רוצהההההה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך : ) : ) : )
המשךךך
המשךךך
המשךךךך
המשךךךךךךךךךך
חחחחחחח
😊
פיייייי איזה ייבוש . . נעעל העולם \:
שבוע מטורף היה לייי .. נכנסתי פעם ביום וגם ככה הייתי בקושי על המחשב.
מתחילללה לכתוב.
אוווווווווהבת
נננווו, יאלללה, תקתקיייייי
חחחחחחחח מחכהההה תמריקקקקקקקק(:
אעעע איזה גווועל אני \: שלושה עמודים בלי המשששך.
אתמווול בכלל דפקתי הברזה אני מזה סורי , הייתי חייבת לרוץ לחברה .. וכשחזרתי ההמשך נמחק וחזרתי עכשיו בבוקר.
גר .. חפירות תירוצים קבלו המשך עם סליחה
טקסס יפה שלי !? מוקדש לך מדהימולית (:
מהפרק הקודם
"יאללה קושקושים לכו תהנו עם האוטו היפה שלי" חייך ניר ויצא
חייכתי וחזרתי למושב הקידמי ליד סער.
"כמה זמן זה מפה לים?" שאלתי
"עשרים דקות פלוס מינוס"
המוזיקה מרעישה החלונות פתוחים. בחוץ כבר מחשיך ואנחנו נוסעים לעבר השקיעה כשבכל רמזור מתקרבים לנשיקה.
המשך
הכבישים, הרחובות, הנופים, האנשים. הכל היה שונה.
גם אני הייתי שונה, הייתי אחרת.
הכל כבר חשוך אבל הדרך מוארת באורות אדומים יפים שנעו לפנינו.
הגענו אל מגרש חנייה חשוך ומתחתיו נפרש הים.
סער כיבה את המכונית ויחד עם טירטור המנוע כבתה גם המוזיקה.
היה שקט. סער חייך והביט בי.
נשענתי אחורה והבטתי בו גם. מעולם הוא לא היה כל כך יפה כמו שהיה ברגע הזה.
כל כך אהבתי אותו.
"כמה את יפה" הוא אמר בחיוך והדגיש את ה-פ'.
לא הפסקתי לחייך. אהבתי את הרעיון שעברו בנו אותן מחשבות.
"יאללה, בואי" הוא אמר ויצא מהאוטו. יצאתי אחריו והוא חיבק אותי אליו.
מחובקים ירדנו במדרגות לחוף למטה בדרך למסעדה קרובה.
"בירה?" הוא שאל
התקרבנו עוד אל המסעדה ומבטי התקבע בכיוון מדף המשקאות.
רציתי להתפרע, לשתות משהו קצת יותר מבירה אבל נזכרתי שהוא נוהג חזרה.
"כה" הינהנתי נצמדת אליו
"שתי גולד" סער אמר לברמן שהיה שם והגיש שטר חמישים.
"אתם חברים?" הוא שאל
"כן" סער חייך
"וככה אתם? לא מתנשקים לא כלום?"
"מה אתה יודע?" שאלתי מחייכת
"תתנשקו נראה אותכם"
הבעה מוזרה עלתה על פניי אבל סער חייך.
נראה היה שסער כן רצה להראות מה הוא יודע ונישק אותי.
זרמתי. ידעתי שהברמן מסתכל ומחייך ועדיין, זרמתי.
"חמודים חמודים" הוא אמר עם הסיגריה בפה, "הנה הגולד שלכם" והניח שתי בירות על השיש מולנו.
"תודה" סער אמר והלכנו משם כשהברמן צועק "תודה לכם!"
"חרמן" אמרתי בשקט וחזרנו ללכת על החול.
השיחות עם סער אף פעם לא היו מעניינות.
הוא התחיל לספר לי סיפורים שהיו לו פה בחוף עם חברים ועם בנות אחרות.
"את רואה זה כבר אחרי שלקחנו באנג שלישי אמרנו יאללה הולכים לכוסיות האלה אז אני רועי וניר הלכנו אחריהם אני כולי שפוך מדבר לעצמי, זה כבר היה אחרי תחתית אבסולוט. את קולטת אני בא אליהן ורועי וניר נשארו מאחורה הלכו להשתין והתחלתי לדבר גם בשמם יענו! עשיתי להן מה... ככה אתן לבד? באנו לבדר אותכן.. חשבו יש לי פיצול אישיות אני יודע מה אחת נשפכה לי בפנים" הוא אמר מצחקק לעצמו ואני העפתי מבט לכיוון הים וניסיתי גם לצחוק.
