למה התבלבלת מאמי? יענווו רבנו באס אמאסים ואז פתאום הוא בא והכל טוב? או משו אחר?
מדדדהההההים מוכשששרת אחתתת#!
חיחי יפה שלי תודה על ההקדשה [= , לאבבב יוו ברבייי
פררק מעלף , לא יצא מעפן בכלל !!1
פה , בקטע הזה -
מאמי מאמי מאמי כל היום... התחלתי להיגעל - כמו תמיד.
הילדה הקטנה, השובבה והמפונקת תמיד מחפשת ריגושים חדשים... טיפוסים שונים.
שהלב לא יעצור לשנייה. תמיד ללכת, לפעמים לרוץ ובלי לעצור.
כשעוצרים השיעמום משתלט והאהבה נעלמת.
אני כ"ככככככ מזדהה איתך ..
אני בדיוק כזאת ((:
תאומממה שלי .
וווווווואי יפה רצצצצצצצחחחחחחח
קראתי את הכלל עד עכשיווווווווווו
וזה סיפור ממש יפפפפפפהההההההההההההה!!!!!!
ובקשר לסמים? גם את עישנת?
תמשיכי מאמייייי :]]
לירוווווווווווני 😊
פרקים יפים.
אני לא מבינה איך ההורים שלך נותנים לך לצאת עם מישהו בן 18
ומגיבים ככה בכזאת קלות שאולי את בהריון.
מה נסגר איתם ? :/
בכל מיקרה,
ההורים שלי בחיים לא היו נותנים לי לעשות דברים כאלה.
מחכה להמשך.
באמת סיפרת לאמא שלך שאת בחשש להריון??
והיא הגיבה באדישות שכזאת?
זה נשמע קצת מוזרר...
בכל מיקרה פרק מדהיםם!
זה השהיא יוצאת עם מישהו בן 18 אני לא מוצאת משהו לא בסדר
כאילו גם ההורים שלי היו נותנים לי ..... אני וחברות שלי מסתובבות הרבה עם גילאים כאלה של 18-19 כבר מאז שאנחנו יותר קטנות (וגם הם היו)
אבל איך ההורים באמת הגיבו לקטע של ההריון ככה בקלות? זה לא היה אצלי ככה 😉
לדעתתי לצאת עם מישהו בגיל 18 זה לא תמיד בסדר.
במיוחד שהקשר כזה וההורים מודיעים לכך שזה קשר מיני :|
אבל כל אחד וההורים שלו.
QUOTE (MiShEluSh @ 06/10/2006) חיחי יפה שלי תודה על ההקדשה [= , לאבבב יוו ברבייי
פררק מעלף , לא יצא מעפן בכלל !!1
פה , בקטע הזה -
מאמי מאמי מאמי כל היום... התחלתי להיגעל - כמו תמיד.
הילדה הקטנה, השובבה והמפונקת תמיד מחפשת ריגושים חדשים... טיפוסים שונים.
שהלב לא יעצור לשנייה. תמיד ללכת, לפעמים לרוץ ובלי לעצור.
כשעוצרים השיעמום משתלט והאהבה נעלמת.
אני כ"ככככככ מזדהה איתך ..
אני בדיוק כזאת ((:
תאומממה שלי .
חחח בובה (: מטורפפפת עליך
ילדהמשומשו .. שמחה את קוראאאאת מאמי. [: הבנתי אנחנו דומות ..
סמים !? בחיים לא עישנתי .. הייתי קרובה .. אני בדעה שלקראת סוף החיים אפשר לדפוק ראשים וכאלללה .
גיל שבעים אני הולכת להיות סבתא מסוממת ..
אני ממש לא בעד לעשן סמים אבל כל אחד ודעותיו .. למשל סעעער בסיפור .. והוא היה מעשן מגיל 15 .. אבל זה נכנס בו בסוף עם כל הקטע של הבית משפט .. כי אחד החברים הלשין על כולם.
זה עסק מסוכן ובשלב הזה עדיין .. אנלא מתכוונת הכי להיכנס אליו ..
וכל העניין של ההריון . . אמא שלי .. היא אחת שלא שמה עליי .. היא לא רואה ממטר .. וזה לא פתגם בשבילה. . זה נכון !
אנ ייכולה לשים פקט של סיגריות על השולחן שלי בחדר .. ועוד כמה וודקות מסביב למיטה והיא פשוט לא תראה את זה !
היא אדישה כמוני ..
ואבא שלי בכלל בעד לנצל את הגיל הזה .. הוא בעד כל מה שאני עושה , הוא סומך עליי ומכיר אותי .
ההורים של חברה שלי בכלל לא מרשים לה לצאת יומיים ברצף .. ההורים שלי אומרים צאי כל עוד את באמת רוצה ..
הם רוצים שאני אעשה מה שאני אוהבת ומה שטוב לי כל עוד אני שומרת על עצמי ..
לפני כמה ימים בדיוק נזכתרי בלילה עם סתיו בארוחת בוקר משפחתית .. אז סתם כזה שברתי תיבשנות בושלחן ואמרתי שבא לי לחזור לנחשולים [ המקום של הנופש ] אבא עשה לי "למה.. לא היית הרבה בים"
עשיתי לו נכון .. כי כל הלילה הייתי ערה .. אז הוא דפק לי חיוך .. ואמר לאמא שלי "המיזמוזים שושי.. המיזמוזים של הלילה על החוף"
אז אמא שלי עושה לו . . ווואי הזכרת לי עכשיו תקופה. .
קיצצצר ההורים כאלה אטומים למה שחדש ! והם לא זוכרים שהם בעצמם היו כאלה !
זה נראה להם שאנחנו תמיד צעירים מידי כי אנחנו פשוט הילדים שלהם! והם אלה שמגדלים אותנו .. תמי דנהיה בשבילם הכי קטנים .. והם מרגישים הרבה אחריות עלינו ..
אבל ברגע שהילד מצליח להכניס להורה שלו שזאת סטיגמה של הורים .. [ כמ שכתבתי למעעעלה .. ]
אז זה כבר חצי דרך .. זה או שההורה הפנים , או שלא .
וזה מה שעשיתי להורים שלי לפני כמה שנים אחרי ריב ענקי .. תכלס אני כמעט ולא רבה עם ההורים שלי אחרי הריב ההוא .
כתבה יצאה לי ..
פררררק מחר. . או שאני אספיק היום .. ויש למה לצפות (:
אוווווווווווווווווהבת וחופש נעעעעים
בוננה הלוואי עלי הורררים כאלה.. אצלי בבית יש מששטר
תשמעי אני לא אומרת שההורים שלי לא פתוחים..לא מבינים.. הם פשוט שומרים עלי.. ולעומת הורים אחרים ? זה מעט .
כאילו ההורים שלי שואלים לאן אני הולכת..
אבל כל כך קל לשקר להם..
אתמול יצאתי למסיבה של שמיניסטים ואני בכלל שישיסטים..
הם שאלו אמרתי מסיבה של שישיסטים והם לא מתעניינים יותר מזה.
אני חושבת שאם הייתי יוצאת עם מישהו בן 18 ההורים שלי לא היו אומרים לי לא.. אבל אמא שלי הייתה מתחילה לערוך איתי שיחות שאני יודעת שהייתי מתייאשת ומוותרת עליו מההתחלה .
תמר , הריון זה לא וודקה ולא סיגריות ליד המיטה..
הריון זה גם לא משהו כל כך פשוט
ולזה היא לא יכולה להיות אדישה ...
אנננננננני חולה על הכתיבה שלך יא מוששלמת !
כל כך סוחפת!
כן אולי ההורים שלי היו נותנים לי לצאת עם גילים האלה אבל אני בטוחה שהם היו מדברים איתי על הקטע הזה של המין.
כי פה אני ממש לא דומה אלייך...הם דואגים מזה והם דואגים שאני יעשה שטויות.
וזה לפי דעתי לא כל כך טוב תמיד...כי אחר כך עושים דברים דווקא, כדי לנסות, כי זה אסור ומעניין אותך.
אבל אני משום מה יצאתי אחת כזאתי שלא אוהבת לנסות הכל...זה מעניין אותי אבל אני דיי פוחדת.
וסיגריות לא מענינות אותי ככה שאני לא רוצה גם לנסות :/ אולי בגיל יותר מאוחר.
אם ההורים שלך ככה זה באמת יכול להיות כי את חינכת אותם להיות איתך ככה...
יש לי חברה עם אמא דיי דומה...לא בעניין המין והכל אבל בעניין שתייה סיגריות לצאת או לא לאצת...היא בזה חופשיה.
כי היא הבינה שמה יעזור לה שהיא תגיד לא לא לא הילדה תעשה את זה...אז עדיף פשוט שהיא תספר לה.
ואז זה מוריד מהחשק לעשות את זה תמיד.
אז לא יודעת העניין הזה יש לי כמה חילוקי דעות..טוב להיות קשוחים אבל טוב גם להיות פתוחים בקטע.
אם ההורים שלך ככה אדישים אני מקווה שאת שומרת על עצמך...זה הכי חשוב!
ההורים שלי אני יכולה להגיד לך שומרים עליי בכל הקטע הזה...אז זה לא כזה דומה :/.
והסיפור שלך באמת יפפה!
אני מחכה להמשך
לירווווווווני 😊
אוו..עכשיו הבנתי למה את נותנת לעצמך להתנהג ככה..
יש לך הורים שלא אומרים לך מה לעשות.
במילה אחת?
זה לא נקרא הורים.
הורים אמורים להדריך אותך ושלא תעשי טעויות ושאם כן לנסות לעזור.
ולהציב לך גבולות.
ההורים שלך לא מציבים לך גבולות וחבל.
אולי בעתיד תידרדרי ליותר גרוע, ואולי הם יסכימו לך כי "צריך לנצל את הגיל"
לדעתי זה דפוק.
אבל שיעשו מה שבא להם.
ההורים שלי בחיים שלי לא יתנו לי להתנהג ככה..
וזה לא שהם קשוחים או כאלה.
שניהם בני 35 ויש להם ראש דומה לשלי..במיוחד לאבא שלי.
הם נותנים לי לעשות דברים שאפשר אבל לא בהגזמה ואני יודעת שהכל לטובתי,
אני שמחה שמציבים לי גבולות.
אבל אם טוב לך ככה,
תהני לך.
מחכה להמשך!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 08/10/2006) אוו..עכשיו הבנתי למה את נותנת לעצמך להתנהג ככה..
יש לך הורים שלא אומרים לך מה לעשות.
במילה אחת?
זה לא נקרא הורים.
הורים אמורים להדריך אותך ושלא תעשי טעויות ושאם כן לנסות לעזור.
ולהציב לך גבולות.
ההורים שלך לא מציבים לך גבולות וחבל.
אולי בעתיד תידרדרי ליותר גרוע, ואולי הם יסכימו לך כי "צריך לנצל את הגיל"
לדעתי זה דפוק.
אבל שיעשו מה שבא להם.
ההורים שלי בחיים שלי לא יתנו לי להתנהג ככה..
וזה לא שהם קשוחים או כאלה.
שניהם בני 35 ויש להם ראש דומה לשלי..במיוחד לאבא שלי.
הם נותנים לי לעשות דברים שאפשר אבל לא בהגזמה ואני יודעת שהכל לטובתי,
אני שמחה שמציבים לי גבולות.
אבל אם טוב לך ככה,
תהני לך.
מחכה להמשך!
מסכימה איתה..
מחכה להמשךך ענקייייייייייייייי : ]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 08/10/2006) אוו..עכשיו הבנתי למה את נותנת לעצמך להתנהג ככה..
יש לך הורים שלא אומרים לך מה לעשות.
במילה אחת?
זה לא נקרא הורים.
הורים אמורים להדריך אותך ושלא תעשי טעויות ושאם כן לנסות לעזור.
ולהציב לך גבולות.
ההורים שלך לא מציבים לך גבולות וחבל.
אולי בעתיד תידרדרי ליותר גרוע, ואולי הם יסכימו לך כי "צריך לנצל את הגיל"
לדעתי זה דפוק.
אבל שיעשו מה שבא להם.
ההורים שלי בחיים שלי לא יתנו לי להתנהג ככה..
וזה לא שהם קשוחים או כאלה.
שניהם בני 35 ויש להם ראש דומה לשלי..במיוחד לאבא שלי.
הם נותנים לי לעשות דברים שאפשר אבל לא בהגזמה ואני יודעת שהכל לטובתי,
אני שמחה שמציבים לי גבולות.
אבל אם טוב לך ככה,
תהני לך.
מחכה להמשך!
חח אני נותנת לעצמי להתנהג ככה כי זה מה שאני רוצה . לא כי ההורים נותנים לי.
גם אם ההורים היו אומרים לא .. הייתי עוד יותר מאותגרת ועושה דברים יותר קיצוניים .
החופש שהם נותנים מרגיע תהתמרדות .
ואני חושבת שהם פשוט קוראים אותי שאני ילדה מורדת . ואם הם ישחררו טיפה אני ארגע .
לאחיות שלי הם לא התנהגו ככה .. אנחנו שלוש וכל אחת שונה בדרכה שלה ..
יש לי אחות שמרנית .. שהייתה סוג של טומבוי ואהבה ליצור לבלוט , ואחותי הגדולה היא בדיוק כמוני אבל יש בנינו הפרש של 20 שנה . איתה ההורים שלי התנהגו אחרת.
עכשיו הם בני 60 - הם עיייפיייים . . ומרוכזים כמה שאפשר בעבודה שלהם ..
לחיים של אמא שלי נכנס מחשב אז כל היום היא עליו .. חוזרת הביתה > מחשב. מתעוררת > מחשב.
כל היום היא על המחשב .. ואבא שלי בדרך כלל לא בבית .. וכשהוא חוזר הוא או ישן או מול הטלוויזיה או מנהל איתי שיחות צחוקים .
אבא שלי אוהב אותי וסומך עליי. הוא מכיר אותי יותר מכל אחד אחר . אנחנו קוראים תתגובות אחד של השני .. ויודעים מתי כל אחד משקר .
אם אני משקרת .. הוא יודע. הוא קורא אותי .
לפני כמה ימים .. אמרתי שאני יוצאת לחברה מהשכונה והלכתי לפגוש מישהו ..
זה היה מאוחר ולמחרת היה ביצפר .. אבא שלי התקשר בעשר וחצי שאל איפה אני אמרתי לו אני ורעות יצאנו לסיבוב .. אמר תחזרי עוד רבע שעה ..
שחכתי .. הוא התקשר שוב שאל מה איתי שאני אבוא הביתה עד 12 .. לא הגעתי עד 12 .. שחכתי .. התקשר שוב ואמר טוב חלאס עם המיזמוזים תמר בואי הביתה .
חחח חולה עליו [: הוא יודע עליי הכל ואנחנו קופי אותו דבר ..
הוא בנאדם חכם .. ואני מעריצה אותו.. אם הוא היה רואה משהו פסול במה שאני עושה הוא היה אומר ומסביר לי בדרך הכי נכונה והכי משכנעת שיכולה לעבוד עליי .. כי הוא פשוט מכיר אותי ויודע מה עובד עליי .
ובדרך כלל הוא גם מצליח לשכנע ! ואני מכבדת אותו .. ולמה שהוא אומר לי לא .. אני לא עושה אותו .
אבבבל הוא בחיים לא יעיז להגיד לי תפסיקי להיפגש עם בחורים באמצע הלילה .
הוא מבבבבין אותי ! הוא מבין את הגיל !
גבולות !? הוא שם לי .. שם לי למה שהוא רואה לנכון !
יש הורים כאלה ויש הורים כאלללה ..
ולא נראה לי נכון שאת קוראת לאלה שהביאו אותי 'לא הורים' .
לדעתי לא הורים זה אלה שמעבידים את הילדים שלהם ומרגילים אותם מגיל קטן לנקות את הבית ולשטוף תכלים בכיור ..
הם ילדים ! וזה בזבוז זמן הילדות שלהם .. בזמן שהם שמו תסמרטוט על המגב וסיימו עם כאבי גב כי הסמרטוט הרטוב שוקל יותר מהם .. הם יכלו לצאת החוצה להיפגש עם חברים ולשחק ברביות .. נעערף מה .
הם ההורים שלא מרשים לילד שלהם כשהוא מתבגר לצאת עם בני 18 .. או לצאת פעמיים באותו שבוע ..
הילד בא שואל אותם למה .. "ככה" והילד מתעצבן על היציאה שהפסיד בגלל ה'לא' של ההורים ומוציא את העצבים בכרית שעל המיטה או במסן על חברים שלו ..
ואנננננני מכירה מקרים אישיים בדיוק כאלה .
ואני שואלת את עצמי איזה מין הורים אלה שכובלים את הילדים האלה ב'ככה' ו'לא' .. בלי סיבה
וקוראים לזה "חינוך" .
באתי להגיד לך שיש ויש הורים .. וההורים שלי אנשים טובים שבחיים לא יתנו לי לרדת לרמה אחרת ממה שאני !
רק אני יכולה לרדת .. ואם אני ארד הם יתמכו בי ויעזרו לי לחזור לעצמי כי הם אוהבים אותי .
את החינוך הם כבר העניקו לי ושיחררו אותי מהחוקים הקשוחים שהורים שמים לילדים שלהם לפעמים עד גיל 18 19 .. בתקווה שאני אדע איך לנצל את החינוך הזה !
כל בנאדם בגיל שלנו בת אל אומר שהוא חכם ושהוא יודע מה הוא עושה ..
תני לי להיות חכמה ולדעת מה אני עושה בדרך שלי עם החינוך שאני קיבלתי מההורים שלי .
ולזה אני קוראת תגובה לעניין .
בתאל... עכשיו את מבינה למה אני אוהבת את הדרך שהיא מתנהגת בה??