פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~התחלה חדשה => בלעדייך~

✍️ adidush77 📅 01/01/2007 22:51 👁️ 2,750 צפיות 💬 155 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 11
לפני שאני מתחילה תסיפור שלי אני יספר לכם קצת על עצמי
קוראים לי הגר ואני לומדת בכיתה יא'
לא הכי גבוהה שיער גלי עיניים ירוקות ומבנה גוף לא רזה רזה אבל בסדר
עד לפני חודש וחצי בערך היה לי חבר.. קוראים לו רועי ועכשיו יש לו חברה אחרת, רותם
רותם היא חברה טובה שלי לפחות ככה היה עד שהם נהיו חברים
מאז שרותם ורועי חברים איבדתי אמון בהרבה אנשים ואפילו בעצמי החיים שלי נראים אחרת לגמרי
היום מתחילה לה שנה חדשה והחלטתי גם לפתוח דף חדש ולמחוק אותו מהחיים שלי במיוחד אחרי ריב שהיה לי ולו אתמול =\
חוץ מרועי ורותם יש עוד כמה אנשים בחיים שלי
נאור שהוא הידיד הכי טוב שלי, הוא כמו אח שלי אני מספרת לו הכל והוא מכיר אותי ממש טוב
ורעות שהיא החברה הכי טובה שלי שאנחנו צמודות אחת לשניה לתחתתת
ויש גם את רונה ליאורה וסיגל שהם חברות ממש טובות שלי
ואת אמיר ירון ויוסי שהם ידידים טובים שלי

הסיפור שלי מתחיל יום אחרי הריב שלי עם רועי השנה החדשה כבר התחילה וגם אני כמו שאמרתי כבר החלטתי לפתוח דף חדש
קמתי בלי הרבה מצב רוח התארגנתי לבשתי חולצת ביצפר לבנה וג'ינס
סידרתי יפה את השיער ויצאתי מהבית
הגעתי לביצפר ונכנסתי ישר לכיתה כולם עם הברכות שנה טובה וחוויות מהסילבסטר
לא עיניין אותי כל כך
פתאום נאור קפץ עליי מאחורה
נאור-הגרי מה קורה?
אני-נאורוששש הכלל טוב מה איתך?
נאור-מצויין מאמיי, איך היה הסילבסטר?
אני-אההה.. אתה יודע
נאור-ולמה הפרצוף הזה? קרה משו?
אני-רועי, שוב רבנו
נאור-אוו אווו.. את והוא כמו חתול ועכבר, אבל אתם תשלימו כמו תמיד
אני-לא נראלי =\
נאור-למה? הגר על מה רבתם?
אני-הוא מאשים אותי בכל הצרות שלו נמאס לי!
נאור-ומה עוד?
אני-לא יודעת הוא מאשים אותי במשו לא אומר לי מה, ואחרי זה הוא אמר לי ללכת להזדיין ושהוא לא רוצה לשמוע ממני יותר בחיים =\
נאור-מההההההה?! איפה הוא אני מפרק לו תצורה!
אני-נאור דיי אל תעשה כלום בבקשה
נאור-אז תבטיחי לי שאת לא מדברת איתו יותר בחיים?!
אני-מבטיחה..
נאור-כמו שצריךךךך
אני-אבל אתה לא מבין.. הוא בחיים לא דיבר אליי ככה.. הוא לא היה כזה!
נאור-אני יודע כנראה זאת רותם שמשפיע עליו לכי תדעי
אני-אני לא יודעת, אבל הוא ממש פגע בי נאור
נאור-זה בסדר הגר, יהיה בסדר אני מבטיח לך =]

פתאום ראיתי את רעות מרחוק אני ונאור הלכנו לכיוון שלה
רעות-בוקררררררררררררר טוב =]
אני-בוקר טוב מאמי מה קורההה?!
רעות-הכל מעולההההההההההההה מה איתכם?
אני&נאור-מצויין =]
רעות-נו אז את מי נישקתם בסילבסטר?
אני-אני לא יודעת מה איתך אבל אני נישקתי את הבנאדם הכי יפה בעולםםםםם
רעות-מה?! ולא סיפרת לי?! את מייי?!
אני-את המראהההה.. 😛
רעות-תגזימיייי יפההההה
נאור-הלווו היא הכי יפה פה שקט 😛
אני-חיחיחי איזה אח מושלם יש לייייי (והבאתי לו נשיקה על הלחי)
רעות-טוב יאללה מה אנחנו עומדים פה בואו לכיתות היה צלצול

אני ורעות באותה כיתה ונאור עם רועי כל אחד הלך לכיתה שלו
רעות-את לא יודעת מה שמעתיייי
אני-נו?
רעות-רועי ורותם לא יצאו אתמול
אני-תשבעייייי למה?
רעות-אמא שלה או משו..
אני-דיייי
רעות-כן.. הכל מלמעלהההה
אני-יאללה שתקיי כברררר.. תזכרי לי לספר לך משו בהפסקה
רעות-לספר לי מהה?
אני-שתקי המורה באה

המורה נכנסה לכיתה וכולנו שתקנו התחילה ללמד התחיל הרעש 😛
אני ורעות סתם ישבנו וציירנו משו ואז היה צלצול.. סיפרתי לרעות הכל
רעות-מזההההההההההה?!
אני-כן =\
רעות-איפה הוא אני מפרקת אותו עכשיווווווווווווווווווווו
אני-רעות לא דיי
רעות-שום דיי.. הנה הוא.. רועייי בוא לפה עכשיו..!!
זה לא הולך להיגמר יפה =\


מקווה שאהבתםםם =]
גיבו ליייי =]
חיייממשלי איי לאב יו הכי מווכשרת את נודרת;]
בנוותת גייבוו סיפוור אמייתי
בווובבבבהההה=]]]]

מוכשרת טירוףףף=] התחלה יפפפהה=]

לאבבביוווווווווו😊😊
המשךך.. למרות שאין תגובות =\

המורה נכנסה לכיתה וכולנו שתקנו התחילה ללמד התחיל הרעש
אני ורעות סתם ישבנו וציירנו משו ואז היה צלצול.. סיפרתי לרעות הכל
רעות-מזההההההההההה?!
אני-כן =\
רעות-איפה הוא אני מפרקת אותו עכשיווווווווווווווווווווו
אני-רעות לא דיי
רעות-שום דיי.. הנה הוא.. רועייי בוא לפה עכשיו..!!
זה לא הולך להיגמר יפה =\


אני-רעות דיי בבקשה אל תעשי כלום
רועי-מה קרה?
רעות הסתכלה עליי ואז שוב אליו
רעות-ככה לא אומרים שלום!?
היא הביאה לו נשיקה על הלחי והוא הלך
אני-מאמי תודה..
רעות-אני לא מבינה אותך למה את לא רוצה שנתערב!?
אני-אתם ידידים לא בא לי שתהרסו תידידות שלכם בגללי
רעות-אבל את יודעת כמה את חשובה לי נכון?!
אני-יודעת.. ואני יהיה בסדר מבטיחה..

אחרי הצלצול נכנסנו שוב לכיתה.. מבחן באנגליתת איכסס הלך חרא ביותרר
עד שסוף סוף הגענו לשעה האחרונה.. בצלצול יצאתי מהכיתה לכיוון הכיתה של נאור כדי להגיד לו שלום
בדרך ראיתי את רועי, שנינו הסתכלנו אחד על השני בלי להגיד כלום, הוא חסר לי החיבוק שלו בבוקר אבל עכשיו כבר מאוחר מדי, זה נגמר =\
אמרתי שלום לנאור וירדתי עם רעות למטה
רעות-יש לי עוד שעה איכססס =\
אני-איך עוד שעה השתחררנוו
רעות-לא נו.. זה השיעור שהכיתה מחולקת לחצי
אני-חחחחחחחחח..!! נדפקת
רעות-זונההה.. לכי לכי
אני-הלכתייי 😛
רעות-הנה רותם..
אני-כן אני רואה.. טוב אני הולכת לדבר איתה
רעות-מה למה?! לספר לה?!
אני-לאא.. אני פשוט רוצה לדבר איתה על משהו..
רעות-אוקי.. ביי מאמיי
נתתי לה נשיקה והלכתי לכיוון רותם

אני-רותם חכי ליי
רותם-הגרוש מה קורה מאמי?
אני-בסדר.. מה איתך?
רותם-מעולההההההה.. =]
אני-תקשיבי אני רוצה לדבר איתך..
רותם-שוטטט..
אני-זה בקשר לרועי..
רותם-מה קרה לרועי!?
אני-לא קרה כלום אני פשוט צריכה לבקש ממך משו..
רותם-אוקיי.. דברי..
אני-את יודעת כמה הוא חשוב לי ו.. אנחנו לא מדברים כל כך.. רבנו שוב ולא נראלי שנשלים הפעם
רותם-אתם תשלימו מה את דואגת.. רוצה שאני יתערב בזה?
אני-לא לא! ממש לא.. רק רציתי לבקש ממך לשמור עליו.. באמת משו קורה לו בזמן האחרון ואני כבר לא יהיה שם בשביל לעזור לו.. ואני ממש דואגת לו
רותם-כן הוא היה מבואס בגללי כמה ימים
אני-כן גם.. פשוט תשמרי עליו בבקשה..
רותם-אל תדאגיי.. יהיה בסדררר =]
אני-ידעתי שאפשר לסמוך עליך
רותם-תראי יש דברים שגם אני התחלתי להכיר בו שהוא מאוד מעצבן לפעמים אבל מתרגלים אתם תשלימו
אני-עזבי זה לא יקרה..
רותם-איך שאת רוצה.. בכל מקרה אני חייבת לעוף הבייתה
אני-כן גם אני..
נתתי לה נשיקה והלכתי..
שהגעתי הבייתה לא היה אפחד.. הלכתי לכיוון החדר שמתי תתיק על המיטה והתחברתי למחשב
לא היה אפחד.. רשמתי אווי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שנה מדהימה אנשיםם..!! 😁
מבחן באנגלית הלך נאחס ביותררר..

רעותה אחות מושלמת שלי אוהבת אותך כל כךךך..!!
נאורוש אח מושלם מה הייתי עושה בלעדייךך..!!

בחדר או משו.. על הפוליפון למי שצריך =]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

התחלתי לחפש משו עד שמצאתי מכתב שרשמתי מזמן לרועי.. ואף פעם לא היה לי תאומץ להביא לו
אחרי שקראתי את המכתב הבנתי שרק דבר אחד יכול לעזור לי עכשיו...



מקווה שאתם אוהבים.. גיבו =]
מדהים :}}
lidorushit תודה מאמי.. אבל אפחד לא מגיב.. =\

דוסה וקרינה תודה גם לכן אחיות מושלמות שליייי..!! =]
מדהימה שלי לאט לאט יגייבוו....
שממעי חיים שלי דבריאיתייי מה קרהההה היוםם!! בשיעור עם יערה
איזה נראלי שאנשים פשוט לא אוהביםם.. =\
חחחחח יאהבוו... אם לא בטוב אז בכוח...
חח סתם

דוסה צודקתתת לאט לאטט...!!!

לאב יווו==]] נתראה מחר בובבהה😊😊😊😁😁
אני אהבתי
תמשיכי!
מוווושלם!!

תמשייכיייי בוובהה..
מדהים!!!
מושלםםםםםםםםםםםם
התחלה מדהימה!!!

סיפור ממש יפה..
מוזמנת לשלי =]] [קישור בחתימה]..

תמשיכייי מחכהה!!!

אוהבת רחלוש =]]
תלתלים_סטייל
_ליווש_
loisana11
וקרינה


תודהה יפותתת שליייי... ממשיכה =]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שנה מדהימה אנשיםם..!!
מבחן באנגלית הלך נאחס ביותררר..

רעותה אחות מושלמת שלי אוהבת אותך כל כךךך..!!
נאורוש אח מושלם מה הייתי עושה בלעדייךך..!!

בחדר או משו.. על הפוליפון למי שצריך =]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

התחלתי לחפש משו עד שמצאתי מכתב שרשמתי מזמן לרועי.. ואף פעם לא היה לי תאומץ להביא לו
אחרי שקראתי את המכתב הבנתי שרק דבר אחד יכול לעזור לי עכשיו...



הפכתי את כל החדר כדי למצוא כל דבר שקשור בו
אם זה מכתבים, שירים, ציורים, תמונות
כל דבר שרק הזכיר לי אותו
אספתי הכל לשקית והלכתי לפח לזרוק את זה
אבל לא היה לי אומץ.. לא יכולתי לזרוק את הכל.. =\
אמא שלי ראתה אותי שחזרתי מלמטה ושאלה מה קרה

אמא-מה קרה ילדה שלי?
אני-סתם אמא.. את יכולה לעשות לי טובה?
אמא-כן מאמי שלי מה קרה?
אני-את יכולה לזרוק את כל זה?
אמא-מזה?
אני-זכרונות.. מרועי =\
אמא-רועי? מה קרה שוב רבתם?
אני-משהו כזה.. =\
אמא-דיי ילדה שלי יהיה טוב..
אני-אני בטוחה..

הלכתי עם דמעות בעיניים לכיוון החדר וראיתי שנאור מחובר

הגרושש.. :] :
אחחח שלנוווו?

נאורי אחי המושלם :
אחות שליי מה קורההה?!

הגרושש.. :] :
אני קוראאא..
אחי שלי צריך להיות גאה בייי

נאורי אחי המושלם :
וזה כי?

הגרושש.. :] :
זרקתיי כלללללללללללל מה שקשור לרועי

נאורי אחי המושלם :
את רציניתתתת?!?!

הגרושש.. :] :
כן.. =\

נאורי אחי המושלם :
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא..!! גאה בך!

הגרושש.. :] :
😁😁

נאורי אחי המושלם :
טוב האח המושלם והחרשן שלך צריך ללכת ללמוד מתמטיקה

הגרושש.. :] :
ביי חרשייייי

נאורי אחי המושלם :
בייי אחותייי =]

קצת התעודדתי.. הוא תמיד מצליח להעלות לי חיוך איכשהו..
הלכתי לשכב קצת במיטה כי שוב לא הרגשתי טוב וכנראה באיזשהו שלב נרדמתי
קמתי בבוקר ישר לביצפר.. התארגנתי ויצאתי
בביצפר ראיתי את רעותה שלייי

רעות-בוקר בוקרררר.. לאן נעלמת אתמול?!
אני-נרדמתי =\
רעות-באמתת!? שמתי לבב..
אני-סורייי.. למה קרה משו?
רעות-לאאא.. פשוט התקשרתי אליך ולא ענית
אני-אהההה..
רעות-תגידי מה יש לך את? את לא נראת הכי טוב..
אני-אין לי מושג.. היום אני הולכת לרופא..
רעות-אההה אוקיייי

~צלצול~

רעות-יאלללללללה לכיתה!
אני-חחח בואי מכוערת קטנההה

הלכנו לכיתה כרגיל יום לימודים מציק.. ואז בהפסקה יצאנו ומקום הקבוע שלנו.. מול הכיתה של נאור
אני-אח גדוללללל..!!
נאור-אחות קטנה מה נשמעעעע?!
אני-הכל טובבבב =]
נאור-אני רואה השתפר המצב רוח..
אני-יאפפ יאפפפ =]

פתאום מישהי באה אליי מאחורה זאת הייתה רונה
רונה-הגרושששששששששששששששש
אני-רונההה מה קורה יפההה
רונה-מצויין מצויין.. =]
אני-חחחח מה כיעור? מה האושר?
רונה-הכרתי מישהו חדשש דנדש =]
אני-הופה הופההה.. ספרי ומהרררר

הלכנו לצד והיא סיפרה לי על מישהו שהיא הכירה והיא הולכת להיפגש איתו..
אמרתי לה בהצלחה וחזרתי לכיון נאור ורעות.. בדרך ראיתי את רועי
לא יכולתי להפסיק להסתכל עליו, הוא היה כל כך חסר לי =[
כל כך שמחתי שנשארנו ידידים אחרי כל מה שקרה ופתאום שוב משהו נהרס.. לא יודעת למה אבל הייתה לי הרגשה שזה הכל בגלל רותם! אבל בכל זאת העדפתי לסתום..
הלכתי וישבתי ליד נאור (יש שם שולחן כזה שאפשר לשבת עליו) ושמתי עליו את הראש

נאור-מה קרה הגר?
אני-לא יודעתת.. יש לי סחרחורות..
נאור-עוד לא הלכת לרופא?!
אני-לאא. =\ היום כנראה
נאור-אההה.. תרגישי טוב!
אני-תודההה =]
מרחוק ראיתי את רועי מגניב מבטים.. יכול להיות שעוד אכפת לו!?
היה שוב צלצול ועליתי למתמטיקה.. יצאתי באמצע כדי ללכת לרופא..

כרגיל הרופאים הסתומים האלה "אין לך כלום אין לך כלום" עד שאני לא יפרפר למוות אני בסדר!
אחרי זה אבא שלי אמר שיש הפתעה..
הוא נסע לכיוון הבית של סבתא..
צלצלתי בפעמון ואז פתחה לי..


פרק טיפה משעמםםםם.. אבל בסדר =]

מקווה שאתם אוהבים =]
כן... טיפה...

חח סתם יפה שלייי😊😊

לאבב יוו=] תרגישי טוב בובהה שלללייי😊😊 מואההההה
שקט משעמם יאאלה המשך;]
עדייייייייייייייייייי אני גאונה קיבלתי בספרות 80;]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך