וואי את כותבת כ"כ ייפה [: באמת ..
אבל באמת עכשיו אני יגיד לך
כמה שלא יגידו לך אמיצה אמיצה !@..
לדעתי את נותנת יותר מיידי
באמת..ייעני את מכירה בנאדם בקושי כמה שעות הוא כבר יורדת לך ?!
כמהה שלא יגידו לך שאת אמיצה
לדעעתי זה קצת מוגגזם ;\
זאת דעתתי בכל אופן
את לא חייבת לקבל אותתה . . .
אווווווהבת אותך ננננננסיכה
תממשיכי [[=
תמררי (:
אני מחכה להמשךך!
מדהים מדהים מדהים !
=]]
אוהבבבתך יפשלי :]
😊 קרתי את הכך הסיפורר
והוהוואא מהמהםם!
סוחף ומקסיםם ..
ת'אמת חשבתי הרבה עם להגיב לך בקטע של הערה(כי בסך הכל אני לא מכירה אותך )
אז אל תעלבי או משהו ..
ממה שהבנתי מסיפור את חושבת רק על הווה ועל מה שיקרה לך עכשיו
ולא על העתיד !!
לדעתי כל מה שאת עושה יפגע לך באיזה צורה בעתיד ..
כי אנשים ידעו לדבר עלייך ולהצביע עלייך ,וסך הכל זה הורס לך את השם ..
או שתגיעי לגיל שתירצי באמת חבר רציני או משהו כזה וזה יכול להרוס לך ..
אבל מצד שני אני יכולה להבין אותך שזה מרתק אותך וזה מעניין אותך כל התנסות הזאת ..
אבל תשימי לעצמך מחסום ..
מקווה של נפגעת או משהו כזה..
תמשיכי את הסייפור בובי..
ליטלללוש 😊
QUOTE (עינננב @ 02/09/2006) הוא מתנהג כמו ילד בן 5...
חחחחחח דעעי א י ן את פשוט יודעעת הכל את הכככל (:
אני לא מקצינה את התגובות ואת האימרות שלוו .. כל מה שהוא אמר פה זה א מ י ת י !
ועוד כמה פרקקקים בכלל תבינו כמה הוא ילללד קטן.
דאריה בובי את יכולה לשלוח לי חופשי בפרטטטי מאמי (:
ליטלי . . קראתי הכל מותתתק. . ואני יכולה להגיד לך שאתמול עשיתי מה שיחת נפפפש עם מישו. . גדול יענו בן 18 ככה.. היינו הכי פתוחים בעולללם .. והוא דיבר הכי כנה בעולם.
גם הוא התנהג כמוני כשהיה בגילי.
אני יודעת שבנים ובנות זה לא אותו דבר.
אבל וואלה זה לא מפריע לו עכשיו לעשות קשר רציני.
ושיצביעו ושידברו. אמרתי כבר שאני יכולה לחיות גם עם זה ..
לא נפגעת משום דבר, תשפטו ודפקו ביקורת חופשי.. אני ביקשתי.. לא ככה? (:
אוווווווווווווהבת
לדעתי אין מקום להשוות בין בת לבן ...
אני יתן לך דוגמא ..
אם נגיד את היית בן והתאהבת במישהי והכל טוב ויפה ואז מישהו בא ואומר לך שהיא נתנה להרבה אנשים ..
לדעתי זה ירחיק אותו ..
מאמי הכל נאמר לטובה ובשבילך ...
תמשיכיי 😊
אוהבת ליטלללוש
וואי..
חזרתי מים המלח ישר לקרוא תסיפור ...(:
לא היה לי כוח לקרוא את כל התגובות אמא..חפירות! חח
רציתי רק להגיד..
על סתיו,יאו איך הצטערתי שלא נתת לו תמספר,לפחות איסיקיו,מסכן! :'( חח
כ"כ ריחמתי עליו אחר כך חחחח...
ועל סער..
זה טוב שהיית כנה איתו..
לדעתי זה מעשה יפה..
אבל..שהתחייבת לו?
מסכן..סתם לגרום לו לחיות באשליות?
לא הייתי מסוגלת להכאיב למישהו ככה..
אני מצפה בקוצר רוח לפרק הבא,
זה ממש ממש מותח..
ועוד שזה סיפור אמיתי..זה בכלל מטריף..
זה כאילו אני חייה בתוכו.....
איך להסביר.....
כאילו זה קורה למישהיא שחשובה לי..שקרובה אליי..
שאני מעורבת..ויכולה לדבר על זה..
תודה ששיתפת אותנו!
מחר בצ'פר.. 😢
בהצלחה לכולןןן
אוהבת עד אין סוףףף
נופררי[B]
תתממרר מאממי פשוטט מעללף..
חחח תוודה על המחמאהה מאמיי.. 😁 בלי עין הרע שנה וחצי ביחד חודש הבא בע"ה 😁
בקשר לסיפור מאממי..חבלל שהתחייבת..כי זה כז'ה ברור שהולך להיות פה קשר לא בוגר..מבחינתו..הוא מתנהג כמו ילד קטןן..=\
חוצ מהעובדה שאתנ לא אוהבתת אותוו..אז זו בכלל בעיה בפני עצמה חח.אבל אני יחפורר(חפרתי מספיק חעחעח..)
הייתי..אוהההבתת
סורררע. .. תמיד במקום תצוגה מקדימה יוצא לי שלח תגובבה \\:
נווווווופרי !? התגעגעתי אלייך שמש שלי (:
מקוווה שהיה לך הכי כיף בעווולם אה?
מוווקדש לך דארלינג
לאבס.
מהפרק הקודם
"מה את כותבת לו?" היא שאלה והביטה בי מקלידה בציפצופים תשובה חזרה.
כתבתי לו ... אומרת בלב שלם. אם זה בא ממני אז זה מה שאני רוצה.. אני אוהבת אותך ואני לא אעשה משו שאיכשהו יפגע בך כי וואלה אתה חשוב לי."
"באמת אמרת את זה בלב שלם?" נוי שאלה
"לא" עניתי
"מתי ימאס לך ממנו?"
"בקרוב..." אמרתי והצטערתי.
המשך
אף פעם לא היה לי קשר ארוך.
תמיד שמרתי על קשרים לא מחייבים, ועכשיו כשיש, זה מוריד לי את כל החשק.
כמו ילדה קטנה שרוצה צעצוע.
כשאין לך אותו את תעשי הכל כדי להשיג אותו, כשהוא שלך יורד לך ממנו.
ידעתי שזה יגמר מהר, לא ידעצי עד כמה מהר.
התחלתי לסנן אס אמ אסים ולסנן שיחות ממנו.
הוא התקשר אליי לפחות ארבע פעמים ביום.
היו לילות שלמים שדיברנו על שטויות.
לא ראיתי אותו בתור בנאדם לשיחה. לא היו לנו נושאי שיחה משותפים.
הרבה פעמים הייתי מוצאת את עצמי חושבת על דברים אחרים בזמן שהוא מספר לי איך עבר עליו היום.
"אז מה... מה חדש?" סער שאל בפעם השלישית
"כלום, אמרתי לך כבר אני משעממת"
"מתי אני אראה אותך שוב?"
"יום שלישי"
"יום שלישי יש לי יום הולדת" הוא אמר באושר
"רציני?" שאלתי בחיוך
"כה... הראשון לאוגוסט"
"מה... תהיה בן 18?"
"כן" הוא חייך
"מתעסק עם קטינות... אה?"
"קטינות מתעסקות איתי" הוא תיקן אותי
"טוב מותק" אמרתי ביובש, "אבל ההורים מחזיקים קצר, אבא לוקח ומחזיר"
"את תעשי לי את היום הולדת הכי כיף שהיה לי בחיים."
"השגת אוטו?!" שאלתי המומה כשירדנו לחניון של המרכז בכפר סבא.
"כה, חבר הביא לי כי אמרתי שאת באה"
"חבר חמוד"
"הלו הלו"
"חחח יש מוזיקה אבל, נכון?"
"יסמיני... איכזבתי אותך פעם?" הוא שאל ונשמע הציפצוף של פתיחת המנעול האוטומטי.
חייכתי ונכנסנו למכונית.
היה קשה לא להתנשק.
נסחפנו כל כך. הוא לקח את הכיסא לאחור. היה קטן וצפוף אבל חם ותשוקתי.
"אח, המוט הילוכים נתקע לי בכוס" אמרתי בפרצוף עקום ועליתי מעל סער.
"אח, אני מאוהב" הוא אמר והמשכנו להתנשק.
הוא אוהב להכאיב, להכאיב ולנשוך.
"טוב חלאס" אמרתי מחייכת ויורדת ממנו
"לא לא.. עוד קצת" משך אותי שוב.
"לא נוח פה בוא נגיע לבית שלך קודם" אמרתי מחייכת.
הוא החזיק אותי קצת אליו ונישק אותי נשיקות מכאיבות בצוואר.
"אח די!" אמרתי בציחקוקים
"האהבה כואבת" הוא חייך, "אבל יאללה עופי ממני שמנה נלך אליי הביתה ואז לים"
"ים?"
"ים" נתן לי חיוך הדליק את המוזיקה על ווליום שהרעיש בכל החניון ועלינו למעלה לרחוב.
הוא נסע מהר, החלונות היו פתוחים והמוזיקה הרעישה כל כך.
אהבתי את זה.
בכל רמזור התנשקנו.
"ירוק.. סער...? חח ירוק סער!" אמרתי בין הנשיקות כשכבר נשמעו ציפצופים מאחורה.
בדרך לבניין שלו הוא לקח אותי על הידיים שלו.
לא הפסקתי לצחוק.
היה לי כיף, כל כך אהבתי אותו.
נכנסנו אל הדירה של משפחת צדוק.
לא דירה גדולה בבניין של עשירים.
ההורים שלו פרודם ואמא שלו מובטלת.
"את בטח יסמין" היא חייכה חיוך תימני.
היא הייתה נמוכה יותר ממני.
היא הדביקה לי שתי נשיקות אוהבות והציעה לי לאכול ולשתות.
ענינו שאנחנו לא רעבים ונכנסנו לחדר שלו.
לא חדר גדול. חדר שיש בו כל מה שצריך.
חלון, מזגן, מנורת פלורסנט. ארון גדול, טלוויזיה שלא עובדת, מיטת יחיד.
"פששש חדר יפה יש לך אתה" אמרתי
"אני לרוב אצל אחותי בכפר יונה, כאן זה סתם".
"הבנתי" אמרתי והסתכלתי על מדף הבשמים ונתקעתי על דורדוראנט ג'ילט לנשים.
"דורדוראנט?" שאלתי "אני אישית משתמשת בשל בנים בגלל הריח, אבל למה בשל נשים גוש?"
"אמא קנתה" הוא אמר, "אמרתי לך... אני לא ישן פה הרבה זה בקטנה כשאני צריך"
"וואלה"
"אני נכנס להתקלח" הוא אמר ואני המשכתי להביט במדפים
"טוב" עניתי בלי לנתק את עיניי באוסף הבקבוקי אלכוהול שהיו לו מעל השולחן.
הוא נשען על הדלת והביט בי.
"את כזאת שווה" לחש ובא אליי מאחור.
"חחח יצור, לך להתקלח" אמרתי
אבל כמו תמיד זה נסחף.
הוא הפיל אותי על המיטה ונפל אחריי.
נושך ומכאיב כמו תמיד. אהבתי אותו.
הפלאפון צילצל את הצילצול המוכר פרח השכונות.
"את תמיד תהיי פרח השכונות, המלכה של העולם, פרח השכונות" הוא שר והצביע עליי
"תענה!" צעקתי עליו
"ליבר" הוא אמר מביט בפלאפון שניגן
"תמסור לה ד''ש" חייכתי, ליבר הייתה קטנה מאיתנו, עולה לכיתה ט' שנדלקה על סער באילת, איפה שאנחנו הכרנו.
"מזל טוב נשמה!" נשמעה צעקה מהמכשיר
"תודה מאמי" חייך סער ונשק לי
"אין בעד מה נשמה.. תהנה הכי בעולם! אוהבת אותך!"
"תודה מאמי ויש לך ד''ש פה מתמר"
"תמרוש? אה היא שם איתך?" היא שאלה
"כן" אמר והביט בשפתיי
"חזרה! חייבת לזוז מאמוש נדבר כבר חולה עליך" אמרה
"ביי מאמי" אמר סער וניתק
"אררר" אמר ונישק אותי מהר "קרצייה היא" אמר
"כלום לעומתך" אמרתי מחייכת
"מגעילה" הוא חייך וקם ממני להתקלח.
"תחשוב עליי קצת שם?" שאלתי בחיוך והתפכתי על הבטן משחקת ברגליי
"אני אחשוב אני אחשוב" הוא צחק ויצא סוגר את הדלת.
כמו כל ילדה סקרנית שלחתי מבט לכיוון המגירות בארון וקמתי מהמיטה.
ארון כל כך גדול. המון זמן ידרש לחפש דבר כל כך קטן.
'פושעת' חברות שלי קראו לי כשחיטטנו בחדרים של בנים.
אוהבת לפשוע, כזו אני.
נזכרתי במגירת התחתונים של ידיד שלנו שהוחבאה שם קופסאת קונדומים.
בשקט פתחתי מגירה אחר מגירה עד שהגעתי לזו של התחתונים.
מקופלים נקיים ומסודרים הם היו. ללא קופסא.
הכל פיקס אצלו.
הציפורניים שלו נראו כאילו הוא משקיע שעות בכל יום כדי לסדרן.
הוא היה פרפקטציוניסט.
פתחתי את דלתות הארון. הכל שכב מקופל לפי צבעים.
הטריף אותי כל הסדר הזה.
את הבגדים שלי אני פשוט דוחפת בבלאגן לארון.
לחטט בחדרים תמיד הכניס אותי לסרט מתח והקפיץ אצלי אדרנלין.
סגרתי את הדלתות ונשכבתי בחזרה על המיטה בדיוק ברגע שפתח שוב את דלת החדר.
"השתעממת?" שאל נכנס במגבת ורודה
"כה... איזה חמוד יואו!" צייצתי בחיוך מביטה במגבת שנחה לו על המותניים.
"מתלבש ונלך" הוא אמר.
נכנסנו שוב אל האוטו.
"קודם אני צריך לאסוף את חבר שלי, זה שהשאיל את האוטו, הוא חזר היום מהבסיס"
"ג'ובניק?" שאלתי מתלהבת מהבקיאות שלי
"כן" הוא חייך.
נסענו אל תחנת אוטובוסים. שם הוא חיכה.
"יסמין - ניר, ניר - יסמין"
"טוב אחלה תביא תאוטו" אמר ושנינו יצאנו מהמושבים הקידמיים ועברנו לאחוריים.
הרגשנו כאילו יש לנו נהג פרטי.
מידי פעם הוא הציץ במראה על מה שעשינו.
עם סער לא התביישתי מכלום. יכלנו לעמוד באמצע הכביש ולהתנשק ללא סוף.
היה שלב שסער עלה מעליי עם הגב לכיוון השימשה הקידמית.
"סער, תחגור לפני שיבוא שוטר" אמר ניר.
"נו.. שנייה.. אחי.." אמר בין הנשיקות.
ניר דרך באיטיות על הברקס וסער עשה גשר לאחור.
שלושתינו צחקנו
"מאנ מאנ מאניאק" צחק סער וירד ממני.
"יאללה קושקושים לכו תהנו עם האוטו היפה שלי" חייך ניר ויצא
חייכתי וחזרתי למושב הקידמי ליד סער.
"כמה זמן זה מפה לים?" שאלתי
"עשרים דקות פלוס מינוס"
המוזיקה מרעישה החלונות פתוחים. בחוץ כבר מחשיך ואנחנו נוסעים לעבר השקיעה כשבכל רמזור מתקרבים לנשיקה.
אעע לא הספקתי לכתוב את כל מה שרציתי .. אבל כבר התחילו חוגגגים . . \: אין לי הכי הרבה זמן ביום.
עפתתתי לרקוד על האצבעוות ..
סלאמת נייישמות (:
אוווווווווווווווהבת.