פיי מדהיים !
ולדעתי תמר אל תוסיפי דמויות..
המשך (:
בבבווובבבי,
כולללללם דורשים המשך,!
ואני מצטררפת ((:
המשך המשך המשך המשך המשששששך!!!
:]
-ליאתו'שלך-
קוקייייייייי איז פרקקקקקקקק חחחח ההקדשה לי~!??!
סורי על התגובה באיחורררררר
כל השבוע היה לי לחץ בצופים לא הייתי שניההההה בביתת
אבל עכשיו יש לי קצת זמן ישר נכנסתי לסיפור שלך [=
יאלהההההההה מחכה בקוצר רוח להמשךךךךךךךךךך
ואל תעשי את זה עם עוד דמיות וטלנובלי כזה ..
מה שכיף בזה שזה לא הזוי כמו שאר הסיפורים פה \:
קיצררררררררר
מטורפתתתתתתתתתת עלייךךךךךךךך קושקוש
מואאה(:
פפפרקקק נננדירר
בובה אל תוסיפי דמויות ואל תשניי כללום
זה מדהיםם ככה :]
תתמשיכייי
מוואהה
תתמריי ממאממיי סיפור מדהיםם אלל תשני כלוםם..הוא מעניין כמות שהוא!!
אלל תוספיפי דמויות כי זה כמו שאת אמרת על הפירוט יוריד מהערך צשל הכתיבה את תהפכי ת'סיפור לכמו כל אחד מהסיפורים פה ושלך סיפור פשוט מ=י=ו=ח=ד!!!
ד.א מאמי שליי..תשתדלי לא לריב עםם אימא שלך..כי אני חושבתתת שהיא הבנאדם שאת אמורהה הכי הרבה להתקררבב אליו בתקופה של הגיל הזה..אימא לשי לא היית איתי כמו שצריך..ושתדעי שליי זה ממש ממש ממש כואב..אבל לא נכנס לזה עכשיו מאמיי..ריצוק סוריי על החפירה אבל תנסיי להתקרב ותראי איך שזה עוזר לך לפתח אישיותת טובה יותר מאמייי..
אני ייתי סורי ל החפירה.. 😁
-רעות-
QUOTE (רעות233 @ 14/09/2006) תתמריי ממאממיי סיפור מדהיםם אלל תשני כלוםם..הוא מעניין כמות שהוא!!
אלל תוספיפי דמויות כי זה כמו שאת אמרת על הפירוט יוריד מהערך צשל הכתיבה את תהפכי ת'סיפור לכמו כל אחד מהסיפורים פה ושלך סיפור פשוט מ=י=ו=ח=ד!!!
ד.א מאמי שליי..תשתדלי לא לריב עםם אימא שלך..כי אני חושבתתת שהיא הבנאדם שאת אמורהה הכי הרבה להתקררבב אליו בתקופה של הגיל הזה..אימא לשי לא היית איתי כמו שצריך..ושתדעי שליי זה ממש ממש ממש כואב..אבל לא נכנס לזה עכשיו מאמיי..ריצוק סוריי על החפירה אבל תנסיי להתקרב ותראי איך שזה עוזר לך לפתח אישיותת טובה יותר מאמייי..
אני ייתי סורי ל החפירה.. 😁
-רעות-
צודקת .. אני איתה תמרוש בקשר לאמא (:
ורעות איזה חמודים את וחבר שלך =] טפו טפו טפו בלי עין הרעעע !
וואי תממרי מהמממממם [[=
את כותבת כ"כ ייפה
קצת נטטשתי פה
כי אין לי זזזמן לההיכנס ככמעט ולההגיב ...
אבבל השלממתי😉
תממשיכי ננננננסיכה
ללאב יו
וואי מתוקות אתן כולכן . אבל איכשהו אני מרגישה שאין מתח אין כלום אז זה הופך תסיפור לקצת פחות חי ..
ועם אמא. . אעע כלום לא מסתדר איתה .. וזה פעעעם ראשונה .. בתכלס אנחנו די חברות טובות .. כל החופש כשלא ישנתי בלילות באתי אליה בבוקר ולא הפסנקו להעביר צחוקים .. והיא בת 60 .. חח מצחיקה [:
אוהבת אותה והכל .. אבל לכל אחת יש אמא בתוספת כמה שריטות ..
אעעע והמששך אנלא דעת מתי יהיה לי זמן! למה המחשב אצלי בחדר נדפפפק ..
לא מצליחה להדליק אותו .. וזה מחשב סוס 😢
אני מהמחשב בנייד של אבא .. והוא לא נותן לי הרבה זמן עליו .. ככה שהמשך אנלא יכולה לכתוב.
ומהמחשב הנייד של אמממא. . כהיא בבית היא אפפעם לא נותנת לי. .אבל כשהיא יוצאת מהבית [ וזה קורא פעעעעם בשנה ] אז אני מתגנבת ומדליקה אותו .. אבל גם זה לא נותן לי הרבה זמממן .. \:
אוווווווווווהבת . אל שכחו (:
לא נוראא מאממיי ,
נחכה שיסתדר לך ;]
בקקשרר ללחוסרר ממתח ?!
ממה פתתאום !
זה סיפור ממש מענין ויפפה כמו שהוא!
אל תשני שוממדבר [:
שבבתת שללוום!
תממררייקק..
אני גם בדעה של רעות..
אני יודע שהקשר ביניכןן מצווין,ולפי
הסיבה של ה"|ריב" שסיפפרת לי אני חושב
שכדאי שתשלימו...זה סתם שטותי..
מקווה שייסתדר לךך..=]
ואאת תמיד יכולה לספר לי באווזן ת'הממששך..;] חעחעחע
תמרוש נחכה למרות שבא לי בטירוף על עוד פרק (:
חחחח לוב יו יפה שלי
נמחקו פה תגובות או שנדמה לי?! 😕
חחח..
צריכה המשךךךך
הוורידים מתקעשים להמשךךך
QUOTE (nofar103 @ 20/09/2006) נמחקו פה תגובות או שנדמה לי?! 😕
חחח..
צריכה המשךךךך
הוורידים מתקעשים להמשךךך
לא נדמה לך מאמי..
באמת נמחקו.. כמעט עמוד שלם..:/...
בגלל הפריצותת הרבות לאתתר! בעעעעע
תממררילוו,
ת-מ-ש-י-כ-י! 😛