וואייי מהמםם כמו תמידד
יהיה עוד היום המשך?
חחח איזה זוג חרמנים מכירה תקשרים האלה שמה שמחזיק אותם זה הקשר הפיזי ואגב הרבה פעמים זה ניראה הרבה יותר עמוק ממלים
חחחח אניודעעת . .
וטרו סטאר. .לא יהיה היום.
איך קוראים לך בובי?
חבללללללל😢😢 את כותבת מהמםם
וקוראים לי ליה.
מדהים כרגיל תמרוש.... יאללה המשך!!
אה כן------> אני נסחף בתגובות שלי?!?!?!?!?!? מה פתאום?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! 😛😛😛😛:
יאפ אני יודעת שאני יודעת הכל D; !@
פרק יפה (:
המשך כשתוכליי
תמרושה פרק מהמםם מדהיםםםםםםםם איןן
אני אוהבתת לקרואאאאאא אותווהמשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תמרילהההההה בוביקקקקק
איזה יפה
תמשיכיי יפה שלייי..
אוהבתת
😊
תמממממר .. מדהייים
תמשיייכי מותק