:/
אל תתני לשוממדבר ללדפפפוקק לך תלימודדים,
עוד כמה שנים שתצטרכי להשלים הכל תגידי לעצצמך כמה שהיית מטומטמת . .
יש לך אאת זה עכשיו בחינם,
עם מורים. .למה סתם כאאב ראש בעתתיד?!
תשקיעי עכשיו וזהוו.
לאף אחד אין כוח ללימודים,
אבל אין מה לעשות . .
עוד שלוש שנים נגממר לך הססבל הזה. .
ו3 שנים זה עוובר בבבבום. .
בהצלחה ללללך.
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 18/11/2006) :/
אל תתני לשוממדבר ללדפפפוקק לך תלימודדים,
עוד כמה שנים שתצטרכי להשלים הכל תגידי לעצצמך כמה שהיית מטומטמת . .
יש לך אאת זה עכשיו בחינם,
עם מורים. .למה סתם כאאב ראש בעתתיד?!
תשקיעי עכשיו וזהוו.
לאף אחד אין כוח ללימודים,
אבל אין מה לעשות . .
עוד שלוש שנים נגממר לך הססבל הזה. .
ו3 שנים זה עוובר בבבבום. .
בהצלחה ללללך.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (אאייטטשש @ 19/11/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 18/11/2006) :/
אל תתני לשוממדבר ללדפפפוקק לך תלימודדים,
עוד כמה שנים שתצטרכי להשלים הכל תגידי לעצצמך כמה שהיית מטומטמת . .
יש לך אאת זה עכשיו בחינם,
עם מורים. .למה סתם כאאב ראש בעתתיד?!
תשקיעי עכשיו וזהוו.
לאף אחד אין כוח ללימודים,
אבל אין מה לעשות . .
עוד שלוש שנים נגממר לך הססבל הזה. .
ו3 שנים זה עוובר בבבבום. .
בהצלחה ללללך.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!@%$$^%&%
ככמההה שאאמרתי לך את זהה,ככממממממממממממממממהה!~!@# 😠
אמרתי לך בקשר לבלט שאל תעשי את השטות הזו..
בלט זה סה"כ חוג,ואני יודע שאת ממש אוהבת את זה וזה כיף והכול..
אבל הבלט ל-א יביא לך את התעודת בגרות!!!
טווב,כול מה שיש לי להגיד אני כבר אגיד לך בבי"ס או בפל'.. חיחחי.. 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 19/11/2006) QUOTE (אאייטטשש @ 19/11/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 18/11/2006) :/
אל תתני לשוממדבר ללדפפפוקק לך תלימודדים,
עוד כמה שנים שתצטרכי להשלים הכל תגידי לעצצמך כמה שהיית מטומטמת . .
יש לך אאת זה עכשיו בחינם,
עם מורים. .למה סתם כאאב ראש בעתתיד?!
תשקיעי עכשיו וזהוו.
לאף אחד אין כוח ללימודים,
אבל אין מה לעשות . .
עוד שלוש שנים נגממר לך הססבל הזה. .
ו3 שנים זה עוובר בבבבום. .
בהצלחה ללללך.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!@%$$^%&%
ככמההה שאאמרתי לך את זהה,ככממממממממממממממממהה!~!@# 😠
אמרתי לך בקשר לבלט שאל תעשי את השטות הזו..
בלט זה סה"כ חוג,ואני יודע שאת ממש אוהבת את זה וזה כיף והכול..
אבל הבלט ל-א יביא לך את התעודת בגרות!!!
טווב,כול מה שיש לי להגיד אני כבר אגיד לך בבי"ס או בפל'.. חיחחי.. 😊
אאייייתתתתךךךךך!!!!!
חחחחח אוושששששששששששששששש שמנממןןן שילליייי
גגווש שומןןן שחרחר ששללי..
אאווהב אותךךך! חחחחחח
מחווררפפננת..
חח ואי
את מאמינה לי שעד עכשיו [1 בלילה] ישבתי וקראתי ת'סיפוווווור ?
ואני חושבת שיש לך כתיבה מדההימה , !
ממש אהבתי ת'כתייבה שלך ..היא אמיתית כזו (:
כמו הסיפוררררר
כמו שכבר אמרו לך נידמה לי
שהסיפור הוא לא הזוי כזה כמו סיפורים שיש כאן שהם הזוים ונישמעים לא מציאותיים . . .
וממ בקשר לזה שאת אמרת שאת רוצה לשמוע ביקורת וזה כי הכל אמיתי ..
אז וואלה אין לי ביקורת להעביר עליך או על המעשים שלך
אני רק יכולה להגיד לך שחיים פעם אחת וצריך לנצל ת'חיים ותעשי מה שאת חושבת שטוב לך,
אבל בדרך-אל תשכחי לשמור על הכבוד שלך כי זה הדבר היחיד שנישאר בסוף . . . (:
ואל תפסיקי ת'סיפוררררררר😢
וואי את חייבת להמשיך.. ודווקא בסוף כזה מעניין אני חושבת שכולם פה למרות שהם לא כותבים תגובות ורק מחכים לרגע שתמשיכי.. בבקשה תעשי מאמצים להמשיך..
[QUOTE]להתחיל מחדש[: