פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פעימות הלב

✍️ moraless 📅 21/08/2006 00:22 👁️ 21,752 צפיות 💬 532 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 18 מתוך 36
תמרי .....זה באמת שרט אותך??
זה מסוכן להבא שישתוף ידיים!
מדהים בובי המשךךך
דאריה מוקדש לך קוקי שלי (:


מהפרק הקודם

"איתך אני מוכנה הכל" אמרתי וידעתי שצצו לו כל מיני בלונים כחולים בראש
"חוץ מההבטחה שהבטחת לי" הוספתי והבלונים הכחולים התפוצצו.
"אני מבטיח לא ללחוץ עלייך ולא כלום, לא שחכתי" הוא אמר
"איי! אני אוהבת אותך!" אמרתי בהתרגשות
"אוהבת אוהבת? או רק אוהבת?"
"אוהבת.. אבל זה גמיש" חייכתי והתחלתי לרדת לכיוון הג'ינס שלו כשהשיער שלי מלטף את החזה והבטן שלו...



המשך

"וואי יסמין באמא שלך את עושה לי כואב בביצים" אמר שוכב על הגב במיטה כשאני הייתי בדרך לדלת.
"במקלחת" אמרתי
"אני לא יכול ככה להפסיק באמצע"
"מקלחת.. במקלחת אני מבטיחה" חזרתי על התשובה ופתחתי את הדלת
"וואי אני חולה עלייך כשאת מתעללת כזאת!" הוא אמר בפרצוף מסכן וקם לובש חזרה את מכנסי הגי'נס.
יצאנו מהחדר וסער הוביל למקלחת דרך החדר של אמא שלו.
זה היה חדר קטן ולא מטוייח.
המקלחת מול הדלת, הכיור ביניהם והאסלה ממש ליד.
לא היה מקום לזוז.
הנחנו את המגבות על סל הכביסה והורדנו אחד לשני את הבגדים.
צחקתי וחייכתי תוך כדי ובעיקר אהבתי לראות אותו מחייך.
התחבקנו ערומים והתנשקנו.
"רק תהיי בשקט, למה אמא שלי עוד מעט הולכת לישון פה" אמר והצביע בראשו מעבר לדלת.
הנחתי אצבע על שפתיי כסימן לשתיקה וסער חיבק אותי מאחורה.
נכנסנו דרך הוילון למקלחת הקטנה כשיד אחת של סער מחבקת אותי מאחורה ויד שנייה משחקת בברזים.
"כוסית שלי" הוא נשך לי את האוזן נשיכה חזקה וכואבת ונכנסנו לבפנים מסיטים אחרינו את הוילון.
הכל קרה שם כל כך מהר למרות שהמים כבר הפכו קרים ו20 שיחות לא נענו נרשמו בפלאפון של סער מהחברים שחיכו לנו למטה.
הוא הצמיד אותי לקיר והחזיק אותי באוויר.
שתי רגליי חיבקו אותו אליי והוא החדיר.


"20 שיחות שלא נענו?!" סער שאל בהלם
"ממי?" שאלתי מורידה את המגבת שעטפה אותי
"משה, הם מחכים לנו למטה כבר חצי שעה" הוא אמר ועשה לי עיניים בשוק
"טוב היינו במקלחת שעה וחצי.." אמרתי אבל סער היה כבר בשיחת טלפון.
"חצי שעה? למה אבל אחי? למה לא עליתם? בקטן... טוב אחי.. לא.. אני עם יסמינוש היפה שלי פה.. יורדים יורדים.. יורדים אני אומר לך! טוב כפרה.. ביי"
"למהר?"
"הוא בעצבים" סער אמר והתחיל להתלבש במהירות.
"וואי סער.. יש לאמא שלך אולי מסיר איפור? אני נראית כמו מכשפה אחרי המקלחת" אמרתי מביטה במראה ואז עוברת להביט בו ועל פניי הבעה מסכנה.
"אני דווקא אוהב אותך ככה" הוא אמר מחייך.
"נו יא יצור.. יש לה או לא?" צחקתי
"מה זה מסיר איפור רק?" הוא שאל
"תשאל אותה היא תדע" אמרתי מנסה להסיר את האיפור באצבעותיי
"יש לי את זה" הוא אמר והושיט לי שפורפורת לבנה
"בונא.. כל החדר שלך מוצרים של נשים.. הדורדוראנט.. מסיר איפור" אמרתי ונתתי לסער להסיר לי את האיפור באצבעותיו.
"איזה פנים חלקות" הוא אמר מלטף את פניי עם הקרם
"גם אתה חלק" חייכתי ונגעתי לו בחזה.
"טוב דיי מאמי .. ממהרים אנחנו" הוא אמר ניגש לשולחן לוקח מפתחות ופלאפון ולבש עליו חולצה מכופתרת אחרת.
נתתי מבט אחרון במראה ויצאנו שנינו החוצה.
"לאן אתה יוצא סער?" שאלה אמא שלו מהחדר
"עם חברים לבלו באר"
"מתי אתה חוזר?" היא שאלה שוב בצעקה
"נו אמא... אל תשגעי!"
"רק שאלתי מתי אתה חוזר!"
"אני אדבר איתך!" הוא צעק חזרה ויצאנו למדרגות הבניין.
"חושבת אני בן 10" מילמל ותפס אותי שוב בידיים בירידה מהדרגות
"איי! חחח סער! רואים לי את כל החוטיני!"
"ככה אני אוהב" הוא צחק והגענו למטה לכביש.
ג'יפ רועש ממוזיקה שממנו הציצו ידיים וראשים של בחורים ובחורות חיכה לנו בדיוק מול היציאה מהבניין.
"ברוך השם! ומזל טוב נשמה" נשמע קול מהמושב הקידמי והושטה יד.
סער לחץ אותה בחיוך ופתח לי את הדלת .
נכנסתי ואחריי גם הוא.
נסענו לדרום כפר סבא לכיוון מועדון בשם בלו-באר.
הדרך לשם הייתה מצחיקה ורטובה.
החלונות בג'יפ היו פתוחים והמוזיקה הרעישה והפעימה את כולם.
השיער הרטוב שלי התייבש ברוח. סער חיבק אותי אליו ולא הפסקנו להתנשק ולצחוק מדברים שנעשו בג'יפ.
האנשים קפצו וצרחו.
היו שם בנות הרבה יותר יפות ממני, לא הבנתי איך אחת מהן לא שלו ודווקא בי הוא בחר להתעמק.
בזמן שדיבר עם האנשים מקדימה ועישן סיגריה סקרתי את פניו בחיוך.
הוא צחק והיה נראה מאושר. נשקתי לו בכתף והוא חיבק אותי אליו חזק יותר.
לא לקח זמן רב ונכנסנו אל חניון חשוך, מעופר ולא סלול.
כולם ירדו מהג'יפ והמוזיקה נפסקה בפתאומיות כזו שהרגשתי כאב באוזניים כשהשקט החליף את הרעש.
דרכנו בעפר ובאבנים בדרך לבאר בקרוב שחומה מבמבוק סבבה את כל שטחו ומאחורי החומה בקעו אורות כחולים חזקים.
כל כך רציתי כבר להיכנס ובדיוק הפלאפון רטט לבן ביד.
"יש לך טלפון מאמי" הוא אמר מושיט לי אותו
'אבא אוטו' היה כתוב על הצג.
"הוא אמר שהוא יאסוף אותי לפחות בארבע!" אמרתי לא מבינה ולחץ התחיל להיכנס בי.
"תעני" אמר סער בהבעת פנים ששידרה 'לא נורא'
"הלו?" עניתי
"יסמינוש, אנחנו בכפר סבא, איפה אתם עכשיו?" הוא שאל
"אבל חשבתי אתם לוקחים אותי יותר מאוחר" אמרתי בעצב
"יש לי עבודה מחר ואני הרוג. ניסיתי להודיע לך מקודם אבל לא ענית לי.. מצטער ככה זה הסתדר.. עכשיו - איפה אתם?"
"אוח..." אמרתי והרגשה חשוכה ועצובה עטפה אותי.
רציתי לבלות עם סער עוד.
"קח את סער, הוא יסביר לך" אמרתי באי חשק והושטתי את הפלאפון שלי לסער שסיים סיגריה.
"ההורים?" הוא שאל
"כה" עניתי "רוצים לדעת איך להגיע לפה"
"הלו..." סער ענה והסביר בזמן שסקרתי שוב את פניו. כמה יפה הוא היה.
לא יכלתי להתנתק ממנו, הוא היה כל כך יפה.
בנתיים עברנו בצומת לצד השני, לנתיב הנגדי.
החברים שנשארו מאחור שרקו לסער וקראו לו בכניסה למועדון.
ידעתי שהוא שמע אבל הוא התעלם והמשיך להסביר להורים שלי איך להגיע.
"כן.. בדיוק.. ברמזור השלישי בטרומפלדור אתם פונים ימינה ובצומת השנייה בפנייה שמאלה אנחנו מחכים לכם" הוא אמר
"נו?" שאלתי
"עוד שתי דקות הם פה" הוא אמר
"אוף! רציתי להישאר"
"לא נורא יסמיני יהיה לנו עוד זמן ללכת למסיבות יחד, למרות שוואלה ביום הולדת זה מסריח"
"סורי מאמי" אמרתי סליחה כמו ילדה סתומה כשלא היה לי בכלל על מה.
לא אהבתי את הקטעים האלה שהוא גרם לי לבקש סליחה או אמר שהוא סולח בלי שבכלל הייתה לי כוונה לומר 'מצטערת'.
"זה הם..." אמרתי עוקבת אחרי אוטו כסוף, "אני אתגעגע" אמרתי והבטתי בו.
"אני יותר" הוא חייך חיוך קטן ונישק אותי. "בואי אני אגיד שלום להורים" אמר פותח את הדלת הקידמית והתכופף.
"אני רואה באתם בקלות, לא היו בעיות, כן?" הוא שאל בחיוך
"לא מה פתאום, הכל חלק.. נעים מאוד סער, אני יואב" אבא שלי אמר ולחץ לבן את היד. "וזאת שושי" אמר וחייך אל אמא שלי.
"דיי מספיק! פאדיחה!" התערבתי צוחקת וסגרתי את הדלת בתקווה להיפרד מבן בצורה לא מחופפת.
"חמודים" חייך סער
"תמסור לאמא שלך ד''ש" חייכתי גם אני.
"אני אדבר איתך מחר" הוא אמר והשריקות והקריאות מהצד השני בכניסה למועדון עוד נשמעו.
"אוהבת אותך" אמרתי עצובה
"אוהב גם" הוא אמר והתנשקנו אבל הנשיקה לא הייתה ארוכה. סער לא הרגיש נעים מההורים שלי ובמקום זה חיבק אותי.
"אתה לא צריך להתבייש" אמרתי
סער חייך ונישק נשיקה אחרונה על שפתיי.
חייכתי ונכנסתי למכונית.
עברנו אותו והוא חייך אליי.
לא הרגשתי אהבה כזאת אליו מאז הנשיקה הראשונה שלנו.
הנשיקה שגרמה לי לחשוב עליו שלושה ימים עד שהשיג את מספר הטלפון שלי.
לא נרדמתי כל הנסיעה הארוכה הביתה.
המון דברים עברו לי בראש.
מהר, מהר, מהר, מהר...
כל פנס דרך שעברנו מחשבה אחרת עברה בי.
מהר... הכל קרה כל כך מהר.
לא היה לי רגע אחד של מחשבה אצל סער. תמיד היינו יחד.
פתאום נסיעה כל כך שקטה ומלאה במחשבות.
ומיד צמרמורת התפשטה בי...
אני יכולה להיות בהריון?














