QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 10/10/2006) בגיל 7 ההורים שלך אומרים לך לנקות תבית?
זאת כבר הגזמה.
ולא עישתי מימך שובניסט.
אבל אלה ההורים שלך.
קיצצר..כל אחד והמשפחה שלו,
אני לא חושבת שבנאדם צריך להיות איזה פרינסס בבית ולא לעשות שומדבר.
והכל בא מההורים ומהבית.
וכמו שמחנכים אותך עכשיו ככה תתנהג בעתיד.
לא תלמד לסדר ולנקות אחריך?
בעתיד אתה תסבול מזה.
לך תדע אולי תהיה ברחוב ?! [חסס וחלילללה]
אף אחד לא יודע לאן הוא יגיע.
וכל אחד לידע האישי שללו ולהתנסות שלו חייבב לדעת דברים כאלה.
ואני אוהבת ניקיון..
אתה אוהב לא אוהב זאת כבר בעיה שלך. .
בתאאל..
עם כל הכבוווד,
הדיבור שלך מה זה לא יפה לאושרי!
QUOTE חח אווקעע..תמריי מאמי צ'טערתת על החפירה מראש..ואם דברים שאני אומרת פה פוגעים בך אז מצטערת גם על זה..
קודםם כל בקשר להורים שלך..ההורים שלך נתנו לך חינוך מסויים נכון..אבל הם נתנו לך גבולות בשביל ליישם אותו ולכן את מרשה לעצמך...להפליג..
הורים שנותנים לילדים שלהם לשטוף,לנקות או מה שזה לא יהיה בסהכ' מלמדים את הילדים שלהם להיות יותר אחראיים לעתיד..כי בסה"כ לא יהיה מי שיעשה את זה אחכ' בשבילםם..ומן הסתם אלה שלא יעשו את המטלות המסוימות האלה..יצאו עצלנים..ולפי דעתי זאת לא מעלה!!אבל מאמי זהה החיים שלך..בסהכ' זה מסתכם במה את עושה בשביל עצמך ואיך את מרגישה עם זה..ואם את מרגישה עם זה בנוח..אז תמשיכי ככה..למרות שבעתיד יהיה לך יותר קשה..כי בשביל שתוכלי להתקדם החיים חייב להיות לך חוש מסויים של אחריות..שאותו ההורים שלך לא העבירו לך בכך שהם חייפפו איתך..לדוג' בלוח זמנים של מתי להגיע הביתה..נכון שעה להגיע הביתה זה הדבר הכי מעצבן בארץ..אבל זה גם מלמד להיות דייקנים!!!
באמת כלל הכבוד להורים שלך שהם סומכים עלייך בצורה כזאת..אבלל גם לזה יש גבול כי אם למהה יש הורים אם לא לכוון..!?ולהדריך..הם לא יכולים לסמוך עלייך שתעשי את כל ההחלטות הנכונות כי את עדיין ילדה..
אני אומרת לך את זה מאמי בתור אחת שכרגע בשלבי הסיום של הגיל הזה אולי זה נשמע מטומטם אבל תכלס..החינוך ההדרכה והעזרה של ההורים שלי..הוא זה שעזר לי להתקדם ולהגיע לאיפה שאני..בוגרת בצפר תיכון עם 45 יחידות בתעודת בגרות ועם ממוצע של 103 ב"ה.!!!
ובלי חוש האחריות,הדיוק וכו' שההורים שלי גרמו לי ללמוד לא הייתי יכולה להגיע לזה..
אז תראי מאמי אולי פה ושם פיספסתי יציאה..ואולי התעצבנתי..אבל גם למדתי לעמוד על שלי..ולמדתי כ"כ הרבה דברים שהרבה פיספסו..אני לא חושבת שהורים צריכים לתת לילדים שלהם בייחוד בגיל הזה את החופש המוחלט..אחרת..מבחינתי באמת שהם לא נקראים הורים אחראים..
אולי בגילכם..15+- זה משאלה שיהיו הורים כאלה..אבל בעתיד..אתם תבינו עד כמה זה חשוב..כי לא תמיד תהיה המנקה,אימא,אבא או מישו שיעשה הכל בשבילכם!!!
זאתת דעתי..לפחות..צ'טערת שוב על החפירה מאמי..אבל אין חכם כבעל ניסיון..
ללאב יוו
-רעות-
זה כזה לא נכון מה שאת אומרת!!!
אני גדלתי עם הורים שעשו בשבילי הכול ניקו ,הכינו...ויצאתי מפונקת?ממש לא!!!
יצאתי הכי אחראית!אמא שלי הכי דייקנית שישששש ואני בדיוק הכי לא...מעופפת שוכחת מדברים.
כל אחד והאישיות שלו ,הורים מעצבים את האישיות בגיל צעיר אבל זה לא אומר שככה הם יגדלו להיות.
תאמיני לי זה שאת בוגרת בצפר עם ממוצע של 103 עם 45 יחידיות לא ממש מוסיף,ואני אומרת לך כי יש לי גם חברה ככה סיימה פיזיקה,כימיה ומתמ בי"א ושאני לא אמשיך ואת יודעת למה היא ככה כי ההורים שלה דחפו אותה לזה!הם קבעו לה מה כן ומה לא! חינכו אותה להיות בוגרת אבל איך?!?!
יש כאלו שרק אחרי צבא פתאום התבגרו והתחילו להיות אחראים .
וגם לגבי בתאל את ממש מגזימה. אני לא חושבת שאת יכולה לשפוט ככה מישהו אם את לא מכירה אותו מקרוב,
ובמיוחד לא על ההורים שלו!
liatitati לייאאתי מותתק,
היא לא דיברה עליי..
כאילו היא דיברה בכללי,שאם ההורים לא יילמדו אותך
את הערכים החשובים האלו,אתה יכול למצוא את עצמך חי בערימת זבל..
ובבתתאל,גיל 7 זו רק דוגמה להקצנה של הדברים..
תאמיני לי שיש ילדים שכבר מגיל 5 מתעסקים בניקיון..
מכיר מלאא כאלו!
QUOTE (oshri_Ok @ 11/10/2006) liatitati לייאאתי מותתק,
היא לא דיברה עליי..
כאילו היא דיברה בכללי,שאם ההורים לא יילמדו אותך
את הערכים החשובים האלו,אתה יכול למצוא את עצמך חי בערימת זבל..
ובבתתאל,גיל 7 זו רק דוגמה להקצנה של הדברים..
תאמיני לי שיש ילדים שכבר מגיל 5 מתעסקים בניקיון..
מכיר מלאא כאלו!
ואאי מגיל 5 זה באמת לא בסדר.
גיל 5 ברור שצריך להתעסק בצעצועים ובמשחקים אחרים.
אבל אני מתכוונת מגיל 14 כבר אפפשר לעזור,
אנחנו כבר בוגרים ואנחנו לא אמורים לשבת כל היום מול הטלווזיה, מחשב או כל דבר אחר ולראות מהצד את ההורים מנקים, עבודות, אחים קטנים - עושים הכל לבד. .
אני לא יכולה לראות אאת ההורים שלי ככה :|
ליאת- לא התכוונתי לאושרי, דיברתי בכללי. .
תמר מחכה להמשך
QUOTE (limaori @ 11/10/2006) QUOTE חח אווקעע..תמריי מאמי צ'טערתת על החפירה מראש..ואם דברים שאני אומרת פה פוגעים בך אז מצטערת גם על זה..
קודםם כל בקשר להורים שלך..ההורים שלך נתנו לך חינוך מסויים נכון..אבל הם נתנו לך גבולות בשביל ליישם אותו ולכן את מרשה לעצמך...להפליג..
הורים שנותנים לילדים שלהם לשטוף,לנקות או מה שזה לא יהיה בסהכ' מלמדים את הילדים שלהם להיות יותר אחראיים לעתיד..כי בסה"כ לא יהיה מי שיעשה את זה אחכ' בשבילםם..ומן הסתם אלה שלא יעשו את המטלות המסוימות האלה..יצאו עצלנים..ולפי דעתי זאת לא מעלה!!אבל מאמי זהה החיים שלך..בסהכ' זה מסתכם במה את עושה בשביל עצמך ואיך את מרגישה עם זה..ואם את מרגישה עם זה בנוח..אז תמשיכי ככה..למרות שבעתיד יהיה לך יותר קשה..כי בשביל שתוכלי להתקדם החיים חייב להיות לך חוש מסויים של אחריות..שאותו ההורים שלך לא העבירו לך בכך שהם חייפפו איתך..לדוג' בלוח זמנים של מתי להגיע הביתה..נכון שעה להגיע הביתה זה הדבר הכי מעצבן בארץ..אבל זה גם מלמד להיות דייקנים!!!
באמת כלל הכבוד להורים שלך שהם סומכים עלייך בצורה כזאת..אבלל גם לזה יש גבול כי אם למהה יש הורים אם לא לכוון..!?ולהדריך..הם לא יכולים לסמוך עלייך שתעשי את כל ההחלטות הנכונות כי את עדיין ילדה..
אני אומרת לך את זה מאמי בתור אחת שכרגע בשלבי הסיום של הגיל הזה אולי זה נשמע מטומטם אבל תכלס..החינוך ההדרכה והעזרה של ההורים שלי..הוא זה שעזר לי להתקדם ולהגיע לאיפה שאני..בוגרת בצפר תיכון עם 45 יחידות בתעודת בגרות ועם ממוצע של 103 ב"ה.!!!
ובלי חוש האחריות,הדיוק וכו' שההורים שלי גרמו לי ללמוד לא הייתי יכולה להגיע לזה..
אז תראי מאמי אולי פה ושם פיספסתי יציאה..ואולי התעצבנתי..אבל גם למדתי לעמוד על שלי..ולמדתי כ"כ הרבה דברים שהרבה פיספסו..אני לא חושבת שהורים צריכים לתת לילדים שלהם בייחוד בגיל הזה את החופש המוחלט..אחרת..מבחינתי באמת שהם לא נקראים הורים אחראים..
אולי בגילכם..15+- זה משאלה שיהיו הורים כאלה..אבל בעתיד..אתם תבינו עד כמה זה חשוב..כי לא תמיד תהיה המנקה,אימא,אבא או מישו שיעשה הכל בשבילכם!!!
זאתת דעתי..לפחות..צ'טערת שוב על החפירה מאמי..אבל אין חכם כבעל ניסיון..
ללאב יוו
-רעות-
זה כזה לא נכון מה שאת אומרת!!!
אני גדלתי עם הורים שעשו בשבילי הכול ניקו ,הכינו...ויצאתי מפונקת?ממש לא!!!
יצאתי הכי אחראית!אמא שלי הכי דייקנית שישששש ואני בדיוק הכי לא...מעופפת שוכחת מדברים.
כל אחד והאישיות שלו ,הורים מעצבים את האישיות בגיל צעיר אבל זה לא אומר שככה הם יגדלו להיות.
תאמיני לי זה שאת בוגרת בצפר עם ממוצע של 103 עם 45 יחידיות לא ממש מוסיף,ואני אומרת לך כי יש לי גם חברה ככה סיימה פיזיקה,כימיה ומתמ בי"א ושאני לא אמשיך ואת יודעת למה היא ככה כי ההורים שלה דחפו אותה לזה!הם קבעו לה מה כן ומה לא! חינכו אותה להיות בוגרת אבל איך?!?!
יש כאלו שרק אחרי צבא פתאום התבגרו והתחילו להיות אחראים .
וגם לגבי בתאל את ממש מגזימה. אני לא חושבת שאת יכולה לשפוט ככה מישהו אם את לא מכירה אותו מקרוב,
ובמיוחד לא על ההורים שלו!
מתוקה,
לא שפטתי אף אחד.
רשמתי את דעתי..
מה שתמר ביקשה מההתחלה זה לכתוב הכל.
ואני יודעת שהיא לא נפגעת.
ואם לא נחמד לך לקרוא, את יכולה פשוט להתעלם [:
ורעות ?!
רעות צודקת ב-100%
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 11/10/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 11/10/2006) liatitati לייאאתי מותתק,
היא לא דיברה עליי..
כאילו היא דיברה בכללי,שאם ההורים לא יילמדו אותך
את הערכים החשובים האלו,אתה יכול למצוא את עצמך חי בערימת זבל..
ובבתתאל,גיל 7 זו רק דוגמה להקצנה של הדברים..
תאמיני לי שיש ילדים שכבר מגיל 5 מתעסקים בניקיון..
מכיר מלאא כאלו!
ואאי מגיל 5 זה באמת לא בסדר.
גיל 5 ברור שצריך להתעסק בצעצועים ובמשחקים אחרים.
אבל אני מתכוונת מגיל 14 כבר אפפשר לעזור,
אנחנו כבר בוגרים ואנחנו לא אמורים לשבת כל היום מול הטלווזיה, מחשב או כל דבר אחר ולראות מהצד את ההורים מנקים, עבודות, אחים קטנים - עושים הכל לבד. .
אני לא יכולה לראות אאת ההורים שלי ככה :|
ליאת- לא התכוונתי לאושרי, דיברתי בכללי. .
תמר מחכה להמשך
זה בסדר..
זה לא שאני מגנה עליו או משו,
פשוט הדיבור לא היה יפה..
וזה התחיל מתמר,
אז זה כאילו שדיברת עלייה..
בכל אופן,
לא משנה.
תמרי מותק.. מחכה להמשך!
אין אין בתאל אני קוראת את מה שאת כותבת ואני חושבת
וואלה איזה ילדה הלוואי שכל אחת ואחד היו כמוך =]
גרגר תפסיקו להתווכח..
כלללל אחד ומה שבאאא לו
בתאל תחנך את הילדים שלה בדרך אחת ותמר בדרך שניה
זה הכל . !
יצאתי הכי אחראית!אמא שלי הכי דייקנית שישששש ואני בדיוק הכי לא...מעופפת שוכחת מדברים.
מאמי..זה שאת "לא הכי דייקנית שיש ושוכחת דברים" זה כבר מראה על חוסר אחריות מסויים..ואני לא מתכוונת להעליב אותך בזה..אני בטוחה שאתת ילדהה עםם אופי טוב וכל המעלות שיכולות להיות..
אבל ברגע שלא מפנקים אותך ונותנים לך לעשות מטלות מסויימות..את קודם כל לומדת לעשות דברים בעצמך..
דבר שני את יודעת שאת חייבת לזכור לעשות את זה..זה מחייב חוש אחריות מסויים!!
זאת הכוונה שלי..לאוו דווקא להכין ש"ב..אני מתכוונת בכללי..אני נתתי ת'תעודת בגרות שלי כדוג' בגלל שההורים שלי..הם אלה שעזרון לי להגיע להישג הזה ולא כי הכריכו אותי אלא כי אניי רציתי..ואני יצאתי וביליתי ונהנתי כמו שצריך בכלל השנים האלה ולא החסירו ממני ממש כלום..פשוט פה ושם הייתי צריכה לעשות את המטלות שלי..וכך מן הסתם התפתחתי בצורה יותר אחראית ובוגרת!!
אואוו..מי שראה היום אמא מחליפה 2. . בדייייוק על הווייכוח פה. .
בבבבבקיצצור,
כל אחד והחינווך שלו
כמו שגל אמרה..[:
אני אחנך תילדים שלי בצורה שמחנכים אותי,
ותמר בצורה שמחנכים אותה.
נקקקודה !
רעותת?
את מדדדדדימה => באאממת :]
QUOTE אין אין בתאל אני קוראת את מה שאת כותבת ואני חושבת
וואלה איזה ילדה הלוואי שכל אחת ואחד היו כמוך =]
חחח תודה מאממי :]
תתתמר..מחכה לההמשך. ..
חחח בתאלו'ש מאמי..1000 נשיקווווווווווות..😘 מדהימהה..
קיצור תכללס לא צריך להיות פה הרבה וויכוחח..פשוט להבין שכל אחד ישלו ת'דעות שלו לגבי החינוך שהוא רוצה לילדים שלו!!
חח ושיהיה בהצלחה בע"ה לכולן..!!! 😂
אווהבבבתת..
-רעות-
וואי זה ממש מרגיזז אתם קוטעים את הסיפור בגלל הריבים האלה ולדעתי לתמר ירד בסוף החשק לכתוב את הסיפור =\