מהההממממממממממממממממםםם
הממשךך
דחוףףף =]]
אאאני במתתח
תממממשיכיי מאמי
את כוותבת מרררררתק ביותרר😊😊😊
😊 יפהההההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללה נו אם יהיה עוד אני יפרסם עכשיוווו 😊
ותודה לכם
וואיי מאמייייייי =]
איזהה סיפורר ש-ו-ל-ט-!!
מזהה אהבתיי!!
תמשיכיי מהרר!! =]
אוהבתתת
מוואה
סטפיי :][:
כהההההההה
תפרסמי עכשיווו
נו תגיבווו!!!!!!
מחר אני אפרסםםם נשמות שליי..
אוהבתותכן לילה טוב!
פרק 9
ואז נזכרתי באווי הזה שהוא כתב "אוהב אותך" אז שאלתי אותו: "תגיד מה זה האווי הזה?"
כמובן שזה היה תוך גמגום רציני...אחרי שתיקה של כמה שניות הוא ענה: "אמ עזבי לא לעכשיו"
אני: "טוב" והמשכתי להסתכל על העננים וליהנות מהמוזיקה שהייתה באוטו..
אחרי 5 דקות ככה סוף סוף האוטו של גל התקרב וראיתי בתוכו גם את....
וראיתי בתוכו גם את שיר! לא הבנתי מה היא עושה שם?!
מאיה: "מה שיר קשורה? "
אני: "אין לי מושג היא לא אמרה לי כלום "
גיא התקרב עם האוטו לחלון של גל ואמר: "יאללה נוסעים?"
גל: "סבבה איזה כביש? "
גיא :"20 סע אחרי"
והתחיל לנסוע ואני רק הסתכלתי על האוטו של גל ,מור מקדימה מורן ושיר מאחורה וחשבתי
לעצמי כמה שהייתי רוצה עכשיו להיות עם מור באוטו ולא עם אביתר..!
היה לי משהו למור אני לא יודעת אבל מה..הדלקות ממש..או אהבה בין ידידים?..
אחרי נסיעה של חצי שעה הגענו לחוף..ירדנו מהאוטו של גיא שהחנה וגם השאר ירדו מהאוטו של גל..
וירדנו לחוף..היה מלא אנשים החוף היה מפוצץ..איך שלא בחום כזה אלוהים!?
התארגנו מתחת לסככה כזאת מעץ כולם...ראיתי את מור מתיישב דווקא ליד שיר וכל כך קינאתי...
לעומת זאת הסתכלתי על אביתר שהוריד חולצה ונמסתי במקום...
מאיה: "מיה די באת ליהנות מהים אין מצב שאחד מהם יהרוס לך מבינה?! "
אני: "כן בסדר תירגעי "
הורדנו שתינו את הבגדים וישר גיא ואביתר תקעו עיינים אבל מה שהכי הפריע לי ששיר
הורידה את החצאית והגופייה שלבשה מור ת-ק-ע ב-ה עיינים!
פרסתי מגבת שמתי שמן על כל הגוף הוצאתי את האמפי3 שהבאתי איתי בתיק ונשכבתי להשתזף.
"מיה? " אמרה מורן בזמן שהורידה לי את האוזניות
אני: "אה?"
נשכבה כזה לידי על המגבת של מאיה שלא הייתה ואמרה: "מה יש לך? "
אני: "אין לי כלום אני סתם מבולבלת מכל החיים האלו"
מורן: "למה מה קרה?"
ואז סיפרתי לה את כל מה שהיה אתמול בלילה,פשוט הכל..!
מורן: "אני בשוק איזה סרט..!"
אני: "כן אה"
מורן: "אביתר הזה לא נראה לי את יודעת"
אני: "למה?"
מורן: "הוא כולו פוזה תסכלי עליו"
והסתכלתי..ובאמת ראיתי שהוא שוכב על המיטת שיזוף ששכר עם המשקפים שמש הגדולים
שלו ובוחן כל בת שעוברת.
אני: "עזבי שיהיה"
מורן: "את יודעת.."
אני: "מה?"
מורן: "מאז שההורים שלי יתגרשו זה מאוד הרחיק בינינו"
אני: "האמתי חשבתי שאת צריכה יותר הספייס שלך את השקט"
מורן: "לא להפך מיה אני לא רוצה להיות לבד עכשיו "
אני: "בגלל זה את דבוקה לשיר" והסתכלתי על שיר שישבה ליד גל וצחקקה לה.
מורן: "אני לא דבוקה אליה מה הקשר?"
אני: "למה היא באה לים?"
מורן: "היא התקשרה אלי באמצע הנסיעה ואמרתי לה שאני הולכת לים ושאלה איך? אמרתי
באוטו של גל ואת יודעת מה היא מרגישה אליו אז היא נעלבה ושמעתי בקול שלה שהתבאסה אז
שאלתי את גל אם הוא יכול לאסוף אותה גם כי היא ממש גרה קרוב והוא אמר שאין לו בעיה אז זהו
היא באה לא ביג דיל מיה"
אני: "אני אמרתי שזה ביג דיל? תהיי עם מי שבא לך"
מורן: "טוב עזבי.." וקמה והלכה למגבת שפרסה ליד ש-י-ר!
נשכבתי שוב והפעם קיוויתי שלא יבואו להרוס לי את הרגע.
אחרי רבע שעה כמעט שנרדמתי על החול החם מתחת לאש השורפת עם עופר ניסים ברקע (באמפי3) קמתי.
מאיה: "בואו למים"
אני: "סבבה"
והסתכלתי סביב לראות מה כולם עושים והנה התיאור-
+נועה שכבה להשתזף גם ליד מאיה..זה היה אני ,מאיה, נועה..כאילו היא חצויה לשניים..
וכל אחת מסתפקת בצד אחר..עזבו...
+אביתר ישב עם גיא שיחקו שש בש כמו מכוערים...
+מורן שכבה עדיין על המגבת שלה השתזפה ודיברה בפון נראה עם אימא שלה שכל חמש שניות
מתקשרת אליה לראות עם היא בסדר...
+שיר וגל נהיו יותר קרובים ישבו להם צחקקו ואכלו אבטיח
+ ורק מור ישב על כיסא נוח כזה שהביא איתו מהבית לבד.
מאיה: "אמ טוב כנסי עם נועה אני תכף באה"
החלטתי ללכת לדבר עם מור..לפחות לנסות.
באתי התיישבתי לידו ואמרתי: "למה אתה לא נכנס למים?"
מור: "סתם אין לי חשק"
אני: "אה קרה משהו?"
מור: "לא,לא משהו רציני"
אני: "אוקי אתה לא חייב לספר אם לא בא לך"
מור: "מה איתך? הכל טוב עם אביתר?"....איך בכל חור הוא חייב להזכיר אותו!
אני: "אמ לא יודעת"
מור: "מה את לא יודעת?"
אני: "אני מבולבלת"
מור: "למה את לא רוצה אותו?"
אני: "אני רוצה גם עוד מישהו" – והשפלתי מבט למטה .
מור: "איך אפשר לרצות שני אנשים?"
אני: "האמתי אין לי מושג..רואה למה אמרתי לך שאני מבולבלת.."
ואז מאיה צעקה לי להיכנס למים אז קמתי ואמרתי: "אתה לא חייב להיות לבד מור ..אני נכנסתי ביי" ......וראיתי אותו מסתכל עלי ובוחן אותי עד שנעלמתי מהאופק לתוך המים.
נכנסנו למים ואחרי כמה צחוקים התיישבתי ב"רדודים" (איפה שיש מים אבל אפשר לשבת על החול)
סתם כדי לנוח...ואז מישהו בא מאחורי ועצם לי את העיינים ולא הבנתי מי זה..אז הסתובבתי אחורה
ובדיוק הוא הדביק לי נשיקה לפה לא הבנתי מאיפה הוא נחת עלי........
אני: "מה אתה עושה פה??????????? " צעקתי כמו לא יודעת מה....
תגיבוווו
וואיי מהמםםםםם =]]
תמשיכייי מאמיייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
מדהיםםםםםםםםם!!!!!!
תמשיכיייייי
דיי את לא עושהה לי את זה!! למה דווקא במתחח!??!!????
ב'קשה תעשי רק המשך קצרצרון לשבור ת'מתחח!
😢
למה כזה קצר..???
אופיי =[
אני בוכהה!!
חח
מהמםם מאמי אבל אני מתכוונת באמת למה שלמעלה! ^
העאהעאה מייי זההה !?!?
תתתמשיכיי מהר מהר
אאניי מתה להמממשכיי =]
מוואהה
טוב מהההה לא אוהבים יותר תסיפור??
למה אין תגובות??? 😢