פרק מעלף מאמייי
באמת שהוא יצא מהמםם
מחכה להמשך מותקק
=]
רותמי =]
QUOTE (moraless @ 08/10/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 08/10/2006) אוו..עכשיו הבנתי למה את נותנת לעצמך להתנהג ככה..
יש לך הורים שלא אומרים לך מה לעשות.
במילה אחת?
זה לא נקרא הורים.
הורים אמורים להדריך אותך ושלא תעשי טעויות ושאם כן לנסות לעזור.
ולהציב לך גבולות.
ההורים שלך לא מציבים לך גבולות וחבל.
אולי בעתיד תידרדרי ליותר גרוע, ואולי הם יסכימו לך כי "צריך לנצל את הגיל"
לדעתי זה דפוק.
אבל שיעשו מה שבא להם.
ההורים שלי בחיים שלי לא יתנו לי להתנהג ככה..
וזה לא שהם קשוחים או כאלה.
שניהם בני 35 ויש להם ראש דומה לשלי..במיוחד לאבא שלי.
הם נותנים לי לעשות דברים שאפשר אבל לא בהגזמה ואני יודעת שהכל לטובתי,
אני שמחה שמציבים לי גבולות.
אבל אם טוב לך ככה,
תהני לך.
מחכה להמשך!
חח אני נותנת לעצמי להתנהג ככה כי זה מה שאני רוצה . לא כי ההורים נותנים לי.
גם אם ההורים היו אומרים לא .. הייתי עוד יותר מאותגרת ועושה דברים יותר קיצוניים .
החופש שהם נותנים מרגיע תהתמרדות .
ואני חושבת שהם פשוט קוראים אותי שאני ילדה מורדת . ואם הם ישחררו טיפה אני ארגע .
לאחיות שלי הם לא התנהגו ככה .. אנחנו שלוש וכל אחת שונה בדרכה שלה ..
יש לי אחות שמרנית .. שהייתה סוג של טומבוי ואהבה ליצור לבלוט , ואחותי הגדולה היא בדיוק כמוני אבל יש בנינו הפרש של 20 שנה . איתה ההורים שלי התנהגו אחרת.
עכשיו הם בני 60 - הם עיייפיייים . . ומרוכזים כמה שאפשר בעבודה שלהם ..
לחיים של אמא שלי נכנס מחשב אז כל היום היא עליו .. חוזרת הביתה > מחשב. מתעוררת > מחשב.
כל היום היא על המחשב .. ואבא שלי בדרך כלל לא בבית .. וכשהוא חוזר הוא או ישן או מול הטלוויזיה או מנהל איתי שיחות צחוקים .
אבא שלי אוהב אותי וסומך עליי. הוא מכיר אותי יותר מכל אחד אחר . אנחנו קוראים תתגובות אחד של השני .. ויודעים מתי כל אחד משקר .
אם אני משקרת .. הוא יודע. הוא קורא אותי .
לפני כמה ימים .. אמרתי שאני יוצאת לחברה מהשכונה והלכתי לפגוש מישהו ..
זה היה מאוחר ולמחרת היה ביצפר .. אבא שלי התקשר בעשר וחצי שאל איפה אני אמרתי לו אני ורעות יצאנו לסיבוב .. אמר תחזרי עוד רבע שעה ..
שחכתי .. הוא התקשר שוב שאל מה איתי שאני אבוא הביתה עד 12 .. לא הגעתי עד 12 .. שחכתי .. התקשר שוב ואמר טוב חלאס עם המיזמוזים תמר בואי הביתה .
חחח חולה עליו [: הוא יודע עליי הכל ואנחנו קופי אותו דבר ..
הוא בנאדם חכם .. ואני מעריצה אותו.. אם הוא היה רואה משהו פסול במה שאני עושה הוא היה אומר ומסביר לי בדרך הכי נכונה והכי משכנעת שיכולה לעבוד עליי .. כי הוא פשוט מכיר אותי ויודע מה עובד עליי .
ובדרך כלל הוא גם מצליח לשכנע ! ואני מכבדת אותו .. ולמה שהוא אומר לי לא .. אני לא עושה אותו .
אבבבל הוא בחיים לא יעיז להגיד לי תפסיקי להיפגש עם בחורים באמצע הלילה .
הוא מבבבבין אותי ! הוא מבין את הגיל !
גבולות !? הוא שם לי .. שם לי למה שהוא רואה לנכון !
יש הורים כאלה ויש הורים כאלללה ..
ולא נראה לי נכון שאת קוראת לאלה שהביאו אותי 'לא הורים' .
לדעתי לא הורים זה אלה שמעבידים את הילדים שלהם ומרגילים אותם מגיל קטן לנקות את הבית ולשטוף תכלים בכיור ..
הם ילדים ! וזה בזבוז זמן הילדות שלהם .. בזמן שהם שמו תסמרטוט על המגב וסיימו עם כאבי גב כי הסמרטוט הרטוב שוקל יותר מהם .. הם יכלו לצאת החוצה להיפגש עם חברים ולשחק ברביות .. נעערף מה .
הם ההורים שלא מרשים לילד שלהם כשהוא מתבגר לצאת עם בני 18 .. או לצאת פעמיים באותו שבוע ..
הילד בא שואל אותם למה .. "ככה" והילד מתעצבן על היציאה שהפסיד בגלל ה'לא' של ההורים ומוציא את העצבים בכרית שעל המיטה או במסן על חברים שלו ..
ואנננננני מכירה מקרים אישיים בדיוק כאלה .
ואני שואלת את עצמי איזה מין הורים אלה שכובלים את הילדים האלה ב'ככה' ו'לא' .. בלי סיבה
וקוראים לזה "חינוך" .
באתי להגיד לך שיש ויש הורים .. וההורים שלי אנשים טובים שבחיים לא יתנו לי לרדת לרמה אחרת ממה שאני !
רק אני יכולה לרדת .. ואם אני ארד הם יתמכו בי ויעזרו לי לחזור לעצמי כי הם אוהבים אותי .
את החינוך הם כבר העניקו לי ושיחררו אותי מהחוקים הקשוחים שהורים שמים לילדים שלהם לפעמים עד גיל 18 19 .. בתקווה שאני אדע איך לנצל את החינוך הזה !
כל בנאדם בגיל שלנו בת אל אומר שהוא חכם ושהוא יודע מה הוא עושה ..
תני לי להיות חכמה ולדעת מה אני עושה בדרך שלי עם החינוך שאני קיבלתי מההורים שלי .
בתאל,לפי דעתי אני לא חושב שאת מתנהגת בבגרות!
מה זה להגיד להורים שלה שהם לא הורים!?
עםם כול הכבוד,אני חושב שאת צריכה להתנצל..
לך יש צורת חשיבה אחרת,ולתמר יש צורת חשיבה אחרת..וזה ב-ס-ד-ר
לגמרי! אני פשוט כועס עכשיו.. ובלי קשר לזה שאני מכיר ת'הורים
של תממר והלוואי עליי גם הורים כאללו..
לפי דעתי זה מ'שו שלא צריכים להגיד!!
ותמריקקו,בקשר לתגובה שלך..
את כ"כ צוודקקת!
את חושבת שכיף לי כול שבוע\שבועעיים לשטוף ת'חדרר ולסדר?
פעם עוד איכששהו האחיות הגדולות שלי היו עושות את זה..
עכשיו? אאני.. וזה מעצצבן,כי באמת בזמן שאני שוטףף אני יכול
לעשות זיליון ומאהה אלףף דברים מועילים יותתר..
טווב,מסספיקק..
הקיצצרר,תממשייככייייייייייייי!!! 🙄
אוהב אותךך שמנצצהההההההההההההההה 3>
וואי תמר איזו תגובה לעניין !
QUOTE (moraless @ 08/10/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 08/10/2006) אוו..עכשיו הבנתי למה את נותנת לעצמך להתנהג ככה..
יש לך הורים שלא אומרים לך מה לעשות.
במילה אחת?
זה לא נקרא הורים.
הורים אמורים להדריך אותך ושלא תעשי טעויות ושאם כן לנסות לעזור.
ולהציב לך גבולות.
ההורים שלך לא מציבים לך גבולות וחבל.
אולי בעתיד תידרדרי ליותר גרוע, ואולי הם יסכימו לך כי "צריך לנצל את הגיל"
לדעתי זה דפוק.
אבל שיעשו מה שבא להם.
ההורים שלי בחיים שלי לא יתנו לי להתנהג ככה..
וזה לא שהם קשוחים או כאלה.
שניהם בני 35 ויש להם ראש דומה לשלי..במיוחד לאבא שלי.
הם נותנים לי לעשות דברים שאפשר אבל לא בהגזמה ואני יודעת שהכל לטובתי,
אני שמחה שמציבים לי גבולות.
אבל אם טוב לך ככה,
תהני לך.
מחכה להמשך!
חח אני נותנת לעצמי להתנהג ככה כי זה מה שאני רוצה . לא כי ההורים נותנים לי.
גם אם ההורים היו אומרים לא .. הייתי עוד יותר מאותגרת ועושה דברים יותר קיצוניים .
החופש שהם נותנים מרגיע תהתמרדות .
ואני חושבת שהם פשוט קוראים אותי שאני ילדה מורדת . ואם הם ישחררו טיפה אני ארגע .
לאחיות שלי הם לא התנהגו ככה .. אנחנו שלוש וכל אחת שונה בדרכה שלה ..
יש לי אחות שמרנית .. שהייתה סוג של טומבוי ואהבה ליצור לבלוט , ואחותי הגדולה היא בדיוק כמוני אבל יש בנינו הפרש של 20 שנה . איתה ההורים שלי התנהגו אחרת.
עכשיו הם בני 60 - הם עיייפיייים . . ומרוכזים כמה שאפשר בעבודה שלהם ..
לחיים של אמא שלי נכנס מחשב אז כל היום היא עליו .. חוזרת הביתה > מחשב. מתעוררת > מחשב.
כל היום היא על המחשב .. ואבא שלי בדרך כלל לא בבית .. וכשהוא חוזר הוא או ישן או מול הטלוויזיה או מנהל איתי שיחות צחוקים .
אבא שלי אוהב אותי וסומך עליי. הוא מכיר אותי יותר מכל אחד אחר . אנחנו קוראים תתגובות אחד של השני .. ויודעים מתי כל אחד משקר .
אם אני משקרת .. הוא יודע. הוא קורא אותי .
לפני כמה ימים .. אמרתי שאני יוצאת לחברה מהשכונה והלכתי לפגוש מישהו ..
זה היה מאוחר ולמחרת היה ביצפר .. אבא שלי התקשר בעשר וחצי שאל איפה אני אמרתי לו אני ורעות יצאנו לסיבוב .. אמר תחזרי עוד רבע שעה ..
שחכתי .. הוא התקשר שוב שאל מה איתי שאני אבוא הביתה עד 12 .. לא הגעתי עד 12 .. שחכתי .. התקשר שוב ואמר טוב חלאס עם המיזמוזים תמר בואי הביתה .
חחח חולה עליו [: הוא יודע עליי הכל ואנחנו קופי אותו דבר ..
הוא בנאדם חכם .. ואני מעריצה אותו.. אם הוא היה רואה משהו פסול במה שאני עושה הוא היה אומר ומסביר לי בדרך הכי נכונה והכי משכנעת שיכולה לעבוד עליי .. כי הוא פשוט מכיר אותי ויודע מה עובד עליי .
ובדרך כלל הוא גם מצליח לשכנע ! ואני מכבדת אותו .. ולמה שהוא אומר לי לא .. אני לא עושה אותו .
אבבבל הוא בחיים לא יעיז להגיד לי תפסיקי להיפגש עם בחורים באמצע הלילה .
הוא מבבבבין אותי ! הוא מבין את הגיל !
גבולות !? הוא שם לי .. שם לי למה שהוא רואה לנכון !
יש הורים כאלה ויש הורים כאלללה ..
ולא נראה לי נכון שאת קוראת לאלה שהביאו אותי 'לא הורים' .
לדעתי לא הורים זה אלה שמעבידים את הילדים שלהם ומרגילים אותם מגיל קטן לנקות את הבית ולשטוף תכלים בכיור ..
הם ילדים ! וזה בזבוז זמן הילדות שלהם .. בזמן שהם שמו תסמרטוט על המגב וסיימו עם כאבי גב כי הסמרטוט הרטוב שוקל יותר מהם .. הם יכלו לצאת החוצה להיפגש עם חברים ולשחק ברביות .. נעערף מה .
הם ההורים שלא מרשים לילד שלהם כשהוא מתבגר לצאת עם בני 18 .. או לצאת פעמיים באותו שבוע ..
הילד בא שואל אותם למה .. "ככה" והילד מתעצבן על היציאה שהפסיד בגלל ה'לא' של ההורים ומוציא את העצבים בכרית שעל המיטה או במסן על חברים שלו ..
ואנננננני מכירה מקרים אישיים בדיוק כאלה .
ואני שואלת את עצמי איזה מין הורים אלה שכובלים את הילדים האלה ב'ככה' ו'לא' .. בלי סיבה
וקוראים לזה "חינוך" .
באתי להגיד לך שיש ויש הורים .. וההורים שלי אנשים טובים שבחיים לא יתנו לי לרדת לרמה אחרת ממה שאני !
רק אני יכולה לרדת .. ואם אני ארד הם יתמכו בי ויעזרו לי לחזור לעצמי כי הם אוהבים אותי .
את החינוך הם כבר העניקו לי ושיחררו אותי מהחוקים הקשוחים שהורים שמים לילדים שלהם לפעמים עד גיל 18 19 .. בתקווה שאני אדע איך לנצל את החינוך הזה !
כל בנאדם בגיל שלנו בת אל אומר שהוא חכם ושהוא יודע מה הוא עושה ..
תני לי להיות חכמה ולדעת מה אני עושה בדרך שלי עם החינוך שאני קיבלתי מההורים שלי .
את צודקת בכמה דברים
וטוב שהם סומכים עליך.
אבל אני חושבת שאם אמא שלך הייתה נותנת לך יחס יותר מאשר למחשב היית מתנהגת אחרת.
אבל אלה החיים שלך. .
אושרי
אני לא חושבת שבגלל שכתבתי מה שאני חושבת אני לא בוגרת.
תחשוב מה שאתה רוצה.
היא בעצמה כתבה מההתחלה שנכתוב מה שאנחנו רוצים כי היא רוצה לדעת מה אנחנו חושבים.
זה מה שעשיתי.
אם פגעתי בך תמר= מצטערת.
מחכה להמשך..
יש פה יותר וויכוחים מאשר המשכים \:
תמר , מה עם המששך ?!
תמרייי פרק מעלףףף!!
אהבתי נווווווווווווווווווווווווווורררראא!!
תמשיכי מהרוששששששש
לפ יווווו מוצצצצ!
מור'צי 😊
פפפרקק ננדירר
תמשיכיי בייבי
מוואעעהה :]
ווואי מאמי לא פגעעעת .. חח חס וחלילה .. !
מקבלת כל תגובה שלך .. אבל תמיד יש לי משהו להגיד ופה טיפה ניפחתי . .
בקטנננה [:
שום ויכוחים שווום כלום ..
המשך !? מחר .
המשתכי היום אבל לא הספקתי עד הסוף .. מחחחחר נמשיך אחרי שאני אחזווור ..
לאאאאבס
[:
ועוד ממשהו,
בקשר לזה שכתבת ששש.....
QUOTE לדעתי לא הורים זה אלה שמעבידים את הילדים שלהם ומרגילים אותם מגיל קטן לנקות את הבית ולשטוף תכלים בכיור ..
הם ילדים ! וזה בזבוז זמן הילדות שלהם .. בזמן שהם שמו תסמרטוט על המגב וסיימו עם כאבי גב כי הסמרטוט הרטוב שוקל יותר מהם .. הם יכלו לצאת החוצה להיפגש עם חברים ולשחק ברביות .. נעערף מה .
אני לא חושבת שאם נגיד אני שוטפת כלים ושמה בצד 5 דק' מהחיים שלי ההורים שלי לוקחים לי תילדות.
אני אוהבת לשטוף כלים,
מרגיע ביותר [:
ולשטוף תבית?
כשאמא שלי ממהרת, והאמת שאני לא יכולה לשבת לי בצד ולראות אותה כל כך עייפה ושתשטוף בית שלם ל-ב-ד
אין לי לב לזה.
כמה דק' ללתת בשבילה לא יקרה לי שומדבר,
היא נותנת בשבילי חיים שלמים. .
אני בחיים שלי לא יכולתי לשבת לראות טלווזיה ולראות את אמא שלי מנקה.
זה גורם לי לייסורי מצפון.
את לא עוזרת לאמא שלך.?
במיוחד שהיא מבוגרת? בת 60 אמרת?
זה כבר בכלל,
ועוד עם עבוווודה... . :|
ליללללה 😛
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 09/10/2006) [:
ועוד ממשהו,
בקשר לזה שכתבת ששש.....
QUOTE לדעתי לא הורים זה אלה שמעבידים את הילדים שלהם ומרגילים אותם מגיל קטן לנקות את הבית ולשטוף תכלים בכיור ..
הם ילדים ! וזה בזבוז זמן הילדות שלהם .. בזמן שהם שמו תסמרטוט על המגב וסיימו עם כאבי גב כי הסמרטוט הרטוב שוקל יותר מהם .. הם יכלו לצאת החוצה להיפגש עם חברים ולשחק ברביות .. נעערף מה .
אני לא חושבת שאם נגיד אני שוטפת כלים ושמה בצד 5 דק' מהחיים שלי ההורים שלי לוקחים לי תילדות.
אני אוהבת לשטוף כלים,
מרגיע ביותר [:
ולשטוף תבית?
כשאמא שלי ממהרת, והאמת שאני לא יכולה לשבת לי בצד ולראות אותה כל כך עייפה ושתשטוף בית שלם ל-ב-ד
אין לי לב לזה.
כמה דק' ללתת בשבילה לא יקרה לי שומדבר,
היא נותנת בשבילי חיים שלמים. .
אני בחיים שלי לא יכולתי לשבת לראות טלווזיה ולראות את אמא שלי מנקה.
זה גורם לי לייסורי מצפון.
את לא עוזרת לאמא שלך.?
במיוחד שהיא מבוגרת? בת 60 אמרת?
זה כבר בכלל,
ועוד עם עבוווודה... . :|
ליללללה 😛
יש מלא אנשים מגוונים . . ומשפחות מגוונות ..
אין צד אחד וצד שני .. ואין לבן ואין שחור
יש הרבה ..
ואצלנו בבית זה מנקה באה פעמיים בשבוע ..
אמא שלי לא יודעת לבשששל היא לא יודעת . . אז שתדע לעשות ספונג'ה?
[ גם תעצלנות קיבלתי ממנה . . .. ]
QUOTE (moraless @ 09/10/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 09/10/2006) [:
ועוד ממשהו,
בקשר לזה שכתבת ששש.....
QUOTE לדעתי לא הורים זה אלה שמעבידים את הילדים שלהם ומרגילים אותם מגיל קטן לנקות את הבית ולשטוף תכלים בכיור ..
הם ילדים ! וזה בזבוז זמן הילדות שלהם .. בזמן שהם שמו תסמרטוט על המגב וסיימו עם כאבי גב כי הסמרטוט הרטוב שוקל יותר מהם .. הם יכלו לצאת החוצה להיפגש עם חברים ולשחק ברביות .. נעערף מה .
אני לא חושבת שאם נגיד אני שוטפת כלים ושמה בצד 5 דק' מהחיים שלי ההורים שלי לוקחים לי תילדות.
אני אוהבת לשטוף כלים,
מרגיע ביותר [:
ולשטוף תבית?
כשאמא שלי ממהרת, והאמת שאני לא יכולה לשבת לי בצד ולראות אותה כל כך עייפה ושתשטוף בית שלם ל-ב-ד
אין לי לב לזה.
כמה דק' ללתת בשבילה לא יקרה לי שומדבר,
היא נותנת בשבילי חיים שלמים. .
אני בחיים שלי לא יכולתי לשבת לראות טלווזיה ולראות את אמא שלי מנקה.
זה גורם לי לייסורי מצפון.
את לא עוזרת לאמא שלך.?
במיוחד שהיא מבוגרת? בת 60 אמרת?
זה כבר בכלל,
ועוד עם עבוווודה... . :|
ליללללה 😛
יש מלא אנשים מגוונים . . ומשפחות מגוונות ..
אין צד אחד וצד שני .. ואין לבן ואין שחור
יש הרבה ..
ואצלנו בבית זה מנקה באה פעמיים בשבוע ..
אמא שלי לא יודעת לבשששל היא לא יודעת . . אז שתדע לעשות ספונג'ה?
[ גם תעצלנות קיבלתי ממנה . . .. ]
אצלך אין אחים קטנים [:
לי יש 2 אחיות קטנות..אחת בת 2 עוד מעט ואחחת בת 6 וחצי.
שתיהן ביחד?
בלללאגן. .
חובה לנקות קצת כל יוםם..:]
אני בעצממי לא יכולה לראות ת'בית מלוכלך.
אני רואה את זה אני בעצמי מנקה.
ורואים שאת עצלנית ואדישה.
מקווה שתשימי לב לדברים ולא תשארי אדישה כל הזמן.
הרבה יכולים לפגוע בך בגלל שאת מפגינה אדישות :|
חח אווקעע..תמריי מאמי צ'טערתת על החפירה מראש..ואם דברים שאני אומרת פה פוגעים בך אז מצטערת גם על זה..
קודםם כל בקשר להורים שלך..ההורים שלך נתנו לך חינוך מסויים נכון..אבל הם נתנו לך גבולות בשביל ליישם אותו ולכן את מרשה לעצמך...להפליג..
הורים שנותנים לילדים שלהם לשטוף,לנקות או מה שזה לא יהיה בסהכ' מלמדים את הילדים שלהם להיות יותר אחראיים לעתיד..כי בסה"כ לא יהיה מי שיעשה את זה אחכ' בשבילםם..ומן הסתם אלה שלא יעשו את המטלות המסוימות האלה..יצאו עצלנים..ולפי דעתי זאת לא מעלה!!אבל מאמי זהה החיים שלך..בסהכ' זה מסתכם במה את עושה בשביל עצמך ואיך את מרגישה עם זה..ואם את מרגישה עם זה בנוח..אז תמשיכי ככה..למרות שבעתיד יהיה לך יותר קשה..כי בשביל שתוכלי להתקדם החיים חייב להיות לך חוש מסויים של אחריות..שאותו ההורים שלך לא העבירו לך בכך שהם חייפפו איתך..לדוג' בלוח זמנים של מתי להגיע הביתה..נכון שעה להגיע הביתה זה הדבר הכי מעצבן בארץ..אבל זה גם מלמד להיות דייקנים!!!
באמת כלל הכבוד להורים שלך שהם סומכים עלייך בצורה כזאת..אבלל גם לזה יש גבול כי אם למהה יש הורים אם לא לכוון..!?ולהדריך..הם לא יכולים לסמוך עלייך שתעשי את כל ההחלטות הנכונות כי את עדיין ילדה..
אני אומרת לך את זה מאמי בתור אחת שכרגע בשלבי הסיום של הגיל הזה אולי זה נשמע מטומטם אבל תכלס..החינוך ההדרכה והעזרה של ההורים שלי..הוא זה שעזר לי להתקדם ולהגיע לאיפה שאני..בוגרת בצפר תיכון עם 45 יחידות בתעודת בגרות ועם ממוצע של 103 ב"ה.!!!
ובלי חוש האחריות,הדיוק וכו' שההורים שלי גרמו לי ללמוד לא הייתי יכולה להגיע לזה..
אז תראי מאמי אולי פה ושם פיספסתי יציאה..ואולי התעצבנתי..אבל גם למדתי לעמוד על שלי..ולמדתי כ"כ הרבה דברים שהרבה פיספסו..אני לא חושבת שהורים צריכים לתת לילדים שלהם בייחוד בגיל הזה את החופש המוחלט..אחרת..מבחינתי באמת שהם לא נקראים הורים אחראים..
אולי בגילכם..15+- זה משאלה שיהיו הורים כאלה..אבל בעתיד..אתם תבינו עד כמה זה חשוב..כי לא תמיד תהיה המנקה,אימא,אבא או מישו שיעשה הכל בשבילכם!!!
זאתת דעתי..לפחות..צ'טערת שוב על החפירה מאמי..אבל אין חכם כבעל ניסיון..
ללאב יוו
-רעות-
ווווואי רעווווות. .
הוצאת לי תמילים מהפה!!!!
תננקס ;]
תמרי ,
נכון אמרת שאמא שלך לא יודעת לבשל? ולנקות?
בגלל זה היא לא מלמדת אותך,
אני חושבת שלעתיד תצטרכי את זה,
כשתתחתני..כשתביאי ילדים.
ובכלל,
אישה צריכה לדעת קצת מכל דבר.
אמא שללי?
היא יודעת לבשל, לנקות, ללמד, קוסמטיקה , עיצווב. .
קקיצצר..
היא למדה את זה מסבתא שללי, אמא שלה.
ואני לומדת ממנה..ואני שמחה שהיא מלמדת אותי,
אני לא רוצה בעתיד מנקה או בשלנית..אני רוצה להכין בעצמי שהילדים שלי יאהבו את מה שאני מכינה ולא משהו שאיזה בשלנית לא מוכרת תכין כל הזמן..:|
אני בטוחה שהההורים שלך נותנים לך את החופש שכל אחד רוצה בגלל שאין להם כוח להתמודד איתך,
ואולי בגלל שהם יודעים שאת תהפכי למרדנית כי את אוהבת אתגרים ואת לא שמה על מה שאומרים לך..
אני לא חושבת שההורים שלך באמת נהנים לראות דברים או לשמוע דברים..
יוםם נעייםם לךך 3>
וואי חח תמרייי אם ז מ שאת חושבת מה תגידי על אמא שלי
מרוקאית אורגינל כל יום במטבחחחחחח מבשלת שוטפת עושה כלים
וגם לפעמים "דאריה תתלי כביסה"
או "ב-2 את בבית" [כל מרוקאית פולנייה בסוף..]
וקצת עזרה לאמא שיש לה עוד 2 בנים מופרעיםםםםםם לא מזיקה ..=]
ואמא שלי אם הייתי אומרת לה
"אמא יש מצב אני בהיריון"
הייתי מזמן בטיפול נמרץ עם העובררררררררר חחחחחחחחח
קיצר
זה רק מראה כמה שמשפחות שונות
ובסופו של דבר איך שילד מתנהג זה כל בא מהחינוך ומהבית..
קיצר תמר כתבי המשך חופרת קטנה חחחחחחחח
יש משהו במה שרעות אמרה..
אבל בעצם אני כמוך תמר.. אצלי ההורים בקושי בבית.. אבא עובד מתרוצץ.. אמא במשרד במחשב
או בעירייה בפוליטיקה.. או ברחבי הארץ עובדת כל פעם במקום אחר.
אני מנקה? לא הכי יצא לי \: אולי שעזרתי מדי פעם לחברות אצלהן בבית..
לשטוף.. לעשות כביסה.. אין לי מושג.. מאז שאני מכירה את עצמי כילדה קטנה.. תמיד יש מנקה
3 פעמים בשבוע.. לפעמים גם 4 פעמים.. כל הזמן וסבתא שלי באה ומכינה לנו אוכל
שאמא בבית.. לפעמים היא מכינה פעם במיליון.. ולרוב כמובן היא עצלנית אז כל הזמן היא מזמינה לנו כי גם אין לה זמן..
אני ילדה עצלנית גם.. יצאתי כמו אמא שלי \:
אבל כמובן סבתא שלי פה לא 24 שעות ביממה.. אז אני מכינה לי לפעמיים בערב..
נראה לי שכבר כתבו פה הכל.. אין לי בדיוק מה לכתוב.
רק תכתבי המשך !(:
אוווהבת.