ממהמהמהמהמם :>
אתת מווכשרררת ברמותת :>
ההמממששששךךך
דחוףףף..
יאא עוד קצת תגובות ואני ישים עוד המשך 😊
טוב מכיוון שמחר אני בטיול עד 10 בלילה חח אז הנה המשךךךךךךךךךךךךך
פרק 17
אני: "אתה תגיד לי מי אמר לך את זה ואני יענה..."
מור: "חח תחמנית...טוב..אממ שמעתי את שיר ולי (ילדה מהכיתה) מדברות על זה.."
אני: "אני לא מאמינה השיר הזאת רכלנית מטומטמת"
מור: "עכשיו תורך"
אני: "אמ..אוקי...זה..."
אני: "אמ אוקי זה..קצת נכון" – השפלתי מבט למטה לא יכולתי להסתכל לו בעיינים אחרי מה שאמרתי הרגע...ולא האמנתי שאמרתי את זה..
מור: "באמת? "
אני: "מור תשמע לא יודעת מה עשית לי אבל...אבל..כן יש לי רגש אליך איפשהו.."
מור שתק ואז אחרי כמה שניות אמר: "לא ידעתי את זה"
אני: "מה זה משנה גם ככה אתה עם טליה"
מור: "מה? מה הקשר טליה? היא סתם ידידה "
אני: "לא יודעת..ואני עכשיו גם עם ערן אז..."
מור: "למה הסכמת לחזור אליו? "
אני: " כדי..שאני..לא..יפתח..אלייך...יותר..רגשות.." – אמרתי מגמגמת...לוקחת נשימה עמוקה
בין מילה למילה..
מור: "את יודעת? "
אני: "מה? "
מור: " איתך אני פתוח יותר מכל אדם אחר" – והתקרב אלי טיפה..
אני: " אני שמחה" – וניסיתי למרות הכל לשמור מרחק
מור: "אני.."
אני: "אתה מה? חח מור מה יש לך? "
ואז הוא התקרב אלי יותר ויותר...וקירב את שפתיו לשלי..שוב הרגשתי את הנשימות שלו על פניי..
כמו רוח טובה...שוב הרגשתי את הפרפרים בבטן..שמתרוצצים להם...אבל הפעם לא כמו פעם
שעברה...נתתי לזה לזרום...ונסחפנו לנשיקה..שראסמי הרגשתי בעננים..שכחתי ממה שאביתר
אמר לי...שכחתי מהכל...רק אהבתי את הטעם של מור....
התנתקנו אחד מהשנייה והיה לי חיוך ענקי...כמו שחשבתי ..מור יודע לנשק כזה טוב..
ובדיוק היה לי פלאפון..מאיה..
אני: "הלו"
מאיה: "מיה איפה את? "
אני: " סתם פה למטה"
מאיה: "טוב אמא אמרה שתעלי לאכול"
אני: "טוב..אני עולה ביי..." וניתקתי.
מור: "טוב אז אמ אני יזוז מאמי"
הוא הוסיף: "אני אתקשר אליך יותר מאוחר..ונדבר טוב?"
קמתי ואמרתי: "אמ אוקי" – ושמחתי שלפחות הוא אמר שיתקשר.
הוא קם גם נתן לי נשיקה בלחי..ואמר: "ביי יפה" והתחיל ללכת לכיוון הבית שלו..
עליתי למעלה...והייתי מאושרת..הנשיקה של מור עשתה לי משהו כל כך טוב בבטן..ובלב.
אמא: "אז איך עבר עליכן היום בנות? " – אמרה בזמן שישבנו לאכול ארבעתנו עם יובלי.
אני: "התחיל ברע נגמר במצוין"- ומאיה לא הבינה על מה אני מדברת..
סיימתי לאכול מהר ורצתי לחדר שלי..ונשכבתי על המיטה..מאושרת...
היה לי פון...ערן... 'אוי איך שכחתי ממנו אני לא מאמינה אני כזאת זבל '- חשבתי לעצמי ופותחת את הפון.
אני: "הלו"
ערן: "היי בובה"
אני: "מה נשמע?"
ערן: "הכל טוב מה איתך? נשמעת מאושרת " – אמר ולא הבנתי איך הוא הבין את זה מהר מאוד
אני: "אמ אפשר להגיד מאושרת חח"
ערן: "יש סיבה לכך? "
אני: "אמ ערן אני צריכה לדבר איתך"
ערן: "כן גמני.." – 'מה לדבר איתי!?!? על מה ?!?!' חשבתי לעצמי.
אני: "תתחיל אתה קודם.."
ערן: "אני עובר דירה.."
אני: "מה לאן? באמת?" –נלחצתי לשמוע שאני לא אראה אותו יותר.
ערן: "לראשון לציון"
אני: " 😕 יא באמת...ואי...רציני..." – שתבינו אנחנו גרים בצפון,ראשון לציון זה רחוק בשבילנו...
ערן: "כן אנחנו עוברים עוד חודש"
אני: " יא אני אתגעגע אליך" – חבל לי לאבד ידיד כמוהו..
ערן: "גמני אליך..מה את רצית להגיד? "
אני: "אמ...אוקי...אני...נראה לי מאוהבת במישהו אחר"
ערן: "במי?"
אני: "מור אחד..מהכיתה שלי"
ערן: "הא" – אמר באדישות..
אני: "מצטערת"
ערן: "לא זה בסדר..גם ככה זה לא היה מסתדר הקשר מרחוק"
אני: "נכון אבל..נשמור על קשר טוב? "
ערן: "ברור..אני לא אשכח אותך בחיים" – אמר וצבט לי בלב קצת.
אני: "חמוד אתה ערנוש"
ערן: "טוב מיוש אני אדבר איתך כבר יאללה ביי אוהב.."
אני: " ביי מאמי.." וניתקתי..
נשכבתי קצת במיטה לחשוב על הכל...על מה שאביתר אמר..ששוב החזיר את הכעס אלי..
את הנשיקה עם מור...שכל כך אהבתי...את זה שערן עובר....פשוט הסתכלתי על התקרה והתחלתי
לדבר לעצמי...מה הולך בחיים שלי..וטיפה נרדמתי..אחרי שעה בערך...
דפיקה בדלת..
אני: "פתוח"
מאיה: "אז מה נשמע? מה חדש?" – נשכבה לידי במיטה.
אני: "אמ סתם כרגיל" – התעוררתי מעט...
מאיה: "שקרנית עם מי היית למטה"
אני: "מור"
מאיה: "די ספרי לי הכל מיה!"
אני: "חח טוב..."
והתחלתי לספר לה הכל..על כל מה שהרגשתי בזמן האחרון..מה חשבתי...והגעתי לקטע הכי חשוב...
אני: "אז אמ התנשקנו בסוף"
מאיה: "די באמת?"
אני: "כן אמ נראה לי שאני...מתחילה להתאהב בו.."
מאיה: "ומה עם ערן?"
אני: "דיברתי איתו עכשיו הסברתי לו הכל..והוא לקח את זה דווקא סבבה..הוא עובר גם דירה אז יצא לי יותר טוב"
מאיה: "אה..והוא יודע שאת אוהבת אותו או שסתם התנשקתם?"
אני: " לא יודעת האמתי..לא הספקנו לדבר אחרי זה כל כך.."
מאיה: "אז יאללה תתקשרי אליו למה את מחכה?!" – חייכה...
אני: " לא מה פאדיחה"
מאיה: "מה פאדיחה...תגידי לו מה את מרגישה.."
אני: "חח אוקי.."
לקחתי את הפון וחייגתי למור..טו...טו...טו..
....: "הלו"
אני: "מי זאת?" 😕 – עשיתי פרצוף מוזר למאיה מכיוון ששמעתי קול של בת עונה.
....: ....
תגובוווווווווווות
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!
מחכהההה להמשךךךךךךך הבאאאאאאא
חחח מה זה כל יום היא מתנשקת עם מישהו אחר .
המשך 😊 יעלי תהני .
חחח בדוק כל יוםם
יאללה המשךךךךך =]]
QUOTE חחח מה זה כל יום היא מתנשקת עם מישהו אחר .
חחחח ראסמי זה נכון
ומה קול של בת עכשיו??????
המשךךך
פשוט מדהיייייייייייייייייייייייייייייים!!
תמשיכיי!! (:
השלללמתתתי עכשיו פפרקיםם
ממששש יאפפה !!!
בטח הטלללייה הזאתת בעע עליהה
תמשיכיי יעלי
מוואהה :]]
וואיי שווהה:]
נהנהנ נשיקהה😛 חעחעחע
מחכה להמשך
חחחחחחח תיראו לא קרה לכן פעם שאתן נמשכות לשני בנים שווים??
ואז בא לכם על שניהם...כי לי כן קרה..ומה לעשות צריך לבדוק את זה רק בנשיקה
והנה עובדה זה עזר "למיה".. 😊
וחזרתי בנות השעה 9 ואני ישים לכן המשך תכף אוהבתתת ותודה 😊
פרק 18
לקחתי את הפון וחייגתי למור..טו...טו...טו..
....: "הלו"
אני: "מי זאת?" – עשיתי פרצוף מוזר למאיה מכיוון ששמעתי קול של בת עונה.
.....: "טליה מי את?!"
הייתי בשוק לא האמנתי...מה טליה עושה אצלו אחרי שהתנשקנו?!!?
ניתקתי..
מאיה: "מה? מי זאת הייתה? מיה?! "
אני: "טליה.." 😊
מאיה: "אה מוזר.."
אני: "טוב עזבי מאיה אני מתה מעייפות אני רוצה לישון"
מאיה קמה ואמרה: "יהיה טוב מיוש אל תדאגי" ויצאה.
נשכבתי במיטה ולא האמנתי לזה שמאיה שכנעה אותי להתקשר למפגר הזה!
הייתי כל כך עצבנית עד שנרדמתי מהר.
היה ערב כבר השעה 7...
אבא: "מיה קומי.."
אני: "מה למה??"
אבא: "את צריכה להשגיח על יובל ...אנחנו יוצאים"
אני: "ומאיה? "
אבא: "אצל גיא יאללה קומי תשני בלילה.." – ויצא מהחדר..
קמתי והייתי עדיין עייפה..ואפילו יותר...הלכתי למטבח לקחתי כוס קולה..
אמא: "טוב מיוש תהיי איתו שלא ישתעמם אנחנו יצאנו...ולא עד מאוחר להתראות.."
אני: "ביי אמא תיהנו"
אבא: "ביי "- יצא ונעל את הדלת של הבית.
יובלי ראה טלוויזיה..והלכתי לחדר..התיישבתי במחשב ..כרגיל לא היו הודעות חח..
ואז בדיוק שיר נכנסה..שלחתי לה הודעה- תגידי פעם הבאה בא לך לא לרכל עלי עם לי?
שיר- מה? מה את רוצה?!
אני- אל תשחקי אותה שיר..למה אמרת שאני עם ערן בשביל לעשות דווקא למור??
+ומצד שני חשבתי שאם מור לא היה שומע אותן מדברות לא היינו מתנשקים..
אבל בכל זאת זה עיצבן אותי רצח על זה שהן ישבו וריכלו עליי+
שיר- כי זה נכון..וחוץ מזה מה את נלחצת ישר?
אני- פחח רכלנית מגעילה..פעם הבאה תימנעי מלדבר עלי!
שיר- טוב ביי – 'מטומטמת אחת' חשבתי לעצמי וסגרתי את החלון שיחה.
הלכתי לסלון לשבת עם יובל .
אני: "מתי אתה הולך לישון? "
יובל: "אמא אמרה ב8 " – הסתכלתי על השעון השעה הייתה 7 ורבע..
אני: "טוב יש לך קצת זמן"
ישבתי איתו לראות טלוויזיה וכרגיל השתעממתי...עבר הזמן מהר..כבר 9...יובל ישן ...
בחלום המאה שלו וכנראה על כל הסרטים שראה בזמן הזה חח...
המשכתי לראות טלוויזיה ופתאום שמעת את יובל בוכה..לא הבנתי מה קרה לו...רצתי לחדר שלו..
אני: "יובל מה קרה? "
והוא לא ענה רק בכה..
אני: "נו יובל מה קרה?"
יובל: " כואב לי הראש... אני לא מרגיש טוב"
ראיתי אותו קצת רועד...נתתי לו כוס מים..וכיסיתי אותו טוב בשמיכה..ישבתי איתו עדיין אבל הוא
לא הפסיק לבכות...אז התקשרתי לאמא..
אמא: " כן מיה?"
אני: "אמא יובל בוכה לא יודעת מה יש לו"
אמא: "תביאי לי אותו.."
יובל לקח את הפון... "הלו"...... "כן" ....."לא יודע" ....."טוב"... והחזיר לי את הפון..
אמא: " טוב מיוש אנחנו חוזרים הביתה תהיי איתו עד אז ביי"
אני: "טוב ביי" ניתקתי..
הייתי איתו ניסיתי להפסיק את הבכי שלו איכשהו...אחרי 20 דקות בערך הם באו..
אמא: "נדב תביא את המדחום, הוא רותח" אמא צעקה לאבא..
בינתיים נכנסתי להתקלח.. חפפתי מהר...ויצאתי...הכנתי לי טוסט מהיר והלכתי לראות טלוויזיה קצת..
ואז התקשרתי למורן...'אם אני לא מתקשרת היא יכולה לא לדבר איתי שנים'- חשבתי לעצמי בעודי מחייגת...
...: הלו"
אני: "שלום אפשר לקבל את מורן?"
....: "כן.." נשמע ברקע: "מורן טלפון"
מורן: "הלו"
אני: "היי"
מורן: "היי מיוש מה קורה?"
אני: " בסדר מה עושה?"
מורן: "כלום סתם בבית את?"
אני: "גם"
מורן: "אה מה עם ערן?"
אני: "נפרדנו"
מורן: "מה למה?"
אני: "כי...כי..אני לא אוהבת אותו..והוא גם עובר למרכז .."
מורן: "יא באמת? ואי..טוב לא נורא"
אני: "כן התנשקתי עם..מור.."
מורן: "מה?!!? חח מתי?!!? אלוהים מאיה כל שנייה יש לך חדשות מרעישות"
אני: " אחרי ביצפר הוא היה פה למטה לספר לי משהו והתנשקנו"
מורן: "יאא חח איזה חמודים..ומה נסגר איתכם? "
אני: "לא יודעת האמתי אח"כ התקשרתי אליו וטליה ענתה לי..מוזר לא? "
מורן: "אבל טליה רק ידידה שלו מיה "
אני: "לא יודעת...הוא גם אמר שיתקשר אלי ולא התקשר עדיין"
מורן: "טוב את לא יודעת מה עובר עליו..אולי יש לו סיבה מוצדקת.."
אני: "לא יודעת נשמע את הסיבה שלו ונראה"
מורן: "טוב..מקווה בשבילך לטוב חח מגיע לך"
אני: "חח תודה"
מורן: "אני נוסעת חמישי שישי שבת לאבא"
אני: " הא ולא תבואי לביצפר?"
מורן: "לא"
אני: "סבבה...איך הוא מרגיש?"
מורן: "תודה לאל יותר טוב"
אני: "כן"
מורן: " טוב מיוש אמא קוראת לי אז יאללה נדבר כבר מחר"
אני: "טוב מורני ביי"
מורן: "ביי.." וניתקתי..הסתכלתי על השעון...10 וחצי...
נשלחה לי הודעה באייסי...ממור- מיה את פה?!!?
לא היה לי כוח לענות לו... 'את הסיבה שלו נשמע כבר מחר' חשבתי לעצמי ונזכרתי במה שמורן
אמרה לי..היה לי משעמם כל כך והעיינים שלי נעצמו...נשכבתי במיטה...וחשבתי על כל הסיבות
האפשריות שמור יתרץ לי...ומה אני יכולה לענות עליהן..
"לא הייתי כל היום בבית" --> אני עונה: " אה ולהיות עם טליה יכולת?!"
" שכחתי" -->אני עונה: "אה ואת טליה לא שכחת!"
" לא היה לי מאיפה להתקשר"--> ואני עונה: "לשלוח הודעה יכולת כל היום!?"
וככה המשכתי לחשוב עם עצמי כמו מפגרת..עד שמאיה חזרה הביתה..
וישר רצה לחדרי..
מאיה: "על מה את חושבת?"
אני: "מה? מה את רוצה חח?"
מאיה: "את שוכבת במיטה מסתכלת על התקרה סתם..בטוח חושבת על משהו"
אני: "סתם חח איך היה אצל גיא?"
מאיה: "מצוין חח אני אוהבת אותו כל כך 😁 " – נשכבה לידי במיטה.
אני: "מה פשר החיוך ?"
מאיה: "סתם..חח"
אני: "נו מאיה תספרי לי"
מאיה: "טוב..שנייה " – הלכה לסגור את הדלת בחדר שלי...חזרה נשכבה שוב לידי והמשיכה:
"התנשקנו ואז הוא הוריד לי את החולצה"
+הבטחנו אחת לשנייה שלא נשכב רק בגיל 17 ורק שנהיה ממש ממש מוכנות...ועד עכשיו לא היינו
מתעסקות בכל זה..בכל זאת זה החבר הרציני הראשון של מאיה..תמיד היו לה רק קטעים שנגמרים
בחברות של שבוע וזהו...ואני בכלל עם ערן לא עשיתי כלום חוץ מלהתנשק..קשה לי עם זה מאוד..
להיפתח ככה לבן..ולהראות לו את גופי...+
אני: " יא..ואת החזייה?"
מאיה: " חחח לא עצרתי את זה בזה..מה לאט לאט חחח"
אני: "חח ברור רק איך שאת רוצה"
ואז נזכרתי בשיר שאני ומאיה תמיד אהבנו קמתי על המיטה והתחלתי לשיר (לזייף) –
כי בעולם הזה שכל אחד צועק,
לתשומת לב ואהבה,אני מודה לאלוהים שאת קרובה.
את ואני קשורות בקשר,אין שום דבר דומה לו
אפילו את הכוכבים שאלתי איך זה,יש דברים כאלו.
אנחנו עוד נחיה עד גיל מאתיים,
זקנות מטורפותנשב ונפטפט באור הערביים,על השנים הכי יפות.
והתחלתי לצחוק..וגם היא נעמדה והתחלנו לשיר ביחד.
היה כזה כיף העברנו את הזמן ביחד על הרבה ריכולים למיניהם..ואז בסוף שתינו נרדמנו
במיטה שלי...במשך הלילה מאיה כנראה קמה ועברה לחדר שלה...
למחרת יום שלישי קמתי ופתחתי את המסך..הייתה לי הודעה ממור-
מיה למה את מתחמקת ממני!?..
לא רציתי לענות לו..לא היה לי בכלל תשובה מה להגיד לו..לא רציתי להגיד לו שאני מקנאה
שטליה אצלו...ואולי בכלל אין בינינו כלום...התארגנתי והלכתי למטבח...שתיתי...
מאיה: "יאללה מיוש בואי..."
לקחתי את התיק ביצפר וירדנו למטה..הגענו לביצפר...על הבוקר אנגלית...התיישבתי במקום שלי..
וראיתי את מור נכנס..הלב שלי התחיל לפעום...הייתי בטוחה שהוא יבוא וידבר איתי אבל טעיתי..
הוא רק התיישב במקום שלו והביט בי פעם אחת...המורה נכנסה וישר הודיעה:
"שמעו תלמידים כמו שאתם יודעים סוף שנה מתקרב והגיע הזמן לעבדות ההגשה שלכם..
אני החלטתי שכל זוג בקבוצה יעשה עבודה לפי בחירה שלו...הזוגות נקבעו מראש..
ואל תשגעו אותי תלמידים..המועד ההגשה הוא עוד 3 שבועות..אני מקווה שתעשו כמיטב יכולתכם..."
וככה היא המשיכה לזיין תשכל מה שנקרא...בסוף השיעור היא תלתה את רשימת הזוגות..
כולם נדחפו ולא היה לי כוח אז חיכיתי שכולם יעופו...היה צלצול וכולם יצאו ורק אני נשארתי...
התקרבתי לרשימה...וקיבלתי ש.ו.ק..מי אם לא? ברור שנתקעתי עם...............תגיבווווווווווווווווווווווו 😊