פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מיה..

✍️ י-ע-ל 📅 15/10/2006 21:37 👁️ 10,852 צפיות 💬 379 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 20 מתוך 26
חמודותת תודה על התגובותת..

בגלל שזה פרקים לקראת הסיום אני ישים כל יום פרק אחדד
אז מחר המשךך

לללייללהה טובב 😊
מחכה להמשך 😊
מחכה להמשךךך =)
המשךך של היוםםם

פרק 25

יצאנו מהכיתה ובדיוק טליה ודנה עברו במסדרון ושמעתי את השם מור בשיחתם אז אמרתי למורן:
"שש" נצמדתי לקיר כמו בסרט ג'ימס בונד והאזנתי לשיחה הן עמדו ליד הקולר ובדיוק
דנה לקחה לגימה מהמים וכנראה חשבו שאף אחד לא שומע אותם (או שלא!?).
הייתי בשוק למה ששמעתי.....


טליה: "לא איכפת לי דנה אני רוצה אותו"
דנה: "אבל די אל תהיי ביצ'ית הוא עם מיה הזאת"
טליה: "אם קצת עזרה ממני הם לא יהיו ביחד סמכי עלי"
😮 דנה אמרה משהו וכבר לא שמעתי כי האוזניים שלי הוציאו קיטור..
הייתי כל כך עצבנית הסתכלתי על מורן וגם היא הייתה בשוק עד כמה טליה
יכולה לרדת לרמה הזאת שלסכסך.
חיכיתי כמה שניות שהן ילכו ויצאתי בעצבים ובמהירות שלא יראו שהיינו שם.
אני: "מורן אני הולכת הביתה"
מורן: "טוב אבל תירגעי מאמי תנשמי עמוק"
אני: "טוב" יצאנו מהביצפר ואחרי הליכה של חמש דקות הייתי בבית אפילו לא אמרתי
שלום למורן מרוב עצבים.
ישר לקחתי את הפון שלי וחייגתי למור..
מור: "הלו"
אני: "מור?"
מור: "כן מיוש?"
אני: "תקשיב רגע אממ שמעתי את טליה היום אומרת במפורש שהיא הולכת לסכסך בינינו"
מור: "מה?? מה שמעת?"
אני: "כן היא דיברה עם דנה ואמרה שהיא רוצה אותך ואז דנה אמרה שאתה איתי משהו
שאין לי מושג מאיפה הן יודעות ואז טליה ענתה לה שאם קצת עזרה ממנה אנחנו לא נהיה ביחד"
מור: "אני בשוק, איזה כלבה היא ,חכי מה אני יעשה לה, עזבי אותה לא שווה את העצבים שלך מאמי"
אני: "טוב רק חזרתי מהביצפר אני ידבר איתך כבר יותר מאוחר סבבה?"
מור: "טוב ביי מיוש אוהב"
כל כך שמחתי לשמוע את המילה הזאת יוצאת מהפה של מור- "אוהב"
אני: "גם אני אותך ביי" וניתקתי.
האמתי ? לא היה בא לי כל כך לדבר איתו רק חשבתי על זה שכבר צהריים ומאיה עדיין לא בבית..
הורדתי בגדים והלכתי לאכול..
אחרי כמה שניות בדיוק מאיה נכנסה היא אפילו לא הסתכלה עליי ישר רצה לחדר..
התעצבנתי יותר מה שיותר גרם לי זה פשוט ללכת ולצעוק עליה..הלכתי אחריה לחדר והיא בדיוק
החליפה חולצה ומה שראיתי שם גרם לי לרצות למות..
אני: "אני פשוט לא מאמינה עליך"
סגרתי את הדלת והסתכלתי על הסימן העיקי הענקי שהיה לה בתחילת החזה.
מאיה לבשה במהירות חולצה ואמרה: "טוב די מיה אין לי כוח לזה עכשיו"
התיישבתי על המיטה שלה ואמרתי: "לירין הזה יש לך כוח ואליי לא??"
היא התיישבה לידי ומבלי לחשוב פעמיים אמרה: "כמעט שכבנו"
הייתי בשוק..לא האמנתי..רתחתי היא הגעילה אותי באותה שנייה כל כך..
קמתי וצעקתי עליה " את פשוט ילדה מטומטמת" לא יודעת למה זה הכי הרתיח אותי אבל הקטע
שזה היה עם ירין כי הוא ממש לא שווה את הפעם הראשונה שלה,ועוד נזכרתי בשיחה שלנו
שאמרנו שנעשה את זה רק עם מי שאנחנו באמת אוהבות הבטחנו אחת לשנייה והיא כמעט הפרה את זה.
מאיה: "די נו אני אומרת לך שכמעט אבל "
אני: "טוב שעצרת את זה אם לא בכלל היית זונה יותר ממה שעכשיו" 😠 –
לא האמנתי שזה מה שיצא לי מהפה.
בדיוק אמא נכנסה והייתה בהלם טוטאלי ממה ששמעה הרגע.
אמא: "מיה?!!?!?"
אני: "מה!"
אמא: "מה זה היה אמור להיות!?"
הסתכלתי על הפנים של מאיה ולא ראיתי כלום..הן היו חיוורות זה לא מאיה שאני מכירה..
זו לא מאיה אחותי התאומה..
מאיה פנתה אלי וצעקה: "בחיים שלך אל תדברי אליי ככה!!"
באתי לצאת מהחדר שלה אבל אימא עצרה ואמרה : "תשבי מיד!" וסימנה לי לשבת על המיטה.
התיישבתי ואפילו לא הסתכלתי על מאיה מה שסיפרה לי עדין הסתובב לי בראש "כמעט שכבנו"
אמא: "טוב מישי יכולה להסביר לי מה קרה? "
מאיה: "כלום!" ודפקה בי במבט של 'אל תספרי כלום'.
אמא: "מאיה שמעתי שמיה קראה לך ככה ואני רוצה לדעת למה.בלי שקרים!"
מאיה השפילה מבט ואמרה: "נכון אתמול? אז הייתי אצל ידיד שלי ו.."
אמא: "איזה ידיד? "
מאיה הסתכלה עליה נשמה נשימה ארוכה מאוד ואמרה: "ירין"
אמא: "ירין?????"
מאיה: "כן"
אמא: "אני לא מאמינה עליך"
מאיה: "נו די אמא אל תכעסי"
אני: "רואה למה התעצבנתי?"
אמא שתקה שנייה ואז המשיכה: "טוב קודם כל מיה זה לא היה במקום מה שאמרת לה!
עכשיו מאיה את לא נפגשת איתו יותר מבינה? מה שהיה היה"
אני:"לא שמעת בכלל הכל" ומאיה הסתכלה עלי במבט רצחני.
אמא: "מה שהיה היה!!! לא רוצה לשמוע יותר!!!"
אני: "טוב טוב"
אמא: "מאיה חבל שתסתבכי איתי ,את לא מסתובבת יותר איתו מבינה?" -
מאיה השפילה מבט ולא רצתה בכלל להגיב.
אמא: "מאיה??? תעני לי"
אני: "אל תדאגי סמכי עליי"
אמא קמה ואמרה: "תשלימו כבר זה לא שווה את היחסים שלכם" ויצאה.
יצאתי אחריה ואפילו לא דיברתי עם מאיה..התיישבתי במחשב שלי וראיתי שהיא שינתה מצב
הייתי חייבת לראות את האווי שלה – למה אני כזאת מטומטמת למה? 😢 לא פה
ואחרי איזה חמש דקות שמעתי את דלת הכניסה נסגרת והבנתי שהיא הלכה לאנשהו.
הייתי במחשב קצת ושמעתי מוזיקה ,עם מור לא דיברתי והוא גם לא היה מחובר.
אמא ישנה, אבא בעבודה, יובל אצל חבר, ואני לבד משתעממת.אז החלטתי לראות טלוויזיה...
ונרדמתי טיפה..באיזה 5 ככה העיר אותי הפעמון בדלת הלכתי לבדוק וזה היה גיא.. פתחתי.
גיא: "היי מיה היא כאן?"
אני: "לא בוא כנס"
גיא נכנס והתיישבנו בסלון. אני: "רוצה לשתות משהו?"
גיא: לא תודה" – ראיתי עליו שהוא לא בסדר העיינים שלו העבירו עצב עמוק.
אני: "מצטערת"
גיא: "קשה לי מיה"
אני: "היא לא בסדר בזמן האחרון גיא תן לה קצת זמן"
גיא: "אבל למה היא עושה לי את זה?"
אני: "אני בעצמי לא יודעת מה נסגר איתה אבל אל תוותר על האהבה שלכם"
גיא: "אני מתגעגע אליה כל כך"
ובדיוק נפתח הדלת של הביתה ומאיה הייתה שם.
מאיה: "היי"
גיא קם ואמר : "אני הולך"
מאיה: "לא חכה שנייה"
גיא: "מה?"


חח לא הכל סובב סביב מיה 😊 תגובווות..
תמשיכי 😊
מושלםםםםםםםםםםם!!!!!!
תמשיכיייייייייי
מאמי מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי
שתחזוררר אליוו 😛
אהבתי וסורי על הבורות אבל מה זה
"הסימן העיקי הענקי שהיה לה בתחילת החזה"
מה זה מראה מה זה בכלל איך זה מה מו מי ואיך זה קרה?
^

איקי מאמי...

מהמם,
המששך!
QUOTE (avril14 @ 27/10/2006) מאמי מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי
😊
QUOTE (לינושי @ 27/10/2006) אהבתי וסורי על הבורות אבל מה זה
"הסימן העיקי הענקי שהיה לה בתחילת החזה"
מה זה מראה מה זה בכלל איך זה מה מו מי ואיך זה קרה?
חחח אממ איך להסביר איקי נו כשמוצצים את העור ונהיה אדום 😊
המשך בובי 😊
מהממםםם =]]

הממששךך
דחוףףף =]]
פפרקק יאפפהה..
אאווך מה היא עוושה עם מישהו בן 20 ומשהוו
שמסתבך עם ססמים ?!?!?!
תתמשיכיי יעליי
מוואהה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך