פרק 12
ישר התיישבתי למחשב ונשלחה לי הודעה מאביתר- נו אהובתי מה את אומרת?
לא הבנתי מאיפה זה צץ הרי אחרי הים לא דיברתי איתו בכלל ,ישר הסתכלתי
בהיסטוריה ומה שגילתי שם הרתיח אותי כל כך!!....
אני- אביתר?
אביתר- כן?
אני- מה נשמע?
אביתר- בסדר מיה מה קרה?
אני- סתם הייתי צריכה ללכת מצטערת
אביתר- למה לא הודעת לי?
אני- ברח לי מצטערת אמרתי
אביתר- טוב
אני- מה איתנו?
אביתר- אממ מה איתנו?
אני- אני שאלתי אותך
אביתר- לא יודע נזרום
אני- אתה מעוניין בי בכלל?
אביתר- למה את בי?
אני- אמ כן
אביתר- סבבה ..רוצה לבוא אלי היום ..?
וכאן הפסיקה השיחה....ואז הבנתי שזאת הייתה מאיה שדיברה בשמי ואז שנכנסתי
לחדר היא ברחה! כל כך כעסתי רציתי להרוג אותה! איזו זכות הייתה לה לדבר בשמי!!?!?
התקשרתי אליה רותחת ואמרתי: "באיזו זכות דיברת בשמי עם אביתר אה?! "
וצעקתי בקולי קולות עד שאימא צעקה: "מיה יותר בשקט".
מאיה: "מה מיה כולה זירזתי את העניינים"
אני: "מי ביקש ממך תגידי לי!?!?!?"
מאיה: "תירגעי לא עשיתי כלום! "
אני: " לפעמים אני כל כך שונאת אותך מאיה!!"
וניתקתי לה.יכולתי להרוג אותה באותו זמן נשבעת.
אחרי כמה שניות בדיוק היה לי טלפון זה היה ערן.
אני: "הלו! "
ערן: "ואו מישי עצבנית פה"
אני: "ערן מה אתה רוצה?"
ערן: "מה קרה?"
אני: "סתם מאיה הזאת מפגרת"
ערן: " ריב בין אחיות אה? לא מתערב חחח"
אני: "ערן רצית משו?"
ערן: "האמתי לא נראה לי שתרצי"
אני: "מה? "
ערן: "סתם אמ חשבתי לקפוץ לראות אותך ולהחזיר לך תצמיד"
+ דווקא היה בא לי להעלם מהבית הזה+
אני: "אוקי"
ערן: "מה אוקי את רוצה? "
אני: "אין לי בעיה" וכבר הלכתי לארון בגדים לבחור מה ללבוש
ערן: "יא עשית לי את היום באימא שלי"
צחקתי...
אני: "טוב אז מתי?"
ערן: "עוד רבע שעה תהיי למטה מתחת לבית שלך"
אני: "סבבה ביי מאמי"
ערן: "ביי יפה"
לבשתי ג'ינס גופיה שחורה חגורה שחורה ונעלי ספורט שחורות...
אין מה להגיד אני חולה על הצבע שחור!...התפארתי קלות התבשמתי ולקחתי מפתח ופלאפון...
אמא: "תגידי מה קרה עם מאיה?"
אני: "סתם היא עיצבנה אותי "
אבא: "מה היא כבר עשתה שצעקת לה שאת שונאת אותה? "
אני: "אל תתערבו אני עפתי ביייי" ויצאתי מהבית ושמעתי את אמא אומרת לאבא: "עזוב אותן יסתדרו לבד" וישר חשבתי על הריב שהיה לנו פעם שכמעט הלכנו מכות....!
ירדתי למטה וחיכיתי לערן...אחרי כמה דקות הוא הגיע כזה חתיך לבש ג'ינס וחולצה לבנה עם נעלי ספורט לבנות. הוא התקדם לעברי ונתן לי נשיקה בלחי ואמר: "היי מה נשמע?"
אני: "בסדר יכול להיות יותר טוב" והתקדמתי לעבר הגן שהיה בקרבת הבית שלי.
ערן הלך אחרי ואמר: "קחי את הצמיד שלא נשכח"...לקחתי וענדתי אותה על הצמיד
חייכתי ואמרתי: "תודה"
ערן: "את יודעת?"
אני: "מה? "
ערן: "התגעגעתי לחיוך היפה שלך" – הסמקתי.
אני: "ערן אני..אני...לא יודעת מה אני רוצה עכשיו"
ערן: "מה מזאתומרת.?"
אני: "עזוב" והורדתי מבטל מטה כדי שהדמעה 'תכנס שוב' לעיינים ולא תזלוג.
הוא החזיק בפניי בכזה עדינות והרים לאט לאט ואמר: "אל תחשבי על כלום מיה תזרמי"
חשבתי על מה שהוא אמר והוא צודק אני חושבת יותר מדי על הכל...אף פעם לא עושה משו
מבלי לחשוב פעמיים...הרמתי את הפנים ורק חשבתי על מה שמאיה עשתה לי עם אביתר וכעסתי כל כך...
ערן התקרב אלי לאט לאט ואז....הוא קירב את שפתיו לפניי והרגשתי את הנשימות שלו והפרפרים שוב התעופפו להם בבטן כמו אז שהיינו עוד חברים....ואז הוא נישק אותי נשיקה עדינה כזאת וחמודה וזה
המשיך לנשיקה לוהטת וכל כך אהבתי אותה,חזר לי הרגש לערן....לא ידעתי מה לעשות....
לא רציתי להפסיק היה לי נעים..אבל גם לא רציתי לשקוע שוב במחשבות עליו..
פשוט זרמתי עם הנשיקה....ואז אחרי דקה שתיים התנתקנו אחד מהשנייה ועדיין היה לי תטעם
שלו בפה ורציתי עוד אבל עצרתי את עצמי..
ערן: "אין לי מילים"
התרחקתי טיפה ממנו ואמרתי: "ערן"
ערן: "מה?"
אני: "אני...אני הולכת הביתה" וקמתי....והמשכתי: "מצטערת"
ערן קם אחרי ואמר: "מה?מיה מה קרה?"
אני: "עזוב ערן אני מצטערת תודה על הצמיד נדבר כבר"
והתחלתי ללכת חזרה הביתה....ערן נשאר שם המום ממני שהלכתי ככה...
ושהסתובבתי אליו שוב הוא כבר היה עם הגב אלי ונעלם לי לאט...עליתי למעלה נכנסתי לחדר וראיתי
שמאיה עדיין לא בבית ובכלל לא שאלתי ולא התעניינתי איפה היא, לא רציתי לראות את הפרצוף שלה בכלל...רק חשבתי על הנשיקה שלי ושל ערן..השעה הייתה 8 ורבע נכנסתי מהר למקלחת ויצאתי
התיישבתי לראות את הסיום הפרק של האלופה ורק כל הזמן חשבתי על ערן..
מה זאת הייתה הנשיקה הזאת?! למה הוא היה חייב לנשק אותי למה!?
לא מספיק הייתי מבולבלת כל כך...אבל לא יכולתי להתעלם מההרגשה שהייתה לי הזמן שהתנשקנו....התגעגעתי כל כך לטעם שלו וריח..עבר הרבה זמן מאז שנפרדנו וכל הזמן
רק חשבתי על איך זה יהיה לנשק אותו שוב..ככה עם מליון מחשבות נרדמתי ב9 בערב....
כמו ילדה בת 10 אבל אין מה להגיד הנשיקה עם ערן עשתה לי משו טוב בפנים...
תגובווווווווווווווותתת....
ותודה לכן אוהבתת 😊
יעלווש
זה
יצצצא
מהמםם
לאללה :>>>
שבתת
שלוווווווווווווום נשמממההה
והממשששך
דחוףף =]
מדהים!!!!!
היום קראתי את הכול!
המשך דחוף
יפפפהה =] המשששךךךךךך !!
והיא לא שאלה את מאיה איפה היא...כי היא אמרה שהיא אצל גיא חחחח
בגלל זה חחחח
לאב יו 3>
ייאיאאאא
פרקק מושלםם=]
נחננחחנ
מחכה להמשךך
מואאאאה
QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/10/2006) יפפפהה =] המשששךךךךךך !!
והיא לא שאלה את מאיה איפה היא...כי היא אמרה שהיא אצל גיא חחחח
בגלל זה חחחח
לאב יו 3>
חח לירון זה היה בצהריים וכבר היה ערב בגל לזה כתבתי שהיא לא שאלה..
תודה לכןן אוהבת אותכן עוד מעט אני ישים המשך 😊
כ"כ מדהייםם!!
יש לך כישרוןן!! =]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😊
פרק 13
ככה עם מליון מחשבות נרדמתי ב9 בערב....
כמו ילדה בת 10 אבל אין מה להגיד הנשיקה עם ערן עשתה לי משו טוב בפנים...
למחרת יום ראשון קמתי בבוקר והראש שלי התפוצץ..
כנראה מרוב כל המחשבות של אתמול בלילה..לא יכולתי לקום ..הייתה לי סחרחורת...
אני: "אמאאאאא"
אמא שרצה לחדרי אמרה: "מה מיה?"
אני: "כואב לי כל כך הראש" והחזקתי את הראש כזה.
אמא: "טוב טוב הבנתי תישארי בבית"
אני: "את יכולה להביא לי כדור בבקשה? "
אמא: "כן.."
שמעתי בינתיים את מאיה מתארגנת ונשכבתי במיטה שוב..
אמא חזרה עם כדור וכוס מים ואמרה: "יאללה הלכתי לשים את יובלי בבית ספר ולעבודה תרגישי טוב מאמי" והניחה על השולחן הכל ושיצאה צעקה למאיה: "מאיה אל תאחרי לביצפר! ביי יפות שלייי"
מאיה נכנסה לחדר שלי ולקחה את החגורה שלה שלבשתי אתמול ולא אמרה מילה.
אחרי כמה דקות נרדמתי שוב...קמתי הייתה השעה 1 כבר...כמה ישנתי אלוהים.
היה צלצול בבית ופתחתי זאת הייתה מורני.
מורני: "שלום למה לא באת? "
אני: "הראש" והלכתי לחדרי..
באה אחרי ואמרה: "התקשרתי אליך על הבוקר לא ענית "
אני: "כן נרדמתי ישר שוב"
והתיישבה על המחשב התחילה לחרוש לאנשים על האווי ואני נשכבתי על המיטה.
אני: "מורן?"
הסתובבה עם הכיסא אלי ואמרה: " אמ אתמול אז.."
מורן: "מה!? "
אני: "נפגשתי עם ערן ו..."
מורן התקרבה אלי יותר ואמרה: "ו...? דברי כבר אהבלה!"
אני: "והתנשקנו" וכיסיתי את הפנים עם הכרית כדי לא לראות את התגובה שלה.
מורן הורידה לי מהר את הכרית ואמרה: "אני בשוק! מה שוב יש ביניכם משו?"
התיישבתי ואמרתי: "לא יודעת מורן הוא כזה חמוד כמו תמיד ולא יודעת הרגשתי משהו שהוא נישק אותי"
מורן נשכבה לידי ואמרה: "טוב שמעי אולי השתנה הכל אולי עכשיו יהיה יותר טוב"
אני: "לא יודעת מורן עד שירדתי ממנו שוב עכשיו"
מורן: "איפה מאיה תגידי? "
אני: "לא איכפת לי"
מורן: "מה למה מה קרה?!" – ואז סיפרתי לה מה שמאיה עשתה לי עם אביתר.
מורן: "אני בשוק ..טוב די מיה זה היה רק לטובתך"
אני: "מה? מה לטובתי? מה אין לי פה? מעצבנת אחת מי ביקש ממנה?
אוףףף עכשיו הוא חושב שאני רוצה אותו ואני לא! "
מורן: "אז תגידי לו שלא וזהו נגמר"
אני: "כן..."
מורן: "הוא חיפש אותך היום שאל עליך וזה"
אני: "באמת? יוו איזה לא נעים..בגלל המאיה הזאת! אאא "
מורן: "אגב היא לא באה גם לביצפר"
התיישבתי ואמרתי: "מה?? היא אמרה לאימא שלי שהיא באה"
מורן: "לא יודעת לא ראיתי אותה כל היום..וגם את גיא לא ראיתי..."
אני: " יאו היא מתה אין היא הבריזה איתו"
מורן: "עזבי שתעשה מה שבא לה חיים שלה"
קמתי והתחלתי להתלבש ואמרתי: "בואי לבית של גיא "
מורן: "מה? למה? את סתומה? "- והתחילה לנעול נעליים
יצאנו מהבית והתחלנו ללכת לכיוון של הבית של גיא.
אני: "שיט לא בבקשה לא! "
מורן: "מה?"
אני: "אביתר שם" והצבעתי על הקיוסק של צחי שם שתמיד כל הערסים יושבים שם אחרי הביצפר
מורן: "חפיף הוא לא ראה אותנו" - אז"ש אז זהו שלא! הוא ראה..והתקרב אלינו...
אביתר: "אה מיה מה נשמע?"
אני: "אביתר אני מזה ממהרת אני אדבר איתך אח"כ טוב?"
אביתר: "תגידי מה נסגר איתך?"
אני: "מה?"
אביתר: "פעם אומרת לי שאת רוצה אותי פעם מתחמקת ממני"
אני: "מצטערת אבל אממ זאת מאיה דיברה איתך בשמי "
אביתר: "מההההההההה?"
אני: "אני חייבת לזוז" והתחלתי ללכת אבל הוא תפס אותי ואמר: "אל תשקרי לי"
אני: "די אביתר אל תעשה סצנה זה לא אני הייתי וזהו" – ושחררתי את היד מהתפיסה שלו
אביתר: "לכי כוס עמק מי צריך אותך בכלל "
וכל כך פגעתי זאת כבר פעם שנייה שאביתר עושה לי את זה...כל כך רתחתי אז אמרתי:
"אתה לא שווה את זה בכלל חתיכת ערס" והלכתי...
מורן: "די מאמי הוא לא שווה אותך באמת"- אמרה את זה אחרי שראתה שממש נפגעתי ממנו.
אני: "כן..טוב עזבי אותי ממנו שיהיה"
הגענו לבית של גיא צלצלתי לו והוא פתח.
גיא: "הי מיה מה נשמע?"
אני: "מאיה פה?"
גיא: "מה ממש לא היא לא בבית?"
+הייתי המומה אז איפה היא יכולה להיות!?+
אני: "היא לא בבית ומורן אמרה לי שלא הייתם בבית ספר היום "
גיא: "כן נכון היה לי אזכרה של סבא שלי..אבל היא הייתה אמורה ללכת לביצפר "
הסתכלתי על מורן ואמרתי: "יא איזה מוזר"
גיא: "שנייה אני אתקשר אליה..כנסו בינתיים "
נכנסנו ועמדנו ליד הדלת פעם ראשונה שהייתי בבית של גיא מבפנים...בית גדול כזה..
ומעוצב יפה..גיא חזר ואמר: "הפלא שלה סגור אני יהרוג אותה! "
כאן כבר התחלתי לדאוג...מורן: "טוב בואי נחזור לבית שלך נגיד לאימא שלך"
גיא: "טוב מיה דברי איתי אני יתקשר אליך ישר אם היא תיצור איתי קשר"
יצאנו מהבית ואמרתי לגיא: "סבבה ביי"
הלכנו הביתה ומורן אמרה: "טוב מיוש אני חייבת ללכת להביא את רעותי אז יאללה
דברי איתי ואל תדאגי היא בסדר"
אני: "ביי מורני תודה נדבר כבר"
ועליתי הביתה...אימא הייתה כבר בבית עם יובלי במטבח..
אמא: "איפה היית?"
אני: "הלכתי לבית של גיא כי מורן סיפרה לי שמאיה לא באה לביצפר"
אמא: "מה באמת!? איפה היא אז? "
ושמה לי צלחת אוכל..
אני: "לא יודעת וגם גיא לא יודע והפון שלה סגור!"
אמא: "איך את לא יודעת מה היא לא אמרה לך..?"
אני: " רבנו"
אמא: "מה קרה עכשיו? "
אני: "סתם עיצבנה אותי דיברה עם מישהו בשמי ולא ביקשתי ממנה בכלל!"
אמא: "אה טוב נו מכירה את מאיה היא לא עשתה לרעתך"
אני: "שיהיה" - והלכתי לחדר שלי ושוב כאב לי הראש..לקחתי שוב כדור
ונשכבתי לישון צהריים הייתי מאוד תשושה מהכדורים.
אחרי שעה וחצי ככה קמתי השעה הייתה 4 וחצי ככה...אמא ישנה ויובלי שיחק בסוניפליישטין שלו..
נכנסתי לחדר של מאיה וראיתי אותה ישנה..נרגעתי שהבנתי שהיא בסדר..
אבא היה בבית לשם שינוי מוקדם ראה טיוי..אמרתי לו: "אז איפה היא הייתה?"
אבא: "נסעה למרכז עם נועה "
הלכתי למטבח לקחת כוס שתייה ואמרתי: "אה יפה לה באמת"
אבא: "אל תדאגי היא קיבלה את העונש שלה"
אני: "חח למה שאני ידאג?מה כבר לקחתם לה?"
אבא: "את הדבר הכי חשוב לה"
אני: "את הפלאפון שלההההההההההה? " 😮 😯
אבא: "כן"
אני: "טוב נו מגיע לה..בעיה שלה.."
וחזרתי לחדר שלי ובדרך ראיתי את מאיה במחשב..והבנתי שהיא שמעה את כל מה אמרתי
אבל לא היה איכפת לי היא זאת שצריכה לבוא לבקש סליחה.
ישבתי קצת במחשב הייתי באייסי,הייתי בפורומים,שמעתי מוזיקה,וכבר הגיע ערב.
כל היום מאיה לא יצאה מהבית ולא מהחדר כנראה ברוגז עם ההורים,ואם היא לא מדברת איתי גם
אז בכלל היא תשתגע..מגיע לה ראסמי..מה היא מבריזה מהביצפר ועוד מתי שאנחנו לא
מדברות היא ידעה שאני ידפוק אותה..ככה זה אצלנו עם אנחנו לא מדברות אז אנחנו
יכולות לכסח אחת את השנייה..אבל שאנחנו מדברות הכל נעשה בשביל אחת השנייה...
בשעה 7 ככה היה לי פון זה היה ערן.
אני: "הלו"
ערן: "מיה?"
אני: "כן?"
ערן: "אני אממ התקשרתי להגיד לך שאני מצטער"
אני: "על מה?"
ערן: "על הנשיקה לא הייתי צריך לנשק אותך"
אני: "זה בסדר ערן אני..אני פשוט נבהלתי מהכל "
ערן: "אני חושב שאני..."
אני: "מה?"
תגיבובובובובו 😊😊
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הממשךךך דחוףףףףףףףףף 😊
אוווווווהב אותךךךךךך
חח הואא חמודדד
העאהעאה אבל גם מור חמודדדד
תתמשיכייי יעלליי
מואהה
אוף אני רוצה את מור#! איפה הוא ? 😢
המשך .