אעעע איזה יום זה היה . . !
נוגגגה .. שרף לי כה.. ברור שזה מסוכן אבל אני נשמעת לך ילדה שנשמרת?
שבוע הייתי עם דלקת. בקטנה ..
יצא קצצצצר רצח ! ולא מעניין \:

אתתתן רוצות אני אמציא גם? שיהיו דברים גם לא מציאותיים להכניס עוד דמויות ודברים כאלה? שיהיה יותר כמו טלנובלה ויהיה יותר מתח? כי נאי מרגישה שזה לא כמו כל הסיפורים האחרים.
זה סיפור טיפה פחות מעניין כי הוא לא כזה טלנובלי .. הקטע שאם אני אוסיף דמויות זה קצת יהרוס לי את המסר.

תגידו לי מה אתן מעדיפות ואני אלך לפי מה שתגידו (:


אוווווווווווווווווהבת
בואנה תמר איזה פרק 😊

את כותבת מדהים...אממ...לפי דעתי תכניסי יותר דמויות זה יהיה מעניין

ודרך אגב, אין סער הפך לבן פתאום? 😂

ובאמת קוראים לאבא שלך יואב? 0.ם
לדעתתי אל תכניסי דמויות,
הסיפור שלך מיוחד וזה מה שיפה בו.

אל תנסי לעשות אותו כמו כל הסיפורים פה..

אגב,
את כבר לא בתולה נכון?
ומאיזה גיל?


מחכה להמשך!
ננהה,
אל תוסייפפי דמויות!
ככה זה הכי הכי והכי אמיתי ומוובן..

כ"כ אבל כ"כ ייפפה..

תמשיככיי!=]
עם השאלה של בתאל.. ויש לי עוד כמה שאלות

מתי כל זה קרה?
כאילו באיזה תקופה של חייך.. [חופש גדול.. ממ קציצ הבנת לא?!]
בת כמה היית?
בן זה בעצם סער נכון?
איפה כל החברות שלך בכל הסיפור..?
חח חקירה..
איך את וסער הכרתם?
קראת לו סער בגלל האלופה? [חח אין לי מושג מאיפה זה בא לי לעזאזל... עזבי נראלי שזו טיפה השעה או העייפותת!]

לדעתי..אל תוסיפי דמויות..
כי גם זה יברוס לך תמסר ואני דיי רוצה לדעת מהו..
וגם.. זה יהרוס את הסיפור.. ספרי אותו איך שהוא..
בסופו של דבר זו החללטתך..
מחכה להמשך בובי!

לאבס..
רותמי =]
וואו... הופתעתי... לא ציפיתי לזה==> כנראה בגלל שאני מכיר אותך אישית...

כרגיל פרק יפה!! יאללה תמרושקה המשך מהררררר!!!
אם לא קלטתם מדובר בחיים שלה והדמויות לא באות מפרי דימיונה אז אין פה ממש ויקוח
תמרי מה זה בקטנה??
זה מסוכן אז תגידי לו פעם הבאה לגדור ציפורניים ולהישתמש בפצירה והכי חשוב לשתוף ידיים
וממתי את לא בתולה????
פרק יפה המשךךך
בן?

סער?

כולי בבלבלות,!!!
בן וסער זה אותו אחד, נכון??

פרקק מושלם בובי!!!
QUOTE (liatitati @ 13/09/2006) בן?

סער?

כולי בבלבלות,!!!
בן וסער זה אותו אחד, נכון??

פרקק מושלם בובי!!!
ברששות תממריר,אני אענה..חח


סער במציאות זה בן..
לאקס שלה קראו בן.. ובסיפור היא קראה לו סער..

מבינה?
יואו תמריי תביני זה ממש לא משעמם קטע שזה קרה לך במציאות הופך את זה לכל כך מעניין!
הסיפור שלך מיוחד ואת ממש לא צריכה להוסיף לו שום דבר שאינו מציאותתיי (:
וחוץ מזה שהדרך כתיבה שלך הכל כך מיוחדת מכניסה אותי לתוךך הסיפור בצורה כזאת עמוקהה גרר
אני כל כך אוהבת את הסיפרו שלךךךך ((:
שלא תעזי לשנות כלום !
ווווואי, איזה פרק (:
שמתי לב את מצנזרת דברייים
טוב ברור זה אישי והכל
וזה עוד אמיתי, אז בכלל
אבל תשתדלי לפרט
פליז D : ?
ובקשר לזה שאת רוצה לשנות...
כל היופי בספור של זה שהוא אמיתי
ושיש את הכתיבה שלך. אז בכלל
אם תוסיפי דברים כאלה כמו טלנובלה זה ישמע
דיי דפוק =\
תשאירי את זה ככה כמו שהוא
הכי מיוחד (-:

לילה טוב מדהיייייייימה (:
אוישששששששששש וכל המפגרים האלה D:
" שפעם הבאה יקצוץ צפורניים וישטוף ידיים "
חחחחחחחחחחחחחחחחח שתקווווו
זה לא הקטע
מה ישתוף ידיים ? למה הוא מתכנן את זה לפני ?
זה בכלל לא קשוור לדעתי :s
תקני אותי אם אני טווועעעה

ביוש
^^ עם כל התגובות שמעליי..
תשאירי את הסיפור כמו שהוא,
הוא מושלם ככה,
במיוחד שהוא מבוסס על מציאות .
אם תוסיפי דמויות זה לא יהיה מעניין..
הסיפור שלך שונה ויפה.
בקיצור..לא..😊

פרק יאפה.
עם כמה מהשאלות שלמעלה,
מקווה שתעני ..(:

המשך דחוףף
ולילה טופפפפי
נופי 😛
אוקה. .תודה על ההערה. . תיקנתי את סער ובן .. וליאתי .. כמו שאושרי אמר בן זה האקס שקראתי לו סעעער .
מישי שאלה אם זה קשור לאלופפה . חח וואלה לא נראה לי . אבל חופשי .. אין סיבה מיוחדת שקראתי לו סער פשוט בהתחלה התלבטתי אם להגיד שזה עליי או לא אז שיניתי שמות.


נוגגגה .. חח באמת אי אפשר להגיד לו פעם הבאה שיקצוץ ציפורניים או נעערף .. ושלא תביני אותי לא נכון .. אין לו בנייה או משהו! .. יש לו ציפורניים מטופחות כאלה .. יפות .. גרר הלוואי עליי כאלה חח .. הוא פשוט לא כוסס.. הן לא ארוכות או משו.. חוץ מהקטע שלא תהיה פעם הבאה כי אנחנו פרודים כבר כמעט חודש ..

כל התקופה הזאת התחילה ב15 ליולי (: עד ה15 באוגוסט.
חחח בחיים לא אשכח אותו [:
כל הסיפור עושה לי כאללללה געגועים אליו.. אתמול הוא התקשר ויוצא שיום חמישי הוא בא לישון פה בירושלים.
גררר וגם עבר תטסט לאופנוווע 500 (:
הכל תשמעו בפרקים הבאים .. כל מי ששאלה אם אני בתולה .. הכל יהיה כתוב.


אחרי שיעור ג'אזזזז .. וריב ענק עם אמא .. הלכתי עכשיו את כל הדרך חזרה הביתה ..
גרר לאדעת איך אני אתעורר מחר.. ומי יעיר ומי יכין סנדביץ' ..
חח איי איי חיים קשים 😉

לילה טווווב מדהימות (:
אוווווווהבת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך