אני חושבת שלריב פה על זה זה ממש לא לעניין..
לכל אחד יש את ההורים שלו שנותנים לו את הגבולות שלו..
ההורים שלי בקשר מצויין איתי אין אני חולה עלייהם..
אבל גם אני לפעמים מתעצבנת עליהם שהם אומרים לי לעשות משהו ולא ממש באלי..
ולא תמיד אני עושה את זה גם...
אני בטוחה שיש פעמים שתמר עוזרת להם אולי במשהו קטן והיא אפילו לא מודעת לזה חח אבל היא עוזרת..
ואושרי מאמי..
מהזה שינית לי את הדעה...
רוב הידידים שלי לא עוזרים בגרוש וסתם שמים פס על ההורים רק בשביל הפוזה..
טוב לראות שיש מישהו שבאמת איכפת לו מהם..[:
זהו זה מה שהיה לי לומר..
אוהבת:
נויה..[:
ותמריי בובה המשך דחווףף
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 10/10/2006) הינה..
רק בגלל שאין יחס וצומת לב מההורים אז מרשים לעצמכם לעשות מה שבא לכם..
וההורים אין להם את הכווח והזמן להתמודד איתכם וחבל.
זה יפגע בכן בעתיד :|
סליחה בתאל אבל לדעתי את לא צודקת..
אבל אני לא אכנס לעניין הזה. \:
כל אחד וההורים שלו.. אני לא מתכוונת להיכנס עכשיו לוויכוח..
כל אחד והחיים שלו.
ואני מסכימה עם התגובה שמעליי
זה לא שאני לא עוזרת בכלל.. זה העניין של הלנקות דברים.. למשל
לרוב שאני אוכלת במרתף.. אין לי כוח להעלות למטבח וזה
אני משאירה שמה והמנקה לוקחת את זה\:
את החדר שלי אני בכלל לא מסדרת..
הארון שלי למשל פעם היה עעעל הפנים.. המנקה אשכרה באה ומקפלת לי מחדש את הכל \:
אבל שאמא או אבא מבקשים עזרה מדי פעם--יש אותה ..למרות שיש ברור קטעים שאין לי כוח..
אז בקטע הזה הם לא נותנים גבולות..אבל ברור שבכללי יש גבולות..
ודדדדריה חח לא נעלמתי.. פשוט פחות כותבת..
תמממרייי תמשיכי יפיופה שלי..
לא נורא קושקושונת ..
שבת שלום יפיופה
QUOTE (noykoosh @ 13/10/2006) ואושרי מאמי..
מהזה שינית לי את הדעה...
רוב הידידים שלי לא עוזרים בגרוש וסתם שמים פס על ההורים רק בשביל הפוזה..
טוב לראות שיש מישהו שבאמת איכפת לו מהם..[:
זהו זה מה שהיה לי לומר..
אוהבת:
נויה..[:
ותמריי בובה המשך דחווףף
תשמעי,
אמא שלי לא כזו צעירה כבר,
זה קשה לראות את האישה שנתנה לך חיים עובדת וקורעת את עצמה..
אני באמת משתדל לעזור כמה שאני יכול.
למשל כשהפח זבל כבד,אני הולך וזורק,
כשאני רואה שהבר והפינת טלויזיה מלאה אבק,אני עושה..
אין,לא צריכים בשביל הדברים האלו הכשרה מקצועית..
אם תעשו את זה מהלב,ההורים יעריכו!
אני חושב רק בגלל זה אני בקשר טוב עם אמא שלי..
כי היא רואה שאני נותן מעצמי בשבילה,וכשאני אבקש לצאת לאנשהו,היא תתן לי!
טוובב,חחח..סתם חופר שוב..אזזזזז, שמח ששיניתי לך ת'דעה!=]
תממררי,תמשיכי מהררר דובההה שלליי,
ובקשר למה שקרה עם הפרקק.. ניסיתי להזדהות כמה שיותר בפל' 😉 😂
נ.ב- הודעה ר-א-ש-ו-נ-ה שלי כמנהל הפורום הזה!!!!
כיפאק היי לליי! 😂
QUOTE (noykoosh @ 13/10/2006) מאזל טוב..[:
תודה רבה מתווקהה!!!! 😁
איזה מרגש זהה,ייאאאווו! 😁 😂
טוב יאללה חלאאס טחנו תנושא.
כתבתי את דעתי בשביל שתמר תדע לא בשביל שתסכימו או לא תסכימו איתי ותתחילו להתעעעערב.
תמממממר תמשיכככי
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 14/10/2006) טוב יאללה חלאאס טחנו תנושא.
כתבתי את דעתי בשביל שתמר תדע לא בשביל שתסכימו או לא תסכימו איתי ותתחילו להתעעעערב.
תמממממר תמשיכככי
מאמי,אין צווררך להתעצבן!!! 😁
תממרררר,באמת תמשייככי 😛
לא נורא,
זה קורה לטובות ביותר 😉...
תמרוש אוהבת אותך בייביי...(:
מצפה בקוצר רוח להמשךךךך 😊
תמממממממממממממממממממממממממממממר
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני במתחחחחחח !!
מממממווווואה
אוהבת אותך
תמרי מאמי תמשיכי כשתוכלי ;]
מוואה
אווףף תמרוו'ששש מחכהה ללהמשךך והפם ארוךך במיוחד=]
חח אני רוצה הקדדדדדדדשה!! 😂
אוהבבבבבבבבבבבבבבבת
-רעות-