פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פעימות הלב

✍️ moraless 📅 21/08/2006 00:22 👁️ 21,746 צפיות 💬 532 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 21 מתוך 36
תמרייי לאן נעלמת?
נראה לי שהאינטרנט שלה או המחשב נדפק...
המשך 😊
נשמההה
אהמ
עקב זה שאני רוב הזמן חסומה ב-ע-ע-ע
אני לא יכלתי להגיב לך
אבל כמו שאת יודעת
ואמרתי לך כבר בסיפור הקודם
יש לך כתיבה מושלמת!!
לא שופטת אותך
לא מבקרת אותך
ואולי מעט מזדהה איתך-- גמני בזמן האחרון בעד סטוצים! די נמאס לדפוק חשבון לכל אחד
אז בובה
תעשי מה שבראש שלך
כי הגיל הזה לא חוזר 😊

אוהבת
ומחכה להמשך
תמרווש,
שתיהיה לך שנה טובה ונפלאה!
אוהבת המווון
קראתי את כל הסיפוור עכשיו 😊
הוא פשווט מעלללףף ! $
כבר אמררו לך אבל אני רווצה להגיד שווב -
יש לך כתיבה ממש יפה ,
אל תהפכי את הסיפור לטלנובלה ! הוא יפה ככה [[:
וביקורת ? ביקשת שיעבירו אזז . .
לדעעתי , את נפתחת מהר מדי עם בנים |:
למרות שהרבה יותר קל להיפתח עם מישהו שלא מכירים כמעט
אני חושבת שאמרת את זה . .
קצת קשה לי להסביר :\
ומאמי , זה שאת מתייחסת לעצמך בתור שרמוטה
זה הכי לא טוב שבעולם !
אולי מבחינתך זה יכול להיות משההו טוב
אבל מבחינת אחרים ? לא תמיד :\
ואני מדברת על בנים . .
נגגיד ואת תאהבי מישהו
ובגלל שנתת לכולם הרגשה שאת שרמוטה
אז גם הוא יחשוב ככה ולא ירצה אותך..
אני לא אוהבת את הגישה הזאת |:
אבל בכל זאת - החיים שלךך ואת תחיי אותם איך שאת רואה..

שתהיה לך שנה טובה וחג שמח בייבי (:
שנה טובה ומתוקה בובותתתתתת שלייי 😛
QUOTE (mayafi10 @ 21/09/2006)
תעשי מה שבראש שלך
כי הגיל הזה לא חוזר 😊


דעעעעי כל כך צוווודקת !
חחחח (: אוהבתותך בייבי ושמחה חזרררת לפוו .. אבל למה השעו .?


ושחרוווני מותתתק . שמחה את קוראת תסיפור ונהנת איכשהו .
וזה שאני קוראת לעצמי שרמוטה.. מבחינתי זה לא משהו טווווב. . כמו שאמרת ..אבל גם לא משהו רע .. זה כולה מי שאני .. ולאנשים יש סטיגמות רעות לגבי זה .. אני ילדה שעושה תדברים שבראש שלי ומצליחה להנות מהם כי על הזין מה האחרים יגידו.
אבל שלא תביני אותי לא נכון. אני שומרת על מוניטין ופרופיל והכל בשושו אצלי.
בביצפר ל א מכירים אותי ככה.


הידידים והחברות יודעים עליי הכל ומקבלים אותי כמו שאננני ויודעים שכל עוד אני שומרת על עצמי - הכל טוב אצלי.
כשזה מגיע לדברים לא נעימים ודברים שמתחרטים עליהם הם יודעים להעביר לי שיעור גם בלי שכל הסביבה תדע על זה.








על הפרנצי . .. התגעגעעעעתי [: ושנה טובה חמוצים שלי (:
פרק היום או מחר .. אני מהמחשב של אבא .. חזר מחו''ל [:


לאאאאאאאאאאבס
תמריי את צודקת כ''כ..!!

תהיי בדיוק מי שאת..כי את יש רק אחת 😊

קיצצ שימי על כוווווווווווללם זיין ותעשיי מה שבראשלך שזה מה שאת עושהה
וכול הכבודד תאמיני לי מלאאאא בנות היוו גם רוצות ת'אומץץ הזהה
לעשותת מה שבאלהן מבלי לחשוב פעמיים :]

מחכהה להמשךך D:
דוגרי, צודקת
זה היה דפוק לבקש חח
פשוט זה סקרן אותי ^^
ואת יודעת שהסיפור שלך נתן לי לחשוב הרבה ?
כאילו בגלל שזה מציאותי והכל
שאני מדברת עם חברות ,
אז אני תמיד אומרת להן
" מחר את מתה, מה אכפת לך? "
כאילו דוגרי המחשבה על זה
לעשות מה שבראש
את יודעת שאת לא הפסדת כלום
את עושה מה שניראלך ונהנת מהרגע
העיקר לשמור על עצמך ולדעת את הגבול

המשך המשך המשך ^^
האהאהאהאאה
ושנה טובה ומתוקה
וחג שמח o:
QUOTE (moraless @ 22/09/2006) אבל שלא תביני אותי לא נכון. אני שומרת על מוניטין ופרופיל והכל בשושו אצלי.
בביצפר ל א מכירים אותי ככה.


הידידים והחברות יודעים עליי הכל ומקבלים אותי כמו שאננני ויודעים שכל עוד אני שומרת על עצמי - הכל טוב אצלי.
כשזה מגיע לדברים לא נעימים ודברים שמתחרטים עליהם הם יודעים להעביר לי שיעור גם בלי שכל הסביבה תדע על זה.




אני יכול להעיד ללככן!
אני ידיד של תממר,
ואני איתה בכיתה ומכיר אותה ככבר 4 שנים!
ברור שפתאום לגלות עלייה שהיא ירדה למישו שהיא לא הכירה
זה היה שוק,כי חושבים "וואאללה.1?? תמר? הביישנית הזו?!"
ואז מתחילים להבין שהיא אחרת..

איין,אנ'לא יכול בדיוק להסביר,
אבל היא ילדה מדהימה,ואני מעריך אותה על התכונה הזו שלה!
למרות שלפעמים בא לי לחנווק אותה(והיא יודעת את זה!!חח)
בעניין שהיא לא שומרת על עצמה( ראו פרק 3 בסיפור אני חושב.. עם הערבי..)...


קיצצ..
בבנות,תלמדו ממנה!
אנ'לא אומר לכןן ללכת לרדת למישו שאתן מכירות רק לפני
שעה וכאללו,אבל תעשו מה שבראש שלכן,
אל תחשבו מה יגידו אחרים כי בתכל'ס.. כול הריכולים---- זה רק מקנאות!


ששננה מדהימה שתהיה ללננוו,אמןן וואאמןן!


מי ייתןן ויהיה לכוללנו את האומץ להיפתח בין אדם לחברו יותר..
ולאו דווקא בהקשר המינניי!



ייאאללה תמממררי---- ה-מ-ש-ך! 🙄
QUOTE (oshri_Ok @ 22/09/2006) QUOTE (moraless @ 22/09/2006) אבל שלא תביני אותי לא נכון. אני שומרת על מוניטין ופרופיל והכל בשושו אצלי.
בביצפר ל א מכירים אותי ככה.


הידידים והחברות יודעים עליי הכל ומקבלים אותי כמו שאננני ויודעים שכל עוד אני שומרת על עצמי - הכל טוב אצלי.
כשזה מגיע לדברים לא נעימים ודברים שמתחרטים עליהם הם יודעים להעביר לי שיעור גם בלי שכל הסביבה תדע על זה.




אני יכול להעיד ללככן!
אני ידיד של תממר,
ואני איתה בכיתה ומכיר אותה ככבר 4 שנים!
ברור שפתאום לגלות עלייה שהיא ירדה למישו שהיא לא הכירה
זה היה שוק,כי חושבים "וואאללה.1?? תמר? הביישנית הזו?!"
ואז מתחילים להבין שהיא אחרת..

איין,אנ'לא יכול בדיוק להסביר,
אבל היא ילדה מדהימה,ואני מעריך אותה על התכונה הזו שלה!
למרות שלפעמים בא לי לחנווק אותה(והיא יודעת את זה!!חח)
בעניין שהיא לא שומרת על עצמה( ראו פרק 3 בסיפור אני חושב.. עם הערבי..)...


קיצצ..
בבנות,תלמדו ממנה!
אנ'לא אומר לכןן ללכת לרדת למישו שאתן מכירות רק לפני
שעה וכאללו,אבל תעשו מה שבראש שלכן,
אל תחשבו מה יגידו אחרים כי בתכל'ס.. כול הריכולים---- זה רק מקנאות!


ששננה מדהימה שתהיה ללננוו,אמןן וואאמןן!


מי ייתןן ויהיה לכוללנו את האומץ להיפתח בין אדם לחברו יותר..
ולאו דווקא בהקשר המינניי!



ייאאללה תמממררי---- ה-מ-ש-ך! 🙄
אותו דבר כמו אושריק.. גם אני ידיד של תמר ומכיר אותה כבר 4 שנים... אני רואה אותה כל יום והכרתי אותה כתמר הנשמה הטובה שאני מת עליה... ואז לבוא לפה ולקרוא את כל הדברים האלה... נכנסתי לשוק.. אבל מי אני שאגיד לה מה לעשות עם החיים שלה?! חוצמזה שלא משנה לי מה היא עושה כל עוד היא נשארת כמו שהיא.. כמו שאני אוהב!!
QUOTE (moraless @ 22/09/2006) ושחרוווני מותתתק . שמחה את קוראת תסיפור ונהנת איכשהו .
וזה שאני קוראת לעצמי שרמוטה.. מבחינתי זה לא משהו טווווב. . כמו שאמרת ..אבל גם לא משהו רע .. זה כולה מי שאני .. ולאנשים יש סטיגמות רעות לגבי זה .. אני ילדה שעושה תדברים שבראש שלי ומצליחה להנות מהם כי על הזין מה האחרים יגידו.
אבל שלא תביני אותי לא נכון. אני שומרת על מוניטין ופרופיל והכל בשושו אצלי.
בביצפר ל א מכירים אותי ככה.


הידידים והחברות יודעים עליי הכל ומקבלים אותי כמו שאננני ויודעים שכל עוד אני שומרת על עצמי - הכל טוב אצלי.
כשזה מגיע לדברים לא נעימים ודברים שמתחרטים עליהם הם יודעים להעביר לי שיעור גם בלי שכל הסביבה תדע על זה.
אם זה ככה אז סבבה [:
כי דוווגרי , אני קצת מקנאה בך ובכל אלה שעושות מה שבא להן
אני הרבה פעמים לא דופקת חשבון ולא חושבת מה יגידו
אבל יש לי קטעים שאני חושבת שאם אני אעשה משהו אז מה יחשבו , מה ידידים שלי יגידו :\
זה קצת מעצבן ולא הכי נותן להנות . . בקטנהה..

תמשיכככי ת'סיפור 😊
הוא מדההההים !
תמממממרי'ק [:
תממשיכי אוווווווושר שלי =]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך