פרק 28 פרק אחרון.
אחרי חצי שעה קמתי מצלצול הפלא שלי זה היה מור.
אני: "הלו"
מור: "מיה אל תשאלי מה קרה"
אני: "מההה?"
מור: " אני אוהב אותך"
התחלתי לצחוק בקולי קולות והוספתי: "מטומטם אחד"
מור: "מה את צוחקת..? "
אני: "אסור לי? גם מעיר אותי וגם אומר לי מה לעשות יפה"
מור: "מותר לך הכל מצטער"
אני: "מה עושה?"
מור: "סתם כלום רואה טיוי את?"
אני: "גם..מתגעגעת ...אמ..א..ל..יי...ך" אמרתי תוך גמגום רציני.הכל חדש גם לי ומוזר.
היה שתיקה קטנה ואז הוא שבר אותה: "רוצה ללכת לסרט היום?"
אני: "כן בטח" נהניתי לשמוע את ההזמנה שלנו.
מור: "טוב אז תחזרי לישון נתראה ב10 ככה אוקי?"
אני: "סבבה אני מחכה לך ..ביי.."
מור: "ביי מאמי.." וניתק.
רציתי להוסיף עוד 2 מילים קטנות אבל כבר היה מאוחר מדי..
'אוהבת אותך' אמרתי לעצמי וחייכתי חיוך ענקי. 😊
נשכבתי שוב לישון והפעם היו לי המון פרפרים בבטן מהציפייה..אבל אמרתי לעצמי תמיד
כגודל הציפייה גודל האכזבה..וישר שינתי את המחשבות שלי ואמרתי מה שיהיה אני מרוצה.
וככה נרדמתי שוב.בערך ברבע ל9 לאחר שעה קלה של שינה יפה התעוררתי שוב.
הלכתי לחדר של מאיה והיא הייתה ישנה הערתי אותה כי אני רעה היה לי משעמם.
אני: "מאיה מאיה מאיה מאיה מאיה הדבורה מאיה?" בעודי מנענעת את גופה.
מאיה: "דיייייייייי" צעקה וזרקה עלי תכרית.
כולי צוחקת התיישבתי לידה ואמרתי בחיוך: "מור הזמין אותי לסרט ומור הזמין אותי לסרט"
כמו ילדה קטנה שמתלהבת שהביאו לה סוכרייה חדשה.
יש היא קמה וחיבקה אותי ואמרה: "כמה כיף לראות את התאומה שלך שמחה זה עושה כזה טוב"
והיא כל כך ריגשה אותי במה שאמרה.
הייתי מאושרת,שמחה לשם שינוי הכל טוב אצלי,חיים זורמים,לא נתקעים,כנראה אחרי הכל מגיע לי
קצת להיות מאושרת מגיע לי להרגיש את טוב אחרי מה שעברתי,מגיע לי!!
ככה חשבתי לעצמי ולא מקשיבה לדברים שמאיה מבלבלת לי. הייתי במחשב שלי וראיתי אווים-
של מור (ברור שראשון) – אוהב אותך..
של מורן- 😢
של נועה- אצל סבתוש בפון היפיפה שלי 😊
כמה מכוער בן אדם יכול להיות חשבתי לעצמי והצחקתי.
של מאיה- מאושרת. גיא שלי לאביו
של שיר- סעו לי מהחיים.
של בר- שישי נעים. קידוששש.
וככה המשכתי לעוד כמה אנשים לא כל כך חשובים עד שהגעתי להאווי שהרתיח אותי-
טליה היית גדולה..מת עליך..
מי אם לא??? א-ב-י-ת-ר......!!
דדדדלללייינגגגג ..שמעתם? נפל לי האסימון.
אביתר הבן זונה הזה וטליה הזיבלונת הזאת רצו לסכסך בינינו לא האמנתי פשוט עד כמה רוע
יש הם אבל כל כך שמחתי שבסוף אני ומור ביחד.
שלחתי למור –מאמי תראה תאווי של אביתר..
מור- שנייה
מור- אני לא מאמין..שני מכוערים
תיראי של טליה-אביתר יפיוף שלי שני ענקיים אנחנו!! מואהה
הייתי בשוק כל הזמן הזה הם פשוט ישבו ותכננו עלי ועל מור תוכניות .
אני- 😢
מור- טוב די אין לי כוח אליהם עזבי אף אחד לא יפריד בינינו עכשיו.
כל כך שמחתי לראות את מור כותב כאלו דברים שמחתי שהוא כן מרגיש כמוני שזאת לא תהיה אהבה
חד צדדית ואני אפגע כמו כל הקשרים שלי שהיו עד עכשיו.
אני- יא אני שמחה ..
מור- טוב יפה שלי אני עף קצת עם גל לדודה שלי נדבר יותר מאוחר אוהב.
אני- אוהבת גם ביוש
והתנתק..שיניתי אווי וכתבתי – החיים יפים ..אוהבת אותך ושום דבר לא יפריד בינינו..
מישהו מחוץ לרשימה הסתכל לי באווי וישר בדקתי מי זה.. ט-ל-י-ה
כל כך שמחתי שהיא רואה את זה מגיע לה שתסבול קצת שיהיה לה רע כמו שהיא עשתה לי.
נשלח לי הודעה ממנה- יפה יפה בסוף הצלחתם להחזיק מעמד
אני- אוי טליה עזבי אותי .
טליה- לא באתי לריב איתך שיהיו לכם אחלה חיים ביחד בייי
+ זה היה מוזר חשבתי לעצמי אבל מה כפת לי שתמות.+
אני- שבת שלום ביי
הלכתי לסלון קצת לשבת עם המשפוחה.
אמא: "מה מיה מאושרת?"
אני: "מה חח איך שמת לב?"
אמא: "נו באמת..חיוך כזה אי אפשר לא לראות"
אני: "סתם אמא..מישהו למעלה נזכר בי כנראה.." – והצבעתי למעלה.
אמא: "אוי מיוש תדעי שבסוף הכל טוב"
אני: "את רומזת שזה הסוף שלי?"
אמא: "חס וחלילה אל תדברי ככה" וזרקה עלי תכרית שהייתה בסלון עם צחוק שהתלווה.
אני: "חחחחח" צחקתי וחזרתי לחדר שלי.
השעה הייתה 10 ורק עכשיו נכנסתי להתקלח.
יצאתי ולבשתי את הבגדים החדשים שלי- חצאית מיני כהה וחולצה שחורה שכל הגוף חשוף
שמתי נעלי סירה מהממות התאפרתי נראיתי טוב.
מאיה פתחה את הדלת ואמרה: "ואי תחדשי אחותי.."
אני: " תודה תודה"
מאיה: "רוצים לבוא איתנו?"
אני: "לאן?"
מאיה: "לסרט"
אני: " אמ כן"
מאיה: "סבבה עוד מעט גיא יבוא וניסע" ויצאה מהחדר
הייתה דפיקה בדלת של הבית..אמא פתחה וצעקה : "מיה בשבילך"
הלכתי שנייה לסלון וראיתי אותו עומד..מור..לבוש בג'ינס כהה נעלי ספורט לבנות חולצה לבנה
כזה מושך כמט נמסתי במקום..המבטים שלנו כל כך התחברו בשנייה הסמקתי והתחלתי לרעוד.
הפנים שלו הכל כך יפות גרמו לי רק לרוץ וללטף אותם באותה שנייה.
העיינים שכבשו אותי מהרע הראשון שראיתי אותו,השפתיים שאהבתי לנשק,ואז הוא קלט אותי
והתגלה לו החיוך מקסים שאני לא יכולה לעמוד בפניו.
הוא בא אחרי לחדר והרגשתי לידו כמו ילדה בת 10 עם פרפרים בבטן והוא חיבק אותי חזק
ועטף אותי בחום גופו.פעם ראשונה שאני מרגישה עד כדי כך ככה.לא התנתקנו לשנייה
ואז זהו הבנתי..אני אוהבת אותו כל כך.
נתתי לו נשיקה קטנה בפה ושנינו חייכנו..והתחלנו את הקשר שלנו ביחד...
זהווווווווווווווו נגמרררררררררררררר מקווה שאהבתםםםם
יצא טפיה צולע אבל נו לא נורא עוד כמה זמן נתחיל חדששששששששששששששששש
תגובותתת אוהבת אותכןן





