פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פעימות הלב

✍️ moraless 📅 21/08/2006 00:22 👁️ 21,724 צפיות 💬 532 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 32 מתוך 36
QUOTE (YAHAD @ 12/10/2006) וואי זה ממש מרגיזז אתם קוטעים את הסיפור בגלל הריבים האלה ולדעתי לתמר ירד בסוף החשק לכתוב את הסיפור =\
ננההה,לא יירד לה..








































בטטחח טטוחחננתתת 😂
תמרוש ??
המשך נסיכה ?
תממריי מאמי..מה קרה נעללמת לנוו..😢
אנחנו מחכים להמשך אבל מ.י.י.ד.י חח כפרוני..
יאללה הייתי פה

אוהבבבבבת
-רעות-
תממממממממממרררררררררר
תמותי

חחחחחח סתם אני מתגעגעת אלייך ולסיפור איפה נעלמת?
קוף !!
זה דפוק לריב על כל העניין של ההורים
כי כל אחד רואה את העולם בדרך שלווו ...
ככה חושבים ההורים של תמר
וזהההו ...
לדעתי זה גם לא דרך נכונה
אני יודעת שבתור אמא אני אישית לא יתנהג ככה עם הילדים שלי
לדעתי המעט שאמא יכולה לעשות שבגיל 15 הבת שלה אומרת לה שהיא בהריון
זה להעיף את העיניים מהעיתון ולהתייחס ברצינות לענייןן ...
ואמור להיות אכפת לה מהלימודים שלך, מהחברים שלך ...
אני לא אומרת כמו ההורים האלה לחקוווור מי החברים שלך וכל זה
אבל אם יש לך חבר בן 18 שמגיל 15 מנסה סמים או משהו כזה
את לא צריכה להסתובב איתווו ..
סמים זה דבר שיגרור אותך בסופו של דבר
גם אם את אדישה וגם אם לא
כ עוד את תהיי עדיין עם החבר שלך ..
זה סתם מוריד אותה רמה !
את נשמעת חכמה כזאת שיודעת מה היא עושה
את באמת כזאת
אבל לכל דבר יש גבווול
אין טעם למה שאבא שלך חושב בקטע של
" להנות ולנצל את הגיל "
אם אין הצבת גבולות
וכמו שהוא אומר לנצל ולהנות ..
זה לא צריך להיות החופש הזה שהם נותנים לך
את לא חושבת שהיה לך יותר טוב אם להורים שלך היה יותר עניין גם בקטע של ההריון וגם בלימודים והחברה ?
תאמיני לי גם ההורים שלי משחוררים והכל
ומדברים כל הכל בצורה חופשית
בזה אין כ"כ קטע של "גבול"
אבל ביציאות וחברה יש
וזה רק יקדם אותך בסופו של דבר
והם לא היו ככה בכללל ! ..
עובדה שלאחי הגדול
כשהוא היה קטן יותר נכון בגילי הם נתנו לו חופש
ואני מדברת איתך בהכי חופשי ואמיתי
להגיד לך מה יצא לו מזה ?
הוא עזב לימודים ב-יא'
כי הוא היה מבריז לפלמחים כל יום
והסתובב עם אנשים שפשוט הורידווו אותו רמה
זה להוריד רמה !!
והיום הוא סתם מאבד את עצמו ...
ויותר גרוע
בשביל זה יש הורים
לתת דרך וכיוון
ולעזור !@
ההורים שלך יותר חברים שלך
וחברים לא חסר בשומקום
אבל הורים יש רק 2
שצריכים להדריך ולעזור
אבל ה הדרך שלהם לחנך
אל תנצלי את זה לרעה
ההפך, תעשי מזה רק טוווב
תציבי לעצמך גבולות ...
ואל תגידי לי שיש לך כי תמר זה אפילו לא קרוב לגבוווולות
ולכל דבר יש גיייל
לדעתי עכשיו את צריכה לצאת להנות
אבל בקטע של הלימודים
פעם קראתי שאושרי רשם שאת באה מתי שבא לך וכאלה חח
לטובתך אל תעשי את זה
אם את באמת כ"כ חכמה תלמדי עכשיו ותנצלי את הכל
ובעתיד זה רק יגמול לך לטובה

ובתאל
תשבעי ההורים שלך בני 35 😮
בת כמה את ? חחח

יאללה מחכה להמשך 3>

כותבת כותבת דאריה חח לא ללחוץ .. למרות שאיזה נטישה דפקתי א מ א. .

ביומיים האחרונים היה לי בלאק אאוט מטוררררפ .. התחלתי לכתוב ..
אבא שלי כל הזמן גם לוחץ עליי .. נו סיימת תפרק?
כי אני באמבוש על המחשב מתי שאני כותבת .. כבר שובע אמרתי לו לא ..
פשוט נעלמה המוזה .. יודעת בדיוק מה היה באותו יווום . . אבל ל-א מצליחה לכתווווב !
עכשיו הדבקתי שוב את ההתחלה שכתבתי . . אפילו עכשיו כשיצאתי שנייה להתרענן וזה .. לחשוב איך אני ממשיהכ פשוט לא הצלחתי! יש לי בראש שורה שתיים שעכשיו אני אכתוב אותן .. אבל לוקח לי המון זמן לכתוב פררררק ! אני ממש מצטערת אם תקבלו אותו בלילה. .
אני אוהבת הכי שבעולO! ואל שכחו ! זה האשכול שלי ואני אוהבת להיות בו לכתוב את הסיפור לשי ושתמעו הכל .. ושתדעו את הכל עליי הכי אמיתי שיש .. אבל פשוט לא מצליח לי !
קורה .. \\\: לכן אני מצטעעערת .. ואנ ממש מנסה עכשיו לכתוב ..


אוווווווהבת \:
וואי עיינבב מאמי..בדיוק המילים שלי..אין אין..צודקת בכל אות!!!
אני חושבת בדיוק כמוך..תראי כמה דפים אחורה...
למרות שזה כיףף שהורים כאלה חוםשיים ושבגיל 15-14 זה כיף..זה רק הורסס אתת העתיד!!
מוריד אותך ברמה,את רמת האחריות,פשוט ה=כ=ל..
אבל אמרתי בכ"ז כל אחד והדרך חשביה שלו..אני יודעת שלילדים שלי יהיו גבולות ברוריים!!!

תמריי מאמי..מצפפה להמשךך המייוחלל הזה חח..=]
אווהבת
-רעות-
QUOTE (עינננב @ 12/10/2006) זה דפוק לריב על כל העניין של ההורים
כי כל אחד רואה את העולם בדרך שלווו ...
ככה חושבים ההורים של תמר
וזהההו ...
לדעתי זה גם לא דרך נכונה
אני יודעת שבתור אמא אני אישית לא יתנהג ככה עם הילדים שלי
לדעתי המעט שאמא יכולה לעשות שבגיל 15 הבת שלה אומרת לה שהיא בהריון
זה להעיף את העיניים מהעיתון ולהתייחס ברצינות לענייןן ...
ואמור להיות אכפת לה מהלימודים שלך, מהחברים שלך ...
אני לא אומרת כמו ההורים האלה לחקוווור מי החברים שלך וכל זה
אבל אם יש לך חבר בן 18 שמגיל 15 מנסה סמים או משהו כזה
את לא צריכה להסתובב איתווו ..
סמים זה דבר שיגרור אותך בסופו של דבר
גם אם את אדישה וגם אם לא
כ עוד את תהיי עדיין עם החבר שלך ..
זה סתם מוריד אותה רמה !
את נשמעת חכמה כזאת שיודעת מה היא עושה
את באמת כזאת
אבל לכל דבר יש גבווול
אין טעם למה שאבא שלך חושב בקטע של
" להנות ולנצל את הגיל "
אם אין הצבת גבולות
וכמו שהוא אומר לנצל ולהנות ..
זה לא צריך להיות החופש הזה שהם נותנים לך
את לא חושבת שהיה לך יותר טוב אם להורים שלך היה יותר עניין גם בקטע של ההריון וגם בלימודים והחברה ?
תאמיני לי גם ההורים שלי משחוררים והכל
ומדברים כל הכל בצורה חופשית
בזה אין כ"כ קטע של "גבול"
אבל ביציאות וחברה יש
וזה רק יקדם אותך בסופו של דבר
והם לא היו ככה בכללל ! ..
עובדה שלאחי הגדול
כשהוא היה קטן יותר נכון בגילי הם נתנו לו חופש
ואני מדברת איתך בהכי חופשי ואמיתי
להגיד לך מה יצא לו מזה ?
הוא עזב לימודים ב-יא'
כי הוא היה מבריז לפלמחים כל יום
והסתובב עם אנשים שפשוט הורידווו אותו רמה
זה להוריד רמה !!
והיום הוא סתם מאבד את עצמו ...
ויותר גרוע
בשביל זה יש הורים
לתת דרך וכיוון
ולעזור !@
ההורים שלך יותר חברים שלך
וחברים לא חסר בשומקום
אבל הורים יש רק 2
שצריכים להדריך ולעזור
אבל ה הדרך שלהם לחנך
אל תנצלי את זה לרעה
ההפך, תעשי מזה רק טוווב
תציבי לעצמך גבולות ...
ואל תגידי לי שיש לך כי תמר זה אפילו לא קרוב לגבוווולות
ולכל דבר יש גיייל
לדעתי עכשיו את צריכה לצאת להנות
אבל בקטע של הלימודים
פעם קראתי שאושרי רשם שאת באה מתי שבא לך וכאלה חח
לטובתך אל תעשי את זה
אם את באמת כ"כ חכמה תלמדי עכשיו ותנצלי את הכל
ובעתיד זה רק יגמול לך לטובה

ובתאל
תשבעי ההורים שלך בני 35 😮
בת כמה את ? חחח

יאללה מחכה להמשך 3>
חחח ענבלי הפנמתי הכככל . .
תודה על התגובה הכנה נשמממה . . ממש הוצאת את עצמך פה אה?

חחח רוב האשכול הזה הוצאנו את עצמנו [: גמאני וגם אתם [:

אהבתי את כל התגובות שלכככן. . ושלכם . .
קראתי הכל .. ואני מורכרחה להגיד שאני מסכימה אעם כולן למרות המחלוקות ולמרות הכל .
כולן צודקות וכל אחת יש דעה משל עצמה . לכל אחת יש חיים משל עצמה וחינוך משל עצמה ..


אווווווהבת אותכן מלאכיות שלללי !
אבבל אני רוצצצה המשך בוףףףףףף.. !

חחחח אבא שלך יודע על האתר והסיפור?
אני בת 14.5. . .
[:

ההורים התחתנו בגיל 19..
אתתתתתתתתתתתתתתם ל אמבינים איזה באסות אני אוכלת פה ..
עכשיו כבר נרגעתי ..
אבל לפני שעתיים יכלתי לפרק פה תשולחן ולהפריד בין המסך המעאפפפן הזה למקלדת הזאאאת ..
אבדתי על מה המשך ? המשך פצצות ..
ומתי האינטרנט עושה סיים כעת? בדיוק כשבאתי לפרסם !

ואני שמרררררררררררררררתי ! אני שממממממממתי את זה אשכרה בהדבק אפילו פעמיייייים !!!!!!!
ואיןןןן .. המעופננניק הזה ..
שמתי מחדש תאינטרנט.. ואין הדבבק ! איייייייןיןיןיןריןריןיןיןאיןאיאןיאןןן !!!

ואני אכלתי פה מכות לעצמי פחדתי לשבור פה דברים .. בדוי קההורים יצאו אז הרשתי לעצמי לדפוק צרחה משחררת .....................................................!!!
השכינם מתחילת השכונה התעורררוו

אננננננננננני בדיכאון.. עד שזה בא לי
יאאא מסכננה גם לי זה קרה היום גררר /=
מאמי השלמתי המון פרקים יש לך את אחת הכתיבות ה-מדהימות !
תמשיכי דחוווווווף 😊
ללא נוראא תמרוו'ש מאמיי...חח תרגעעי=]
הכלל קורה בשביל משו..ואם זה קרה כנראה הייתה לזה סיבה...
תנסי להרגע ולשכתב את מה שכתבת..ואז תפרסמי חח..

אוההבבבבתת..
-רעות-
מעצבן אבל תרגעי .. לא סוף העולם !
דיי תמרי לא נורא ,אנחנו נחכה ..
אוווויש מעצצצצבן :|
גם לי זה קררה פפעם אחת . .


לא נוורא,
תמיד בפעם השנייה יותר יאפפה P;

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך