פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פעימות הלב

✍️ moraless 📅 21/08/2006 00:22 👁️ 21,728 צפיות 💬 532 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 30 מתוך 36
^^ שחר אברהמי??
חחחחחחחחח נעלמת
הינה..
רק בגלל שאין יחס וצומת לב מההורים אז מרשים לעצמכם לעשות מה שבא לכם..
וההורים אין להם את הכווח והזמן להתמודד איתכם וחבל.
זה יפגע בכן בעתיד :|

חח מה קרה כולם השתתקוו?!
בת אל מאמי..תאמת אני יגיד לך אתת אחת הבנותת הבוגורות שאני מכירה!!!

מחכה להמשךך הבא.. 😂
QUOTE (רעות233 @ 10/10/2006) חח מה קרה כולם השתתקוו?!
בת אל מאמי..תאמת אני יגיד לך אתת אחת הבנותת הבוגורות שאני מכירה!!!

מחכה להמשךך הבא.. 😂
חחחחחח תודה יפפה שללי [:
אווהבת אאאאאותך !
אני מתי שההורים לשי מבקשים ממני לנקות או לסדר או כלים ודברים כאלה.... אני הכי שונאת אותם בעולם...
אבל עכשיו אני יהיה דוגרי... נאי יודעת שעוד כמה שנים אני אהיה הכי מודה להם בעולם...
כי מי אמר שתהיה לי מישי שתנקה לי כל הזמן או שתשטוף לי כלים ותעשה לי כביסות?...
נכון שזה מעצבן... אבל אין מה לעשות.. צריך להשלים עם זה =\
מתי יהיה המשך??
QUOTE (אאייטטשש @ 10/10/2006) אני מתי שההורים לשי מבקשים ממני לנקות או לסדר או כלים ודברים כאלה.... אני הכי שונאת אותם בעולם...
אבל עכשיו אני יהיה דוגרי... נאי יודעת שעוד כמה שנים אני אהיה הכי מודה להם בעולם...
כי מי אמר שתהיה לי מישי שתנקה לי כל הזמן או שתשטוף לי כלים ותעשה לי כביסות?...
נכון שזה מעצבן... אבל אין מה לעשות.. צריך להשלים עם זה =\
נכון !
צוודקת. .


קראתתי תתגובה של אוושרי. .
אני חוושבת שאתתה צריך לדעת לסדר את החדר שלך,
אתה בבנאדם וזה שאתתה בן לא אומר שאתה לא צריך להיות נקי ומסודר.

וחווץ מזה,
עדיף לדעת ולקבל את מה שאומרים ההורים,
לכו תדעו איפפה תהיו מחר ?!
אף אחד לא מבטיח לכם בית פררררטי ויללהה, 85859 מנקותת 823859 מטפלוות..
תלמדו להיות עצמיים. .

אנשים מפונקים אח"כ נדפקים בעתיד.

דוגרי בתאל..
אני אוהבת ת'השקפת עולם שלך חחח
כפפפפפפרה על היפה שלי
אניי עם בתאלי ! :]

תתמריי בובה אני מממתתה ללהמשכייי..
תמררררררר נו קוקיזה שלייי תמשיכי
לא קוראת שום סיפור חוץ משלך
איפה את?
חחחחח אוהבת אותך מתוקונת
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 10/10/2006) QUOTE (אאייטטשש @ 10/10/2006) אני מתי שההורים לשי מבקשים ממני לנקות או לסדר או כלים ודברים כאלה.... אני הכי שונאת אותם בעולם...
אבל עכשיו אני יהיה דוגרי... נאי יודעת שעוד כמה שנים אני אהיה הכי מודה להם בעולם...
כי מי אמר שתהיה לי מישי שתנקה לי כל הזמן או שתשטוף לי כלים ותעשה לי כביסות?...
נכון שזה מעצבן... אבל אין מה לעשות.. צריך להשלים עם זה =\
נכון !
צוודקת. .


קראתתי תתגובה של אוושרי. .
אני חוושבת שאתתה צריך לדעת לסדר את החדר שלך,
אתה בבנאדם וזה שאתתה בן לא אומר שאתה לא צריך להיות נקי ומסודר.

וחווץ מזה,
עדיף לדעת ולקבל את מה שאומרים ההורים,
לכו תדעו איפפה תהיו מחר ?!
אף אחד לא מבטיח לכם בית פררררטי ויללהה, 85859 מנקותת 823859 מטפלוות..
תלמדו להיות עצמיים. .

אנשים מפונקים אח"כ נדפקים בעתיד.
ייאאאוו,
אני כ"כ לא שוביניססטי כמו שאת מציגה אותי,ואני ה-כ-י לא מפונק שיש!

אבא שלי הוא כזה,ואני מחנך אואתו..
לא פעם ולא פעמיים שטפתי את כול הבית ל-ב-ד (2 קומות..הכול,כולל הכול!),
כלים אני עושה,זבל אוסף מכול הבית וזורק,אבק.. מה לא?!..

הקיצצר,
אולי התגובה שלי לא כ"כ העבירה את מה שרציתי להעביר,
ורוב הסיכויים שזה היה מכעס..

עזבי,
אני פשוט חושב שנכון שצריכים להגיד לילדים
לנקות ולסדר וללמד אותם מושג קטנצ'יק אפילו באחריות,סדר וניקיון
אבל תלוי מתי,למה ובאיזו תדירות..

את מסכימה איתי שכול ילד בן 7 יעדיף ת'מכונית צעצוע שלו או אנאעררף מה על פני סחבה ומגב,לא?!
יעדיף לצאת לשחק כדורגל\מחבואים עם החברים מאשר לעשו אבק?
אני חושב שצריכים לדאוג בתור הורים ללמד את הילדים לנקות ולהיות מסודרים ואחראיים,
אבל ב מ י ד ה

טטווב,אני סתם חופפר 😁
מקווה שהעבררתי ת'מסר שרציתי להעביר מההתחללה..
בגיל 7 ההורים שלך אומרים לך לנקות תבית?
זאת כבר הגזמה.
ולא עישתי מימך שובניסט.


אבל אלה ההורים שלך.

קיצצר..כל אחד והמשפחה שלו,
אני לא חושבת שבנאדם צריך להיות איזה פרינסס בבית ולא לעשות שומדבר.
והכל בא מההורים ומהבית.

וכמו שמחנכים אותך עכשיו ככה תתנהג בעתיד.

לא תלמד לסדר ולנקות אחריך?
בעתיד אתה תסבול מזה.
לך תדע אולי תהיה ברחוב ?! [חסס וחלילללה]
אף אחד לא יודע לאן הוא יגיע.
וכל אחד לידע האישי שללו ולהתנסות שלו חייבב לדעת דברים כאלה.

ואני אוהבת ניקיון..
אתה אוהב לא אוהב זאת כבר בעיה שלך. .


טטווב,עבררנו ת'נוושאא..










ת-מ-ר,קובבה אשכנטוזזיהה ששלליי >>>> ת-מ-ש-י-כ-י כברררררררררר!@$#@4
המשך..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך