מור??????????????? אביתר????????????????????
היא מעצבנת אותי@! ואניי שונאת את נועה! =]
חח המשך בוביי@@!! לאביו
דחווווףףףףףףףף המשךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יווווווווווו
תמשכייייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אייזה נדיייייייייר=]
איייייין את כותבת מושלםםםםםםםםםםםםם
הבטחתי קיימתי ..ה-מ-ש-ךך ותודה לכן מואהה
פרק 23
אני: "מי המישהו האחר שאת חושבת עליו?"
מאיה: "מבטיחה שזה לא יוצא ממך אבל?"
אני: "כן נו מה אני אהבלה.?"
מאיה: זה..אמ..אבל אל תשתוללי..."
אני: "נו כבר תגידי"
מאיה: "תבטיחי לי"
אני: "טוב טוב יאללה כאילו מי זה כבר יכול להיות.."
מאיה: "תאמיני לי שאת לא רוצה לדעת"
אני: "נו מאיה את רוצה שאני יתעלף לך?"
מאיה: "טוב אז זה..."
מאיה: "טוב אז זה ירין.."
אני: "איזה ירין?!!?"
מאיה: "ירין שאת מכירה.."
אני: "שכן שלנו?!?"
מאיה: "האהא"
😯 😯
אני: "גאד"
ירין זה השכן שלנו והוא בן 23 הוא גר עם 2 שותפים...הוא נראה ממש טוב..יש לו אופנוע..
אבל פעם היו לו קטע עם סמים..איך שהשתחרר מהצבא והוא היה בגמילה שנה..
ההורים שלנו שמעו את זה ולא הרשו לנו להסתובב איתו בכלל..ולא לדבר איתו..למרות ששתינו מאוד
קשובות להורינו ירין היה כל כך חמוד שלא יכולנו לא לדבר איתו..הוא היה גר בקומה מתחתנו...
אבל בזמן האחרון ראיתי שהיא מדברת איתו הרבה באייסי..משועמם חחח בן 23 ויושב במחשב..
מאיה: "אמרתי לך"
אני: "הוא יודע מזה?"
מאיה: "לא"
אני: "ומה עם גיא?? "
מאיה: "לא יודעת" וירדה לה דמעה קטנה שהראתה כאב גדול..
התקרבתי אליה וחיבקתי אותה ואמרתי: "יהיה טוב.."
מאיה: "טוב אני צריכה להתקשר לנועה..."
אני: "טוב..דברי איתי אח"כ " ויצאתי מהחדר שלה..
מאיה: "תודה מיוש" וסגרה את הדלת שלה..
התיישבתי במיטה שלי ודמיינתי את מאיה וירין ביחד...ההורים שלנו יהרגו אותה זה בטוח..
כל כך היה לי חבל על גיא...התיישבתי במחשב וראיתי אווים..
של מורן- רע..
של שיר- נסיך שלי אוהבת אותך
של נועה (כן חברה של מאיה) – מאיה שלי יהיה בסדר אוהבת אותך
של בר- לא פה
של מיטל- מיוש דברי איתי..לא פה
והאחרון ...כל כך לא רציתי להסתכל אבל הסקרנות לא עזבה אותי של מור- מצטער.. :/
לא התייחסתי ולא התרגשתי כל כך מאף אווי חוץ מזה של מור..הרגשתי בתוכי כאילו הוא התכוון אלי..התגעגעתי אליו..לקול שלו..רציתי כל כך לדבר איתו..לבסוף נשברתי ושלחתי לו הודעה לאייסי-
למי האווי?
מור – מה זה משנה?
אני- טוב לא רוצה אל תגיד..
מור- טוב..
אני- אתה יודע? אתה כמו כולם..
מור- מזאתומרת?
אני- עזוב..
מור- סבבה..גם את כמו כולן..
אני- חשבתי שהתגעגעתי אליך אבל טעיתי..
מור- גמני..
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא רציתי למותתתתת
"למה הוא משחק איתי כאלו משחקים?" צעקתי בקול קולות..ואימא שלי נבהלה וצעקה בחזרה:
"מיה את בסדר?? " ירדו לי דמעות ולא רציתי לענות לה נעלתי את הדלת והמשכתי לדבר איתו.
אני- מה גם אתה?
מור- די מיה עזבי אני יורד לסיגריה ביי..
אני- רגע
מור- מה..?
אני- בא לך לשבת למטה?
נשברתי..אני רוצה לראות אותו..קשה לי הריחוק הזה למרות שרק הכרנו היה בינינו כימיה..
מור- טוב תרדי..יצאתי ביי..
יצאתי מהאייסי התארגנתי טיפה וירדתי..חיכיתי...והוא בא...
ישבתי על ספסל בגן מתחת לבית שלנו..הוא התיישב לידי עם הסיגריה..
אני: "אפשר לשאול אותך משהו? "
מור: "כן"
אני: " מה יש לך עם טליה?"
מור: "מיה..שמעי...הייתי שיכור..אין לי ולא יהיה לי איתה כלום.."
אני: "למה עשית לי את זה? " ושוב הדמעה הקטנה הזאת ירדה לה...
ניסתי להסתיר את זה אבל לא הצלחתי כל כך..
מור: "אני מצטער" והתקרב אלי קצת..
לא רציתי להיות כל כך קלה להשגה..למרות שיש ל אליו משהו..ועכשיו שמתי לב..
אני לא אתן לו לפגוע בי שוב..
אני: "אז האווי לי?"
מור: "כן"
אני: "לא יכולת להגיד באייסי?"
מור: "שונא אייסי "
אני: "טוב.."
היה לי פלא..הסתכלתי בצג "אני לא מאמינה.." אמרתי..וסיננתי ת'שיחה..
מור: "מה? מי זה?"
אני: "סתם מישהו לא חשוב.." אמרתי והכנסתי חזרה את הפלא לכיס..
מור: "מיה?"
אני: "מה?"
מור: "עכשיו אני יכול לשאול אותך שאלה?"
אני: "כן"
מור: "אבל תעני בכנות"
אני: "טוב"
מור: "............................"
תגיבובובובוב אגב הסיפור לקראתה סוףף 😊
2 פרקיםם כאלהה יפיםםםם
מורר חמוודדדד
ומה זה לקראת הסוף ?! לא צ'ההה =[[[
תמשיכיכיי בובה
מוואהה ענננקית
דדדדדדדדדדדדדדדדדדחוף
ה-מ-ש-ך
יעלי זה פשוט מההממממם