QUOTE (na0r1 @ 06/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 06/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 06/01/2007) אוקעעעעעע הבנתי ת'רמזזז
מעכשיו לא מגיב פה יותר!
איי איי ,בקטנה XD =
חחח יהיה בסדר...
נההה שלומית!! את מפריעה לי לקרוא אה הסיפור שלך!!! אני כבר בפרק 5...
זה ממכר.....
חחחחחחחחחח,,
אני רואה שאתה שעה שם 😂
ואתה רק בפרק 5 ?
איזה קרועע ,
שמחה שזה ממכר ; ]]
יהיהיהיהיהיהיה נאור יהיה טוב;]
היה לי משעמם אז הלכתי לראות שידורים חוזרים של "ים של סודות" ואז חזרתי למחשב
לא יודעת למה אבל עיניין אותי לדעת למה רועי לא מתחבר הייתי בטוחה כמעט ב100% שהוא חסם אותי
ואז נזכרתי שלפני כמה זמן פתחתי עוד מסנג'ר ושמתי אותו שם..
נכנסתי והבנתי שכן.. רועי חסם אותי..
אבל יותר גרוע.. הוא גם מחק =[
לא האמנתי כמה בנאדם יכול להיות רע.. רועייי.. רועי שלי?!
הוא לא היה כזה.. ועכשיו יותר מתמיד הייתי בטוחה שהוא מושפע ממשהו
כל כך רציתי לשלוח לו הודעה ולדבר איתו.. פתחתי תחלון שיחה איתו..
לשלוח.. לא לשלוח?!
ואז קיבלתי הודעה...
זה היה נאור
נאורי אחי המושלם:
הגרררררררררררררררררררררר
הגרושית :
נאוריי מה נשמעע?
נאורי אחי המושלם:
מעולה מעולה.. מה איתך? מה את עושה במסנג'ר הזה?!
הגרושית :
רציתי לבדוק אם רועי חסם אותי.. הבנתי שכן =\
נאורי אחי המושלם:
עזבי את הזבל הזה נוווו..
הגרושית :
לא רוצההה..!! הוא רוצה שנפסיק תידידות הזאת שיפסיק אותה כמו בנאדם לפחות!
נאורי אחי המושלם:
מה את רוצה לעשות?
הגרושית :
לשלוח לו הודעה.. תבדוק לי אם הוא פה.. פליזזזזזזזזזזזזזז
נאורי אחי המושלם:
בסדר אני יבדוק אבל הגר אל תשלחי לו הודעה אני אומר לך לא כדאי
הגרושית :
למה לא?
נאורי אחי המושלם:
הוא יבוא לבד בסוף את תראי בשביל מה לרדוף אחריו?!
הגרושית :
לא יודעת אוףףף
נאורי אחי המושלם:
טוב תקשיבי הוא לא פה הוא לא ענה לי.. אבל אני מציעה לך לא לשלוח לו הודעה
נאור שעה ניסה לשכנע אותי למה לא כדאי לשלוח הודעה לרועי ואז סתם הצחיק אותי עד שפתאום הוא אמר
נאורי אחי המושלם:
הוא ענה לי.. הוא כולו לא מרגיש טוב
הגרושית :
בגלל זה הוא לא בא יומיים.. תמסור לו שירגיש טוב ממני =]
נאורי אחי המושלם:
לא מוסרר..!!
הגרושית :
נאור..!!
נאורי אחי המושלם:
טוב טוב בסדר..
הגרושית :
אל תגיד לי מה הוא ענה.. לא אכפת לי
נאורי אחי המושלם:
טוב אני מדבר איתו..
הגרושית :
מה מדבר איתו!? על מה?! נאוררר..!!
נאורי אחי המושלם:
אמרת לי לא להגיד לך..
הגרושית :
עכשיו תגיד!
נאורי אחי המושלם:
טוב הנה זה מה שהוא שלח
Roey:
הייתי מגיב לה אבל היא קצת מחוקה פה.. אני לא הולך להחזיר אותה גם אני צריך זמן בשביל זה
הסתכלתי על ההודעה הזאת.. ועדיין לא הבנתי מה יש לו!
הריב שלי ושל רועי התחיל בגלל זה שהוא התחיל להאשים אותי בדברים שלא עשיתי בכלל וזה עיצבןןן
הוא סתם מאשים אותי! מחפש סיבות לריב..
דיברתי עם נאור על הכל והוא דיבר עם רועי תוך כדי הוא ניסה לגרום לו להבין אבל רועי כולו עקשן!
באיזשהו שלב כבר לא היה אכפת לי מכלוםםם הוא רוצה להיות ראש בקיר שיהיה ראש בקירר
מה שבטוח הוא כבר לא אותו רועי מאז שהוא ורותם ביחד הבנאדם השתנה ב180 מעלות!
הצורת דיבור שלו הדברים שהוא כותב זה פשוט לא הוא
התחלתי לבכות אבל עצרתי מהר הוא לא היה שווה את זה
הגרושית :
נאור דיי עזוב אותו לא רוצה לא צריך!
נאורי אחי המושלם:
הגר את לא הולכת לדבר איתו יותר! תמחקי אותו! תשכחי ממנו! דיי תראי כמה את סובלת בגללו
הגרושית :
הייתי צריכה להקשיב לכם שאמרתם לי שהכל משחק בשבילו.. שאני סתם בובה שלו..
נאורי אחי המושלם:
אמרתי לך! את לא הקשבת לי!
הגרושית :
איך יכולתי נאור?! הוא גרם לי להאמין שהכל אמיתיי הוא אמר לי שזה רציני בשבילו מה יכולתי לחשובבב
נאורי אחי המושלם:
עזביי זה נגמר עכשיו.. תשכחי ממנו! את תראי שברגע שכל הקשר עם רותם ייגמר הוא ירוץ אליך אבל את?!
הגרושית :
כבר לא יהיה שם! הוא הולך לסבול כפול ממני.. הזהרתי אותו הוא לא רצה להקשיב.. אבל אני לא יהיה שם יותר בשבילו.. פעם אחת הייתי פעם אחת יותר מדיי..
נאורי אחי המושלם:
כמו שצריך עכשיו אחרי שמחקת אותו (אני מקווה) לא מדברים עליו יותר!
הגרושית :
חחח.. אוקי =]
אחרי השיחה עם נאור הלכתי לראות סרט בסלון.. כן יום שישי ואני נתקעת בבית בגלל הגשם המציק הזה בחוץ!
כמעט נרדמתי אז הלכתי למיטה להמשיך לראות את הסרט בחדר..
בבוקר קמתי וראיתי שהטלוויזיה פתוחה הבנתי שנרדמתי באמצע הסרט =\
יצאתי מהחדר ובדיוק ראיתי את אמא שלי
אמא-בוקר טוב ישנונית מה קרה קמת מוקדם היום?
אני-מוקדם למה? מה השעה?
אמא-12
אני-רק?!
אמא-רקקק.. יאללה ארוחת בוקר מוכנהה
אני-תני לקום קודםםם
הלכתי לאמבטיה צחצחתי שיניים רחצתי פנים וכל מה שעושים בבוקר ואז הלכתי לאכול ארוחת בוקר
אבא שלי עזר לי לסדר את החדר מחדש אחרי זה
הזזנו דברים סידרנו כל מיני שטויות כאלה ומצאתי עוד כמה דברים שקשורים ברועי.. ישר לפח!
מצאתי כל מיני דיסקים ואחד שצרבתי מזמן.. שירי דיכאון הייתי בדיוק במצב לזה אז שמתי..
למרות שרועי אדיוט והבנתי כמה הוא יצא מנייאק בסיפור עדיין אהבתי אותו
אבל אני יודעת שאני צריכה לשכוח! לא יעזור כלום אני ישכח! אני חייבת =\
אחרי זה הלכתי לראות "סטפ אפ" בסלון.. ואחרי זה שוב למחשב ראיתי הודעות מחן ורונה
הם היו קצת מדוכאות עודדתי אותן =] (בשביל מה יש חברות =])
ואחרי זה ראיתי את ההודעה של רותם במסנג'ר
"אני ואתה.. זה לנצח..!!" הסתכלתי על זה וחשבתי כמה הוא הולך להיפגע.. היא לא אוהבת אותו! רואים עליה זה שקוףף.. אבל זאת כבר לא בעיה שלי..
פתאום אמא שלי נכנסה לחדר שלי
אמא-אנחנו צריכים לשים לך תשמיכות מתחת למיטה
אני-עכשיו!?
אמא-כןן.. פתחתי אותה.. שנשים
הלכתי ופתחתי תמיטה ואז ראיתי את זה..
אני-אמא מזה עושה פה?!
אמא-מה עושה פה מה?
אני-זהה..!!
הרמתי את זה והתחלתי לבכות..
כן וכמו שהבנתם בגלל שאמא שלי דיי הרסה לי תמצב רוח אני ימשיך לכן מחר מבטיחההה..
אוהבתתת =]
יואאא אני במתחחחח :||
סיפפפור =מדהיייים= :]]
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני לא רוצה לחכות חוצפנית לא מספרת לי מה קרה#?@
=-O
אמממ אמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ......
א. לשים שירי דיכאון בזמן דיכאון זה הכי דפוק בעולםםם
ב. לשים שירי דיכאון בכלל זה דפוקקק
ג. מזה הדבר הזה?!?!?
מזה מזה מזה מזה מזה?
שמתם לב שאני הבן היחיד כאן...8|
QUOTE (na0r1 @ 06/01/2007) =-O
אמממ אמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ......
א. לשים שירי דיכאון בזמן דיכאון זה הכי דפוק בעולםםם
ב. לשים שירי דיכאון בכלל זה דפוקקק
ג. מזה הדבר הזה?!?!?
מזה מזה מזה מזה מזה?
שמתם לב שאני הבן היחיד כאן...8|
לשים דיכאון שאתה בדיכאון ולבכות זה משחרר😁
QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 06/01/2007) =-O
אמממ אמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ......
א. לשים שירי דיכאון בזמן דיכאון זה הכי דפוק בעולםםם
ב. לשים שירי דיכאון בכלל זה דפוקקק
ג. מזה הדבר הזה?!?!?
מזה מזה מזה מזה מזה?
שמתם לב שאני הבן היחיד כאן...8|
לשים דיכאון שאתה בדיכאון ולבכות זה משחרר😁
בדיוק 😊
עדדדדדדי ?!
פרק מהממם !
את חייבת להמשיך 😮
חח שלומית אני עדיין בסיפור שלך..כולי שקוע....אני בפרק 10 נראה לי.....
יש לך את זה...
QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) QUOTE (na0r1 @ 06/01/2007) =-O
אמממ אמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ......
א. לשים שירי דיכאון בזמן דיכאון זה הכי דפוק בעולםםם
ב. לשים שירי דיכאון בכלל זה דפוקקק
ג. מזה הדבר הזה?!?!?
מזה מזה מזה מזה מזה?
שמתם לב שאני הבן היחיד כאן...8|
לשים דיכאון שאתה בדיכאון ולבכות זה משחרר😁
אהה האאאא!!
^
היא צוודקת!! :]
תמיד אני עושה את זה!!
מ=ד=ה=י=ם!!!
אני במתח מעניין מה היה שם 😕
חיחיחי המשך מאמי!!!
לוווב יוו!!
QUOTE (na0r1 @ 06/01/2007) חח שלומית אני עדיין בסיפור שלך..כולי שקוע....אני בפרק 10 נראה לי.....
יש לך את זה...
חחחחחחחחח,
יופי ,טנקס 😂
QUOTE (רוווותמיXD @ 06/01/2007) יואאא אני במתחחחח :||
סיפפפור =מדהיייים= :]]
תודההה מאמייי =]
אוהבתתת =]
QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני לא רוצה לחכות חוצפנית לא מספרת לי מה קרה#?@
שאת לא שואלת אני לא מספרת 😛
חחחחח סתםםם.. לא היה לי זמן ידעתת
חוץ מזה שכבר אמרתי לך =]