עהאעהא אני לא צ'ה שהסיפור יגמר =[
פרק 28 (אחד לפני אחרון)
הסתכלתי על הצג 'מורני' היה כתוב..
אני: "הלו"
מורן: "מיה?"- והיה לה קול שכאילו בכתה ת'נשמה שלה עכשיו.
אני: "מורן? מה קרה? את בוכה?" אמרתי מבוהלת
מורן: "כן אממ את לא יודעת מה קרה"
אני: "מההה?"
מורן: "אבא שלי ..הוא הרגע התקשר אלי והוא הודיע לי ששנה הבאה אנחנו כן עוברות אליו.."
הייתי בשוק..כאילו חטפתי עכשיו סתירה מצלצלת לפנים..הרגשתי בחילה..מין סחרחורות כאלו וצמרמורות..נהיה לי ממש רע ממה שהיא אמרה לי..
אני: "ואי..אני..לא מאמינה"
מורן: "כן גם אני" – ושמעתי על הקול שלה שרע לה בדיוק כמו שלי והיא ממש בכתה.
אני: "מאמי אני עשר דקות אצלך..אל תבכי" – ניסתי לנחם אותה אולי לכמה שניות..
מורן: "טוב מיוש ביוש" וניתקה.
'מסכנה שלי..' מלמלתי לעצמי.
מור: "מה קרה?"
אני: "מורן היא עוברת למרכז שנה הבאה לאבא שלה"
מור: "ואי..באסה.."
אני: "אני לא מאמינה מה אני יעשה בלעדיה?" ונזכרתי בכ-ל הזיכרונות שלנו יחד
במין מסע שכזה שעובר בראש בשנייה.
מור: "מאמי אם אתן אוהבות אחת ת'שנייה באמת המרחק לא ישפיע על החברות שלכן"
וכל כך שמחתי לשמוע את זה..אהבתי את החשיבה שלו את האופטימיות..
קמתי ואמרתי: "זה יהיה בסדר שאני אלך אליה עכשיו?"
הוא קם אחרי ואמר "כן בטח" חיבקתי אותו חזק ואמרתי "תודה"
הלכתי לסלון יובל ראה טלוויזיה ואמרתי לו: "תגיד לאימא שאני בפלא"
יצאנו מהבית..והוא ליווה אותי לבית של מורן שלא היה כזה רחוק..
מור: "נדבר יותר מאוחר?"
אני: "כן בטח"
הוא נתן לי נשיקה והוסיף "לאב יו"
הוא הצליח לעלות לי את החיוך לכמה שניות..אמרתי לו "לאב יו טו" והסתובבתי לבניין של מורן
וישר נמחק לי החיוך שרק חשבתי לראות אותה ככה..
מור נעלם מהאופק ואני נכנסתי כבר לבניין עליתי למעלה דפקתי בדלת ורעות פתחה לי..
רעות: "היי מיוש היא בחדר"
הלכתי לחדר וראיתי אותה שוכבת על המיטה כמעט נרדמה..
נשכבתי לידה והיא התעוררה..
ראיתי על הפנים שלה ייאוש..עצב..כעס..ומה לא?
חיבקתי אותה חזק ואמרתי: "מורני אל תדאגי אנחנו לא נפסיק להיות חברות בגלל זה"
היא בכתה ..ראיתי שהיה לה קשה לדבר..
מורן: "אני לא מאמינה שהוא עושה לי את זה"
אני: "מורן את בעצמך אמרת שחבל שהוא לא גר איתכם..עכשיו תהיה לך הזדמנות
להתקרב אליו שוב."
מורן: "חבל שזה בא על חשבון החיים שלי"
אני: "לא נכון בסופי שבוע את תישני אצלי ואני ישן אצלך..נדבר כל הזמן בטלפון..
את תכירי בנות אחרות ומי יודע אפילו בנים..שמעתי שיש המון חתיכים בת"א " – וחייכנו שתינו
שמחתי שלפחות הצלחתי לעלות לה חיוך קטנטן + שתי הגומות המהממות שלה..
מורן: "תבטיחי לי שלא תשכחי אותי"
אני: "נראה לך?! אני נשארת פה לבד את זאת שהולכת לעשות חיים"
מורן: "אני כל כך שמחה שאת עוזרת לי ככה לעבור את זה"
אני:" נו מורני קטן עלינו"
ככה המשכנו לדבר לנו ולהעביר זיכרונות דיברנו המון ואפילו סיפרתי לה על מור היא שמחה
מאוד בשבילי ואמרה שאנחנו מתאימים..לקראת אחרי הצהריים 4 וחצי ככה חזרתי הביתה.
ההורים שלי ויובל יצאו לתל אביב לשינקן ואז לסבתא וסבא שלי אז רק מאיה נשארה בבית..
נכנסתי הביתה ומאיה ישר קראה לי : " מיה בואי שנייה"
נכנסתי לחדר שלה התיישבתי על המיטה שלה והיא במחשב ואמרתי: "כן?"
מאיה: "אמ רציתי רק להגיד לך ש..הפסקתי"
אני: "מה?"
מאיה: "לעשן..לא נוגעת בזה יותר"
שמחתי לשמוע את זה חיבקתי אותה ואמרתי : "אני שמחה.."
מאיה: "כן אני וגיא סידרנו הכל ואני כל כך אוהבת אותו את לא יודעת כמה"
אני: "אני יודעת..נראה לי.."
מאיה: "מה חח מיה את רוצה להגיד לי משהו?"
אני: "לא יודעת..חח עזבי אותי רגע הוא יודע על ירין על הכל?"
מאיה: "כן..והוא שמח לדעת שירין עובר דירה.."
אני: "יא באמת??"
מאיה: "כן..תודה לאל לא יודעת מה עשיתי בכלל שוויתרתי על גיא ככה בשנייה"
אני: "בסדר די לחשוב על העבר חח מה נסגר בזמן האחרון כולם עוברים דירה??"
וצחקנו שתינו...המשכנו לדבר קצת ואני הייתי עייפה מתה אז חזרתי לחדר שלי
ובדיוק ההורים ויובל חזרו.הייתי במחשב ראיתי טלוויזיה ובשעה 7 ככה ישבנו לאכול כולנו ארוחת שישי.
אחרי האוכל שעבר בשלום כי כולם היו מאושרים הלכתי לישון..מצד אחד שמחה בגלל מה שקרה עם מור ומאיה מצד שני עצובה בגלל מורן..
אחרי חצי שעה קמתי מצלצול הפלא שלי זה היה מור.
אני: "הלו"
מור: "מיה אל תשאלי מה קרה"
אני: "מההה?"
מור.....
בנות אין לי זמןןן אוף אני מתה לעשות לכם פרק סיום מהמם מקווה שתחכו קצת..אוההבת
פפפרקקק כזה ממדהיםם
עהאעה שלא תעבורר דירה =[[
תמשיכי כשתוכלי יעלוש :]
מוואהה
יייייייייייעלווש
פרק מדהים
תתעשי טובה אלל תסיימי את הסיפוור
זה יההי עצוווב😢
חח בדווגרי הוא החזיר אותי לאתר..
אלל תתסיימי 😢
אווהבבבבת ומחכה לפרק הבאא
נשמות שלי אין לי זמן להמשיך אותו
לא כתבתי את פרק הסיום אצלי במחשב וראיתם כמה זמן לקח לי להשלים לכם
אבל לא נורא עוד כמה זמן אני אתחיל חדשש
יש לי מחר מבחן אני לומדת ואח"כ הולכת לחתונה אז
יהיה לכם המשך מחררר אוהבת המון צתדוה על התגובות
תמממשכייככככייייייייייי
פרק מוושלללללללםםםםםםםםםם
דיייי..
אייזה חמודים.#!!!!!!!!1..
כפרא אליהם...
דיי.. המשך ומהרר.#!!!!!..
ובבקשה אל תסיימי אם הסיפור הזהה
הוא פשוטטט
מ=ו=ש=ל=ם.#!!!..
מחכה להמשך מהייררר
אוהבת עינברו'ש
יעלי ישבתי עכשיו שעה וחצי וקראתי ה-כ-ל
פשוט מושלםםם
מחכה לפרק הבא!
אוהבת
יעלי זה מ ד ה י ם #!
המשך 😊
"אני עובר דירה"
חחחחח סתם.. אבל כל העולם עובר דירה..
ההמשך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח^ אבל לא הוא לא יעבור אל תדאגי..
תודה בנות על התגובות אני מתה עליכןןןן