חברס חברס להרגע... המחשב של תמר די מת עכשיו... מזה "די"? הוא מת... אז אין לה כל כך דרך לכתוב המשך... אבל היא הבטיחה לי שהיא לוקחת אותו לתיקון בקרוב...
אז עוד קצת סובלנות...
טוב שהסיפור לא עבר כמעט לעמוד השני..
חח .. הממששך
חחח בואו נשמור עליו בעמוד הזה [:
חחח איזזזזה בובות אתן, באממממא.
ואיזה נטישות אני דופקת 😢 כמו מעפננה . .
הקטע שחוץ מזה שאין לי זמממן גם ירד לי כבר מהסיפור [ואני יודעעעת כמה זה מעצבן לשמוע ]
מלללא דברים חדשים כבר זרמו לי בחיים מאז החופש הגדול וכל הסיפור עם סעעער ..
ככה שיש לי פול בלאק אאוטים על מה שקרה באותו יום . . ניסיתי שלוש פעמים לכתוב .. פעם אחת נמחק פעם שנייה לא אהבתתתי בכללל . .. פעם שלישית לא הספקתי ומישו כבר התיישב על המחשב ..
שלא נדבר שאני בקושי כבר באתר ובמסן וכאלה. . אם אני במסן זה מתחבר אוטומטית מהמחשב של אמא . . בלי שאני עליו.
אני מצטעעערת המונים . . אני אנסה שוב יום חמישי .. אין לי זמן לנשווום מחר.
חחח קולטות !? נכנס לי מזה חזק הסיפור לפני שבוע .. דברתי עם בן [סער] בפלא . . וכל שנייה קראתי לו סעעער .. והוא כולו בבלבלה מה נכנס בי מה אני קוראת לו סער ..
אוווווווווווווווהבת
חחחחחחחח מסטוללה :]]
תמשיכי כשתוכלי מאמי
מוואהה עננקית
דיי, לא שוב יירד לך מהסיפור
זה גם קרה בסיפור הקודם..
אני לא מרשה לך להפסיק אותו!!! נקודה, סימן קריאה, פסיק, אנערף - נדפקתי !
יאלה מאמי.. מצאי זמממן ותכתבי
לא לא תמררר
את תמצאי זמן לכתוב , ואני בטוחה שיצא לך פרק יפה =]
זה הסיפור הכי יפה פה ואני במתח מה הלאה ..
את לא יכולה להפסיק אותו 🙄