קרינה מה לעשות ככה זה שהחיים משעממים 😛 תודה בובה אוהבת אותךךךך..! 😁
דוסה יא חרשניתתתת ממתי התחלת ללמוד?! 😊
lidorushit תודה בובייי.. אולי אני ישים המחשב עוד מעטט =]
חחחח.. דוסה את חולה בראש!
המשךךך אחרון להיוםםם =]
נאור-מה קרה הגר?
אני-לא יודעתת.. יש לי סחרחורות..
נאור-עוד לא הלכת לרופא?!
אני-לאא. =\ היום כנראה
נאור-אההה.. תרגישי טוב!
אני-תודההה =]
מרחוק ראיתי את רועי מגניב מבטים.. יכול להיות שעוד אכפת לו!?
היה שוב צלצול ועליתי למתמטיקה.. יצאתי באמצע כדי ללכת לרופא..
כרגיל הרופאים הסתומים האלה "אין לך כלום אין לך כלום" עד שאני לא יפרפר למוות אני בסדר!
אחרי זה אבא שלי אמר שיש הפתעה..
הוא נסע לכיוון הבית של סבתא..
צלצלתי בפעמון ואז פתחה לי..
אני-מיריייייי
מירי-מה קורה הגרוש?
אני-יאא כמה זמןןן.. הבאת את התינוקת?!
מירי-נו ברור.. בשביל זה באתי =]
מירי היא בת דודה שלי.. היא בת 20 ומשו ולפני כמה חודשים היא ילדה בת.. התינוקת הכי מושלמת שראיתם.. אין בעתיד היא דוגמנית בדוקקקק =]
כל המשפוחה הייתה שם.. וגם אמא שלי כבר חיכתה לנו.. ישבנו אכלנו הכנו חפלה כולם.. עד שבאיזשהו שלב ראיתי את בת דודה שלי עם בעלה.. וכולם התחילו לדבר על אהבה.. ועל תינוקות והכל
ואמא שלי והשטויות שלה
אמא-אז מה הגרי מתי גם אני יהיה סבתא?
אני-אל תסתכלי עליי.. עידן יותר גדול ממני!
עידן הוא אחי הגדול.. בן 21 ויש לי עוד אח קטן עודד בן 8
הרגשתי קצת עצובה באותו זמן.. נזכרתי בי וברועי.. באהבה שלנו.. הלכתי למרפסת של הבית והסתכלתי החוצה.. פתאום הרגשתי מישהו מאחורי.. זה היה סבא שלי
סבא-מה קרה לנכדה הכי יפה שלי?
אני-סתם סבא.. מצב רוח לא משו..
סבא-בגלל החבר שלנו?
אני-כבר אין חבר סבא.. =\
סבא-מה קרה?
אני-סתם.. לא הסתדר
סבא-יהיו לך עוד הרבה חברים.. אל תדאגי.. אני לא רוצה לראות אותך עצובה ככה.. תשמחי את סבא..
אני-בסדר סבא.. רק בשבילך =]
נכנסתי חזרה לבית.. המשכתי עם כולם עד שאנשים התחילו ללכת הביתה.. אמא שלי רצתה להישאר וביקשתי ממנה רשות ללכת.. אמרתי שאני לא מרגישה טוב
הבית שלנו היה 10 דקות הליכה משם אז הלכתי ברגל..
הגעתי לביניין אבל משום מה לא רציתי לעלות למעלה.. הלכתי לגינה של הביניין.. לאותו מקום שאני ורועי היינו בו.. שהתנשקנו ושם הוא הבטיח בחיים לא לפגוע בי.. הוא הסתכל לי בעיניים.. אני ממש זוכרת את זה כיאילו זה קרה אתמולל
~~~~~~~~~~
אני-רועיקוש?
רועי-כן יפה שלי?
אני-אתה לא מבין כמה שאני מאושרת
רועי-גם אני מאמי..
אני-נכון שאתה אף פעם לא תפגע בי?
רועי-אני? מפתאוםםם
אני-תבטיח..
רועי-מבטיח יפה שלי.. אני בחיים לא יפגע בך
והוא חתם את ההבטחה בנשיקה מתוקההה שלא הפסיקהה
~~~~~~~~~~
עמדתי שם.. ודמעות התחילו לצאת לי.. הוא הבטיח.. אבל להבטחות שלו כבר אין ערך =\
עליתי הבייתה.. לא היה אפחד כולם היו עוד אצל סבתא.. פתחתי תמחשב שמתי אווי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
כואבבבבב ליייייי.. רופאה מפגרת לא יודעת מהחיים שלה
נאורי דבר איתי אח גדולללל..!!
~השטן עבר בינינו והרס הכל =\~
במיטה או משו.. תשאירו =]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הלכתי למיטה.. שכבתי קצת ראיתי טלוויזיה וכנראה מרוב העייפות והכאבים נרדמתי
עד ששמעתי שהטלפון שלי צילצל.. על הצג היה כתוב...
קצררר.. אבל מספיק להיום
גיבו לייייי =]
מדהים!!!!!!!!!!!!!!
מהמם!!!
ואיי אהבתי..
חחחח
תמשיכי אני כבר לא יכולה לחכות.. 😊
מואאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי =]][[= [קישור בחתימה]..
lidorushit loisana11 _ליווש_ - תודההה יפותת שלייי
בערב המשךךך =]
חחח מה דעתך על עכשיוו?!@#
טוב דייי....עדידדדההה... מה נאור עשה אצלך?! דבריתי מואהההה
ותמישיכי יא זונננעעעעע😛
אוקעע אוקעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע....עדי אחותי המושלמתת את מוכשרת בטירוףףףף
אני קורא וכולי במתח..והכי מצחיק פה שאני יודע את הסיפור... 😂
גאונהההה גאונהההההההההההההההההה 😊
איןןןןן
זהוו...עם יש יום שאת לא כותבת למחרת בבצפר מכותתתתתתתתתתתתתת 😨
חחח סתם.....
תמשיכיי תמשיכייי...=]
אם*
אגב....אמרתי כבר שאת יכולה לכתוב ספר?
פה זה רק מביא לך לגיטימציה(איזה חנוןןן) לכתוב ספר...כי כולם אומרים לך שזה סיפור מרתק... 😁
יאללה יאללה יאללה....תמשיכי לכתוב....הקטע שהייתי אצלך וניגנתי זה הקטע הכי יפה....
אהה אופס..לא כתבת עוד...-זה היה תקציר להמשך...😛 😊
חחחחחחחח... אני יכתוב ספר?! ברורררר
אפילו אני לא יודעת איך זה ייגמר נקווה לטוב אה? =\
קיצור אני רושמת לכם המשך עכשיוווו.. =]
כמו שאמרתי....זה ייגמר טוב!
דונט וורי...
אההה את ממשיכה לכתוב...
שששש לא מפריעע
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
כואבבבבב ליייייי.. רופאה מפגרת לא יודעת מהחיים שלה
נאורי דבר איתי אח גדולללל..!!
~השטן עבר בינינו והרס הכל =\~
במיטה או משו.. תשאירו =]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הלכתי למיטה.. שכבתי קצת ראיתי טלוויזיה וכנראה מרוב העייפות והכאבים נרדמתי
עד ששמעתי שהטלפון שלי צילצל.. על הצג היה כתוב...
על הצג היה כתוב נאור
עניתי
אני-הלווו (חצי ישנה)
נאור-הגררררררר מה קרה?
אני-חחח שום דבר.. הרגע הערת אותי
נאור-אההה.. מצטער =\
אני-חחח זה בסדר.. מה נשמע?
נאור-הכל טוובב =] מה איתך? איך היה אצל הרופא?
אני-אההה.. כרגיל אמר שאין לי כלום אמרתי לך!
נאור-חחחחחחח.. לא נורא יהיה טוב!
אני-כן יהיה.. מתישהו =\ נאורי אני עפה למקלחת אני ידבר איתך מחר אוקי?
נאור-אין בעיותתתת.. ביי תרגישי טוב =]
אני-ביייי =]
ניתקתי והלכתי למקלחת.. אחרי זה הלכתי לראות "השיר שלנו" ו"נולד לרקוד" ואז למיטה =]
בלילה היה לי חלום מוזר.. על נדב
נדב הוא החבר הכי טוב של רועי, אחרי שרועי ורותם נהיו חברים אז לא היה לו יותר זמן אליי אז התחלתי להסתובב עם נדב
אני לא יודעת למה אולי בגלל שהם ממש דומים בהתנהגות אבל התקרבנו ממש אבל באיזשהו שלב משהו השתנה ואני ונדב התרחקנו
בחלום שלי היינו אני והוא עם כל החבר'ה עד שכל אחד הלך למקום אחר ואני והוא נשארנו לבד
הוא חיבק אותי אליו ואמר לי שהוא אוהב אותי ונישק אותי
העפתי אותו ממני ואמרתי לו "מצטערת נדב, אני אוהבת את רועי עדיין"
הוא נראה עצוב ופשוט נעלם משם
קמתי עם דמעות בעיניים וראיתי שכבר בוקר, השעה הייתה 8:30 והבנתי שאני מאחרת והמחנכת שלי הולכת כל כך להרוג אותי!
הלכתי לסלון וראיתי את אחי הקטן רואה טלוויזיה
אני-עודד מה אתה עושה פה?!
עודד-שביתה..
אני-מה שביתה?!
עודד-מתחילים ב10 אני מחכה לסבא שיבוא לקחת אותי
אני-אהההה... פייי חשבתי אני מאחרת
עודד-חחחח.. מצחיקה את
אני-כן כן.. טוב אני בחדר
עודד-אוקיי..
הלכתי לחדר הדלקתי תמחשב וראיתי את נאור מחובר
הגרושש.. :] :
אחייייייי הגדוללללללללל =]
נאורי אחי המושלם :
אחות שלי מה קורהה?
הגרושש.. :] :
הכללל טובבבבב =]
נאורי אחי המושלם :
היום אני בא אליך!
הגרושש.. :] :
חחחח בכיףףף =] אתה יודע שאתה תמיד מוזמןן
נאורי אחי המושלם :
סבבה אז אחרי ביצפר..
הגרושש.. :] :
אין בעיותתת אז אני צריכה להתחיל לסדר פה תבלאגן 😛
נאורי אחי המושלם :
יש לך הרבה זמן.. מתחילים ב10! למרות שאני גם ככה אמור להתחיל ב10 =\
הגרושש.. :] :
לא נורא.. אני הרווחתי! =]
נאורי אחי המושלם :
יאלללה לכי כבר
הגרושש.. :] :
טוב טוב.. ביייי =]
הלכתי לסדר קצת תחדר.. התארגנתי סבא שלי כבר לקח את אחי ואני יצאתי לביצפר
הגעתי ראיתי את נאור ושיר ידידה שלו ישבתי איתם קצת
עד שפתאום נדב הגיע
נדב-אה אחי מה נשמע?
נאור-בסדר.. מה אתה נראה ישנוני?
נדב-לא סתם.. מה למה אתם פה?
נאור-מתחילים ב10
נדב-אה טוב.. אני הולך לכיתה.. ביי אחי
כרגיל אין יחס =\
נאור-מה קרה הגר?
אני-אתה לא רואה?
נאור-לא רואה מה?
אני-אין יחס ממנו.. הוא מתעלם ממני
נאור-וזה כי?
אני-הלוואי וידעתי.. ועוד עכשיו שיש לי חלומות עליו.. התחרפנתי..!!
נאור-חלומות?! על נדב?! 😯
אני-חחח.. עזוב.. עדיף שאני יילך לכיתה כבר שהמורה לא תהרוג אותי
נאור-אין בעיות.. בהפסקה הגדולה את מול הכיתה שלי!
אני-ברורררררררררר.. ביי אחי.. =]
מתמטיקה.. שיעור משעמם כרגיל!
ואני זה חינוך.. ואז ההפסקה הגדולה!
הלכתי לכיון הכיתה של נאור וראיתי שם את נדב
הוא שכב על השולחן פחדתי להתקרב אליו לא ידעתי מה הוא יעשה אז פשוט חיכיתי בחוץ לנאור
הוא הגיע ואז נכנסתי איתו לכיתה שלו
אני-תגיד מה קרה לנדב?
נאור-לא יודע.. למה?
אני-הוא לא נראה טוב =\
נאור-לדבר איתו?
אני-חכה אני יילך
לא יודעת למה אבל פחדתי שהוא יעיף אותי
מה נסגר איתי?! למה הוא כל כך חשוב לי פתאום?! =\
התקרבתי אליו ואז ניסיתי לדבר איתו..
אני-נדב..?
נדב-
אולי אני ישים עוד המשך יותר מאוחר.. תלוי בתגובות =]