"שומעת? חחח ישבנו איתם כמה זמן אחרי זה אני בא עושה להן..." בשלב הזה כבר הפסקתי להקשיב וכל מחשבותיי היו נתונות לבתולין שלי.
חשבתי עד כמה באמת חשוב לי להיות בתולה.
מה מיוחד כל כך לעשות את הפעם הראשונה מאהבה?
'פעם ראשונה' למה בכלל קוראים לזה כך? הרבה דברים עושים בפעם הראשונה, הם לא חשובים מספיק בשביל לעשות אותם מאהבה?
"יסמין?"
"אה?"
"חחח הבנת?"
"כה חחח" שיקרתי מנסה לצחוק.
הגלים רעשו והתיישבנו על חומה קרובה במקום לא מואר ולא חשוך.
היה בו מספיק אור בשביל לראות מה עושים אבל מספיק חשוך כדי שאנשים מהצד לא יראו מה אנחנו עושים.
"בואי, אני אפתח לך" הוא אמר ולקח את הפחית שלי.
חייכתי וישבנו שותים, מתנשקים ומדברים.
לא דיברנו מעניין, דיברנו בעיקר על שטויות ודברים חסרי טעם.
"תביא לי את הירח" אמרתי מביטה למעלה
הוא הביט גם למעלה ואז חזר להביט בי מלטף את לחיי.
"הוא כבר אצלך, הוא בעיניים שלך" הוא אמר והביט בהשתקפות שהייתה בעיניי.
הרגשה מוזרה הציפה אותי. שוב אהבתי אותו, שוב הוא לא היה נראה יותר יפה ממה שהיה עכשיו.
הכל היה כל כך קיטשי אבל בשידרוג.
במקום יין, בירה.
במקום אור נרות, הירח.
במקום גבר לבוש בחליפה, היה לי את סער בחולצה משובצת מכופתרת, ג'ינס ונעלי אדידס.
"אני חולה עליך" הוא אמר.
חייכתי וחזרנו להתנשק.
הפעם שום דיבורים לא הפסיקו את הנשיקות.
היה לי חם למרות הרוח הקרה שבאה מהים, הרגשתי בוערת.
הוא נשף וליקק לי באוזן וצמרמורות תקפו אותי.
נתתי לו את כולי, את הנשמה. הוא הרגיש את זה. הוא ידע שלא חשבתי על כלום חוץ מאשר על התשוקה.
הנשימות שלי אמרו הכל, דרכן דיברתי.
הוא פיסק את שתי רגליי וליטף לי את הבטן בנעימות כזו.
כמו ביום שבו הייתה הנשיקה הראשונה שלנו.
הוא היה טעים, והוא היה טוב.
הכל היה כל כך טוב.
האצבעות שליטפו בנעימות את הבטן שלי כבר נמצאו מתחת לג'ינס שלבשתי.
כאב לי אבל ידעתי שזה טוב. כל מה שסער עושה זה דבר טוב.
הוא מיוחד, אני אוהבת אותו.
אנשים עברו והילכו על החוף, אבל אף אחד לא ראה אותנו.
אהבתי את הרעיון שזה במקום ציבורי ואף אחד לא רואה.
הוא השכיב אותי על החומה מנשק ונושך את הבטן שלי
היינו שם שעה ויותר ושום מילה לא הוחלפה.
"סער.. די.." אמרתי.
כאב לי. הוא כל הזמן הוציא את באצבעות והכניס אותן שוב והציפורניים המטופחות שלו כבר התחילו לשרוט שם בפנים.
שרף לי.
"כבר מאוחר" אמרתי והסתכלתי על הפלאפון.
"כבר 11? הזמן טס" הוא אמר "אני חולה חולה חולה עלייך" הוסיף ונישק אותי שוב.
"די!" צחקתי והוא הקים אותי מהחומה ועשה לי שק קמח.
"וואי כל הנעליים שלי כבר חול" הוא אמר
"אז תוריד אותי" צחקתי והוא הוריד.
הלכנו מחובקים את כל הדרך חזרה.
"חבר שלי אוסף אותנו ב-12 וחצי" הוא אמר מסתכל שוב בפלאפון ונישק אותי נשיקה ארוכה.
לא הסתכלנו לאן אנחנו הולכים ואיפה אנחנו דורכים ועד מהרה מצאנו את עצמנו בתוך בור שנחפר בחול.
"יואו" פלטתי לחישה
"כושייייייילירבאק!" הוא צעק מתעצבן ואני צחקתי.
הוא יצא משם מהר מתנער מחול ועזר לי גם.
הנעליים ושולי המכנסיים שלנו היו רטובים ומלוכלכים בחול.
לא הפסקנו להוציא צרחות של עצבים ולצחוק.
עלינו במדרגות חזרה לחנייה החשוכה מתנשפים.
לא הפסקתי לצחוק מהתגובות שלו.
ניערנו אחד לשני את כל החול מהגוף ונכנסנו למכונית צוחקים.
"אוח! יפה שלי! הוא אמר מצמיד אותי אליו.
התנתקתי ממנו מחייכת ועליתי מעליו.
הוא הדליק את האוטו כדי שתהיה מוזיקה.
"אני מאושר" הוא צעק בחיוך וחזרתי לנשק אותו.
החולצה שלי הועפה למושב האחורי.
אנשים עברו, העיפו מבט והמשיכו ללכת.
נשמעו צפירות וסער צחק.
"מה?" שאלתי לא מבינה
"אף פעם לא הכרתי מישהי שצופרת עם התחת"
הסתכלתי אחורה וצחקתי
"הנה... אתה מכיר" חייכתי וחזרנו להתנשק.
המוזיקה הרעישה והרעידה את המצית וקופסאת הסיגריות שנחו מתחת לשמשה הקידמית.
רצו בי מחשבות שהוא אחד ויחיד.
הכל הוא יודע לעשות כל כך טוב.
הוא בוגר, הוא מצחיק, הוא יפה...
מושלם.
בנסיעה חזרה לא הפסקתי להסתכל עליו.
היופי שלו הדהים אותי, רציתי להתנפל עליו באמצע נסיעה אבל איפקתי את עצמי
זימזמנו יחד ברעש את המוזיקה השחורה שהנתגנה וצחקנו.
"את רוצה להתקלח קודם?" הוא שאל כשנכנסנו לחדר שלו.
"נתקלח ביחד" אמרתי
"את רוצה?" הוא שאל מופתע
"כה" עניתי בחיוך "למה לא?"
"לא יודע" הוא ענה נשכב על המיטה ואני מעליו "חשבתי אולי לא נוח לך"
"איתך אני מוכנה הכל" אמרתי וידעתי שצצו לו כל מיני בלונים כחולים בראש
"חוץ מההבטחה שהבטחת לי" הוספתי והבלונים הכחולים התפוצצו.
"אני מבטיח לא ללחוץ עלייך ולא כלום, לא שחכתי" הוא אמר
"איי! אני אוהבת אותך!" אמרתי בהתרגשות
"אוהבת אוהבת? או רק אוהבת?"
"אוהבת.. אבל זה גמיש" חייכתי והתחלתי לרדת לכיוון הג'ינס שלו כשהשיער שלי מלטף את החזה והבטן שלו...
אעעעעעע \\:
פרק מגעיל וקשה..
שבוווווווע מדהים חמוצים וחמוצות.
אווווווווווווהבת
יו כ"כ חיכיתי לפרק :]
תמרי ? המשך מדהייייים !
ואיי איזה תשווווקה חחחחחח מזכיר לי כ"כ אותי ..
אני מחכה לעוד המשךךךךךך
אל תשאירי אותנו הרבה זמן במתח יפתי
מסקרן אותי בטירוף מה הלאה .. !!
לאבבבבבבבב 3>
חחח מזה מזכיר ? אנחנו קופי מותק (:
מדהיייייייייייייים כרגיל. . .
את רושמת פשוט מעלףףף
אהבתי נוראאאאאאאא
המשך מידידיידיד
לפ יוווווווווווו
מור'צי 😊
QUOTE (moraless @ 10/09/2006) חחח מזה מזכיר ? אנחנו קופי מותק (:
חחחח לגמריייי (: