יאלה מאמי אני חייבת המשך..!!
יו..עבר עמ'..
כפרה עלייך תמשיכי
חח יאוו גל הרסת לי את הרצף =[
חמודות המשך ארווווווווווווווך
פרק 24
מור: "מיה?"
אני: "מה?"
מור: "עכשיו אני יכול לשאול אותך שאלה?"
אני: "כן"
מור: "אבל תעני בכנות"
אני: "טוב"
מור: "............................"
מור: "מה את מרגישה אלי??"
אני: "אממ" – לא ידעתי כל כך מה להגיד לו...רציתי לומר לו תאמת..
שיש לי משהו חזק אליו..אבל פחדתי..פחדתי מהתגובה שלו...
אני: " מור..אמ..יש לי משהו...אלייך..אבל...לא יודעת" גמגמתי ..
פתאום התגלה על הפנים שלו מין חיוך קטן כזה.. והוא אמר: "לא יודעת מה?"
אני: "למה אתה מחייך?"
מור: "סתם את יפה שאת מסמיקה"
התייבשתי וכיסיתי עם הידיים את הפנים ואמרתי: "חח די נו"
הוא הוריד לי אותם והתקרב אלי עם הפרצוף יותר ויותר..וככה גם הלב שלי דפק מהר ומהר..
הוא התחיל לנשק אותי נשיקות קטנות ועדינות ולאט לאט זה גלש לנשיקה צרפתית כל כך יפה ונעימה.
.אחרי שהתנתקנו..מור אמר: "מיה?"
אני: "מה?"
מור: "אני..אני..אוהב אותך"
נחנקתי 😕 😁 😮 😕 ...והתחלתי להשתעל כמו בסרטים..ומור צחק לו..
מור: "חחח את בסדר?"
אני: "כן.." 😂 וחייכתי חיוך מאוזן לאוזן..
היה לו פלא..
מור: "הלו" , "למטה רצית משו?" , "לא יודע" , "טוב אני אדבר איתך אחכ" "ביי "
😊 ..ישר עלה לי בראש השם טליה..רציתי למות..
מור: "זו הייתה דודה שלי תירגעי"
פיו חשבתי לעצמי..
אני: "אוקי "
מור: "נו.."
אני: "נו מה"
מור: "מה את אומרת?"
אני: "על מה?"
מור: "משחקת אותה הא חח"
אני: "מור..אמ..אני מפחדת..מפחדת להיפגע ממך.."
מור: "למה את חושבת שאני אפגע בך?"
אני: " כי כבר פגעת פעם אחת"
מור: "אני מצטער מיה זה לא יקרה שוב אני מבטיח.." ראיתי בעיינים שלו שהוא מדבר באמת..
אני: "לא יודעת אני צריכה לחשוב על זה" השפלתי מבט למטה..
מור: "טוב אני חייב ללכת..נדבר ?מבטיחה שתחשבי?"
אני: " טוב.." קמתי
מור: "ביי מאמי" נתן לי נשיקה בלחי והסתובב והלך..
נשארתי לשבת עוד קצת לבד..לחשוב..ואז נזכרתי במי שצלצל מקודם..זה היה ערן..
חייגתי אליו..
ערן: "הלו"
אני: "רצית משו?"
ערן: "כן..לשאול לשלומך.."
אני: "הא..אמ סבבה מה איתך?"- והתחלתי ללכת לכיוון הבניין שלי חזרה..
ערן: "סתם נחמד..יש לי שבוע הבא יום הולדת תבואי?"
אני: " לאן?"
ערן: "אני עושה במיז'ו בר" – עליתי למעלה..ונכנסתי הביתה..
אני: "אמ לא דעת נראה מתי?"
ערן: שישי הבא"
אני: "ואי יש עוד זמן..חח "
ערן: "טוב אז דברי איתי יאללה צריך לנתק..ביי מאמי שמרי על קשר"
אני: " טוב ביי " ניתקתי
הלכתי לחדר של מאיה וראיתי שהיא לא נמצאת...ראיתי במחשב שלה למטה חלון הודעות עם 'ירינוש'..
פתחתי וקראתי את השיחה..
ירינוש – טוב את באה?
ממאאייהה – כן מתארגנת חכה..
ירינוש- טוב אני מחכה לך
ממאאייהה – חמש דקות ביי
הבנתי שהיא אצלו עכשיו...רתחתי עליה..מה היא עושה לעזאזל?
אני לא מאמינה שהיא מוותרת ככה על גיא בשביל מישהו בן 23 ...
השעה הייתה כבר 10 נכנסתי להתקלח וראיתי האלופה בוי או די..אח"כ התיישבתי שוב במחשב
והיו לי כל מני הודעות..
ממורן- מיוש?
ממור- מאמי?
מנועה- מיה???? את פה????
נועה?!!? מה היא רוצה!? עניתי רק לה בינתיים..
אני- אני כאן
נועה- איפה אחותך ?!
אני- לא דעת..תקשרי אליה..
נועה- היא לא עונה הפלא שלה סגור ..היא לא בבית?
אני- לא..
נועה- יווו איזה מעצבנת היא..
אני- שאני אראה אותה אני יגיד לה לדבר איתך
נועה- טוב כפרה תודה ביי
אני- ביי..
כפרה..שתלך..חח אף פעם לא כל כך אהבתי את נועה..היא סנובית ערסית כזאת..
יש למאיה חברות יותר נחמדות נגיד כך..יש לה הילה שהיא מהממת לדעתי היא יכולה להיות דוגמנית..
עניתי למור ומורן..דיברתי איתם סתם..ובלילה באיזה 12 הייתי עייפה מתה אז אמרתי להם
שאני הולכת לישון..סגרתי את המחשב..נשכבתי במיטה וכל המחשבות על מור עלו...
דיברנו על יום שישי שניצא ביחד..כל כך חיכיתי לזה..חשבתי גם על מאיה שהלכה לירין
וסגרה את הפון שלה..חשבתי על מורן שעוזבת אותי דיברתי איתה והיא אמרה שרעות לא רוצה
לעזוב אז אולי בסוף הם לא יעזבו..חשבתי על ה-כ-ל...וככה נרדמתי.
למחרת יום חמישי
קמתי מוקדם לא יודעת ממה .. הלכתי לשטוף פנים ובדרך ראיתי שמאיה לא בחדר שלה
התקדמתי למטבח ואבא היה שם..לקחתי כוס חלב מהמקרר ואמרתי לו: "תגיד אבא איפה מאיה?"
בעודו חותך לו ירקות עונה: "אצל נועה היא הודיעה אתמול שהיא ישנה אצלה"
הייתי בשוק..הרי אתמול נועה בעצמה שאלה אותי איפה היא...ישר עלה לי השם ירין בראש..
"במה כבר הילדה הזאת הסתבכה" חשבתי וכנראה בקול..
אבא: "מה מי?"
אני: "לא סתם" והלכתי לחדר שלי להתקשר אליה.
מאיה: "הלו "
אני: "תגידי איפה אתתת ?"
מאיה: "תנחשי "
אני:" את באמת מטומטמת הא? "
מאיה: "נו מה את רוצה על הבוקר ?"
אני:" עזבי את זה שאת משקרת להורים!! עזבי את זה שאת מתפרפרת לך איתו!!
את גם מבריזה בשבילו מהביצפר?!?! "
מאיה: "טוב מיה נדבר כבר ביי"
אני: "לא נדבר את באה לביצפר חבל אם לא"
מאיה: "אוי תודה לך אחותי היקרה ביי!!" וניתקה.
כן אני יודעת שיצאתי מגעילה אבל ראסמי זה רק לטובתה אני יודעת מה טוב בשביל אחותי
התאומה וירין זה הדבר האחרון שהיא צריכה עכשיו! ואם היא לא תבין את זה במוח אז בכוח!
חשבתי לעצמי בעודי מארגנת תיק בעצבים. נכנסתי לאייסי קצת כתבתי אווי – בוקר טוב
ופתאום מור שלח לי הודעה – מאמי ?
אני- כן?
מור- בוקר טוב אני לא בא היום אוקי?
אני- אוקי נשמתי
מור- דברי איתי יותר מאוחר ביי אוהב
אני- ביי מורוש
התארגנתי ויצאתי לכיוון הביצפר.
היום עבר מהר, מאיה לא חזרה הביתה והתעצבנתי עוד יותר , לא האמנתי עליה...
הגיעה השיעור האחרון הכי שנוא עלי – אנגלית עם המורה הכי אהבלה שיש רינה,
שבקושי זוכרת איך קוראים לה. התיישבתי ליד מורן ואז נפל לי האסימון ששכחתי לספר לה על אתמול.
אז שלחתי לה פתק – מורני לא תאמיני מה קרה לי אתמול את לא יודעת איזה מושלם זה היה..
התנשקתי עם מור...! =)
ונתתי לירון למסור לה.איך שהיא קיבלה את זה וסיימה לקרוא ראיתי חיוך ענקי מתפרס לה על הפנים
ואיתו העיינים נפתחו. כתבה קצת ושלחה לי- שמחה בשבילך אחרי השיעור את מספרת לי ה-כ-ל! 😊
לחשתי לה סבבה וחזרתי "להקשיב" למורה.נגמר השיעור וכבר רצתי למקום של מורן
רק לרכל איתה קצת..
אני: "יאו מורן אני כל כך שמחה"
מכניסה את הציוד לתיק מרימה כיסא והולכת לקראתי: "גם אני מיוש את חושבת שתהיו ביחד?"
יצאנו מהכיתה ובדיוק טליה ודנה עברו במסדרון ושמעתי את השם מור בשיחתם אז אמרתי למורן: "שש" נצמדתי לקיר כמו בסרט ג'ימס בונד והאזנתי לשיחה הן עמדו ליד הקולר ובדיוק דנה לקחה
לגימה מהמים וכנראה חשבו שאף אחד לא שומע אותם (או שלא!?).
הייתי בשוק למה ששמעתי.....
אללה תגיבווו
טליה- את לא יודעת אתמול הלכתי למור
דנה-והתנשקתם!?
טליה-לאא הוא אוהב את מיהה!! נכון שהיא יותר יפה ממני והיא פפשוט מושלמת
אבל.. אבל גם אני יפה לא?! אמרה והתחילה ל ב כ ו ת
חעחע כן כן ככה זה יהיה נכון?! ;]
פרקק יפפה
תמשיכיי מאמי
מוואהה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז זהו שלא
חחחחחחחחחח תמשיכי מאמיי =]
מושלםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
תמשיכיייייייייי יפההה שלייייי
יא למה הסיפור עוד מעט נגמר ? 😢
מחכה להמשך .. זה מ ו ש ל ם #!
יצצצצצצצא
מהמממממממממממם
המששךך
דחוףףף=]]
QUOTE (sufipufi @ 26/10/2006) יצצצצצצצא
מהמממממממממממם
המששךך
דחוףףף=]]
=]
וואיי אהההבתי לגמרי
המממממשך :]