את כותבתתת מ:ה:מ:ם מותקק ((:
מחכככה להמשךך =][=
מדהים...מ=ד=ה=י=ם!!!!!
פעם הבאה תנסי להרחיב פחות על רועי ורותם...
אבל בתאכלסס יפה מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
כבר אמרתי שיש לך את זה?!?!?!
מוכשרת בטירוף+?!
אוקעע אוקעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אני מחכה כבר להמשך...=] 🙄
זה שאתה יודע לא אומר שהם יודעיםםם
זה מה שאמור לקשר להמשך הסיפורררר
חוץ מזה הסיפור קשור לרועיייי.. חחחח.. שאגב לא שלחת לו בסוף!
ככה היה לי מתח להמשךךך.. אתה אשם!
QUOTE (רוווותמיXD @ 05/01/2007) את כותבתתת מ:ה:מ:ם מותקק ((:
מחכככה להמשךך =][=
תודההה מאמייייייי =]
אוהבתתתת =]
QUOTE (lidorushit @ 05/01/2007) יפהייפה =]
תודהההה מאמיייי
שמחה שאת אוהבת =]
QUOTE (adidush77 @ 05/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 05/01/2007) יפהייפה =]
תודהההה מאמיייי
שמחה שאת אוהבת =]
תודה מאמייייי...
חחחח סתם...לא קשור
אממממ בגללי!?!?!!!?!??
בזכותי!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחח נאור התחרפנת סופיתתת
ולא בזכותך! תשלח לו עכשיווו..!!
מהמם...
אבל יש לי דרישה קטנטונת
תעשי את הפרקים יותר ארוכים זה קצר..
חוץ מזה חסר לך שאת לא ממשיכה מהר אבל מממש מהר...
אל תיבשיי אותי...אני מיובשת מספיק 😉
*-*אוהבת*-*
....מירב....
QUOTE (סופרמאמי @ 05/01/2007) מהמם...
אבל יש לי דרישה קטנטונת
תעשי את הפרקים יותר ארוכים זה קצר..
חוץ מזה חסר לך שאת לא ממשיכה מהר אבל מממש מהר...
אל תיבשיי אותי...אני מיובשת מספיק 😉
*-*אוהבת*-*
....מירב....
אין בעיות מאמייי.. פעם הבאה המשך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מבטיחה =]
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייימוכשרת;]
המשך
ואווווווו עדייייי העםם דורש המשךךךך
הנה עכשיו הבאתי לך חומר לכתיבה...
קדימה....
פרק ארוך ומעניין(כרגיל)
וגם תכתבי סייום ומיצויי(כלומר מה נסגר בסוף=])
עזוב נאור אני ימשיך מחר.. כל הסיפור הזה רק הוריד לי תמצב רוח =\
לא הכי חשווב שלא יוריד לך את המצב רוח/;
נוווווווווו נוווווווווווווווווווווווו נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
מה עם המשךך???.
כל הלילה ישבתי וחשבתי מה את הולכת לרשוםםםםםםםםםםםםם 😮
חחחח נאור אתה מדבר כמו בחורה;]