יוו המשךךךךך!!
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
פרק 21
השעה 4...התעוררתי..לא יודעת למה..קמתי מהמיטה והלכתי לשתות משהו..
בדרך הרחתי ריח מוזר..נבהלתי..הלכתי לחדר של מאיה..ופתחתי את הדלת לאט..
מה שראיתי זעזע אותי!
מאיה יושבת ליד החלון ומעשנת..רציתי להרוג אותה כל כך...היא שקפצה בגללי זרקה מהר
את הסיגריה אבל זה היה מאוחר מדי ראיתי אותה כבר..
אני: "מה את עושה!?!?" סגרתי בחזרה את הדלת והתקרבתי אליה.
מאיה: "מיה שלא יצא מהפה שלך!"
אני: "למה את עושה את זה לעצמך?מה קרה?"
מאיה: "עזבי את לא תביני"
אני: "תנסי אותי..ממתי התחלת "
מאיה : "לפני שבוע"
אני: "וככה את מסתירה את זה מכל העולם?"
מאיה: "נועה יודעת" התיישבה על המיטה שלה.
אני: "מאיפה יש לך כסף?"
מאיה: "טוב די מיה מה החקירה הזאת?!" אמרה בעצבים!
אני: "את פשוט לא נורמאלית..תמשיכי לעשן..שיהיה לך לילה טוב ביי" ויצאתי מהחדר שלה.
נשכבתי על המיטה שלי עצבנית..כעסתי עליה שהיא התחילה עם השטויות האלו ועוד לא רוצה
לדבר איתי על זה...עם מחשבות על איך לעזור לה להפסיק ככה נרדמתי לבסוף..
למחרת יום רביעי...
אני: "שיט!" – קמתי במהירות ששמתי לב שאני מאחרת..התארגנתי ב5 דקות וראיתי שמאיה
כבר בביצפר ולא חשבה לעצמה להעיר אותי..עוד משהו לכעוס עליה..חשבתי לעצמי בעודי מארגנת
בטיל את התיק. הצלחתי להתארגן בעשר דקות ויצאתי מהר לכיוון הביצפר.
נכנסתי לכיתה...
המורה: "את מאחרת מיה"
אני: "מצטערת" והתיישבתי על הכיסא שלי..בחנתי את כל הכיתה ועשיתי היי למורני..
אבל שמתי לב שמור לא היה נוכח. השיעור עבר מהר..הקשבתי למורה שהסבירה על המבחן הקרוב..צלצול..מורני באה לשולחן שלי ואמרה: "את באה למטה?"
קמתי הכנסתי את הדברים לתיק ואמרתי: "תרדי עם שיר או בר אני תכף יורדת"
מורן: "טוף" והלכה...יצאתי מהכיתה והלכתי לכיוון הכיתה של מאיה..ראיתי אותה יושבת לבד במקום שלה..
אני: "למה לא הערת אותי?"
מאיה: "גמני איחרתי לא שמתי לב שאת בבית"
אני: "שיהיה" ובאתי לצאת,לא היה לי חשק כל כך לדבר איתה אחרי אתמול..
מאיה: "רגע מיה חכי שנייה "
אני: "מה? "
מאיה: "אני מצטערת על אתמול"
אני: "אני לא מבינה למה את הורסת את עצמך"
מאיה: "סתם נו אני יפסיק מבטיחה"
אני: "כן...טוב.."
מאיה: "רק אל תגידי להורים בבקשה"
אני: "אם לא תפסיקי אני יגיד..."
מאיה: "אני לא מאמינה שאת כזאת רעה!"
אני: "מאיה את הבטחת שתפסיקי!!"
מאיה: "בסדר לאט"
והצלצול קטע את השיחה שלנו..
אני: "טוב שיהיה מאיה אני צריכה ללכת" ויצאתי מהכיתה שלה..
התיישבתי שוב במקום שלי וחשבתי על אתמול..על כמה שמור פגע בי...על כמה שאני כועסת עליו ..
אבל מצד שני מתגעגעת.. השיעור הזה לא הקשבתי למורים...הייתי שקועה במחשבות..
היום עבר מהר וכרגיל לא משהו מיוחד...הייתי עם מורן...ואפילו התחברתי לילדה חדשה מהכיתה
שלי מיטל שגילתי שהיא מכירה את בן דוד שלי רון...הייתי איתה בשיעור אנגלית וסתם העברנו את השיעור
האחרון בריכולים עליו..בדרך החוצה מהכיתה מורן ניגשה אלי ואמרה: "מיה יש לי משהו להגיד לך"
אני: "אוקי.."
התיישבנו ביחד על איזה ספסל רחוק מכולם..
אני: "מה?"
מורן: "אממ...טוב אני מקווה שלא תתאכזבי או משו"
אני: "מה? מה קרה? את מלחיצה?"
מורן: "אממ שנה הבאה אולי אני ורעותי עוברות לאבא שלי למרכז"
הייתי בשוק..לא האמנתי..
אני: "את רצינית?"
מורן: "כן.." והשפילה מבט למטה...
לא ידעתי מה להגיד..המילים נבלעו לי..עוד משהו להרוס לי את היום..חשבתי..
מורן: "אבל זה לא אומר שאנחנו נפסיק להיות חברות! "
אני: " מה עם אימא שלך?"
מורן: "היא זאת שהציעה את זה..כי היא צריכה לטוס ללונדון מהעבודה לשנה.."
אני: "ורגע לא תלמדי איתנו יותר?"
מורן: "לא" וראיתי שירדה לה דמעה..
אני: "ואי...אני אתגעגע"
מורן: "גם אני.."
אני: "זה סגור..100 אחוז? "
מורן: "לא"
אני: "מתי תדעי? "
מורן: "שבוע הבא "
אני: "הלוואי שלא תיסעי "
מורן: "כן הלוואי.." ונגבה את הדמעות שהתחילו לזלוג לה מהעין..
לא ידעתי מה להגיד אז רק חיבקתי אותה ואמרתי: " צריך לנצל כל שנייה עכשיו שיש לנו ביחד"
מורן: "צודקת"
התנתקנו מהחיבוק ואז קמתי ואמרתי: "טוב מורני אני צריכה ללכת..דברי איתי טוף?"
מורן קמה אחרי ואמרה: "סבבה..ביי..." וראיתי על הפרצוף שלה שהיא עצובה..
והוספתי: "אל תדאגי מורני יהיה טוב" וחייכתי חיוך קטן..שלפחות יעודד אותה..
מורן: "אוקי מאמי שלי ביוש לאביו" שלחה נשיקה באוויר עם חיוך והסתובבה אחורה והתחילה
ללכת לכיוון הבית שלה..נשארתי לעמוד כמה שניות אחדות להסתכל עליה נעלמת ואז גמני הלכתי הביתה..
כל הדרך חשבתי לעצמי מה עכשיו יהיה איתי..? בלי מורן!...שקעתי במחשבות על הכל..על החיים שלי...
על מור..על מורן..על מאיה..
את שראיתי את מאיה שוב מעשנת!!!!!!!!!!כל כך רתחתי...איך היא הבטיחה לי שתפסיק עצם מעשנת
מאחורי גבי..לא הבנתי למה לעזעאל היא עושה את זה לעצמה???
היא ישבה למטה ליד איזו מכונית על שפת המדרכה...עם סיגריה ביד..
אני: "מאיה!?!?" הפעם ממש צעקתי..
תגובותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
QUOTE (avril14 @ 25/10/2006) המשך יפה שלי
😉
מדהיםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
תמשיכיייייייי נישמתייייייי
וואיי למהההההה???
ולמה היא חזרה עצבניתת אזזז???
תמשיכיי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
וואייייי=// חעחעחע
אייזהה מושלםםםםםםםםםםםם!#$%^&
אאחחח השלמית עכשיו מללאא פרקים
אייייזה סיפוור מ ו ש ל ם
תמשיכיי יעלושש
מוואה ענננקית
חחחחחחח כמה דברים מזכירים לי הקטעים האלה עם הסיגריותת
חחח יעלווש
המששששששששששששששששששששך
בדדחייפותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
מאממי...
מהמממממממממם
המששך
דחוףף
מושלם#! יו את כזאת מוכשרת. מחכה להמשך 😊
ואוו זה כל כך יפהההההההההההההה
כל הלילה חשבתי על הסיפור הזה....
תמשיכיייי
איזה חמודותת כמה תגובותתת..המממממממשך
פרק 22
עד שראיתי את מאיה שוב מעשנת!!!!!!!!!!כל כך רתחתי...
איך היא הבטיחה לי שתפסיק עצם מעשנת
מאחורי גבי..לא הבנתי למה לעזעאל היא עושה את זה לעצמה???
היא ישבה למטה ליד איזו מכונית על שפת המדרכה...עם סיגריה ביד..
אני: "מאיה!?!?" הפעם ממש צעקתי..
מאיה הסתכלה אחורה וראתה שזאת אני ואמרה: "פיו...חשבתי שזו כבר אמא נבהלתי כל כך!"
אני: "את הבטחת לי משהו!"
מאיה: "ואי מיה די עזבי אותי..למה לא חיכית לי בסוף הלימודים?"
אני: "כי מורן רצתה לדבר איתי על משהו"
מאיה: "הא...על מה?"
אני: "מה זה משנה!? את יודעת מה נמאסת עלי..זהו אני אומרת לאימא.."
מאיה: "מיה אם תעשי את זה אני נשבעת לך אני לא אדבר איתך!!"
אני: "אל תדברי...לפחות לא תמותי לי מריאות קורסות"
מאיה: "די מיה זה סתם אני לא מכורה"
אני: "לא מעניין אותי...עוד פעם מאיה אני נשבעת לך עוד פעם אחת שאני תופסת או
משהו אותך אני ילשין ולא מזיז לי כמה שתשנאי אותי! "
מאיה: " טוב טוב, תירגעי הנה ..." וזרקה את החצי סיגריה שהייתה לה ביד..
היא קמה והלכנו הביתה..בדיוק שנכנסנו הביתה אמא התקשרה אליי..
אני: "הלו"
אמא: "מיוש את עם מאיה?" – ושמתי על רמקול..
אני: "כן היא פה" – ומאיה עשתה לי סימן עם הפרצוף לא להוציא מילה! כמובן שהתכוונה על העישון..
אמא: "טוב אז אני נשארת היום עד מאוחר כאן.."
אני: "טוף.."
אמא: "יובלי הולך לדור מהכיתה שלו"
אני: "סבבה אמא"
אמא: "תאכלו יש במקרר ספגטי...יאללה נדבר חמודות..ביי"
אני+מאיה: "ביי"
נתקנו..
הלכתי לחדר שלי..ומאיה לחדר שלה...החלפתי בגדים..והתיישבתי במחשב..
הייתה לי הודעת מערכת מישהו צירף אותי לרשימה שלו..כינוי – מיטלוש
ואז הבנתי שזו מיטל מהקבוצה מהאנגלית..
אני- היי מאמי
מיטל- היייי מה נשמע?
אני- בסדר מה איתך?
מיטל- וואלה מצוין..
אני- מה חדש? מה עושה?
מיטל- סתם כלום מאמי ..תקשיבי אז המורה אישרה שאני יחליף את מור ויעשה איתך?
אני- כן..היא צירפה את מור במקומך עם דולב..
מיטל- חחחח נתקע איתו! סבבה מאמי אז מתי נתחיל?
אני- אמ רוצה לישון אצלי שישי ואז נתחיל בשבת..?
מיטל- בכיף..
אני- סבבה טוב מיטלוש עפתי לאכול קצת נדבר..
מיטל- ביי נשמה בתאבון..
כתבתי אווי = קשה יש גם בלחם וגם אותו אוכלים...לא פה ביייייי...
חשבתי על איך להגיד למור על העבודה..שאני עושה בסוף עם מיטל ולא איתו..האמתי כן רציתי לעשות איתו..חיכיתי רק לזה..אבל אחרי אתמול מה שהיה עם טליה שנאתי אותו כל כך..מעניין למה הוא לא בא היום..חשבתי לעצמי בעודי אוכלת ספגטי..בטח היה עם האנג-אובר..מגיע לו..זבל!...הייתי מתה מעייפות אז הלכתי לחדר שלי פתחתי את המזגן הדלקתי טלוויזיה וככה נרדמתי..השעה 3 וחצי..הפלא שלי העיר אותי..ראיתי על המצג ..מ-ו-ר..
אני: "הלו"
מור: "מיה?"
אני: "מה?"
מור: "אמ..שמעי..מה עם העבודה?"
אני: " ביקשתי מהמורה לעשות עם מיטל..והיא הסכימה"
מור: "מה?? ומה איתי? "– התעצבן...
אני: "אתה במקומה עושה עם דולב.."
מור: "כוס עמק מה דולב?? מיה מה את בסדר?"
אני: " טוב מור רצית עוד משהו? "
מור: "מיה מה יש לך?? "
אני: "מה אתה ראסמי לא זוכר?"
מור: " זוכר...אבל מה את לוקחת את זה קשה הייתי שיכור..למה את דופקת אותי עם דולב הזה?? "
אני: "בעיה שלך..לא בא לי לעשות איתך..!"
מור: "טוב סבבה ביי.."וניתק..
ירדה לי דמעה..כאב לי השיחה המטופשת הזאת..לא רציתי שהקשר שלי עם מור יגיע למצב כזה..שנאתי את עצמי על מה שעשיתי..אבל אז נזכרתי שוב במשפט..
"את הלשון של טליה בפה שלי.. זה מה שיש לי.." ושוב התעצבנתי כל כך..
לא היה לי כוח לכלום אז נשכבתי שוב לישון..וכמובן אחרי מליון מחשבות הצלחתי..
קמתי שוב ב-6 עם כאב ראש רצחני..וקמתי לשתות אבל אז שמעתי צעקות מהחדר של מאיה: "אני לא מאמין עלייךךךך! איך את עושה לי את זה??"
זה היה גיא זיהיתי לפי הקול..לפי הצעקה הבנתי שהם רבו..לא רציתי להפריע אבל עניין אותי על מה..אז נשארתי לשמוע ליד הדלת...
מאיה: "די גיא אני מצטערת אני משתפת אותך אבל ברגשות שלי תבין אותי"
שמעתי אותה עונה לו עם בכי..
גיא: " להבין אותך?! איך את רוצה שאני יבין שיש לך רגשות למישהו אחר תגידי לי!?!?"
ענה לי ביותר עצבים מקודם..
הייתי המומה כל כך ממה ששמעתי..מאיה? רגשות למישהו אחר? מה? מה לעזאזל החמצתי?מאיה כבר לא מספרת לי כלום..ואז נפל לי האסימון..בגלל זה היא התחילה לעשן..רע לה...ואז נפל לי האסימון..שהיא חושבת שהעישון יעזור לה..
המשכתי להקשיב..מאיה: " גיוש די אל תכעס עליי בבקשה.."
כאב לי לשמוע אותה ככה..ועוד יותר כאב לי על גיא כמה שהוא אוהב אותה..עניין אותי כל כך מי זה המישהו האחר ובדיוק גיא שאל: "מי זה?!"
מאיה: "סתם די זה לא משנה..אני רק צריכה זמן..גיא בבקשה..."
גיא: "קחי את כל הזמן שבעולם.." ושמעתי את הצעדים שלו מתקרבים לדלת אז רצתי ישר שוב לחדר שלי.. הוא טרק את הדלת שלה ויצא מהבית שלנו..ואז שמעתי את מאיה בוכה בחדר שלה..נכנסתי אליה..ואמרתי: "מאיה?"
מאיה: "די מיה עזבי אותי הנה תראי אני לא מעשנת!"
אני: "לא אמ..מה קרה עם גיא?"
מאיה: "כאילו לא שמעת "
אני: "אני לא מאמינה אבל"
מאיה: "מה?"
אני: "מי המישהו האחר שאת חושבת עליו?"
מאיה: "מבטיחה שזה לא יוצא ממך אבל?"
אני: "כן נו מה אני אהבלה.?"
מאיה: זה..אמ..אבל אל תשתוללי..."
אני: "נו כבר תגידי"
מאיה: "תבטיחי לי"
אני: "טוב טוב יאללה כאילו מי זה כבר יכול להיות.."
מאיה: "תאמיני לי שאת לא רוצה לדעת"
אני: "נו מאיה את רוצה שאני יתעלף לך?"
מאיה: "טוב אז זה..."
תגיבו יהיה המשך לקראת הערב.. 😉