^^ שחר אברהמי??
חחחחחחחחח נעלמת
הינה..
רק בגלל שאין יחס וצומת לב מההורים אז מרשים לעצמכם לעשות מה שבא לכם..
וההורים אין להם את הכווח והזמן להתמודד איתכם וחבל.
זה יפגע בכן בעתיד :|
חח מה קרה כולם השתתקוו?!
בת אל מאמי..תאמת אני יגיד לך אתת אחת הבנותת הבוגורות שאני מכירה!!!
מחכה להמשךך הבא.. 😂
QUOTE (רעות233 @ 10/10/2006) חח מה קרה כולם השתתקוו?!
בת אל מאמי..תאמת אני יגיד לך אתת אחת הבנותת הבוגורות שאני מכירה!!!
מחכה להמשךך הבא.. 😂
חחחחחח תודה יפפה שללי [:
אווהבת אאאאאותך !
אני מתי שההורים לשי מבקשים ממני לנקות או לסדר או כלים ודברים כאלה.... אני הכי שונאת אותם בעולם...
אבל עכשיו אני יהיה דוגרי... נאי יודעת שעוד כמה שנים אני אהיה הכי מודה להם בעולם...
כי מי אמר שתהיה לי מישי שתנקה לי כל הזמן או שתשטוף לי כלים ותעשה לי כביסות?...
נכון שזה מעצבן... אבל אין מה לעשות.. צריך להשלים עם זה =\
QUOTE (אאייטטשש @ 10/10/2006) אני מתי שההורים לשי מבקשים ממני לנקות או לסדר או כלים ודברים כאלה.... אני הכי שונאת אותם בעולם...
אבל עכשיו אני יהיה דוגרי... נאי יודעת שעוד כמה שנים אני אהיה הכי מודה להם בעולם...
כי מי אמר שתהיה לי מישי שתנקה לי כל הזמן או שתשטוף לי כלים ותעשה לי כביסות?...
נכון שזה מעצבן... אבל אין מה לעשות.. צריך להשלים עם זה =\
נכון !
צוודקת. .
קראתתי תתגובה של אוושרי. .
אני חוושבת שאתתה צריך לדעת לסדר את החדר שלך,
אתה בבנאדם וזה שאתתה בן לא אומר שאתה לא צריך להיות נקי ומסודר.
וחווץ מזה,
עדיף לדעת ולקבל את מה שאומרים ההורים,
לכו תדעו איפפה תהיו מחר ?!
אף אחד לא מבטיח לכם בית פררררטי ויללהה, 85859 מנקותת 823859 מטפלוות..
תלמדו להיות עצמיים. .
אנשים מפונקים אח"כ נדפקים בעתיד.
דוגרי בתאל..
אני אוהבת ת'השקפת עולם שלך חחח
אניי עם בתאלי ! :]
תתמריי בובה אני מממתתה ללהמשכייי..
תמררררררר נו קוקיזה שלייי תמשיכי
לא קוראת שום סיפור חוץ משלך
איפה את?
חחחחח אוהבת אותך מתוקונת
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 10/10/2006) QUOTE (אאייטטשש @ 10/10/2006) אני מתי שההורים לשי מבקשים ממני לנקות או לסדר או כלים ודברים כאלה.... אני הכי שונאת אותם בעולם...
אבל עכשיו אני יהיה דוגרי... נאי יודעת שעוד כמה שנים אני אהיה הכי מודה להם בעולם...
כי מי אמר שתהיה לי מישי שתנקה לי כל הזמן או שתשטוף לי כלים ותעשה לי כביסות?...
נכון שזה מעצבן... אבל אין מה לעשות.. צריך להשלים עם זה =\
נכון !
צוודקת. .
קראתתי תתגובה של אוושרי. .
אני חוושבת שאתתה צריך לדעת לסדר את החדר שלך,
אתה בבנאדם וזה שאתתה בן לא אומר שאתה לא צריך להיות נקי ומסודר.
וחווץ מזה,
עדיף לדעת ולקבל את מה שאומרים ההורים,
לכו תדעו איפפה תהיו מחר ?!
אף אחד לא מבטיח לכם בית פררררטי ויללהה, 85859 מנקותת 823859 מטפלוות..
תלמדו להיות עצמיים. .
אנשים מפונקים אח"כ נדפקים בעתיד.
ייאאאוו,
אני כ"כ לא שוביניססטי כמו שאת מציגה אותי,ואני ה-כ-י לא מפונק שיש!
אבא שלי הוא כזה,ואני מחנך אואתו..
לא פעם ולא פעמיים שטפתי את כול הבית ל-ב-ד (2 קומות..הכול,כולל הכול!),
כלים אני עושה,זבל אוסף מכול הבית וזורק,אבק.. מה לא?!..
הקיצצר,
אולי התגובה שלי לא כ"כ העבירה את מה שרציתי להעביר,
ורוב הסיכויים שזה היה מכעס..
עזבי,
אני פשוט חושב שנכון שצריכים להגיד לילדים
לנקות ולסדר וללמד אותם מושג קטנצ'יק אפילו באחריות,סדר וניקיון
אבל תלוי מתי,למה ובאיזו תדירות..
את מסכימה איתי שכול ילד בן 7 יעדיף ת'מכונית צעצוע שלו או אנאעררף מה על פני סחבה ומגב,לא?!
יעדיף לצאת לשחק כדורגל\מחבואים עם החברים מאשר לעשו אבק?
אני חושב שצריכים לדאוג בתור הורים ללמד את הילדים לנקות ולהיות מסודרים ואחראיים,
אבל ב מ י ד ה
טטווב,אני סתם חופפר 😁
מקווה שהעבררתי ת'מסר שרציתי להעביר מההתחללה..
בגיל 7 ההורים שלך אומרים לך לנקות תבית?
זאת כבר הגזמה.
ולא עישתי מימך שובניסט.
אבל אלה ההורים שלך.
קיצצר..כל אחד והמשפחה שלו,
אני לא חושבת שבנאדם צריך להיות איזה פרינסס בבית ולא לעשות שומדבר.
והכל בא מההורים ומהבית.
וכמו שמחנכים אותך עכשיו ככה תתנהג בעתיד.
לא תלמד לסדר ולנקות אחריך?
בעתיד אתה תסבול מזה.
לך תדע אולי תהיה ברחוב ?! [חסס וחלילללה]
אף אחד לא יודע לאן הוא יגיע.
וכל אחד לידע האישי שללו ולהתנסות שלו חייבב לדעת דברים כאלה.
ואני אוהבת ניקיון..
אתה אוהב לא אוהב זאת כבר בעיה שלך. .
טטווב,עבררנו ת'נוושאא..
ת-מ-ר,קובבה אשכנטוזזיהה ששלליי >>>> ת-מ-ש-י-כ-י כברררררררררר!@$#@4