פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~התחלה חדשה => בלעדייך~

✍️ adidush77 📅 01/01/2007 22:51 👁️ 2,753 צפיות 💬 155 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 8 מתוך 11
QUOTE (na0r1 @ 06/01/2007) =-O
אמממ אמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ......
א. לשים שירי דיכאון בזמן דיכאון זה הכי דפוק בעולםםם
ב. לשים שירי דיכאון בכלל זה דפוקקק
ג. מזה הדבר הזה?!?!?
מזה מזה מזה מזה מזה?

שמתם לב שאני הבן היחיד כאן...8|
קודם כל לשים שירי דיכאון זה באמת משחרר..!! =]
אתה לא הבן היחיד פה.. ובהמשך תדע מזה.. חוץ מזה שאתה תמיד יכול לשלוח לי הודעה ולשאול
חחחח.. =]
אוהבת אותך אח שלייייייייייייי =]
QUOTE (שלומיתי144 @ 06/01/2007) עדדדדדדי ?!
פרק מהממם !
את חייבת להמשיך 😮
שלומיתייי תודההה בובייי =]
אל תדאגי מחר המשך =]
QUOTE (_ליווש_ @ 06/01/2007) מ=ד=ה=י=ם!!!
אני במתח מעניין מה היה שם 😕
חיחיחי המשך מאמי!!!

לוווב יוו!!
תודההה מותקקקקק =]
מ#ד#ה#י#ם#😛

המשך ((((:
QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) מ#ד#ה#י#ם#😛

המשך ((((:
תודהה יפהה שליייי
המשך עכשיו =]
הלכתי ופתחתי תמיטה ואז ראיתי את זה..
אני-אמא מזה עושה פה?!
אמא-מה עושה פה מה?
אני-זהה..!!
הרמתי את זה והתחלתי לבכות..


כל המכתבים כל התמונות כל השירים
הכל היה שם!
אני-אמרתי לך לזרוק את זה!
אמא שלי התקרבה אליי וחיבקה אותי
אמא-הגרי זה זכרונות שלך והרי יום אחד אחרי שכל הסיפור עם רועי ייגמר את תצטערי שזרקת את זה
אני-לא אני לאאא..!! אני שונאת אותו אמא שונאתתת..!!
הדמעות לא הפסיקו לרדת.. פשוט בכיתיי
אמא שלי לקחה לי את זה מהיד
אמא-אני ישים את זה אצלי איפשהו שלא תמצאי.. אם יום אחד תרצי את זה תבואי אליי..
אני-לא רוצה את זהה תזרקייייי

היא יצאה מהחדר ואני נשארתי שם.. הדמעות כבר נפסקו
חזרתי למחשב וראיתי הודעה מחן
היא כנראה קראה את האווי והבינה שקרה לי משו

חנצ'וק:
מאמי מה קרההה?

הגרושית:
אמא שלי שמרה הכל.. היא לא זרקה כלום היא שמרה! 😢

חנצ'וק:
מה?! למה?!

הגרושית:
היא אומרת שזה זכרונות או משו.. לא יודעת =\

חנצ'וק:
שום זכרונות! שתזרוק!

הגרושית:
אמרתי לה.. אוףף למה הוא עשה לי את זה למהה..!! 😢

חנצ'וק:
כי הוא זבל כמו כל הבנים! ולא שווה שתבכי עליו בכלל!

הגרושית:
את יודעת מה הכי כואב.. שהיה לנו חודשיים רשמתי לו מכתב והיה כתוב שם "לפני כמה שנים מישהו שבר לי את הלב לא חשבתי שאף אחד יצליח לחבר לי אותו חזרה אבל אז הופעת משום מקום והצלחת לעשות מה שאחרים נכשלו בו ואני יודעת שאתה לא תשבור לו אותו חזרה"

חנצ'וק:
יאאא מאמיי.. =\

הגרושית:
זהו לא מאמינה לאפחד! לא מתאהבת יותר! לא רוצה! 😢

חנצ'וק:
אל תדאגי מאמי שלי יהיה טוב =] מבטיחה לך =]

הגרושית:
אוהבת אותך כל כך..!!

חנצ'וק:
גם אני מאמיי =]

השארתי את המחשב פתוח ושמתי שירי דיכאון
לא היה מצב רוח לכלום
אחרי שעה בערך ראיתי שמישהו שלח לי הודעה זה היה ידיד שלי יוסי
הוא לא סובל מזרחית ודיכאון אז הוא ראה במסנג'ר שזה מה שאני שומעת והגיב לי

יוסקה:
תגידי לי שאני לא רואה טוב

הגרושית:
חחחח למה?

יוסקה:
את באמת שומעת תחרא הזה?!

הגרושית:
תתפלא..

יוסקה:
לא מדבר איתך!

הגרושית:
איזה אפליות יוסי! תזכור!

יוסקה:
אותי מפלים כי אני שחור אני מפלה אותך כי את שומעת דיכאון! 😛

הגרושית:
גזען זה מה שאתה!

יוסקה:
לא נורא.. מתרגלים 😛

המשכנו לדבר ואז הוא סיפר לי על משו שקרה בין רותם לרועי.. בוא נגיד שרועי יצא אחד האפסיםםם
ויוסי היה כמעט בטוח שהם הולכים להיפרד יוסי לא הכי סובל את רועי למרות שהם היו חברים ממש טובים לפני שרועי ורותם התחילו לצאת.. אבל זה כבר סיפור ארוך =\
בכל מקרה אמרתי ליוסי שעדיף שלא נדבר על רועי זה סתם עושה רע והפסקנו.. והייתי בטוחה שדבר כזה לא יעצור אותם מלהיות חברים..
כבר היה מאוחר אז הלכתי לישון.. יותר נכון ניסיתי
משום מה כל הלילה לא ישנתייי.. אז קמתי מהמיטה לכיון החלון שמעתי שירים באמפי והתסכלתי החוצה
עלו לי כל מיני מחשבות בראש.. עד שבסופו של דבר נרדמתי

בבוקר קמתי לעוד יום של ביצפר.. שיעור ספורט משעמם ביותר
אחרי זה שעתיים הרצאה.. אני ורעות כל ההרצאה רק התפוצצנו מצחוקקק.. המורה כמעט העיפה אותנו
טוב ככה זה שאנחנו ביחד.. שיגועים חופשיייייי
אחרי זה אני והיא הלכנו לכיון הביניין הראשי לנאור
בדרך עברנו להגיד שלום לרותם שנראתה חצי מתה משום מה.. ואז עלינו לנאור
עמדנו דיברנו צחקנו והכל עד שרעות תפסה אותי
רעות-הגרר סתכליייי
אני-מה קרה?
רעות-רותם.. היא שלחה את דניאל לקרוא לרועי
אני-נו ו?
רעות-כולה חצי מתה היא צריכה אותוווו.. איכסס שונאת את ההתנהגות הזאת
אני-הם חברים עזבי אותם
רעות-אבל הוא נהייה סמרטוטטטטט
אני-בעיה שלוווו.. שישבור תראש לבד עזבי רעותתת
רעות-אוףףף..בסדר =\

עמדנו שם עד הצלצול ואז נאור ליוה אותי לכיתה.. הוא לא רצה שאני יסתכל על רועי ולא יחשוב לדבר איתוו

אני-אוףףףףףףףףףף נאור נמאס לי!
נאור-מה קרה?!
אני-איך הוא יכול להיות סמרטוט כזה איךךךךך הוא לא היה כזההה
נאור-מה אכפת לךך עזבי אותו
אני-אכפת לי.. הוא עוד חשוב לי.. מה אני יכולה לעשות 😢
נאור-הגר תקשיבי לי.. תשכחי ממנו הוא לא שווה את זה! אם קורה לו משו עכשיו זאת רק אשמתו את לא חוזרת לדבר איתו ברור?!
אני-בסדר.. מבטיחה =\

היום עבר ברגיל.. ואז חזרתי הבייתה.. חושבת על רועי ורותם כל הזמן.. אוףףף נמאס לי מהם כבררר
ובמיוחד על מה שיוסי אמר לי אתמול.. כמה שהוא טעה איזה יפרדו ואיזה שטויות
נכנסתי למסנג'ר.. ראיתי שאין אפחד ואז החלטתי להיכנס למסנג'ר השני.. סתם לבדוק מה עם רועי.. (כן מטומטמת מה לעשות.. אבל הוא לא יוצא לי מהראש!)
ואז הוא התחבר.. וכולי הייתי בשוק! יכול להיות שיוסי צדק?!


החיים שלי מתחילים לשעמם אז נראלי אני יתחיל להכניס כל מיני דברים לא מהמציאות כדי להפוך אותו למעניין יותר =]
מקווה שאתם אוהביםםםםם =]
נו באמת...לא זרקת בסוף!?!?
איזה טימטום!!!!!! לא נורא יהיה בסדר....
חחח היית בשוק שראית את זה???
כולך התלהבת....חחחח
QUOTE (na0r1 @ 07/01/2007) נו באמת...לא זרקת בסוף!?!?
איזה טימטום!!!!!! לא נורא יהיה בסדר....
חחח היית בשוק שראית את זה???
כולך התלהבת....חחחח
אני זרקתי! אמא שלי שמרההה..!!
לא יודעת מה היא עשתה עם זה עכשיו
ולא התלהבתייי! אין לי ממה להתלהבבב
ואתה אמור לברר משו 😛
אני במתחחחח :||
את כותבתת יפפפההה 😊
מדהים ((:

הההממששךךך (:
קוראת חדשה(:
סיפור יפהההההההההההההההההה
תמשיכיייייייייי!!!!!!!!!!!!


-יסמיני:]-
מדהיםםםםםםם!!

המשך בווובהה..
התחברתי מאחותתתתיייייי

המשךךך=]

QUOTE (רוווותמיXD @ 07/01/2007) אני במתחחחח :||
את כותבתת יפפפההה 😊

רותמיי תודה מאמייי =]
QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) מדהים ((:

הההממששךךך (:
תודהה מותקקקק
ממשיכה עכשיו =]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך