את זה
דיברתי עם רעות היא אמרה לי לא לעשות כלום.. גם נאור וחן אמרו לי אותו דבר..
אבל אני ישבתי מול המחשב.. רואה את זה.. ולא יכולה יותר
פתחתי את החלון שיחה איתה.. לשלוח.. לא לשלוח.. להוריד את הכבוד בשבילו?! רשמתי הודעה ועמדתי מול החלון שיחה כמה דקות עד שהחלטתי..
קצר אני יודעת... המשך יותר ארוך פעם הבאה.. או אפילו היום אם יהיו הרבה תגובות =]
שמחה שהמשכת את הסיפר 😊
מדהים ((:
המשך 😛
מהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה???
למה הפסקתתת???? יש לך המון מה לרשוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
טיפשההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(אגבב אחלה המשך... 😁 )