פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מיה..

✍️ י-ע-ל 📅 15/10/2006 21:37 👁️ 10,864 צפיות 💬 379 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 15 מתוך 26
מור?? מדהיים המשכשך
עם מיייייייייייייייי??
המשךךךךךךךך !!!!!!!!
יאאאאאא מהמםםםםם 😊

תמשיכיי
מורררררר?!?!:]] חעחעח

המשךךךך
מור ? המשך 😊
ררררררררק שלא עם עררן

יעעלווש
אחרי שפרשתי מהאתר
החזרת אותי אליו עם הסיפור המקסיים שלך
תמישיכי
אווהבת מלא (:
מדהים!!!!!!1
המשך
חח אורוש ערן לא בבציפר שלה 😊 ושמחה שחזרת..

ותודדה על התגובות בנות המשך יהיה שאני יחזור מהביצפר 😊
יום נעים...
אין תגובות 😢😢 אין המשך 😢😢
מדהייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם😁

(עכשיו יש תגובה :] יש המשך? )
מעעעעעעעעעעעעעעעעלללללללללללללללףףףףף...
י'מוווכשששששששששרת :>


הממשששךךך
דדחחוווף...=]]
מור או שיר??
חח מושלםם מאמי שליי!!
תמשיכייייייייייייייייייי!! 😊
נו בנות תגיבו כבר!
יעלי רוצים המשך#!
בנות הנה המשך 😊

פרק 19

בסוף השיעור היא תלתה את רשימת הזוגות..
כולם נדחפו ולא היה לי כוח אז חיכיתי שכולם יעופו...היה צלצול וכולם יצאו ורק אני נשארתי...
התקרבתי לרשימה...וקיבלתי ש.ו.ק..ברור שנתקעתי עם


מור...............
הוא נכנס שוב לכיתה כאילו הוא שכח משהו..התקרב ללוח וכנראה הבחין שאנחנו יחד..
הסתכל עלי ואמר: "לפחות לא נתקעת עם שיר.."
חייכתי טיפה..והוא יצא שוב...בר ומורן באו לכיתה שלי..ואז ירדנו למטה..להפסקה..כל ההפסקה מבטים
אני ומור לא מפסיקים..אבל זה נגמר רק במבט..מילה אחת לא העברנו...
היום עבר מהר דווקא...השיעורים נהיו יותר מעניינים..התחלתי להקשיב קצת למורות..להשכיל אפשר
לומר חח...בסוף היום..יצאתי מהכיתה שלי ומאיה מהכיתה שלה ואמרה:
"מיה בא לך לקחת את יובלי במקומי פליייז?" ועשתה חיוך חמוד....
אני: "למה?"
מאיה: "אני הולכת לגיא"
אני: "טוף"
מאיה נתנה לי נשיקה אמרה: " תודה נתראה ביוש" ונעלמה עם גיא באופק...
התחלתי ללכת לכיוון השער...וראיתי את מור..קראתי לו..
מור: "הא?"
אני: "אמ בא לך לבוא איתי לקחת את אחי מהביצפר?"
מור: " בן כמה הוא שאת לוקחת אותו?"
אני: "7 כיתה א' אבל"
מור: "טוב שיהיה אין לי בעיה"
האמתי קצת התפאדחתי..אחרי הנשיקה שלנו..התרחקנו..הוא התרחק יותר נכון..אולי גמני אבל זה
רק מבושה...ומפחד...ואולי מאהבה!? לא...אני לא אוהבת את מור... 😊
אז התחלנו ללכת לביצפר..ומור לא דיבר בכלל...רק פעם ב.. שאל מה נשמע איתי...נעלבתי ממנו קצת...והרגשתי טיפשה.. 'לא הייתי צריכה להגיד לו לבוא איתי' חשבתי בזמן שהגענו לביצפר של אחי...
יובל התקדם לעברי ואמר: "מיה? איפה מאיה?"
אני: " החלפתי אותה יאללה בוא הביתה "
יובל הסתכל ולא אמר מילה.. הגענו לתחנה אוטובוס ומור אמר: "טוב יאללה אני עף הביתה..נדבר כבר..."
אני: "אוקי תודה שבאת איתי ביי.."
והמשכתי ללכת עם יובל...ושוב הוא ברח..מור ברח..עם כל מה שיש לי להגיד..שזה הרבה..
עם סערת רגשות בלב..היה לי נמאס ממנו כבר...מה הנשיקה בינינו עשתה לו?!...
חשבתי לעצמי בדיוק שנכסנו הביתה...
אמא: "מיה? למה את לקחת אותו? "
אני: " מיה הלכה עם נועה לקניון"
אמא: "טוב פעם הבאה תגידי לי שתודיע לי לפני.."
אני: "פעם הבאה תגידי לה את.." והלכתי לחדר שלי...התיישבתי במחשב...סתם הייתי באינטרנט..
הלכתי להתקלח..לאכול..השעה הייתה כבר 2 וחצי ככה..
נשלחה לי הודעה באייסי מאביתר-מיה?
אני- מה?
אביתר- אני ..אני ממש מצטער..
אני- עזוב אביתר אין לי כוח..
אביתר- נו בבקשה רק תקשיבי לי..
אני- לא רוצה להקשיב לתירוצים המזדיינים שלך..מה שעשית פגע בי מאוד..
אביתר- אני יודע..ואני לא רוצה שתחשבי שאני כזה..אין לי בעיה שיהיה לך חבר..
אני- אביתר נפרדנו!!!!..ועכשיו צא לי מהחיים..
אביתר-מה באמת?! למה?!
אני- ככה..מי אתה בכלל שתקרא לי שרמוטה אה?!?!!?
אביתר- נו מיה בבקשה יש לי הסבר לכל זה..רק תקשיבי לי..
אני- נו דבר..
אביתר- בא לך להיפגש? זה לא לטלפון..
אני- אוקי...שיהיה..
אביתר- באמת? אז סבבה בחמש ככה תהיי מתחת לבית שלך..
אני- טוב ביי
'נקשיב למה שהוא רוצה להגיד ונלך' חשבתי לעצמי...הרי אם אני ידחה אותו הוא יקרצץ לי עדיף
שאני יסיים עם זה כמה שיותר מוקדם...לא היה לי כוח לכלום..הייתי עייפה..העיינים שלי נעצמו...
אז נשכבתי לישון קצת שמתי את השעון המעורר לשעה 5 וחצי ככה וישר נרדמתי..
השעון צלצל והעיר אותי..טוב איך שלא...צלצול כזה חזק... השעה הייתה 5 וחצי...נשארתי עוד קצת..
ועוד קצת...בסוף קמתי בחמישה ל-6 התלבשתי מהר...שמתי סתם ג'ינס וגופיה שחורה...התאפרתי קצת...לקחתי מה שצריך וירדתי למטה...חיכיתי איזה עשר דקות..וראיתי את האוטו של אביתר מתקרב..
לא היה לי כוח לקום..שהוא יצא ויבוא אלי..
אביתר: "היי"
אני: "היי"
אביתר: "מה נשמע? "
אני: "אביתר...דבר..מה רצית להגיד לי שזה לא לטלפון?"
אביתר: "אני מזה מצטער על מה שעשיתי..זה לא מגיע לך..פשוט לא יודע מה יש לי בזמן האחרון..
אני חושב עליך הרבה.."
אני: "זה לא מצדיק את מה שעשית.."
אביתר: "את יודעת שלא התכוונתי אבל נכון?"
אני: "טוב זה מה שרצית?"
אביתר: "לא..גם.."
ואז היה לי פון...נדהמתי לגלות שזה היה מ-ו-ר...' דווקא עכשיו' חשבתי לעצמי...
אני: "הלו"
מור: "מיה?"
אני: "כן?"
מור: "היי איפה את?"
אני: "סתם למטה עם אביתר..רצית משהו?"
מור: "עכשיו כבר לא...טוב נדבר ביי" וניתק...!!!
אני לא מאמינה עליו...אמרתי לעצמי וכנראה בקול..
אביתר: "על מי? "
אני: "סתם..עזוב..טוב אביתר נראה לי אני עולה הביתה.." קמתי מהספסל שישבנו..
אביתר קם ותפס בידי ואמר: "לא חכי.."
אני: "מה עכשיו? "
אביתר התקרב לאט לאט עם הגוף ידעתי מה הוא הולך לעשות....והנה השפתיים שלו ככה קרובות לשלי...אבל...עצרתי..הלכתי אחורה...
אני:" זה לא מתאים לי אביתר "
אביתר: "תגידי מה עשיתי לך?? "
אני: "זה פשוט לא הולך בינינו די "
אביתר: "לא ניסית בכלל!! "
אני: "אתה זה לא מה שאני מחפשת "
אביתר: "הא באמת!? אז מי את כן רוצה? את מור?! "
אני: "מה? מה הקשר מור?! "
אביתר: "את יודעת מה כנראה את לא שווה אותי בכלל "
אני: "אביתר עזוב אותי טוב? כל פעם אני עושה את אותו טעות "
אביתר: "איזו טעות? "
אני: " להיפגש איתך..לתת לך לדבר איתי...די נמאס לי..."
אביתר: "באמת נמאס גם לי..ממך.."
אני: "מה בגלל שלא נתתי לך לנשק אותי!?!? "
אביתר: "כנראה "
אני: "אחח תמות..." והלכתי..עליתי למעלה..אמא הייתה בסלון...יובל שיחק עם חבר בחדר שלו..
מאיה ישנה...נכנסתי לחדר שלי התיישבתי במחשב..הסתכלתי באווים...
מורן- אולי..
בר- שירוש פה..
מור- אצל טליה...
😯 😯
הייתי בשוק! כוס אימא שלו...התעצבנתי כל כך..מה הוא עושה לי דווקא?!!? אני לא מבינה אותו!!
כל-כך רתחתי עליו..כולה מה עשיתי עם אביתר..ולמה בכלל הוא התקשר אלי..אוף אוף כמה שאני טיפשה.. אני שונאת אותם..את אביתר...את מור..את ערן..שונאת פשוט!!!
מרוב עצבים הייתי חייבת להתקלח...לשטוף את עצמי להתרענן...כיביתי את המחשב שעשה
רעש מעצבן...ונכנסתי...יצאתי אחרי כמה דקות והתיישבתי לראות "האלופה"..
לפחות נשכח מכל הצרות לרגע...היה לי פון...שוב..מור..
אני: "הלו"
מור:" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" – צוחק קולי קלות..הקול שלו נשמע מוזר..
כאילו הוא שיכור או משהו...
אני: " מה מצחיק?!"
מור:" .........


יאללללללללה תגובותתתתתתתתת 😁
טיפשש המורר הזהה :S חעחחחעע

המשךך מואאה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך