QUOTE (avril14 @ 26/09/2006) QUOTE (avril14 @ 23/09/2006) QUOTE (moraless @ 23/09/2006) QUOTE (avril14 @ 23/09/2006) אוקיי.. קראתי הכל מההתחלה, הבנתי שהסיפור אמיתי נכון? בת כמה את עכשיו?
אממ בקשר לפרק האחרון את קצת יצאת מפגרת, יכולת לקנות פונסטינור, לקחת וזהו נגמר עניין.
תראי אני אחת שלא שופטת אנשים, ואולי יהיו כאלה שיגידו לך שמה שעשית זה לא בסדר, ככה לתת לבנים, ככה לבגוד וכו'. אולי יגידו לך שאת זונה, נותנת, שרמוטה, אבל בואי אני יגיד לך סוד? אין כזה דבר שרמוטה. יש דבר כזה זונה. זונה - אחת שמזדיינת ולוקחת כסף. מה זה בעצם שרמוטה? אף פעם לא הבנתי. כאילו, שרמוטה זה לא דבר רע, תזדייני עם מי שבא לך, תעשי מה שאת רוצה כל עוד את נהנת ולא פוגעת באחרים בדרך, אז למה לא? .. אממ אני זמדהה איתך בהמון דברים אני לא יכתוב פה.. יש לי גם סיפור על החיים שלי "הסיפור שלי" אם בא לך תכתבי, אומנם בסיפור עדיין לא הגעת לגיל 14.. [עכשיו אני בת 16] אבל גם הדברים האלו הולכים לבוא.. שיהיה לך בהצלחה עם הסיפור 😊 אני אמשיך לקרוא כאן.. ועוד משהו, אל תתחרטי לעולם על דברים שאת עושה, אפילו אם בגדת,ש כבת עם מישהו על היום הראשון שהכרת, אל תתחרטי. תחשבי לעצמך שהכל לטובה, ושמכל דבר את לומדת.!!..
ועוד משהו, יש לך אייסי ק מסן או משהו?
3>
מחכה להמשך!!
אבריל בובי .. לא יצאתי דפוקה אני אגיד לך גם לממממה ..
פוסטינור לוקחים כשזה בטוח.
מה שקרה לי היה בלבלה וגם החדירה יענווו .. שום פימפום שום כלום ..
אז כשחשבתי על כל העניין אכלתי סרט .. עכשיו 100 אחוז לא הריון מהשטויות האלה .
מה גם שפוסטינור זה דבר כל כך לא בירא ולא לוקחים אותו סתם! רק במקרי חירום אמיתיים!
כל מה שאמרת לי .. הכל כבר נכתב ונענה . אני בת 15
לא מתחרטת .. לוקחת הכל בסבבה .. אני ילדת זרימה ..
גמאני חושבת ששרמוטה זה לא דבר רע וכולם מנפחים סטיגמות על המילה.
שמחה שאת קוראת .
kotem7@walla.com ח ו פ ש י
את צודקת שלוקחים פוסטינור במצבי חירום, וזה נקירא מצב חרום. אממ אני ניראה לי מינה טיפה יותר, ותראי, גם כשיש חדירה לשנייה, ויש נגיעה, אפילו אם לא המשכתם, יש טיפות שיוצאות הרבה לפני הגמירה, טיפות שיוצאות עקב חרמנות וכו', הן מכילות כמות קטנה של זרע, אבל עדיין - זה זרע. בכל אופן תיזהי להבא=] ורגע, אז מתי כל זה קרה אם את עכשיו רק בת 15?..
3>
והמשךך
??
אפחת לא מבינה יותר מהשנייה מאמי ..
שתינו מבינות בנושא ולכל אחת יש דעות שונות.
דעתי לא לוקחים פוסטינור במצב כזה .
אני יודעת בדיוק על איזה נוזל זרע את מדברת - פרי קאם ואני מודעעעת אליו.
כתבתי שאני בהריון לא בתור רופא אלא בתור ילדה לא סגורה על עצמה ..
פוסטינור זה כדור מסוכן ולא בריא ! לא לוקחים אותו סתם !
רק במקרי חירום אמיתיים ! לא כמו שלי ! ולא חסרים כאלה !אונס .. שיכרות ..
האחוזים שאני אכנס להריון ממה שהיה כל כך נמוכככככככים !
תדעו הכל בפרק הבבבבא .. כל מה שאמרו לי וכל מה שעשיתי ..
מצטעעעערת שאין פרק .. אני במצברוח מנחוס ושתיתי עכככשיו וכולי נתקעת בקירות
מחר אני אכתוב אם יהיה מחשב ..
אווווווווהבת
כרגיל מ ו ש ל ם [[:
תמממשיכי אוווווווווצר ;-*
QUOTE (moraless @ 26/09/2006) QUOTE (avril14 @ 26/09/2006) QUOTE (avril14 @ 23/09/2006) QUOTE (moraless @ 23/09/2006) QUOTE (avril14 @ 23/09/2006) אוקיי.. קראתי הכל מההתחלה, הבנתי שהסיפור אמיתי נכון? בת כמה את עכשיו?
אממ בקשר לפרק האחרון את קצת יצאת מפגרת, יכולת לקנות פונסטינור, לקחת וזהו נגמר עניין.
תראי אני אחת שלא שופטת אנשים, ואולי יהיו כאלה שיגידו לך שמה שעשית זה לא בסדר, ככה לתת לבנים, ככה לבגוד וכו'. אולי יגידו לך שאת זונה, נותנת, שרמוטה, אבל בואי אני יגיד לך סוד? אין כזה דבר שרמוטה. יש דבר כזה זונה. זונה - אחת שמזדיינת ולוקחת כסף. מה זה בעצם שרמוטה? אף פעם לא הבנתי. כאילו, שרמוטה זה לא דבר רע, תזדייני עם מי שבא לך, תעשי מה שאת רוצה כל עוד את נהנת ולא פוגעת באחרים בדרך, אז למה לא? .. אממ אני זמדהה איתך בהמון דברים אני לא יכתוב פה.. יש לי גם סיפור על החיים שלי "הסיפור שלי" אם בא לך תכתבי, אומנם בסיפור עדיין לא הגעת לגיל 14.. [עכשיו אני בת 16] אבל גם הדברים האלו הולכים לבוא.. שיהיה לך בהצלחה עם הסיפור 😊 אני אמשיך לקרוא כאן.. ועוד משהו, אל תתחרטי לעולם על דברים שאת עושה, אפילו אם בגדת,ש כבת עם מישהו על היום הראשון שהכרת, אל תתחרטי. תחשבי לעצמך שהכל לטובה, ושמכל דבר את לומדת.!!..
ועוד משהו, יש לך אייסי ק מסן או משהו?
3>
מחכה להמשך!!
אבריל בובי .. לא יצאתי דפוקה אני אגיד לך גם לממממה ..
פוסטינור לוקחים כשזה בטוח.
מה שקרה לי היה בלבלה וגם החדירה יענווו .. שום פימפום שום כלום ..
אז כשחשבתי על כל העניין אכלתי סרט .. עכשיו 100 אחוז לא הריון מהשטויות האלה .
מה גם שפוסטינור זה דבר כל כך לא בירא ולא לוקחים אותו סתם! רק במקרי חירום אמיתיים!
כל מה שאמרת לי .. הכל כבר נכתב ונענה . אני בת 15
לא מתחרטת .. לוקחת הכל בסבבה .. אני ילדת זרימה ..
גמאני חושבת ששרמוטה זה לא דבר רע וכולם מנפחים סטיגמות על המילה.
שמחה שאת קוראת .
kotem7@walla.com ח ו פ ש י
את צודקת שלוקחים פוסטינור במצבי חירום, וזה נקירא מצב חרום. אממ אני ניראה לי מינה טיפה יותר, ותראי, גם כשיש חדירה לשנייה, ויש נגיעה, אפילו אם לא המשכתם, יש טיפות שיוצאות הרבה לפני הגמירה, טיפות שיוצאות עקב חרמנות וכו', הן מכילות כמות קטנה של זרע, אבל עדיין - זה זרע. בכל אופן תיזהי להבא=] ורגע, אז מתי כל זה קרה אם את עכשיו רק בת 15?..
3>
והמשךך
??
אפחת לא מבינה יותר מהשנייה מאמי ..
שתינו מבינות בנושא ולכל אחת יש דעות שונות.
דעתי לא לוקחים פוסטינור במצב כזה .
אני יודעת בדיוק על איזה נוזל זרע את מדברת - פרי קאם ואני מודעעעת אליו.
כתבתי שאני בהריון לא בתור רופא אלא בתור ילדה לא סגורה על עצמה ..
פוסטינור זה כדור מסוכן ולא בריא ! לא לוקחים אותו סתם !
רק במקרי חירום אמיתיים ! לא כמו שלי ! ולא חסרים כאלה !אונס .. שיכרות ..
האחוזים שאני אכנס להריון ממה שהיה כל כך נמוכככככככים !
תדעו הכל בפרק הבבבבא .. כל מה שאמרו לי וכל מה שעשיתי ..
מצטעעעערת שאין פרק .. אני במצברוח מנחוס ושתיתי עכככשיו וכולי נתקעת בקירות
מחר אני אכתוב אם יהיה מחשב ..
אווווווווהבת
זה נכון, אני מסכימה איתך, זה באמת כדור מאוד מאוד מסוכן שלא לוקחים ככה סתם. אני בעצמי התלבטתי אם לקחת פעם שנייה והחלטתי בסוף שלוותר, אבל עדיין דבר כזה יכול להציל. הרי לא בכל יום קורה לך כזה דבר. ואם את מתעסקת בדברים האלה, סקס וכו' הייתי מציעה לך לקחת גלולות:]
ומאמי מה קרה למה מצב רוח נאחס?
מחכה להמשךך שלך!!! מוואהה אוהבת3>
תמרוששש...
מקווה שהיום יש לך מצברוחחח
למה מה זה בא לי בהמשך 😛
חיחיחיחי...
אוהבת אותךך בובההה
נו בובי מה קורה עם ההמשך?
בבוובביי שכחת אותנננו, 😢
אנחנו רוציים המממשך!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!
סלאאאאם
אמא נסעעה לקחת את אבא מהשדה תעופפפפה .. אז יש לי מחשב לאיזה שעה ..
ובגלל שאבא חוזזזזזר . . . אז יהיה מחשב [: ויהיה פרק היום (:
כבר התגעגעתי לכתוב וגם נתקע לי סיפור חדש בראש .. נקווה שתאהבו .
והמצברוח ~!? ב ש מ י י ם ( :
אוווווווהבת
אני שמחה מאמיייי
יאאאא יהיה היום המשךךךךךךךךךךךך
חח מה קרהע שיש לך מצב רוח???????
אוהבת המוןן
רותמי =]