חהחהה.. תודה על ההקדשה.. (:
יאא מוכשרת אאחת..
פרק מדהים..
המשששך
יאוו איזה כיף אחרי כלכך הרבה זמן לקרוא עוד פרקק(: מדהיםם!! המשך!
מעלה לי קצת זיכרונות \:
פררררררק מדהההייים . . (:
מחחחחכה להמשך .
סופסוףף פרקקקקקקקקקקק יאייייי 😁
מושלם כמו תמיד, המשך😊
מ ה מ ם בוווובבי,!
דורשת המששך!
שבוע טוסט ביוטי שללי (:
מווואה
יאו...פרק ממש יפה..
אבל שהוא הכניס אצבעות..
...אם היה כואב לי הייתי מפסיקה..
גם אם אני אוהבת אותו ומתה להרגיש את זה..
הייתי מעדיפה לחכות קצת..
התחרטת על זה אחר כך?
שוב..פרק מדהיםםם..
מלא תשוקההה ...אהבה.....
אךך איך בא לי על חבר שלי עכשיו..
רק חבל שהוא בטירונות למשך חודש..:'(..
....אוהבת עד אין סוף..
נופי
תמריייייייייייק
אחחח איזה פרק[=
תמשיכי.....
אוהבת ושבועע טוב קוקיי !!
לא התחרטתי.
ואין קשר כאב לא כאב.
תכלס זה מה צריך לקרות.
ידחף מחר או ידחף עוד שנתיים זה עדיין יכאב.
תפסיקי אותו תמיד?
יעבווור מהר בובייי .. הכי טוב כשלא רואים אחד תשני הברה זמן. . פתאום יש מלא געגועים (((:
אווווווווהבת אותך המונים (:
שחרוווווולה .. סורי בייבי .. שמה לב אני תמיד מעלה לך זיכרונות בסיפורים שלי . .
היה עוד משוו בסיפור הקודם עשית פרצוף עצוווב.
אוווווהבת אותך בייבי אל שכחי !
מהמממםםם
מחכה להמשך בובייי
שבוע מדהים לך..
אזז אחרי הכול את ככן בערך אוהבת דברים רומננטייםם!@#
את חייבת לי יציאה ליםם,באיזה לילהה ככה..;]
חחחחחחח
אאחח,אאחח.. איזו כתייייבהההההההההההההה!!
תמשיכי הכי דחוףףף שבעולםםם!
ממ לא זכור לי על הסיפור הקווודם . .
אבל כן זה מעלה לי זיכרונות.. בקטנה .. גם זיכרונות טובים ...(:
לוב יו טו האני .