מושלםםםםםםםםם!!
המשךךךךך מאמיייייייייייייייייייייי
QUOTE (קורלוש_14 @ 24/10/2006) טיפשש המורר הזהה :S חעחחחעע
המשךך מואאה
😁 😛 כל הטיפשים הכי שווים חחחחחחחח 😁
תודה בנות עוד תגובות ואני ימשיךךך
נו בבקשה המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
חחח חמודה.. עוד קצת תגובות יאללהה 😊
להלהלהלהלה...
מהממםםם לאלללה..=]]
המממששששךךך
דחוףףף
ייעללליי
בבבקשהה ההממשךךךךךךךךךךך
דדחווףף
כזהה מהממםםםם@@2
אני פה במממתח
המשךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךך
תמשיכיייייייייייייייייייייי
בוקר טובב הנה המשךך 😊
פרק 20 --> יש עוד פחות מ10 פרקיים 😉
מרוב עצבים הייתי חייבת להתקלח...לשטוף את עצמי להתרענן...
כיביתי את המחשב שעשה רעש מעצבן...ונכנסתי...יצאתי אחרי כמה דקות והתיישבתי לראות "האלופה"..לפחות נשכח מכל הצרות לרגע...היה לי פון...שוב..מור..
אני: "הלו"
מור:" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" – צוחק בקולי קלות..הקול שלו נשמע מוזר..
כאילו הוא שיכור או משהו..
אני: " מה מצחיק?!"
מור:" .........
מור: " את"
אני: "מור? מה יש לך?"
מור: "את הלשון של טליה בפה שלי.. זה מה שיש לי.."
😮 😠 😮 בןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן זונהההההההההההההההההההה....ניתקתי ישר........
והנה..הדמעה זולגת לה..הרגשתי את הסכין שהוא תקע לי בלב מסתובבת חזק...קורעת לרסיסים את כל
הלב...לא האמנתי למה שהוא אמר ואיך שהוא אמר.. 'את הלשון של טליה בפה שלי' ...כל הזמן רק חזר לי
בראש המשפט הזה..רציתי באותה שנייה למות..לא האמנתי שמור ככה יעשה לי...התחלתי לבכות..כ
מו ילדה קטנה..ישבתי בחדר שלי על המיטה...עם הפלאפון זרוק על הרצפה...יושבת ובוכה..דפיקה בדלת..
לא היה לי כוח לזוז..אז צעקתי: "תעזבו אותי "
אמא: "מיוש מה קרה לך מאמי תפתחי "
ניגבתי מהר את הדמעות ..שהיא לא תראה שאני ככה בכיינית בגלל בן דפוק...ופתחתי את הדלת:
"מה אמא? "
אמא: "למה את בוכה?"
אני: "סתם..עזבי..."
אמא: "טוב אני לא ילחץ עליך לספר לי... תזכרי אבל..אף אחד לא שווה את הדמעות שלך"
אני: "תודה אמא "
באתי לסגור את הדלת אבל אמא המשיכה: " מה קרה למאיה?"
אני: "לא יודעת..היא ישנה לא?"
אמא: "היא באה הביתה כמו רוח חזקה וישר נסגרה בחדר והלכה לישון..."
אני: "שאלת אותה מה קרה לה?"
אמא: "כן היא אמרה שהיא לא מרגישה טוב אבל לא נראה לי.."
אני: "טוב אח"כ אני אלך לראות מה איתה"
אמא: " אוקי מיוש..ותחייכי..חבל על העצב שלך..ועל האנרגיות.."
'צודקת' חשבתי לעצמי וסגרתי את הדלת..לא היה לי כוח לכלום..האמתי שלא היה לי כוח עכשיו
לבעיות של מאיה..רציתי רק להיות לבד..לחשוב מה אני עושה עם מור..ועוד העבודה הזאת..
זובי שאני עושה איתו..חשבתי לעצמי..ראיתי טלוויזיה והזמן עבר..כבר 10...הייתי כל כך עייפה...
למרות שישנתי..החיים עייפו אותי..לא היה לי כוח לקום בבוקר..ולראות את אביתר..או את מור..
רציתי לנסוע לאי בודד לבד..רק עם עצמי..ואולי כלב שיהיה לי למי לדבר...חשבתי לעצמי וכמעט
נרדמתי אבל אין משהו חייב להפריע...שוב פון..הפעם מספר שאני לא מכירה..
אני: "הלו" עניתי חצי רדומה..
...: "מיה?"
אני: "כן? מי זה?"
...: "זה גל"
אני: "איזה גל?"
גל: "אח של מור"
אני: "הא מה?"
גל: "מצטער שאני התקשרתי אבל..אמ..מור הוא.."
אני: " קרה לו משהו?"
גל: "לא פשוט הוא ממש שיכור ואנחנו פה יושבים אצל רון והוא השתגע"
אני: "ומה אתה רוצה ממני?!?!!?" – אמרתי עצבנית!
גל: "לא יודע אממ חשבתי בגלל שאת בקשר איתו אולי תבואי לדבר איתו"
אני: "תגיד מה אני אימא שלו?!? שילך לעזאזל מצידי! " וניתקתי...
ואי..אמרתי לעצמי..ולקחתי נשימה עמוקה..אחרי שהשיחה עם גל נותקה...הוצאתי את כל מה
שיש לי בלב....על גל..מסכן..אבל ראסמי שימות מצידי..מפגר אחד..אוףף..נזלה לי דמעה..
מה אני משחקת אותה ...איכפת לי כל כך ממור...למה הוא התנשק איתה? למה!?
חשבתי לעצמי בוכה...ונרדמתי...
השעה 4...התעוררתי..לא יודעת למה..קמתי מהמיטה והלכתי לשתות משהו..בדרך הרחתי ריח מוזר..נבהלתי..הלכתי לחדר של מאיה..ופתחתי את הדלת לאט..מה שראיתי זעזע אותי!
תגובותת 😊
יאואואואואואווא את חייבתת להמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מהמםםםםםםם :]]]]]
וווווואהה ואאאאאאאאהההה
איייזההה מפחייד=/ חעחע
מדהיםם
המששששששששך
מדהיםם\\
אבל קצרררררררר=[[
וואאיייייייי מהההההההה?????
לממהה תמידד במתחחח??????????????????????????????????
😢😢😢😢
מחכהה ד-ח-ו-ף להמשך!! וארוךך!! חח לאב יוו מאמי מהמםם!!!
😕 😕
יעל
המשךךךךךךךךךךךךךךך חח