טיפשה?! ככה אתה קורא לאחותך?!
תבקש סליחה מהרררר..!!
QUOTE (adidush77 @ 10/01/2007) טיפשה?! ככה אתה קורא לאחותך?!
תבקש סליחה מהרררר..!!
אבל את בלונדינית...את חייבת להיות טיפשה....
חחח סתם.....אני בכלל שונא את הסטיגמה שבלונדינית טיפשות...הן ממש לא!!!!!
מצטעררר אחותיי המושלמתתתתתתתתתתת...=]
את יודעת שהכלל מאהבההה
המשךך המשךךך המשךךךךך
QUOTE (na0r1 @ 10/01/2007) QUOTE (adidush77 @ 10/01/2007) טיפשה?! ככה אתה קורא לאחותך?!
תבקש סליחה מהרררר..!!
אבל את בלונדינית...את חייבת להיות טיפשה....
חחח סתם.....אני בכלל שונא את הסטיגמה שבלונדינית טיפשות...הן ממש לא!!!!!
מצטעררר אחותיי המושלמתתתתתתתתתתת...=]
את יודעת שהכלל מאהבההה
המשךך המשךךך המשךךךךך
כןן.. חני חנפני
אני יזכור לך את זה!
אבל...אבל..אבל...אבל...אבל..... 😢
שני סתומייייםםם...!!!!
:|:|:|