חחח פרודים מה הספקתם להיתחתן??
QUOTE (רותם-יוני @ 13/09/2006) עם השאלה של בתאל.. ויש לי עוד כמה שאלות
מתי כל זה קרה?
כאילו באיזה תקופה של חייך.. [חופש גדול.. ממ קציצ הבנת לא?!]
בת כמה היית?
בן זה בעצם סער נכון?
איפה כל החברות שלך בכל הסיפור..?
חח חקירה..
איך את וסער הכרתם?
קראת לו סער בגלל האלופה? [חח אין לי מושג מאיפה זה בא לי לעזאזל... עזבי נראלי שזו טיפה השעה או העייפותת!]
לדעתי..אל תוסיפי דמויות..
כי גם זה יברוס לך תמסר ואני דיי רוצה לדעת מהו..
וגם.. זה יהרוס את הסיפור.. ספרי אותו איך שהוא..
בסופו של דבר זו החללטתך..
מחכה להמשך בובי!
לאבס..
רותמי =]
טוב חלק אני כה אענה לך כי ללק לא יכתב בסיפור.
מתי כל זה קרה עניתי מיולי לאוגוסט בדיוק חודש..
בת 15..
חברות שלי.. חברות שלי לא היו כל כך קשורות אל בן ולסיטואציה שפגשתי אותו.
חברה אחת הייתה באותו זמן בקורס חמישיות בצופים. היא הייתה שם שבועיים בלי שום אמצעות של קשר.
היה לה פלאפון אבל הבטרייה נגמרה לה מהר אז לא הספקנו לעדכן אחת תשנייה.
וחברה אחרת שלי בילתה אצל דודה שלה כמעט כל הקיץ והייתה בצפון מרכז כזה.
אז גם לא היינו הכי בקשר.
העדפתי לשמור את זה לעצמי בהתחלה ולאט לאט לספר להן כל פעם קצת יותר כי עדיין הכל היה מאוד ראשוני אצלי.
על הערבי לא סיפרתי להן.
אחת מהן באמת גילתה את זה דרך הסיפור כשנכנסה לפה פעם אחת.
השניה שהייתה בקורס.. לא יודעת עדיין על הערבי ולא יודעת הרבה דברים חדשים עליי כי אנחנו לא בקשר טוב עכשיו.
אבל כל התגובות של החברה שרשומות פה בסיפור הם בעצם שלה.
כל ה-אל תעשני .. זה עסק מסריח תרתי משמע .. וכל אלה.. זה דברים שהיא באמת אמרה.
כל השיחות טלפון שלי פה בסיפור זה איתה.
איך אני ובן הכרנו.. וואי.. אממ..
האמת הכרנו לפני שלוש שנים אבל הייתי קצת קטנה בשבילו [: בת 12.
חברה קרובה אליי... אמא שלה חולת טרשת.
יש אירגון מיוחד של טרשת נפוצה שמארגנים כייפת כזאת של כל שנה למשך שבוע בים המלח ובאילת.
היא באה אליי וסיפרה לי על זה ושתינו נדלקנו על הכייפת הזאת וניסינו פעם ראשונ הלפני שלוש שנים.
מאז אנחנו שם כל שנה.. השנה הפכנו לשכבה בוגרת שם אז היינו עם כל התיכון וכל החיילים.
כל לילה כולנו היינו יחד עד השעות הקטנות .. 5.. 6.. ככה .. מעשנים צוחקים.. הכל.. בארוחות ישבנו יחד ובהכל הכל הכל יחד.
אני ובן מיד נדלקנו אחד על השני.. וכל הכייפת עשינו אחד לשני עיניים. . הוא בא נשך אותי בקטנות וכאלה וגמאני הצקתי לו קצת כמו שצריך בתוספת התעלמויות קטנות 😉
ביום האחרון של הכייפת כשהיינו כבר בדרך חזרה הביתה מאילת. ישבנו כולנו במושב האחורי ויצא שאני ובן ממש התקרבנו ובנסיעה ישבנו מחובקים .
עצרו לנו במוקדנלדס [ למה ילדה אחת השתינה על עצמה באוטובוס 😢 ] אז אני ובן ניצלנו תהזדמנות ונעלמנו למאחורי מקדונלדס.
זה קרה לאט.. לא כמו שאר הדברים .. הרבה זמן עד שנתתי לו לנשק אותי .. הוא היה מכפר סבא ולא רציתי יותר מידי להיקשר למרות שידעתי שנשבר לימבנים מהר.
התנשקנו.. דיברנו.. שאלתי אותו מה הוא אוהב בי והוא שאל אותי מה אני אוהבת בו.. צחקנו וחזרנו לאוטובוס כשכבר כולם ישבו שם.
כל הנסיעה לירושלים.. הנהג ניסה להרדים את הילדים הקטנים אז עשה חושך אז כל פעם שהיה חושך אני והוא נכנסנו לפעולה [:
והוא לא חצה גבולות הוא היה כזה עדין ונעים .. הוא ליטף לי את הבטן ומעל החזה בצוואר כזה ובין הרגליים. פעם ראשונה שאשכרה אהבתי להתנשק וגרם לי להתחרמן מנשיקה.
כל הנשיקות הקודמות לא היו מי יודע מה בשבילי למרות שהיו מיוחדות ורומנטיות..
כשהגענו לירושלים הוא ירד איתי עזר לי עם המזוודה הוא הכיר תהורים שלי שבאו לקחת אותי ואת חברה שלי ונפרדנו בנשיקה מדהימה (:
הוא חזר לאוטובוס בדרך לכפר סבא ואני וחברה שלי [ שאגב גם הכירה תחבר הנוכחי שלה באותה כייפת ] נסענו הביתה.
באותה תקופה לא היה לי פלא.. הוא טבע \: אז הוא השיג את הטלפון בבית דרך החברה והתקשר אליי שלושה ימים אחריי ואמר שאני לא יוצאת לו מהראש .
תוך שבוע נפגשנו שוב.
וזהו תכלללס חחח .. [: והפעם הראשונה שירדתי לו זה לא היה במועדון .. אמרתי כבר אז בסוף הפרק. זה היה אצל החברה הזאת שאמא שלה חולת טרשת .
כל השכבה הבוגרת ישנו אצלה וגם אני ובן והיינו בחדר נפרד מכולם [: אז היה מוי כיפ.
אזזז אממ. . סורי על החופרה .. פרק של מחר זה יכול להיות.
לילה טוב (:
QUOTE (oshri_Ok @ 12/09/2006) QUOTE (liatitati @ 13/09/2006) בן?
סער?
כולי בבלבלות,!!!
בן וסער זה אותו אחד, נכון??
פרקק מושלם בובי!!!
ברששות תממריר,אני אענה..חח
סער במציאות זה בן..
לאקס שלה קראו בן.. ובסיפור היא קראה לו סער..
מבינה?
מבינה (:
אוהו..
חמד לדעת מה קרה באמת (:
מדהיםםםםםםםםםםםם
פשוט מדהים תמרוששששששששש
תמשיכיי מהרושששש
מור'צי 😊
תמר י'מוכשרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואו.. מדהים..
תגידי לא מוזר לך ככה שאת מגלה הכל על עצמך כשיש פה אנשים שמכירים אותך במציאות ורואים אותך כל יום?
מוזר לי .. ברור .
אבל בתכלס הם אנשים קרובים אלי .
הבאתי להם תאתר כי ידעתי שהם אנשים שאפשר לסמוך עליהם כשהם קוראים תאינטימיות שלי כאן.
ושלא תביני אותי לא נכון, לא אני אמרתי להם להיכנס לקרוא תסיפור שלי.
הם מצאו אותו לבד .
QUOTE (עינננב @ 13/09/2006) שמתי לב את מצנזרת דברייים
טוב ברור זה אישי והכל
וזה עוד אמיתי, אז בכלל
אבל תשתדלי לפרט
פליז D : ?
משתדלת לפרט כמה שאני יכולה .. אבל הערך של הכתיבה יורד כשמתחילים לתאר דברים כאלה.
אפפעם לא אהבתי לקרוא על זה בסיפורים, חייבים לתת גם לדמיון לעבוד. (:
אם את רוצה משו אישי חופשי בפרטי ..
את רוצה להגיד שהנשיקה הראשונה שלך הייתה לפני גיל 12 ?!
לא מאמי .. הכרתי אותו רק בגיל 12 .. נשיקה ראשונה הייתה 13 .. אבל מזה משנה מתי הייתה ראשונה?
QUOTE (moraless @ 13/09/2006) לא מאמי .. הכרתי אותו רק בגיל 12 .. נשיקה ראשונה הייתה 13 .. אבל מזה משנה מתי הייתה ראשונה?
חח באמת מזה משנה??
תמרייי מתי המשךך????
מחכה.. חח
אוהבת..
רותמי =]
חחח רציתי להבין מתי בערך הייתה הנשיקה הראשונה שלה
והבנתיי.[:
זה מה שמשננה!
פיי איזה פרררררררררק (:
ומשעמם ? ממש ל א !
זה כל מה שמיוחד בסיפור נסיכה שלי PP=
שהסיפור אמיתי והוא מענייין בטירווווף :]
המשך המשך המשך ..=]