QUOTE (moraless @ 23/09/2006) QUOTE (avril14 @ 23/09/2006) אוקיי.. קראתי הכל מההתחלה, הבנתי שהסיפור אמיתי נכון? בת כמה את עכשיו?
אממ בקשר לפרק האחרון את קצת יצאת מפגרת, יכולת לקנות פונסטינור, לקחת וזהו נגמר עניין.
תראי אני אחת שלא שופטת אנשים, ואולי יהיו כאלה שיגידו לך שמה שעשית זה לא בסדר, ככה לתת לבנים, ככה לבגוד וכו'. אולי יגידו לך שאת זונה, נותנת, שרמוטה, אבל בואי אני יגיד לך סוד? אין כזה דבר שרמוטה. יש דבר כזה זונה. זונה - אחת שמזדיינת ולוקחת כסף. מה זה בעצם שרמוטה? אף פעם לא הבנתי. כאילו, שרמוטה זה לא דבר רע, תזדייני עם מי שבא לך, תעשי מה שאת רוצה כל עוד את נהנת ולא פוגעת באחרים בדרך, אז למה לא? .. אממ אני זמדהה איתך בהמון דברים אני לא יכתוב פה.. יש לי גם סיפור על החיים שלי "הסיפור שלי" אם בא לך תכתבי, אומנם בסיפור עדיין לא הגעת לגיל 14.. [עכשיו אני בת 16] אבל גם הדברים האלו הולכים לבוא.. שיהיה לך בהצלחה עם הסיפור 😊 אני אמשיך לקרוא כאן.. ועוד משהו, אל תתחרטי לעולם על דברים שאת עושה, אפילו אם בגדת,ש כבת עם מישהו על היום הראשון שהכרת, אל תתחרטי. תחשבי לעצמך שהכל לטובה, ושמכל דבר את לומדת.!!..
ועוד משהו, יש לך אייסי ק מסן או משהו?
3>
מחכה להמשך!!
אבריל בובי .. לא יצאתי דפוקה אני אגיד לך גם לממממה ..
פוסטינור לוקחים כשזה בטוח.
מה שקרה לי היה בלבלה וגם החדירה יענווו .. שום פימפום שום כלום ..
אז כשחשבתי על כל העניין אכלתי סרט .. עכשיו 100 אחוז לא הריון מהשטויות האלה .
מה גם שפוסטינור זה דבר כל כך לא בירא ולא לוקחים אותו סתם! רק במקרי חירום אמיתיים!
כל מה שאמרת לי .. הכל כבר נכתב ונענה . אני בת 15
לא מתחרטת .. לוקחת הכל בסבבה .. אני ילדת זרימה ..
גמאני חושבת ששרמוטה זה לא דבר רע וכולם מנפחים סטיגמות על המילה.
שמחה שאת קוראת .
kotem7@walla.com ח ו פ ש י
את צודקת שלוקחים פוסטינור במצבי חירום, וזה נקירא מצב חרום. אממ אני ניראה לי מינה טיפה יותר, ותראי, גם כשיש חדירה לשנייה, ויש נגיעה, אפילו אם לא המשכתם, יש טיפות שיוצאות הרבה לפני הגמירה, טיפות שיוצאות עקב חרמנות וכו', הן מכילות כמות קטנה של זרע, אבל עדיין - זה זרע. בכל אופן תיזהי להבא=] ורגע, אז מתי כל זה קרה אם את עכשיו רק בת 15?..
3>
והמשךך
QUOTE (G-A-L @ 23/09/2006) לפי מה שקראתי באשכול מיניות אני יודעת מה יקררה (:
המששך דחוף
חח כה. .
המשששך..
מהממםםם
פרק מושלם מאמי..
ואני חושבת שאת סיפרת כבר על מה שכתבת בפרק הזה.. אולי בפורום מיניות?
אני קראתי שעברת את זה באיזה פורוםםם בדוקק!!!
מחכה להמשך בוביייי
אוהבתתת
רותמי =]
ליייגהה!@$$%
הממשמשמשךשךשךךך
QUOTE (avril14 @ 23/09/2006) QUOTE (moraless @ 23/09/2006) QUOTE (avril14 @ 23/09/2006) אוקיי.. קראתי הכל מההתחלה, הבנתי שהסיפור אמיתי נכון? בת כמה את עכשיו?
אממ בקשר לפרק האחרון את קצת יצאת מפגרת, יכולת לקנות פונסטינור, לקחת וזהו נגמר עניין.
תראי אני אחת שלא שופטת אנשים, ואולי יהיו כאלה שיגידו לך שמה שעשית זה לא בסדר, ככה לתת לבנים, ככה לבגוד וכו'. אולי יגידו לך שאת זונה, נותנת, שרמוטה, אבל בואי אני יגיד לך סוד? אין כזה דבר שרמוטה. יש דבר כזה זונה. זונה - אחת שמזדיינת ולוקחת כסף. מה זה בעצם שרמוטה? אף פעם לא הבנתי. כאילו, שרמוטה זה לא דבר רע, תזדייני עם מי שבא לך, תעשי מה שאת רוצה כל עוד את נהנת ולא פוגעת באחרים בדרך, אז למה לא? .. אממ אני זמדהה איתך בהמון דברים אני לא יכתוב פה.. יש לי גם סיפור על החיים שלי "הסיפור שלי" אם בא לך תכתבי, אומנם בסיפור עדיין לא הגעת לגיל 14.. [עכשיו אני בת 16] אבל גם הדברים האלו הולכים לבוא.. שיהיה לך בהצלחה עם הסיפור 😊 אני אמשיך לקרוא כאן.. ועוד משהו, אל תתחרטי לעולם על דברים שאת עושה, אפילו אם בגדת,ש כבת עם מישהו על היום הראשון שהכרת, אל תתחרטי. תחשבי לעצמך שהכל לטובה, ושמכל דבר את לומדת.!!..
ועוד משהו, יש לך אייסי ק מסן או משהו?
3>
מחכה להמשך!!
אבריל בובי .. לא יצאתי דפוקה אני אגיד לך גם לממממה ..
פוסטינור לוקחים כשזה בטוח.
מה שקרה לי היה בלבלה וגם החדירה יענווו .. שום פימפום שום כלום ..
אז כשחשבתי על כל העניין אכלתי סרט .. עכשיו 100 אחוז לא הריון מהשטויות האלה .
מה גם שפוסטינור זה דבר כל כך לא בירא ולא לוקחים אותו סתם! רק במקרי חירום אמיתיים!
כל מה שאמרת לי .. הכל כבר נכתב ונענה . אני בת 15
לא מתחרטת .. לוקחת הכל בסבבה .. אני ילדת זרימה ..
גמאני חושבת ששרמוטה זה לא דבר רע וכולם מנפחים סטיגמות על המילה.
שמחה שאת קוראת .
kotem7@walla.com ח ו פ ש י
את צודקת שלוקחים פוסטינור במצבי חירום, וזה נקירא מצב חרום. אממ אני ניראה לי מינה טיפה יותר, ותראי, גם כשיש חדירה לשנייה, ויש נגיעה, אפילו אם לא המשכתם, יש טיפות שיוצאות הרבה לפני הגמירה, טיפות שיוצאות עקב חרמנות וכו', הן מכילות כמות קטנה של זרע, אבל עדיין - זה זרע. בכל אופן תיזהי להבא=] ורגע, אז מתי כל זה קרה אם את עכשיו רק בת 15?..
3>
והמשךך
??
אבי'ת..
כול זה קרה בחופש הגדול,השנה..
הקטע עם הערבי היה כשהיא נסעה עם המשפחה לנופש..
והיא בת 15 וכמה חודשים כבר..