פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מיה..

✍️ י-ע-ל 📅 15/10/2006 21:37 👁️ 10,855 צפיות 💬 379 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 10 מתוך 26
מאמי שלי לא רק אני אוהבת ת'סיפור הזהה
תראי כמה קוראות יש לךךך
אולי הרבה לא מגיבות, אבל הן קוראות ת'סיפור שלך
אין בעד מה בייבי
פרק מושלםםםםםםם!!!
מווווווואהה
מחכה להמשךךךך =)
כן אבל הודיה אני לא ידועת מי קוראת ומי לא
אני צריכה שיראו לי את זה כדי שאני ימשייייךךך

תודה לכןןן אם יהיו עוד תגובות אני ישים המשךךךך 😊
שבת שלום
ת-מ-ש-י-כ-י 😊
סיפור מהמם =]]
אוהבת 😛
פשוטט מדהים!!
ואני ממש מבינה אותך!
זה לא כיף לכתוב שאין הרבה..
אבל הבנתי שעם המזן יהיה לך יותר!
אותי יותר הקטע עיצבן שבזמן שניכנסתי לראות אם יש תגובות אני רואה שיש הרבה בנות שצופות בדף ולא מגיבות!
א-נ-י מחכה להמשך ואת כותבת ממש מדהים!
אל תתבאסי מזה שאין הרבה תגובות כי אני מבטיחה לך שעוד יהיו!
לאבב יוו סאוו מאצ'
סטפייי =]
_stefani_ איזה מאמי תודה על העידוד מואה!

יותר מאוחר אני ישים המשךךךךך 😊
ישששששששששש =]
חח ד"א מור מעצבן אותיי!!
עדיף את השני.. ואם לא אותו אז מישו חדש!!
=]
טוב מכיוון שהם הרבה תגובות אז פרק קצר...
תודה למי שהגיב מואה


פרק 11

התיישבתי ליד רעותי שישר רצה אלי מאוד אהבתי אותה היא ממש חמודה...
דיברנו בזמן שמורן הלכה עם אמא שלה לרופא לראות מה עם עמוס(אבא של מורן).
אחרי כמה דקות מורן חזרה עם דמעות והלכתי אליה מהר ושאלתי: "נו מה אמרו? "


מורן: "הוא לא חולה זה פשוט לחץ דה גבוה הוא צריך לנוח יותר"
וישר חייכתי מזל שאין לו משהו רציני..ואמרתי: "רואה אמרתי לך!"
ואמרתי תודה לאל בלב.
מורן חיבקה אותי ואמרה: "תודה מיוש תודה!"
הלכנו לקפיטריה עם אמה רעות אחותה ודודה שלה לאכול קצת עד שאבא שלה יתעורר.
השעה הייתה כבר 4 בצהריים וממש התעייפתי מכל הריצות האלו.
נירה: " מורני אבא התעורר רוצה להיכנס?"
מורן: "כן בטח" והלכה נכנסה לחדר של אבא שלה עם עיניים בוהקות מדמעות שעכשיו אינם.
התיישבתי על אחת מהספות שהיו שם בחדר המתנה והיה לי פון...
אני: "הלו"
אמא: " מיוש מאיה סיפרה לי הכל טוב עם אבא של מורן?"
אני: "כן רק לחץ דם גבוה"
אמא: "יא מזל...מתי את חוזרת?"
אני: "אמ לא יודעת עוד מעט בטח נחזור עם אמא שלה"
אמא: " אוקי שמרי על עצמך להתראות מתוקה " וניתקה.
אחרי כמה שניות מורני חזרה ואמרה: "יאללה מיוש בואי אמא שלי חוזרת הביתה"
קמנו והתקדמנו ליציאה...מורן אמרה: "חבל שאבא כבר לא גר איתנו יותר"
אני: "לא נורא מאמי שלי לא משנה מה יקרה הוא תמיד אבא שלך! אל תשכחי את זה!"
מורן: "כן צודקת..מזל שהוא בסדר"
הגענו לאוטו של נירה ונסענו הביתה..בדרך נשלחה לי הודעה לפלא-מיה איפה את?
'טוב שהוא נזכר!!' חשבתי לעצמי והתעצבנתי! וזה היה מי אם לא אביתר..שתמיד נזכר בי אחרונה!
החזרתי לו – בדרך הביתה נדבר כבר ביוש
וזרקתי את הפלא עמוק עמוק בתיק..אחרי נסיעה ארוכה שוב,הגעתי הביתה.
אמא: "היי רעבה? "
אני: "כן מאוד.." הלכתי שמתי את התיק בחדר וחזרתי למטבח.
אחרי הארוחה נכנסתי להתקלח..וכמו כל מקלחת שלי אני חושבת על מליון דברים.
אבל הדבר היחידי שהיה לי בראש עכשיו זה ע-ר-ן ! ואין לי מושג למה.
"אוף די מיה אסור לך שוב לפתח אליו רגשות זה נגמר תשאירי את העבר מאחור!" –
חשבתי לעצמי שוב ושוב מנסה לשכנע את עצמי שאני וערן לא מתאימים!
שיצאתי מאיה הייתה בחדר במחשב שלי..
אני: "מה את עושה? "
מאיה: " סתם כלום" ויצאה מאישזהי שיחה.
אני: "נווו מאיה! "
ואז היא קמה ואמרה: "טוב יאללה עפתי לגיא ביייי " וסגרה את הדלת של החדר שלי.
התיישבתי במחשב וקראתי אווים.
של מורן- תודה אלוהים..מיוש אני אוהבת אותך..לא פה
של מור- היה בן זונה בים!
של אביתר- לא פה..
של מאיה- אצל גיוש שלי בפלא בהיי
של שיר- מורני שמחה שהכל בסדר ...אולי..

וזהו חרשתי על עוד כמה ....ואז כתבתי אווי- + היה כיף בים..לא פה
מורני שלי אמרתי לך שהכל יהיה טוב אוהבתותך... 😊 +
הייתי ממש שפוכה אז החלטתי לשכב לישון....אחרי שעתיים ככה הייתה השעה 7 בערב קמתי..
ישר התיישבתי למחשב ונשלחה לי הודעה מאביתר- נו אהובתי מה את אומרת?
לא הבנתי מאיפה זה צץ הרי אחרי הים לא דיברתי איתו בכלל ,ישר הסתכלתי בהיסטוריה
ומה שגילתי שם הרתיח אותי כל כך!!...


תתתתתגגגווווווובותתתת

2 פרקים ממדהימיםם
מזלל שלא קרה לאבא שלה כלוםם !!
ווואההה מה מאיה כבר אמרה לו ?!
תתמשיכיי בוביתת
- שבת שלוםם -
מוואהה
המםםםם
המשך דחופייי
וואי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😊
אהבתי
המשך!!!
וואי מזל שהחלטתי להיכנס ולקרוא את הסיפור הזה 😊
יעלי ממש יפה .. מושך כזה, סוחף. את מוכשרת ברמות. מחכה להמשך 😊
וואיי סיפור שווווווווווווווה:]]
מחכה להמשך נסיככהה
וואי מחכה להמשך!!
אהבתי אחושילינג!! =]
יעלי מחכה להמשך מאמי....!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך