חחחח איפה מור באמת? יאללה המשך יצא פרק מהמםםם
אני מעדיפה את ערן! =]
מחכה להמשךך =]
מוואה
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם יעליי
תמשיכייייייייייי
ווווווווואאאאאאאי כמה תגובות איך אני שמחה הנה המשךך 😊
פרק 14
ערן: "אני אממ התקשרתי להגיד לך שאני מצטער"
אני: "על מה?"
ערן: "על הנשיקה לא הייתי צריך לנשק אותך"
אני: "זה בסדר ערן אני..אני פשוט נבהלתי מהכל"
ערן: "אני חושב שאני..."
אני: "מה?"
ערן: "מתאהב בך שוב "
אני: "אמ אני לא יודעת מה להגיד לך "
ערן: "אה"
אני: "אני גם..אמ..חושבת עליך.."
ערן: "את רוצה שנתן לזה צ'אנס? "
אני: "ערן לא יודעת אמ לא הסתדרנו אז ..מה השתנה?"
ערן: "את צודקת אבל שווה לנסות לא?"
אני: "לא יודעת"
ערן: "אני לא רוצה ללחוץ עליך אני רק יודע שהתנשקנו עשית לי משהו"
אני: "אני יודעת גמני הרגשתי את זה..אבל אולי זה היה סתם אני לא יודעת.."
ערן: "טוב אז לפחות תחשבי על זה.."
אני: "אוקי מבטיחה"
ערן: "מה ככה הכל טוב אצלך?"
אני: "כן בסדר אצלך?"
ערן: " ברוך השם.."
אני: " טוב ערני אז נדבר כבר?"
ערן: " סבבה מאמי..בהיי.."
אני: "ביוש.." וניתקתי.
ואז שוב שקעתי במיליון מחשבות..מה לעשות עם ערן? הרי עם אביתר זה כבר נגמר גילתי
מה הפרצוף האמיתי שלו..ועם מור הרבה זמן לא דיברנו והוא בכלל לא מתעניין...
ובדיוק נשלחה לי הודעה לאייסי...מבר.
בר- פה?
אני- כן היי מה נשמע?
בר- סבבוש למה לא באת ?
אני- לא הרגשתי טוב
בר- אה
אני- מה חדש?
בר- סתם משעמם היה היום
אני- חח למה?
בר- לא יודעת בלעדיך זה לא אותו דבר חיחיחי 😛
אני- כן כן חחחח ממש
בר- אה את יודעת עם מי מור היה כל היום?!
אני- עם מי!?
בר- ט~ל~י~ה
אני- 😮 מה הוא עשה איתה?!
+טליה היא ילדה משכבת יב' מתחילה עם כל אחד שזז...היא מהממת אבל...גבוהה רזה תלתלים
עד הטוסיק בצבע שחור בוהק כזה ועיינים חומות מהממות+
בר- לא יודעת רק ראיתי אותם כל היום מדברים...
+ היה לי ניצוץ קנאה לא יודעת למה..אני פשוט רגילה שמור איתי..+
אני- טוב שיהיה להם בכיף...
בר- כן אה..טוב בובי עפתי עם שיר הקרצייה לקניון חח נדבר כבר ביי נשמה ..
אני- ביי מאמי
לא היה לי כוח יותר למחשב הזה ....אז נכנסתי להתקלח...
במקלחת חשבתי כל כך הרבה על מלא דברים..לא ידעתי מה לעשות הלב שלי פשוט נקרע...
מצד אחד הנשיקה עם ערן עשתה לי משהו עמוק בפנים..כיף לי איתו..וכל כך התגעגעתי אליו..
מצד שני מור...הוא חמוד..ומסקרן...ואני נמשכת אליו..ועכשיו הטליה הזאת נדחפה לחיים...
חפפתי ויצאתי הייתי עם מגבת ואימא אמרה: "יש לך אורח בחדר" נבהלתי ולא ידעתי למי לצפות...
נכנסתי לחדר וראיתי את...
וכמובן תגובותתתתתתתתתתתת מואה
ממממממממממייייייי??
המשךךך דחןףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
קצר😢 המשך בובי . את כזאת מוכשרת .
באמת קצר... 😊 אבל מהמםםםםם
תמשיכייייייייייי 😁
פשוטט מהמםםםם!! הלוואי זה יהיה מוור =] אבלל אני אוהבת את ערןן =] 😁
ממוור???????????? חחחח
המשך דחוףףף
מיייייייייי?!?!?
יצצצא
לךךךך
מהההההההההההמממממממממממממממם =]]
המששך
דחוףףף..
חמודותתתת הנה המשךך 😊
פרק 15
חפפתי ויצאתי הייתי עם מגבת ואימא אמרה: "יש לך אורח בחדר"
נבהלתי ולא ידעתי למי לצפות..נכנסתי לחדר וראיתי את
ערן..
אני: "מה אתה עושה פה? "
ערן: " אני חייב תשובה"
אני: "ערן לא יכולת להתקשר? " - לקחתי תחתונים סתם חולצה ומכנס.
אני: " שנייה באה" – חזרתי לאמבטיה והתלבשתי.
חזרתי והתיישבתי לידו במיטה שלי...
ערן: " אני מצטער פשוט לא יכולתי לחכות יותר ואני יודע שבפון לא תגידי לי.."
אני: " צודק.."
ערן הניח את ידו על רגלי ואמר: " אני מתגעגע אליך כל כך"
אני: "ערן אמ.."
ערן: " אני מבטיח שהפעם זה יהיה שונה בואי ננסה בבקשה.."
חשבתי על פעם שהיינו ביחד שהיינו רבים על כל שטות..ולא הסתדרנו..
ערן: "בבקשה.." ועשה פרצוף עצוב כזה וחמוד...
אני: " אוקי ערן ננסה " – הייתי חיבת לתת לו את הצ'אנס הזה..
לא רק לו אלא גם לעצמי לראות אם עדיין יש לי משהו לערן...
ערן: "יא אני לא מאמין..תודה.." ונתן לי נשיקה בפה.
ואז סתם ישבנו במיטה דיברנו על הכל..סיפרתי לו על אביתר...
והוא סיפר לי על אחת דנה שהייתה לו אחרי שאהב אותה...השלמנו פערים מה שנקרא...
השעה הייתה כבר 10 בלילה.
עמדנו מחוץ לדלת שלי ליד המעלית מחובקים..
ערן: " אז אנחנו ביחד..?" - עם חיוך ענקי..
אני: "כן.."
הוא נתן לי נשיקה ארוכה ונכנס למעלית ואמר: "דברי איתי נסיכה ביי " המעלית נסגרה.
נכנסתי הביתה והתיישבתי שוב במחשב..הייתה לי הודעה מפתיעה מאוד ממור..
מור- מיה
אני- כן?
מור- היי שמעי יום שישי הבא אני וגל מארגנים מסיבה ב 'זוהר' תבואי?
אני- אממ לא יודעת תלוי עם מורן תבוא
מור- תבואי עם מאיה בטח תלך עם גיא
אני- לא מדברת איתה
מור- מה קרה?
אני- סתם עזוב
מור- טוב אני מקווה שתבואי..מה ככה מה חדש?
אני- אמ סתם האמתי חזרתי לאקס שלי
מור הקליד ומחק הקליד ומחק...בסוף שלח- הא..סבבה..נחמד..
אני- כן
מור-טוב יאללה דברי איתי ביי
אני- ביי מאמי...
דיייייי למההההה הוא חייב להיות כזה אדישששששש אני שונאת אותו!!
אני משתפת אותו והוא בורח כמו תמיד...נמאס לי ממנו..! חשבתי לעצמי...אחרי התגובה יבשה שלו.
קראתי אווים...אבל האווי של אביתר הכי הדהים-->בת זונה!...
ישר ידעתי שזה עלי..עכשיו הוא יעשה לי את המוות אני יודעת...אני מכירה אותו...
הוא אחד מהבנים שאם את אומרת לו לא הוא עכשיו שונא אותך..זהו...שיהיה...
פתאום נשמעה דפיקה בדלת.
אני: "פתוח"
מאיה: "מיה..אמ אפשר לדבר איתך?"
אני: "כן" - והסתובבתי אליה עם הגב למחשב
מאיה התיישבה על המיטה שלי ואמרה: "אני מצטערת"
אני: "סתם סיבכת אותי יותר מאיה זה הכל "
השפילה מבט ואמרה: "את יודעת שעשיתי את זה רק בשבילך"
אני: "כן אבל סתם רבנו ועכשיו הוא שונא אותי "
מאיה: "כן ראיתי את האווי שלו..אני מצטערת,אם את רוצה אני אדבר איתו אני יסביר לו הכל "
אני: "אוקי.."
מאיה: "גיא סיפר לי איך דאגת לי.."
אני: " לא היית צריכה להבריז עם נועה יכולת ללכת למרכז גם ביום שישי אחרי ביצפר"
מאיה: "תודה שדאגת"
אני: "מתי אימא ואבא יחזירו לך את הפון? "
מאיה: "עוד שבועיים"
אני: "אה חפיף יעבור מהר תכניסי מדיח כמה פעמים והם יביאו לך "
מאיה: "חחח כן..אז מה חדש..ראיתי ערן היה פה..חזרתם להיות בקשר?"
אני: "חזרנו בכלל "
מאיה: "מה?!?! למה?!?"
אני: "אתמול התנשקנו...ולא יודעת ננסה שוב "
מאיה: "אני לא מאמינה עליך מיה"
אני: "מה למה?"
מאיה: "לא עברת אותו כבר ?כאילו תנסי דברים אחרים למה להיתפס בעבר?
הרי לא הצלחתם פעם קודמת למה שוב תפגעי? "
אני: "טוב מאיה די אל תהרסי לי את המצב רוח... הוא חמוד והתגעגעתי אליו
וגם ככה אין לי מישהו אחר אז למה לא? "
מאיה: "כי את סתם עושה דווקא למור "
אני: "מה הקשר מור מאיה?! "
מאיה: " אני יודעת שאת מתה עליו"
אני: "תחשבי מה שבא לך..די מאיה עזבי אותי..גם אז לא אהבת אותו לא ציפיתי שפתאום תשתני.."
מאיה קמה ואמרה: "טוב אני רק יודעת דבר אחד וזה שאם אח"כ תיפגעי אל תבכי לי "
ויצאה מהחדר....לא ידעתי מה נכנס בה..אבל חשבתי מאה פעם על מה שהיא
אמרה שאני עושה דווקא למור..אולי היא צודקת..אסור לי להיות עם ערן רק בשביל שמור יקנא..
לא ידעתי כבר מה לעשות הייתי מבולבלת...ולא היה לי כוח לאף אחד...
אז פשוט שכבתי במיטה מדברת עם עצמי וחושבת על מליון דברים ונרדמתי...
אם תגיבוו יהיה המשך לקראת הערבב 😁