מההה את עושה צחוק!?!??!?!?!?!?
תמשיכיי!!!!! תמשיכי לכתוב מה א...-נדב אמר לך ואיך הגיב...
נו נו נו נו נו נו נו נו!!!!!!
קטלניייייייייייייייייייייייייייייייייי
זהו אני מכור לסיפור שלך.....זה דף הבית שלי מעכשיו...
כל פעם שאני נכנס אני אראה אם עדכנת או לא...😛
וואאיי ימוכשרתת!!
שימי המשךךך דחוףף!!
לווב יו..
QUOTE (na0r1 @ 04/01/2007) מההה את עושה צחוק!?!??!?!?!?!?
תמשיכיי!!!!! תמשיכי לכתוב מה א...-נדב אמר לך ואיך הגיב...
נו נו נו נו נו נו נו נו!!!!!!
קטלניייייייייייייייייייייייייייייייייי
זהו אני מכור לסיפור שלך.....זה דף הבית שלי מעכשיו...
כל פעם שאני נכנס אני אראה אם עדכנת או לא...😛
חחחחחחחחחחחחחחחח
משוגעת..
QUOTE (_ליווש_ @ 04/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 04/01/2007) מההה את עושה צחוק!?!??!?!?!?!?
תמשיכיי!!!!! תמשיכי לכתוב מה א...-נדב אמר לך ואיך הגיב...
נו נו נו נו נו נו נו נו!!!!!!
קטלניייייייייייייייייייייייייייייייייי
זהו אני מכור לסיפור שלך.....זה דף הבית שלי מעכשיו...
כל פעם שאני נכנס אני אראה אם עדכנת או לא...😛
חחחחחחחחחחחחחחחח
משוגעת..
זה משוגע.. וזה האח המושלם שלייייי =]
נאור יא מגזיםםם..!! חחח אוהבת אותךךךך
_ליווש_ תודה מאמי יותר מאוחר אני שמה המשך מבטיחה =]
מי הציג אותי כנקבה??!?!?!? 😯
אז מה אם יש לי שיער ארוך!?!?!?!? עדיין אני נראה כמו זכר (נזהרתי לא להגיד.....)
אממממ עדיייי אחותייי המושלמתתתת מת עלייךךךך...תמשיכייי לכתוב...
נו נו נו נו נווווו....מה נדבבב אמררר??!!?!?
טוב זה אבסורד..אני יודע איך הוא הגיב...
אבל עדיןןןןןןןןןןןןןן זה מעניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:|:|:|:|:|
QUOTE (adidush77 @ 04/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 04/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 04/01/2007) מההה את עושה צחוק!?!??!?!?!?!?
תמשיכיי!!!!! תמשיכי לכתוב מה א...-נדב אמר לך ואיך הגיב...
נו נו נו נו נו נו נו נו!!!!!!
קטלניייייייייייייייייייייייייייייייייי
זהו אני מכור לסיפור שלך.....זה דף הבית שלי מעכשיו...
כל פעם שאני נכנס אני אראה אם עדכנת או לא...😛
חחחחחחחחחחחחחחחח
משוגעת..
זה משוגע.. וזה האח המושלם שלייייי =]
נאור יא מגזיםםם..!! חחח אוהבת אותךךךך
_ליווש_ תודה מאמי יותר מאוחר אני שמה המשך מבטיחה =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..
סוורי פשוט אני רגילה שבנות מגיבות פה!!
לא שמתי לב כ"כ
חחחחחחח איי איזה פאדיחה 😁
סורריי נאוררררר!!
ויישש מחככהה 😛
QUOTE (na0r1 @ 04/01/2007) מי הציג אותי כנקבה??!?!?!? 😯
אז מה אם יש לי שיער ארוך!?!?!?!? עדיין אני נראה כמו זכר (נזהרתי לא להגיד.....)
אממממ עדיייי אחותייי המושלמתתתת מת עלייךךךך...תמשיכייי לכתוב...
נו נו נו נו נווווו....מה נדבבב אמררר??!!?!?
טוב זה אבסורד..אני יודע איך הוא הגיב...
אבל עדיןןןןןןןןןןןןןן זה מעניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:|:|:|:|:|
שיער ארוךךךךך תגזיםםםםם
זה חסה מה שצומח לך שם 😛
אני ימשיך קרציייי..!! עוד מעט =]
מאמיי סיפוור ממש ממש ממש יפה:]
מצצפה להממשךך חיחיחי..
אוהההההההבת
-רעות-
QUOTE (adidush77 @ 04/01/2007)
שיער ארוךךךךך תגזיםםםםם
זה חסה מה שצומח לך שם 😛
אני ימשיך קרציייי..!! עוד מעט =]
אייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!
זאת לא חסה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זאת כרובית....😛
לא סתם קוראים לי "כרובי.."
אמממ את ממשיכה לא עוד מעט!!! עכשיו!!!!
ברגע זה!!!!!!!!!!
נו טובבב עוד מעט!!!!!
חחחחחחחחחחחחח נאור הרג אותי😁
2 דפווקים באמאמאמא שלי..
הממשךך יקוונפפה שלי😘
אני הרגתי??!?!?
מצטער...בלי כוונה.........זאת היא אשמהההההההההההההההההההההההה
ואני לא דפוק!!!!
אני סתם שרוט... 😛
תודה לכולם על התגובותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת =]
ממשיכה כי נאור ביקש כל כך יפה.. חיחיחי =]
לא יודעת למה אבל פחדתי שהוא יעיף אותי
מה נסגר איתי?! למה הוא כל כך חשוב לי פתאום?! =\
התקרבתי אליו ואז ניסיתי לדבר איתו..
אני-נדב..?
נדב-
נדב-מה את רוצה?
אני-הכל בסדר איתך?
נדב-אל תשגעי ביי..
אני-אני כן ישגע נדב מה קרה?
נדב-כלום ביייי
אני-אל תגיד לי כלום אני מכירה תכלום הזה ואני דואגת לך
נדב-אז אל תדאגי לי.. ביי הגר
קמתי משם וחזרתי לנאור
נאור-נו?
אני-נו מה? לא מדבר איתי
נאור-עזבי אותי אני אחרי זה יברר לך מה קרה
אני-תודה אח גדולללל =]
ירדנו קצת למטה להסתובב לחפש אנשים מעניינים עד שהיה צלצוללל
שעתיים היסטוריה.. בוחן פתע.. איכסה ביותררר =\
אחרי זה היה לי שעה תנ"ך.. לא סובלת את המורה אז הברזתי 😛
אמרתי לנאור שיתקשר אליי שהוא מסיים תביצפר שאני יידע שהוא בא והלכתי
הגעתי הבייתה והלכתי למחשב.. שום דבר מיוחד שמתי אווי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
עוד מעט אחי פההה..!! =]
ליאורה דברי איתי שאת פה..!!
תשאירו.. =]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הלכתי לראות קצת טלוויזיה עד שהפלאפון צלצל
זה היה נאור
נאור-השתחררתיייי =]
אני-סוף סוףףף.. יאללה אתה בא?
נאור-5 דקות אני אצלך
אני-אוקהההה =]
הלכתי למחשב ראיתי הודעה מליאורה
ליאורי שלי :
הגררררררררררררררררר
הגרושש.. :] :
ליאורייי מה קורהה?!
ליאורי שלי :
הכל טוביייי =] מה איתך?!
הגרושש.. :] :
בסידדררר גמוררר =]
למה לא באת היום?!
ליאורי שלי :
בדיקות דם.. איכסה פיכסה =\
הגרושש.. :] :
מה?! ואיך המרגש?!
ליאורי שלי :
יותר טובבבבבב =]
הגרושש.. :] :
נו מעולהההההה.. =]
בדיוק היה צלצול בדלת
הגרושש.. :] :
שניההה מצלצליםםם..
ליאורי שלי :
אוקההה
הלכתי לפתוח זה היה נאור.. הוא בא ישב על המיטה שלי ואני בינתיים דיברתי עם ליאור (קיצרתי לה תשם 😛)
הגרושש.. :] :
ליאורי נאורוש פההה אז אני תכף ידבר איתך
אגב אני הולכת לפארק היום בה לך לבוא?
ליאורי שלי :
מה למה לפארק?
הגרושש.. :] :
אני צריכה לעשות משו עם הבנות וחשבתי להוציא אותך קצת מהבית
ליאורי שלי :
נעעעע.. עזבי פעם אחת =\
הגרושש.. :] :
אוקה מאמי שלי.. ביוש =]
נאור-עם מי דיברת?
אני-ליאור..
נאור-אהה מה איתה באמת שנים לא ראיתי אותההה
אני-היא בסדר.. קצת חולה
נאור-אוקהה.. יאללה מנגנים!
אני-לא רוצה!
נאור-נו הגרררררר.. הבטחת
אני-בסדר בסדר..
הוצאתי את האורגן שלי והתחלנו לנגן.. זה ניקה לי קצת את הראש מכל המחשבות של כל היום.. =]
אחרי זה סיפרתי לנאור הכל על החלום עם נדב
נאור-מה?!!?!
אני-כן =\ לא יודעת מה נסגר איתי
נאור-לאאא.. למה אמרת לו שאת אוהבת את רועי?!
אני-אויששש נאורררר.. (והבאתי לו סטירה קטנה)
נאור-מהההה..
אני-מה מההה.. מה אני עושה?! אני לא יכולה להתאהב בנדב!
נאור-תראיי.. לא יודע מה להגיד לך =\
אני-יופי בשביל זה את אח שלי!?
נאור-הוא לא שם עליך.. אל תשימי עליו
אני-אבל אכפת לי ממנו..
נאור-אכפת לך מכולם! וזה לא טוב
אני-ספר לי על זה..
נאור-טוב זוזי אני רוצה לראות דברים מעניינים במחשב
הוא חיטט קצת במחשב (חטטן! 😛) ואז הלך
ליוויתי אותו לדלת ולפני שבאתי להיכנס לחדר אחי הגדול תפס אותי
עידן-ההלוווו
אני-מה?
עידן-מה מה.. בואי הנה עכשיו!
אני-מה עשיתי?!
עידן-מזה צריך להיות?!
אני-מה צריך להיות מה?!
עידן-.......
המשך קצרצר.. מחר יותר ארוךךך =]
גיבו לי.. לילה טוב =]
אני לא!!!!
אני לא אני לא אני לא דפוק!!!
איייייייייייייייייי זה לא פייר!!!!
דווקא בקטע שאני לא מכיר הפסקתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אוףףףףףףףף
נו באמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת עכשיו כל הלילה אני לא אצליח להירדם
ואז באמת אני אכנס לסרטים....אני אנסה לנחש המשכים.....
אוייייי..אבוייי!!!!!
יהיה בסדר...-נאור שלוט בעצמךך!
שלוטטטטטטטטטטטטטטטט בעצמךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!
😯