טוב זה יעזור אם תבקשו ותגידו המשך?
היא מסבירה לכם שאינלה מחשב ואינלה זמן..:\
^^... אז... מממ שתמשיך שתוכל.. בלי לחץ...
מה נסגר??..
אני רוצה המשך.. :/
פרקים מדהימיים !!!
המשךך 😊😊😊
לא קרה לה כלום..
פשוט העומס הבלתי מווסבר הזה.. וא וא..
ואם ידעתם או לא,תמר כשהיא כותבת,אז היא כ ו ת ב ת, 4 שעות פרק,לפחות!. וזה המינימום..
אז ככה שלא בדיוק מתאפשר...
אני בטוח שאתן מבינות אותה ולמרות הכול,עדיין אוהבות אותה..
אל תדאגו,היא תחזורר,ובגדול!
שבת שלום!!! 😊
יודעעעת שכמה שאני אסביר זה לא יעזור ולא תקבלו פרק , אבל רציני אין לי זמן על המחשב .
עם השעה ביום שיש לי על המחשב .. עכשיו גם שמו לי לדבר עם היועצת בית ספרית ולהשקיע שעתיים כל יום בלימודים פלוס החוג בלט שיש לי שהמורה בכלל רוצה שאני אעשה מסלול אקדמי של ארבע םעמים בשבוע שלוש שעות ופלוס מורים פרטיים שישימו לי .
אבא שלי חושב המצב בקאנטים עושה לי תמר אנחנו אוהבים אותך אנחנו רוצים לעזור לך ולהוציא אותך מאיפה שאת נמצאת למקום טוב יותר .. הוא יודע שאני מעשנת והוא יודע שאני מבריזה מביצפר ונשארת בבית כי פשוט א-י-ן- ל-י כ-ו-ח לראות את כולם כותבים דפים שלמים במבחן ואני כותבת רק את השם.
כפרה על האבא . . ובעניין המחשב הוא כבר חודשיים עושה לי כה כה בסופש תקבלי מחשב חדש . . אבל כבר שמונה סופש עברו ולא קיבלתי מחשב אחד 😢
לי ולחברות כבר אין הכי זמן להיפגש. . אם כה זה בשביל ללמוד. .
בקיצור יהיה טוב , , וכשיהיה טוב יהיה פרק
אווווווווווווווווווווווווווהבת
מבינה אותך...=]
ומקווה שיהיה טווב בשבילך :>
אבל רגע מסלול אקדמי זה לא שיהיה טוב?? זה לא אומר שאתה חכמה ? חח...
מאמי ואם תאמיני יהיה טוב, אז יהיה טוב :>
אווווווווווווווהבת!
QUOTE (sufipufi @ 18/11/2006) אבל רגע מסלול אקדמי זה לא שיהיה טוב?? זה לא אומר שאתה חכמה ? חח...
לא מאמי , הכוונה בבלט .. מסלול אקדמי בבלט . .שזה ארבע פעמים בשבוע שלוש שעות מחוץ ללימודים .
שזה מטורררף יענו