מההה?..כבר נגמר?..אווףף!!חח..יצא מהמם וממש חבל שנגמר.........! את כותבת מדהים!!ביי 😁
ייעללללללללללללוש
מדהיםם ביותתר
מחכה כללל כך כללל כךך לסיפור הבבבבבבא
בטוחחה הוא יהיה מהממם
אוהבת(:
פרק מדהיםםםםםם..
תמשיכי בסיפורים שלך..
עשית סיפור מקסייייםםםםםםםםםםם....