פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פעימות הלב

✍️ moraless 📅 21/08/2006 00:22 👁️ 21,735 צפיות 💬 532 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 27 מתוך 36
נננווווו
המשךךך !!!!!!!!!!!!!!!
תמרייייייייייייי קטנטנהההה
איזה פרק מותחחחחח
תמשיכייי מתי שאת יכולהה מבינה ת'לחץ
לפ יווווווווווווו
מואית

מור'צי 😊
QUOTE (moraless @ 04/10/2006) חעעעח אווושר. בדיוק חזרררתי. [: הרוווווווגה מעייפות וטיט וננה באות ליייישוני אצלי (((:
אני אחרופ להן תחיים . .

אה . . ושננני מהסיפור היא זאת שבתמונה איתי בחתימה
אחת היפוווות .. אושרי יכול להגיד שאני צודקת למה פה בתמונה שתינו נראות מעפנווות אבל עדיין נראה חמוד כזה [:

אלללללה נשים ואנשים .. יש לכם ד''ש מהשמפווו
חחחחח

ששני ממדהיממה!!
רק חבל שיש לה חבר 😊 חחחחח

אבבל תממרר,תגיידי מה שתתגידי---אאתת יותר יפה ממנהה! 🙄 חעחעחע
שממנה,אבל יפה! 😛
חח שני הרבה יותר ממדהימה

וואי אמממא שיסדרו לי כבר תמחשב .. אני מתה להראות לכם תמונות נורמליווות ..
QUOTE (moraless @ 04/10/2006) QUOTE (smallgirl @ 04/10/2006) חחח איזה קטעים
כשהייתי פעם אצל ידיד שלי במבשרת אז הם לקחו אותי לאבוגוש
זה נוראי אשכרה חטפתי בחילה
הם לקחו אותי למסעדת נרגילות כזאת יצאתי והכרזתי שאני לא נישארת שם
בסוף אחיו הגדול בא לקחת אותי
חחח אשכרה אחרכך הייתי בבית של ידיד שלי עם אחיו שגדול ממני בשנתיים
ועוד אח שקטן ממני בשנה חחח
מעלה בי זכרונות חחחח
תמרי כבר אמרתי לך שאני אוהבת איך שאת כותבת??
אין לי הרבה מה להגיב על הפרק אני מחכה להמשך....
עלאק .. מיזה ידיד שלך ממבשרת .?
מתי זה היה?
דברי איתי על זה במסינג'ר או משהו אני לא רוצה לפרסם פה שמות... אבל אני קצת גדולה ממך הוא בכתה י"ב'
דברי איתי בפרטי או במסן אני יגיד לך
זה היה בחורף שנה שעברה
ואיי תמרי מדהיםםםםםםםםם כרגיל . . ((:
חחחחח גמני הייתי באבו גוש הזה לפני שבוע וחצי ..
נכנסו לאיזה מסעדה אנערףף
יצאתי והכרזתי גם חחחח שאנ'לא מוכנה להשאר פפה !!
חחח יש ויש ..
ויש הבדל בין המסעדות לבין הפינות עישון האלה. . שהכל ספות ובכל שולחן יש כמה נרגילות ושש בש ..
מבינננה שזה קשה בהתחלה .. וגם אותי הגעיל קצת המקום בהתחלה ..
אבל כל בנאדם שם , הוא בנאדם מיוחד עם נשמממה מדהימה ..
וכשנמצאים שם לילה שלם .. נקשרים לאנשששים האלה והם עושים לך תלילה הכככי מצחיק שיש .
גם צריך לדעת עם איזה אנשים להסתובב כדי באמת להנות שם .

למה אתן לא אהבתן.?
אויש הרבה זמן שלא הגבתי פה..
אבל לא הפסקתי לקרוא :]

וואלה תמרי את אחת האדישות..חחח אבל זה הכי טוב שייייש!!
להיכנס עוד יותר לסרטים מהלחץ..תישארי אדישה..באמת שזה טוב =]

אוהבתת 3>
QUOTE (moraless @ 05/10/2006) חחח יש ויש ..
ויש הבדל בין המסעדות לבין הפינות עישון האלה. . שהכל ספות ובכל שולחן יש כמה נרגילות ושש בש ..
מבינננה שזה קשה בהתחלה .. וגם אותי הגעיל קצת המקום בהתחלה ..
אבל כל בנאדם שם , הוא בנאדם מיוחד עם נשמממה מדהימה ..
וכשנמצאים שם לילה שלם .. נקשרים לאנשששים האלה והם עושים לך תלילה הכככי מצחיק שיש .
גם צריך לדעת עם איזה אנשים להסתובב כדי באמת להנות שם .

למה אתן לא אהבתן.?
אני מאמינה שאם אני אכיר שם אנשים אולי זה ימצא חן בעיניי ..
דוגרי ..לי לא אכפת איפה להיות ,העיקר עם האנשים שעושים לי טוב וכיף לי איתם .
הייתי עם ההורים שלי ודודים .. עשינו סיבוב קטנטן
תמממממממריקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

השלמתי ת'חסר
ואהבתי
המשיכי נא =]
חחח אוהבת!
מיכלללי תאומה שלללי .. מוקדש לך נסיכה


מהפרק הקודם

אבל הצחוק נעלם מהר, הם חזרו לבתים שלהם. הבקבוקים נשארו על החומה מול הבית שלי ואני התיישבתי בחזרה אל מול המחשב בודקת אם יש תשובות לדאגות.
וכן, היו תשובות. תגובה מקריסטנה1 שהיו לה תאומים בחודש רביעי, ותגובה מאורלי שהיא בחודש השמיני...
והייתה גם תגובה מד''ר אסייג...



המשך


תמונה

פחדתי שאם אחכה למחזור יופיע לי הדימום הקל ואחשוב שזה באמת מחזור.
קריסטינה ואורלי כתבו והציעו לי ללכת לעשות בדיקות דם.
אומרים שבדיקות דם הן יותר אמינות מבדיקת הריון, אבל כדי ללכת לבדיקות דם צריך הפנייה מרופא המשפחה.
הרגשתי כל כך מתוסבכת. לא ידעתי איך להשיג את הטלפון של רופא המשפחה אם לא מאמא.
הייתי הקטנה בבית. הקטנה, השובבה והמפונקת.
והיה ידוע לכולם שאני ילדה מאוד לא עצמאית.
אם הייתי נכנסת לצרות בדרך כלל היו מוציאים אותי מהן.
אבל ברגע שנכנסתי לזאת, ידעתי שממנה רק אני יכולה להוציא את עצמי.
אבל פשוט לא יכולתי, התלבטתי המון ובסוף ידעתי שהתיכנון הוא לספר לאמא.

"אני רוצה לעשות בדיקת דם אמא" אמרתי נשכבת על המיטה הגדולה של ההורים מפריעה לה לקרוא את העיתון של הבוקר.
"מה קרה?" היא שאלה בטון הרגיל שלה עוד מביטה בעיתון
"אני רוצה לבדוק אם אני בהריון" אמרתי והעיתון הופסק לקרוא
"למה שתהיי בהריון?" היא שאלה, "שכבתם?"
"לא" עניתי מהר, "אבל זה מסובך..."
"יסמיני, את לא איזה מריה קדושה שיכולה להיכנס להריון מאלוהים... זה לא עובד ככה" היא חייכה
"בכל זאת, אני רוצה לעשות בדיקה"
"מאחר לך?"
"אני עוד לא צריכה לקבל"
"מתי כן?"
"עוד שבוע" עניתי
"אז בואי קודם נחכה למחזור"


"שני מתחילה לעצבן אותי"
"למה?" שאלתי
"היא יוצאת עליי בלי סיבה... עושה לי חכה חכה יום שני אתה בא ליסמין יש לי איתך דיבור"
"אה? למה?" שאלתי בתמימות מזוייפת
"זהו שאינלי מושג, דברי עם הילדה הזאת תעשי לי טובה ותסדרי לה תראש... כי אני לא הכי הבנתי מה היא רוצה ממני"
"אני אדבר איתה גוש"
"יופי מאמי.. מה ככה.. איפה את?"
"סתם, במיטה" עניתי "איך תבוא לפה?"
"אוטובוס בבוקר"
"התגעגעתי" אמרתי בשקט
"גם אני" שמעתי אותו מחייך ונושף עשן סיגריה

נזכרתי בלילה שהוא היה שיכור וישב מחוץ למועדון כשחברים שלו תפסו כוסיות בפנים.
על איך שדיבר...
"אפילו אם פאמלה אנדרסון הייתה באה מולי ואומרת 'סער אני רוצה אותך' לא הייתי מסתכל עלייה כי אני רוצה רק אותך"
עכשיו רק הבנתי כמה השיחות שלנו מתייבשות, כמה אני מתחילה להשתעמם - כמו תמיד.
חשבתי שאיתו זה אחרת.
כל הסיפורים של לפני השינה שהיה ממציא לי, עוד לפני שנקראנו חברים רשמית.
דיברנו מהבוקר עד הבוקר.
אבל עכשיו הדברים השתנו. השיחות שלו הופכות להיות מסוננות במקום להיענות בלי מחשבה שנייה.
שקרים מתחילים לצוץ אחרי הרבה פעמים שלא עניתי .
"איבדתי את הפלאפון, הרגע מצאתי אותו"
"איפה היה?"
"באחד התיקים שלי אבל על שקט... סורי מאמי"
מאמי מאמי מאמי כל היום... התחלתי להיגעל - כמו תמיד.
הילדה הקטנה, השובבה והמפונקת תמיד מחפשת ריגושים חדשים... טיפוסים שונים.
שהלב לא יעצור לשנייה. תמיד ללכת, לפעמים לרוץ ובלי לעצור.
כשעוצרים השיעמום משתלט והאהבה נעלמת.

עבר יום ואני וההורים נסענו לאחותי ובעלה לארוחת ערב.
באותו יום אמרתי לסער שיכול להיות שאני אקפוץ גם אליו אם אני אוכל.
בנסיעה אל אחותי בן שלח לי הודעה.
"תקשרי אלי שתראי תהודעה אני צריך לדעת אם את באה אלי או לא..?!" קראתי על הצג
"לא" שלחתי חזרה.
סער התקשר, לא עניתי. אני לא מדברת בנסיעות עם ההורים.
בפלאפון אני מדברת בצורה שההורים לא אוהבים.
"לא יכולה עכשיו.." שלחתי לסער אחרי שהרטט פסק
הוא התקשר שוב.
"חח יואו אמרתי לך אני לא יכולה עכשיו"
"תעני רגע!" הוא שלח חזרה והתקשר בפעם השלישית.
"אמרתי לך אני לא יכולה עכשיו סער! מה לא מובן?"
"נו שתי דקות יסמין.. נו.. אני צריך לדבר איתך" קראתי
"לא יכולה עכשיו ! תגיד מה לא מובן כדי שאני אסביר!" שלחתי חזרה מתעצבנת
לקח זמן עד שההודעה הגיעה... אבל אחרי דקה הרגשתי שוב את הרטט
"לא מובן לי למה את לא עונה.. ולא רק ביומיים האחרונים..!!! תשמעי אם בא לך לשחק אזז וואלה אין לי זמן לזה..!!! אז תגידי לי עכשיו שאני יידע.." ההודעה הגיעה בתור ארבע הודעות אחת אחרי השנייה ועם כל הודעה הרגשתי אדומה יותר ויותר.
"מייי משחק איתך!? אל תעצבןן אמרתי לך איבדתי תפלא. . ואם אתה מרגיש שאני משחקת איתך ואינלך זמן בשבילי או בשביל זה, אתה יכול ללכתתת! אתה יודע אנלא מחזיקה קצר איתי" כתבתי מהר ושלחתי.
הבטתי מחוץ לחלון והצלחתי לנשום.
כנראה הקלדתי את ההודעה בלי לקחת אוויר.
ואז שוב הורגש הרטט.
"טוב איך שבא לך.. שתחליטי אם בא לך לחזור לקשר אז תודיעי לייי!!!!!!!!!!1..."
"וואי סער תחליטמה אתה רוצה. . לדבר או לנתק תקשר. . ונגמרת לי הסוללה עד שאני אגיע"
"מתי את חוזרת הביתה? ואני לא רוצה לנתק....!!! אבל אני לא מבין אותךךך..."
התעלמתי מההודעה האחרונה. חייכתי להזדמנות שאני אוכל לדבר איתו בצורה נכונה ולא דרך מקשים.
אבל שוב הרטט הורגש.
"תתקשרי אלי שתוכלי... יסמינוש אני מחכה לטלפון ממך.. אל תאכזבי אותי...."
שמחתי שהוא נרגע ושהוא שולט בעצמו והמשכתי להביט בחלון כל הדרך עד תל אביב.


הבלגתי וחיכיתי לראות מה יהיה ביום שני, והוא היה בכלל לא כמו שדימיינתי.


"אמא! תפתחי!" צעקתי מהחדר זורקת את המגבת ומוצאת מהר מה ללבוש
"מה לפתוח?" שאלה בצעקה
"את הדלת! סער שם!" אמרתי קופצת מנסה להיכנס לשרוואל לבן שאני ונוי קישקשנו עליו.
"מי?"
"סער!" עניתי ולבשתי מהר גם חזיה וגופייה.
"איפה?"
"בדלת! אמא! תפתחי -א-ת- הלא משנה..." אמרתי יוצאת מהחדר מסתכלת במראה שבכניסה לראות שהכל בסדר ופתחתי את הדלת.
"אה... תגידי שהוא בדלת" אמרה אמא שלי שבדיוק הגיעה לכניסה
"פדידה!" חייכתי והתנפלתי עליו. התרגשתי כשהוא בא.
"היי סער" חייכה אמא שלי
"היי אמא" הוא ענה
"אמא?" שאלתי בחיוך
"וואו וואו, לאט" היא חייכה וירדה בחזרה למטה לפסנתר שלה
"גררר יפה שלי" הוא גירגר מדגיש את הפ' כמו שתמיד נהג לעשות.
חייכתי ונכנסנו מחובקים לחדר שלי טורקים מאחורינו את הדלת.
בכל הפעמים שנפגשנו היו יותר נגיעות מאשר מילים.
כך גם הייתה הפעם הזאת שנפגשנו. זה הפריע לי... אבל יותר מאוחר... נהנתי מכל רגע.
הוא פקח את עיניו חייך והעיף מבט בחדר שלי עד שעיניו התקבעו על השולחן שהיה מאחורי
"איך הייתה הנסיעה?" שאלתי מלטפת את פניו באצבעותיי
"הנסיעה הייתה בסדר... מאמי? זאת בדיקת הריון?" הוא שאל עדיין מקובע על השולחן מאחוריי
הסתובבתי להביט ועל השולחן הייתה הקופסא הורודה והארוכה עם ההוראות המקופלות והמקל הארוך והלבן.








יאוץ' ..
המיסמוסים בפרק העתקתי אותם בדיוק כמו שנכתבו .. חוץ מהשמות .. יואו כמה התבלבלתי בשמות בפרק הזזזזה . .
קיצווור : כתבתי אותם בדיוק כמו שהם .. אז סלחו לי על האותיות הכפולות והשגיאות כתיב שיש לבן (:
היינו אמורים להיפגש היווום . . גררר לא יצצצצא .. מתגעעגת לבנאדם רצצצצח .

אווווווווווהבת . . ומצטערת שצא מעפני . . וכל שתי דקות התנתק לי האינטרנט. . איזה עצבים. . מזל אני מעתיקה ..


צ'אוץ' (:
וואיי אייזה פרקקקקקקקקק

מחחכה להמשך בובהה
מדהיים תמרי אני מחכה להמשךך
פרק יפה..
מעניין איך הוא יגיב.
חג שמח מאמי..
מחכה להמשך
התבלבלתי לגמרי ..



המששך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך