פרק 26
גיא:" אני מתגעגע אליה כל כך"
ובדיוק נפתח הדלת של הביתה ומאיה הייתה שם.
מאיה: "היי"
גיא קם ואמר : "אני הולך"
מאיה: "לא חכה שנייה"
גיא: "מה?"
מאיה: "גם אני מתגעגעת אליך" – ירדה לה דמעה..ועכשיו ראיתי שהיא חוזרת לעצמה..
גיא התקרב אליה וחיבק אותה חזק ואני שמחתי כל כך.
מאיה: "אתה לא יודע כמה אני מצטערת"
אני: "טוב תלכו תדברו בחדר מאיה"
מאיה החזיקה ביד של גיא והם התקדמו לחדר שלה..שמעתי אותם מדברים..
והתפללתי שיחזרו.הם זוג מושלם ואני אוהבת אותם..
חשבתי על מה שהיה בזמן האחרון עם מאיה שרבנו הרבה ולא אהבתי את זה...
ראיתי טלוויזיה ואחרי איזה שעה ככה גיא יצא מהחדר והלך לכיוון הדלת אני הייתי בסלון..
גיא: "תודה מיה את אחות טובה!" חייך ויצא.
מאיה באה אחריו התיישבה לידי ואמרה: "הוא צודק"
אני: "במה?"
מאיה: "את באמת אחות טובה"
אני: "מצטערת על הכל"
מאיה: "גם אני"
התחבקנו והמשכנו לראות טלוויזיה ביחד..התגעגעת לצחוקים שלנו והתגעגעתי אליה בכלל.
לקראת הערב בערך ב7 שהייתי בחדר שלי במחשב היה לי פלא.
ממור..'טוב שניזכר בי' חשבתי לעצמי בעודי עונה לו.
אני: "הלו"
מור: "מיה?"
אני: "כן"
מור: "היי מה נשמע..?"
אני: "בסדר..כמה זמן לוקח לך לדבר איתה הא?"
מור: "לא פשוט היה לי משהו בבית"
אני: "אהה אוקי ומה נו דיברת איתה?"
מור: "כן ו..היא הכחישה היא אמרה שזה ממש לא נכון"
אני: "ואתה מאמין לה כמובן"
מור: " למה שתשקר לי?"
אני: "למה שאני ישקר לך?"
מור: "כי אולי את שונאת אותה"
אני: "מההההההההההההההההההה הקשר?"
מור: "טוב שמעי לא יודע מה קרה בניכן אבל טליה נשבעה לי בהורים שלה שהיא לא אמרה כזה דבר"
אני: "אני לא מאמינה שאתה כזה תמים"
מור: "נו די מיה את רוצה לריב בכוונה על זה?"
אני: " מור אני אומרת לך בפירוש ששמעתי את זה ואפילו תשאל את מורן"
מור: "טוב בסדר נגיד מה זה משנה?"
אני: "מור אתה לא מאמין לי..?"
מור: "זה לא זה פשוט.."
אני: "מה?"
מור: "היא אמרה שאת מקנאה ורק רוצה לסכסך בידידות שלנו"
הייתי בשוק אני לא מאמינה שנפלתי בפח של טליה הזאת..
היא רצתה בכוונה שאני ישמע את זה ויריב עם מור...היא כזאת נחש חשבתי לעצמי..
מור: "מיה?"
אני: "טוב אתה יודע מה תאמין לה שיהיה" ירדה לי דמעה והקול שלי נהיה חנוק.
מור: "נו עכשיו אני כאילו צריך לבחור ביניכן?"
אני: "לא..אני יקל עליך להתראות" וניתקתי.
כל כך כאב לי שהוא לא מאמין לי ונותן לטליה ככה להרוס לנו אחרי מה
שהיה בינינו אחרי הנשיקות שלנו...נכנסתי להתקלח עשיתי לי אמבטיה לא רציתי
לצאת ממנה אפילו שאימא קראה לי לבוא לאכול.אחרי כמה דקות החלטתי לא לחשוב
יותר על מה שהיה אני יחכה שמור ידע שהוא טעה ושהוא יבוא להתנצל.
יצאתי מהמקלחת כבר לבושה והלכתי למטבח לאכול...
הארוחה עברה בשקט כי כולם היו כבר עייפים וגם אני.שסיימתי הלכתי לחדר
מבלי לדבר ולהגיד לילה טוב לאף אחד וגם לא למאיה.
ראיתי האלופה ודיברתי קצת עם מיטל על העבודה באנגלית ובאיזה 11 ככה נשכבתי לישון..
במחשבות רק ורק על מור.
למחרת יום שישי
אמא: "מיוש קומי" אמרה ויצאה מהחדר..לקח לי איזה חמש דקות לקום..
הלכתי לשירותים צחצחתי שיניים וראיתי שאימא לא לבושה לעבודה..
אני: "מה לקחת יום חופש..?"
אמא: "כן...יש לי הפתעה בשבילכן"
לקחתי צלחת כריות ואכלתי ואמרתי: "יאא מה?"
בדיוק מאיה גם קמה ושמעה הכל והצטרפה לשיחה..
אהבבבתי:]]
מחכה להמשךךך
לאבב יווו
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
מחכההה להמשךךךךךךך
בנות תודהה על התגובותת מחרר המשךך שיהיה לכם לילה טוב 😊
פרק 27
אמא: "כן...יש לי הפתעה בשבילכן"
לקחתי צלחת כריות ואכלתי ואמרתי: "יאא מה?"
בדיוק מאיה גם קמה ושמעה הכל והצטרפה לשיחה..
אמא:" החלטתי לעשות לכן יום כיף בקניון"
😁 😁 😁 ככה הפרצוף שלי היה באותו רגע...
כל כך שמחתי כל כך הייתי צריכה את זה,לא לראות את מור,את אביתר,את טליה,את שיר..
פשוט מה שנקרא ח-ו-פ-ש מכולם!
מאיה: "יא איזה כיף"
אמא: "יאללה לכו להתארגן בנות"
חזרתי לחדר שלי שיניתי אווי – יום חופש 😛 ביי
והתלבשתי- שמתי חולצה אדומה ג'ינס ונעלי אולסטאר אדומות התאפרתי קלות והייתי מוכנה.
מאיה לבשה- גופית סבא לבנה מעל שרוולן חום ונעלי ספורט חומות של פומה.
אני עשיתי קוקו גבוה והיא שמה קשת...בכל אופן צריך שיבדילו בינינו.
יצאנו מהבית והגענו לקניון ראיתי את כל החנויות ונהייתה לי הרגשה מעולה בלב!
עברנו מחנות לחנות ולבסוף יצאנו עם איזה 5 שקיות מה שנקרא אימא שלי פינקה אותנו (ואת עצמה כמובן) אני קניתי- חולצה ארוכה לבנה שקופה כזאת וזה בא עם גופיה ששמים מתחת מהמם,
חצאית מיני כהה,מכנס שחור ארוך עם חגורה יפה ועוד חולצה שחורה שכל הגוף חשוף..
הייתי כל כך בעננים מהקניות ששכחתי מה-כ-ל..כל כך אהבתי את אמא שלי ברגע זה..וגם מאיה הייתה שמחה ראו על הפנים שלה..אבל לה אין צרות יש לה את גיא שלה שיאהב אותה תמיד שיהיה שם
בשבילה תמיד.
חזרנו הביתה בערך ב2 בצהריים גם אכלנו ארוחת בוקר בקניון היה ממש כיף.
אני: "אמא תודה ענקיייייייייייית! "צעקתי שנכנסנו הביתה
ומאיה אחרי : "כן" והדבקנו לה נשיקה בלחי.
סידרתי את הבגדים החדשים בארון עם חיוך כזה ענק-- > 😂
בדיוק שהתיישבתי על המחשב מיטל התקשרה אלי
אני: הלו"
מיטל: "מאמי שמעי ניפגש שבוע הבא סבבה? שכחתי שאנחנו הולכים לישון אצל סבתא וסבא שלי"
אני: "אוקי "
מיטל: "טוב נדבר כבר ביי מיוש"
אני: "ביי מאמי" וניתקתי..ושוב אין לי מה לעשות בערב שישי.
אחרי כמה דקות היה לי פון..ממור...לא הייתי מופתעת ממש חיכיתי לשיחה הזאת שהוא מתנצל..מקווה..
אני: "הלו"
מור: "מיה"
אני: "מור" – עניתי בקרירות
מור: "למה לא באת היום?"
אני: " הייתי בקניון עם מאיה ואימא שלי"
מור: "הא.."
אני: "רצית משהו?"
מור: "אממ כן"
אני: "מה?"
מור: "להגיד לך שאני מצטער"
אני: "הא מה קרה שינית תדעה שלך?"
מור: "אני הייתי ממש על הפנים היום וטליה שמה לב ואמרה לי שהיא מצטערת שהיא שיקרה"
ושמעתי בקול שלו שהוא ממש מושפל אחרי השיחה שלנו אתמול.
אני: "למה האמנת לה ולא לי?"
מור: "לא יודע..זה קשה להסביר אני מצטער כל כך"
אני: "ו..מה עכשיו?"
מור: "אממ רבתי איתה אמרתי לך שהיא סכסכנית מגעילה"
אני: "וואלה..טוב"
מור: "סולחת לי?"
אני: " לא דעת"
מור: "נו מיה אל תעשי לי את זה"
אני: "אני?!?! עושה לך!?!?"
מור: "אני באמת מצטער..טעיתי אני מודה"
חשבתי לעצמי שהוא באמת הבין שלא הייתה לי סיבה לשקר והוא מודה בטעויות שלו ושזה חשוב.
אני: "אממ"
מור: "מיה אפשר להגיד לך משהו?"
אני: "מה?"
מור: "את הבן אדם הראשון שהתחברתי אליו מאז שעברתי לכאן..
ממש ראיתי מרחוק שאת נערה מקסימה ו..א..אני..כאילו...ממש..חושב...עלייך.." –אמר תוך גמגום רציני.
חייכתי לעצמי כל כך אהבתי לשמוע את זה שהוא חושב עלי עכשיו באמת סלחתי לו אפילו בלב.
אני: "זה הדדי...אני"
מור: "מה?"
אני: "לא משנה אממ בא לך להיפגש? אני יראה לך מה קניתי חחח"
מור: "אוקי מאמי אני עשר דקות אצלך"
אני: "טוב מורוש להתראות מאמי"
מור: "ביי נסיכה" וניתקנו.
😊 😊 כל כך שמחתייייייייייייייייי....הוא עושה אותי כזאת מאושרת..רק מלשמוע תקול שלו הרגשתי
פרפרים בבטן...ידעתי שאני ממש מתחילה להתאהב בו..ברגע שכחתי את אביתר ואת ערן ביחד ..
הייתה לי הרגשה טובה בקשר למור.
ישבתי עוד כמה שניות הייתי בשוק מהשיחה המושלמת שהייתה לי הרגע ואז החלטתי ללכת לספר למאיה הכל. דפקתי בדלת שלה ...
מאיה: "פתוח"
נכנסתי לחדר עם חיוך ענקי מאוזן לאוזן
מאיה: "מה גורם לאחותי היפה לחייך?"
נשכבתי על המיטה שלה כל כך מאושרת ואמרתי: "מור..הוא כזה חמוווווווווד"
ומאיה רק צחקה לראות אותי מאוהבת...מאוהבת? אממ אני!? טוב לא יודעת.
מאיה: "איזה חמודה מה רגע מה עם ערן מה הולך פה?"
אני: "לא הלך בינינו אני חושבת שאני.." ולא הספקתי להשלים ת'משפט והיה למאיה פלא.
מאיה ענתה וכנראה שזה היה גיא כי ברגע היא שכחה אותי אבל לא נורא חח אמרתי בלב..
'מאוהבת בו' חייכתי ויצאתי.
בדיוק היה צלצול בדלת הלכתי לפתוח וזה היה מור.
אני: "היי"
מור: "היי מה נשמע?" – ונכנס הביתה.
סגרתי את הדלת ואמרתי: "בוא"
הלכנו לחדר שלי התיישבתי על המיטה והוא לידי...הוא היה כזה מושך..
הוא לבש ג'ינס כהה וחולצה תכלת ונעלי ספורט לבנות..רק מלראות אותו נמסתי במקום..
מור: "אז מה קורה? מה חדש?" – והתקרב אלי
אני: "בסדר..וכרגיל איתך?" – התקרבתי אליו גם
מור: "גם משעמם"
'מה? משעמם!? מה זו התשובה הזאת!?!!?' חשבתי לעצמי
אני: "הא..וואלה" – וראה שהייתי בשוק מהתשובה הזו.
מור לא אמר מילה רק חייך וכל כך אהבתי את החיוך שלו אבל לא הבנתי מה הוא עושה..
אני: "מה אתה מחייך?" - ואפילו חייכתי איתו.
מור: "את רגישה הא?"
אני: "תיראו מי שמדבר" – וזרקתי עליו תכרית שהייתה לצידי..
מור: "לי מותר חח" –והיה ממש קרוב אליי יכולתי לשמוע את הלב שלו.
אני: "אני...אמ..א..ו..ה..ב..ת אותך" – כל כך רציתי כבר להגיד את זה לשפוך את הלב להוריד את זה מה מהלב...
מור חיבק אותי ולא אמר כלום כל כך אהבתי את החיבוק החם הזה ולבסוף לחש לי באוזן "גם אני אותך"
הייתי מאושרת,הרגשתי שכל העולם הפך לורוד סגול אדום וכל צבעי הקשת.
אני: "תגיד?"
מור: "מה..?"
אני: "מתי תנשק אותי כבר? " – ולאאאאאא האמנתי שאמרתי את זה!
מור היה בשוק..ופשוט עשה מה שביקשתי..זה התחיל מנשיקות קטנטנות בפה בקושי נגיעה
בשפתיים וזה זרם ליותר ויותר ארוכות רק לבסוף אחרי כל התשוקה הצטרפו הלשונות שלנו..
וכל כך נהניתי הייתי מאושרת בלב וגם על הפנים ראו את זה..!!
אחרי כמה שניות משהו היה חייב להרוס..היה לי פלא..התנתקנו אחת מהשנייה
מור: "תעני מאמי"
הסתכלתי על הצג 'מורני' היה כתוב..
אני: "הלו"
מורן: "מיה?"- והיה לה קול שכאילו בכתה ת'נשמה שלה עכשיו.
אני: "מורן? מה קרה? את בוכה?" אמרתי מבוהלת
מורן: "כן אממ את לא יודעת מה קרה"
אני: "מההה?"
תגיבוו עוד 2-3 פרקים נגמרר 😊
תמשיכייייייייייייי יפההההההההה שלייייייייייייי
סיפורררררר מושלםםםםםםםםםם!!!!!!
יאאאא
זה פשוטטט מוווווווווווווושלם##!:][:
מחכה להמשךך
לאבבב יו