יההה מאגניב את כותבת עכשיו??
יייאיייי סוופסוף יהיה המשךךך😊😊
המשךךךך :]
צום קל וגמר חתימה טובהה
יפיופפה,
שיהיה לך צום קקל!
וגמרר חתיממה טוובה ((:
שנעבוור ת'כיפור הזה בשלום עם הצוום :\
אוהבתותך הכי שיש :][:
ושימי כברר המששך אני נואששת!
😛
ללא יוצא לשממנה לככתווב,פפיי עללייהה!!!
חחחח
המחשב שלה עדיין לא תוקקן,ופפעם ב1000 שננה
אמא שללה יוצצאת,אז היא מתגנבת לה ללפ-טופ.. אבל זה לא מספיק
לה כדי לכתוב פפרק..:\... לווקקחח לשמנצה לכתוב פרק לפחות 5 שעות,מינימום!!! :S
אאווחח
אם אין לה מחשב איך היא באינטרנט אז?
היא מתחברת למסנ' והיא פה באתר..
קיצרר תמרררוש.. אנחננו מתיים להמשששך
עשעדעיד עדעעיי דעעי דעעי . .מזזזה אינלי כוח לשטויות האלללה !
התחלתי לכתוב מ11 בבוקר. . עד עכשיו . . חמש . . וזה היה כזזזה מושקע כי וואלה נטשתי בשבוע שבועיים האחרווונים!!! מושקע יענו תמונות בלאגנינים . . וייייייייייייייייייייייייייייייייי
והאינטרנט פה נדפק ברמווות .וכל פעעם הוא עושה לי רענן ואז הדך לא נמצצצצא. . ואני תמיד מעתיקה שיהיה לי בהדבק ! וגם ההדבק פה נדפפפק בר מ ו ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת תת ת !> !!!!
אמאאאאאאא איזה עצבבבים !
סווורי שאני כזאת מגעעעילה!
וואי אינלכככם מושג כמה אני מבינה אותככככם . .
אבבל אמאלללה ! עד שאבא משאי רלי תמחשב בבית כדי לעבוד עליו ולדבר טיפה עם אנשששים דווקא עכשיו הוא דופק לי תהמששששך !?:EKH?!?!