פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מיה..

✍️ י-ע-ל 📅 15/10/2006 21:37 👁️ 10,856 צפיות 💬 379 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 18 מתוך 26
מור??????????????? אביתר????????????????????

היא מעצבנת אותי@! ואניי שונאת את נועה! =]

חח המשך בוביי@@!! לאביו
דחווווףףףףףףףף המשךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהייים המשךךך
יווווווווווו
תמשכייייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אייזה נדיייייייייר=]

איייייין את כותבת מושלםםםםםםםםםםםםם
הבטחתי קיימתי ..ה-מ-ש-ךך ותודה לכן מואהה

פרק 23

אני: "מי המישהו האחר שאת חושבת עליו?"
מאיה: "מבטיחה שזה לא יוצא ממך אבל?"
אני: "כן נו מה אני אהבלה.?"
מאיה: זה..אמ..אבל אל תשתוללי..."
אני: "נו כבר תגידי"
מאיה: "תבטיחי לי"
אני: "טוב טוב יאללה כאילו מי זה כבר יכול להיות.."
מאיה: "תאמיני לי שאת לא רוצה לדעת"
אני: "נו מאיה את רוצה שאני יתעלף לך?"
מאיה: "טוב אז זה..."


מאיה: "טוב אז זה ירין.."
אני: "איזה ירין?!!?"
מאיה: "ירין שאת מכירה.."
אני: "שכן שלנו?!?"
מאיה: "האהא"
😯 😯
אני: "גאד"
ירין זה השכן שלנו והוא בן 23 הוא גר עם 2 שותפים...הוא נראה ממש טוב..יש לו אופנוע..
אבל פעם היו לו קטע עם סמים..איך שהשתחרר מהצבא והוא היה בגמילה שנה..
ההורים שלנו שמעו את זה ולא הרשו לנו להסתובב איתו בכלל..ולא לדבר איתו..למרות ששתינו מאוד
קשובות להורינו ירין היה כל כך חמוד שלא יכולנו לא לדבר איתו..הוא היה גר בקומה מתחתנו...
אבל בזמן האחרון ראיתי שהיא מדברת איתו הרבה באייסי..משועמם חחח בן 23 ויושב במחשב..
מאיה: "אמרתי לך"
אני: "הוא יודע מזה?"
מאיה: "לא"
אני: "ומה עם גיא?? "
מאיה: "לא יודעת" וירדה לה דמעה קטנה שהראתה כאב גדול..
התקרבתי אליה וחיבקתי אותה ואמרתי: "יהיה טוב.."
מאיה: "טוב אני צריכה להתקשר לנועה..."
אני: "טוב..דברי איתי אח"כ " ויצאתי מהחדר שלה..
מאיה: "תודה מיוש" וסגרה את הדלת שלה..
התיישבתי במיטה שלי ודמיינתי את מאיה וירין ביחד...ההורים שלנו יהרגו אותה זה בטוח..
כל כך היה לי חבל על גיא...התיישבתי במחשב וראיתי אווים..
של מורן- רע..
של שיר- נסיך שלי אוהבת אותך
של נועה (כן חברה של מאיה) – מאיה שלי יהיה בסדר אוהבת אותך
של בר- לא פה
של מיטל- מיוש דברי איתי..לא פה
והאחרון ...כל כך לא רציתי להסתכל אבל הסקרנות לא עזבה אותי של מור- מצטער.. :/
לא התייחסתי ולא התרגשתי כל כך מאף אווי חוץ מזה של מור..הרגשתי בתוכי כאילו הוא התכוון אלי..התגעגעתי אליו..לקול שלו..רציתי כל כך לדבר איתו..לבסוף נשברתי ושלחתי לו הודעה לאייסי-
למי האווי?
מור – מה זה משנה?
אני- טוב לא רוצה אל תגיד..
מור- טוב..
אני- אתה יודע? אתה כמו כולם..
מור- מזאתומרת?
אני- עזוב..
מור- סבבה..גם את כמו כולן..
אני- חשבתי שהתגעגעתי אליך אבל טעיתי..
מור- גמני..
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא רציתי למותתתתת
"למה הוא משחק איתי כאלו משחקים?" צעקתי בקול קולות..ואימא שלי נבהלה וצעקה בחזרה:
"מיה את בסדר?? " ירדו לי דמעות ולא רציתי לענות לה נעלתי את הדלת והמשכתי לדבר איתו.
אני- מה גם אתה?
מור- די מיה עזבי אני יורד לסיגריה ביי..
אני- רגע
מור- מה..?
אני- בא לך לשבת למטה?
נשברתי..אני רוצה לראות אותו..קשה לי הריחוק הזה למרות שרק הכרנו היה בינינו כימיה..
מור- טוב תרדי..יצאתי ביי..
יצאתי מהאייסי התארגנתי טיפה וירדתי..חיכיתי...והוא בא...
ישבתי על ספסל בגן מתחת לבית שלנו..הוא התיישב לידי עם הסיגריה..
אני: "אפשר לשאול אותך משהו? "
מור: "כן"
אני: " מה יש לך עם טליה?"
מור: "מיה..שמעי...הייתי שיכור..אין לי ולא יהיה לי איתה כלום.."
אני: "למה עשית לי את זה? " ושוב הדמעה הקטנה הזאת ירדה לה...
ניסתי להסתיר את זה אבל לא הצלחתי כל כך..
מור: "אני מצטער" והתקרב אלי קצת..
לא רציתי להיות כל כך קלה להשגה..למרות שיש ל אליו משהו..ועכשיו שמתי לב..
אני לא אתן לו לפגוע בי שוב..
אני: "אז האווי לי?"
מור: "כן"
אני: "לא יכולת להגיד באייסי?"
מור: "שונא אייסי "
אני: "טוב.."
היה לי פלא..הסתכלתי בצג "אני לא מאמינה.." אמרתי..וסיננתי ת'שיחה..
מור: "מה? מי זה?"
אני: "סתם מישהו לא חשוב.." אמרתי והכנסתי חזרה את הפלא לכיס..
מור: "מיה?"
אני: "מה?"
מור: "עכשיו אני יכול לשאול אותך שאלה?"
אני: "כן"
מור: "אבל תעני בכנות"
אני: "טוב"
מור: "............................"


תגיבובובובוב אגב הסיפור לקראתה סוףף 😊
מהמםםםם

תמשיכייי
מהמםםםם
המששך =]]

מדהיייים המשךךךך
2 פרקיםם כאלהה יפיםםםם
מורר חמוודדדד
ומה זה לקראת הסוף ?! לא צ'ההה =[[[
תמשיכיכיי בובה
מוואהה ענננקית
דדדדדדדדדדדדדדדדדדחוף
ה-מ-ש-ך
יעלי זה פשוט מההממממם
שיעבור עמוד אני ימשיך 😊
אנייייי
רווצה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך